Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
217
Beste speler: Hier twee nominaties:
1. Don pablito. Staat hoog op de ranglijst al geruime tijd, zal zeker ook wel de benodigde pp in zitten? Staan wel hoog in OD en hebben een fatsoenlijk cluster. Spelen ook wat leuke spelers weg, denk dat dit al met al wel een goed account is.
2. Op de stats zou ik hier Mudmen willen neerzetten. Ik heb alleen een verhaal gehoord rondom stab praktijken vanaf dit account, geen nominatie dus!
Daarom hier het account Act of Divinity. Gezien het verleden van het account, de groei die zij doormaken de huidige ligging naast account Don Pablito en genoeg mogelijkheden om safe te creëren in de rim zie ik dit account wel als een van de hoogste accounts uitkomen.

Beste stam:
Op dit moment heeft AX een heel aantal spelers in de top 25. Ik moet zien hoe ze met de praktijken van Mudmen omgaan, maar als dit recht gezet wordt geef ik deze stam een grote kans.

De beste stam speler:
Stan030 heeft pas 1 stam gesupport sinds het begin van de wereld en staat 2e met ODS. Zal wel een deffer zijn maar regelt in ieder geval genoeg deff voor zn stammies.

Act of Divinity heeft al ODS sinds de eerste paar dagen. Die heeft early game deff geleverd, nette prestatie.

Speciale SO naar de boys van Eat sleep farm repeat. Elke wereld met jullie is top! Gaan ook verder in de wereld nog wel vaker benoemd worden gok ik. Draaien veel vv's, ook snachts.

Het grootste ego:
Pfoe, Bona ? Je wilde toch zo graag een plekje in mn GA hier heb je hem. :p

Beste leider:
Nog geen mooie P en P op deze wereld. Nog geen briljante acties vanuit stammen.

Slechte leider:
Iedereen doet het op zijn of haar manier. Ik kan daar zo geen oordeel over vellen.

Meest overschatte stam:
Paint!

Meest onderschatte stam:
XII lijkt me best decent. Hoor je weinig over? Lijken toch redelijk OD te hebben en edelen voornamelijk spelers zo op het eerste oog. Weinig interns ook.

Meest overschatte speler:
Zuur, verwachtte wel iets van hem. Valt erg tegen.

Meest onderschatte speler:
Gendry Baratheon. Toen meneer heel veel kleine dorpjes pakte dacht ik dat het niet de slimste actie zou zijn. Houdt zich toch mooi staande in de top 5.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Deminator pakte wel mooie ODA aan het begin van de wereld. Ben benieuwd wat zij klaar spelen deze wereld.

Maick!

TranquilloPorFavor heeft een mooie ods rang. Weet niet hoe loyaal ze zijn..

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mudmen, hekel aan stabbers!


Mooiste speler naam:
Ajacied413

Mooiste stam naam:
Roze Orde stel viespeuken!

Het tofste topic:
Spotprentjes, altijd leuk als mensen elkaar een beetje de gek steken! Ook goed om te zien dat men op tw een stuk meer kan hebben dan in ons verpieterde landje!

De uitblinkers van w68 gaaf geschreven, leuk dat je er tijd in stopt. Ik zie graag een update!
Het domste topic:
x

Favoriete forum poster:
Morgan firestorm

Tuurlijk Unknown15!

Serenity <3

Minst favoriete forum poster:
x

Dikste wannabe op het forum:
Katoenplukkert3000

Dikste wannabe in het spel:
Korjakskaja sopka!

Bamischijf99

Meest belovende speler voor de toekomst:
Eat sleep farm repeat
Collationem
Act of Divinity
.Da Vinci
Red sky at Morning

Verwacht dat deze accounts nog gaan stijgen op de ranglijst!

Meest belovende stam voor de toekomst:
P!NK

Mooiste profiel foto van spelers:


Mooiste profiel foto van stammen:
Paint!

Grootste blunder:
Lazy summer days leaved P!NK, bevind zichzelf denk ik nu in een minder goede situatie dan daarvoor.

