Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
116
The Wolfpack: Het account zelf ken ik niet, maar ik verbaasde me over het hoge OD van dit account. Bovendien heeft dit account een groot front en een prima ranking. Ik ben erg benieuwd naar wat dit account verder in de toekomst kan gaan brengen.

Ken praktisch letterlijk niemand op deze wereld, maar kan hier wel bevestiging geven!

Ondanks de muren die plots van 0 naar 20 worden opgetrokken en de vlaggenboosters die optimaal worden benut (Ja het is een ingame-mechanic, maar eentje die het deffen toch pakken makkelijker maakt!) ben ik er wel van overtuigd dat deze man kan verdedigen! :)
Benieuwd wat hij inderdaad nog zal brengen ;) Leuk om naast hem te liggen :D
 
Reactiescore
831
Lees niet echt de forums van deze wereld meer, beetje saaie boel hier :p Echter is het wel een mooie fase van het spel om een GA te schrijven :p

Beste speler:

Don Pablito:
Rank 1 met een goede voorsprong, aan het OD te zien doen ze ook best veel zelf, dat maakt het extra indrukwekkend.

The Wolfpack:
Dit account heb ik echt wel onderschat in de beginfase. Dit dankzij het aantal 'slaafjes' die ze hebben meegenomen in het begin. Dit heeft hun een ontzettend mooie boost gegeven. Echter als je daar langs kijkt zie je een actief account dat zijn mannetje staat, dit zie je dan ook aan het OD.

Verder zijn er nog een boel andere sterke en interessante accounts, maar deze 2 steken er het meest uit voor me.

Beste stam:

Maai, qua ligging, ervaring en toekomst. Al vind ik wel dat het bij hun ook nog veel beter kan.

AX komt dan op een 2de plaats, ze missen in mijn ogen de ervaren accounts maar hun front is vrij small, safe dorpen genoeg dus. Zeker met hun bondgenoot XII maken ze het veel makkelijker voor hun toekomst.

Snow komt dan op een 3rde plaats voor me, zeker meer ervaring dan AX maar ook niet elk account is even sterk in mijn ogen. Hun ligging is minder ideaal voor de toekomst, groot front is de reden hiervoor.

De beste stam speler:

Keuze uit 2 spelers hier :D The Mind of a Murderer krijgt hem dan weer.

Het grootste ego:
/

Beste leider:

Leiding van AX speelt het het beste momenteel.

Slechte leider:

Zuur :oops:

Meest overschatte stam:

Maai, ze zijn zeker goed, maar zoals ik al heb gemeld. Het zou nog beter kunnen.

Meest onderschatte stam:

Poh, Paint! misschien? Had al wel eerder gedacht dat we door een grotere stam zouden worden gerecruit.

Meest overschatte speler:

Er zit in alle top 3 stammen wel een speler die dik gecarried gaat worden lijkt me.

Meest onderschatte speler:

The Wolfpack omdat ik hun eerst ook onderschatte.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Collationem, Knuppelvechter, Don Pablito, The Wolfpack, Act of Divinity, The Mind of a Murderer, Eat Sleep Farm Repeat, Wife is Life, Valar Morghulis

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

/ normaal gezien kan ik het met iedereen goed vinden in een stam.

Grootste blunder:

Heb er zelf teveel gemaakt om op te noemen en dat is ook de reden dat Paint! nooit aan mijn verwachtingen heeft voldaan.

Mooiste actie van de wereld:

Eens Maai, AX en snow zich vol recruiten en aan elkaar grenzen gaan we vast mooie acties zien :p
 
Reactiescore
524
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Collationem, Knuppelvechter, Don Pablito, The Wolfpack, Act of Divinity, The Mind of a Murderer, Eat Sleep Farm Repeat, Wife is Life, Valar Morghulis

En ik dan?
Geef me nog 3 events en ik haal je in :mad:
 
Reactiescore
972
Ken praktisch letterlijk niemand op deze wereld, maar kan hier wel bevestiging geven!

Ondanks de muren die plots van 0 naar 20 worden opgetrokken en de vlaggenboosters die optimaal worden benut (Ja het is een ingame-mechanic, maar eentje die het deffen toch pakken makkelijker maakt!) ben ik er wel van overtuigd dat deze man kan verdedigen! :)
Benieuwd wat hij inderdaad nog zal brengen ;) Leuk om naast hem te liggen :D

Ik ken jou nog wel van naam, heb tegen en met je gespeeld volgens mij. Is echter lang, lang geleden. Ik wens je veel succes, zijn OD liegt er niet om!
 
Reactiescore
116
Ik ken jou nog wel van naam, heb tegen en met je gespeeld volgens mij. Is echter lang, lang geleden. Ik wens je veel succes, zijn OD liegt er niet om!
Idem! Op welke accounts heb je gespeeld dan?

Ja die man is denk ik 24/7 actief en weet voorlopig praktisch alles te blocken! :D

(PS, ik weet dat hij het AF ook volgt: ga slapen man :D )
 
Reactiescore
972
Idem! Op welke accounts heb je gespeeld dan?

Ja die man is denk ik 24/7 actief en weet voorlopig praktisch alles te blocken! :D

(PS, ik weet dat hij het AF ook volgt: ga slapen man :D )

Teveel... Ken je van W30 ODA, speelde jij bij BG volgens mij? En W42 was je de vijand, speelde je met Cona op Cenos dacht ik?

Ach, ik heb hetzelfde, XII is puur deff geworden, valt moeilijk tegen te spelen. Deffen is veel te makkelijk geworden, zeker als je puur deff accounts hebt.
 
Reactiescore
116
Teveel... Ken je van W30 ODA, speelde jij bij BG volgens mij? En W42 was je de vijand, speelde je met Cona op Cenos dacht ik?

Ach, ik heb hetzelfde, XII is puur deff geworden, valt moeilijk tegen te spelen. Deffen is veel te makkelijk geworden, zeker als je puur deff accounts hebt.
W30 speelde ik inderdaad samen met Joren (juli beschermer op het AF) zat toen lange tijd in Megali! En W42 heb je inderdaad goed! Was samen met Cona! :)
 
Reactiescore
972
W30 speelde ik inderdaad samen met Joren (juli beschermer op het AF) zat toen lange tijd in Megali! En W42 heb je inderdaad goed! Was samen met Cona! :)

Cona blijft een flikkertje, in dat gat in Brabant is het enkel kommer en kwel met zijn cluppie. Zie soms nog een foto voorbij komen, meer bier dan punten daar :D

@Conabonita
 
Reactiescore
116
Cona blijft een flikkertje, in dat gat in Brabant is het enkel kommer en kwel met zijn cluppie. Zie soms nog een foto voorbij komen, meer bier dan punten daar :D

@Conabonita
NO SHIT dat die kerel hier nog rondhangt? :D Damn!
 
Reactiescore
984
Beste speler:
Hierbij wil ik drie spelers nomineren, elke speler heeft zijn eigen redenen.

Collationem. De keuze voor dit team is simpelweg omdat ik het team ijzersterk vind. Ik merk wel dat het team minder hard gaat dan het zou moeten gaan, dit heeft waarschijnlijk een "zomer dip" als reden. Maar goed welk account heeft dat niet.

Don Pablito. Mijn favoriete team op deze wereld, super actief, stuk voor stuk aardig en doen ook nog eens goed mee voor de stam. ODA zijn ze ook niet vies van.

The Wolfpack. Puur gebaseerd op de ranking en OD wat deze speler heeft, de spelers die er op spelen ken ik namelijk niet. Een hoge ODD, namelijk nummer 1, en stabiele ODA op rang 7 tezamen met zijn ranking. Ik verwacht nog wel meer van dit team.

Beste stam:
Ik vind er tot nu toe niet echt een stam uitspringen, ik zal dan ook niet het standaard riedeltje AX, Maai en Snow op gaan noemen om te nomineren.

De beste stam speler:
Dit is naar een subjectieve, dit wordt voor mij dan Don Pablito. Gezellig, niet vies van vv`s. Stelletje helden.

Slechte leider:
Die van XII, geen uitleg voor nodig denk ik zo.

Meest overschatte stam:
Maai
, er wordt tot nu toe te veel verwacht en er wordt te weinig laten zien.

Meest onderschatte stam:
AX
, ik heb ze momenteel niet al te hoog zitten, ben benieuwd of ze dit bij mij kunnen omdraaien.

Meest overschatte speler:
Collationem
. Ik weet dat het team bij beste spelers staat, maar elk account kan op een bepaald punt een zwakte hebben en daarnaast, hoe groter de verwachting van een team des te eerder het kan teleurstellen en tegenvallen.

Meest onderschatte speler:
Allen die laag op de ranking staan en nog weinig hebben laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Zuur. -
.ChefDiepVries - The Mind of a Murderer. Ik ben vooral benieuwd naar de spelers op deze accounts, qua karakter uiteraard:rolleyes:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Met die leipe driftkikkers, veel te warm voor.

Mooiste speler naam:
Anxiety Disorder.
en TranquilloPorFavor

Mooiste stam naam:
Paint! - I heard you paint houses


Het tofste topic:
GA
uiteraard, geweldig hoe sommige lijstjes er soms uitzien.

Favoriete forum poster:
Roald97, Single Malt
en Theo Walcott. Deze spelers vallen mij dan ook het meest op en kunnen mij het meest interesseren.

Minst favoriete forum poster:
Ik ben niet zo`n hatelijk persoon.

Dikste wannabe op het forum:
Hee, Stuntman:cool:

Dikste wannabe in het spel:
Nogmaals, Stuntman:rolleyes:

Meest belovende spelers voor de toekomst:
Ik denk dat wij veel kunnen verwachten van:
Unexplainable Miracle.
The Wolfpack
The Mind of a Murderer
Collationem

Deze spelers gezien de teams die er naar zeggen op zitten, en waarvan ik weet wie er op spelen. Mooie accounts stuk voor stuk, alleen de één heeft een betere start gehad dan de ander.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik verwacht van Maai, AX en Snow nog veel mooie dingen, veelbelovend kunnen ze allemaal zijn.

Mooiste profiel foto van spelers:
129816_large
131383_large

Ik vind dit oprecht een hele mooie, die van Zuur komt op plek 2.
Mooiste profiel foto van stammen:
129277_large

Idem dito voor deze, well done.

Grootste blunder:
Krijgt deze man een 3e nominatie? oh jawel, hier schatje: Stuntman

Mooiste actie van de wereld:

Komt nog, stelletje saaie mensjes.

Speciale nominatie, strakste kontje:
Shadowdoom.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72357

Guest
Hallo Allemaal, Dit is hoe een heerlijke TW noob naar de GA kijkt.

B]Beste speler:[/B]
Don Pablito - Waarom? Iedereen nomineert hem dus zal vast voor een reden zijn.

Beste stam:
Geen idee - De stam die mij kan veroveren?

De beste stam speler:
Paladin/Bram1234 - Strooit met clears waar je het nodig hebt

Het grootste ego:
AK-47 - Voelt zich onverwoestbaar en liet dat graag duiden in PM.

Beste leider:
Geen idee? - Huidige stamleiding is erg fijn. H. dus.

Slechte leider:
Leiding van XII

Meest overschatte stam:
XII
Meest onderschatte stam:
H. - Kan nog leuke dingen brengen in de RIM.

Meest overschatte speler:
Gendry Barathion - pp?

Meest onderschatte speler:
Shadowdoom

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Knuppelvechter, Don Pablito? Blijkt een VV beest te zijn

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Dr. Jones

Mooiste speler naam:
Shadowdoom

Mooiste stam naam:
Hurricane

Het tofste topic:
Golden Awards

Het domste topic:
Golden Awards

Favoriete forum poster:
Geen

Minst favoriete forum poster:
Sleepwell is wel irritant

Dikste wannabe op het forum:
sleepwell?

Meest belovende speler voor de toekomst:
Zal nog blijken

Meest belovende stam voor de toekomst:
Zal nog blijken

Mooiste profiel foto van spelers:
Plaatjes van Zuur

Mooiste profiel foto van stammen:
Plaatjes van Zuur

Grootste blunder:
Dr. jones - Proberen om OS te vragen en zodra onze DEF in zijn dorpen staan stamleden aanvallen.

Mooiste actie van de wereld:
Wegspelen van The Talisman
 
Reactiescore
524
Minst favoriete forum poster:
Sleepwell is wel irritant

Dikste wannabe op het forum:
sleepwell?
Geen idee wie je bent maar bedankt voor de nominatie.

Enige onderbouwing (niet alleen tov mijn benoemingen maar in het algemeen) zou denk ik gewaardeerd worden bij dergelijke subjectieve lijsties. Zie het als opbouwende kritiek. ;)
 
Bovenaan