Mooiste actie van de wereld:
Op het forum roepen dat je niet aan internen doet maar wel boost accounts gebruikt xD

Thnx voor de complimenten! :)
 
Reactiescore
166
Beste speler: Coruscant met zekerheid, mensen kunnen zeggen wat ze willen maar blijven toppertjes
Beste stam: Snow & Paint! dit omdat andere stammen enkel bestaan uit de massa en overtollig pp gebruik
De beste stam speler: Wife is Life Werkt goed samen binnen de stam en zet zich ook in voor andere om hun doel te bereiken
Het grootste ego: Valar Morghulis. Ondanks dat het terecht is niks gek dat ik me zelf hier neerzet :$
Beste leider: Als ik kijk naar wat er gebeurd in de wereld dan toch de leiding binnen Snow
Slechte leider: Star. Denk niet echt dat er een verdere uitleg bij hoeft?!?!
Meest overschatte stam: AX Ongehoord hoe een cluster aan interns, pp de massa kan creëren en denkt dat het een prestatie is..
Meest onderschatte stam: Geen idee, ik zie nog weinig spannends of een stam die serieus bezig is met lijnen
Meest overschatte speler: heer draggy .... Rang 69 OD Aanvalsrang & rang 2 in de wereld oprecht een prestatie opzich met bijna 400k punten
Meest onderschatte speler: TheWitch
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Zuur & The Mind of a Murderer
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: ik denk zoown 80% van de wereld op dit moment?
Mooiste speler naam: Valar Morghulis. All men must die...
Mooiste stam naam: Snow
Het tofste topic:
mheee niet echt, heb niets met het forum
Het domste topic: het af in het algemeen
Favoriete forum poster:???
Minst favoriete forum poster:???
Dikste wannabe op het forum:???
Dikste wannabe in het spel:???
Meest belovende speler voor de toekomst: Wife is Life
Meest belovende stam voor de toekomst: Snow
Mooiste profiel foto van spelers:
Die van me zelf, dit omdat ik gewoon een GoT fan ben en het wel past binnen TW
Mooiste profiel foto van stammen: toch wel die van Paint!
Grootste blunder: het moment dat AX werd opgericht :O
Mooiste actie van de wereld: toch wel op grotenoob of de faal massa op Zuur of Star. die zich zelf vast recruit omdat het ze warm onder de voetjes is nu ? :O
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81014

Guest
Beste speler: Coruscant met zekerheid, mensen kunnen zeggen wat ze willen maar blijven toppertjes
Beste stam: Snow & Paint! dit omdat andere stammen enkel bestaan uit de massa en overtollig pp gebruik
De beste stam speler: Wife is Life Werkt goed samen binnen de stam en zet zich ook in voor andere om hun doel te bereiken
Het grootste ego: Valar Morghulis. Ondanks dat het terecht is niks gek dat ik me zelf hier neerzet :$
Beste leider: Als ik kijk naar wat er gebeurd in de wereld dan toch de leiding binnen Snow
Slechte leider: Star. Denk niet echt dat er een verdere uitleg bij hoeft?!?!
Meest overschatte stam: AX Ongehoord hoe een cluster aan interns, pp de massa kan creëren en denkt dat het een prestatie is..
Meest onderschatte stam: Geen idee, ik zie nog weinig spannends of een stam die serieus bezig is met lijnen
Meest overschatte speler: heer draggy .... Rang 69 OD Aanvalsrang & rang 2 in de wereld oprecht een prestatie opzich met bijna 400k punten
Meest onderschatte speler: TheWitch
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Zuur & The Mind of a Murderer
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: ik denk zoown 80% van de wereld op dit moment?
Mooiste speler naam: Valar Morghulis. All men must die...
Mooiste stam naam: Snow
Het tofste topic:
mheee niet echt, heb niets met het forum
Het domste topic: het af in het algemeen
Favoriete forum poster:???
Minst favoriete forum poster:???
Dikste wannabe op het forum:???
Dikste wannabe in het spel:???
Meest belovende speler voor de toekomst: Wife is Life
Meest belovende stam voor de toekomst: Snow
Mooiste profiel foto van spelers:
Die van me zelf, dit omdat ik gewoon een GoT fan ben en het wel past binnen TW
Mooiste profiel foto van stammen: toch wel die van Paint!
Grootste blunder: het moment dat AX werd opgericht :O
Mooiste actie van de wereld: toch wel op grotenoob of de faal massa op Zuur of Star. die zich zelf vast recruit omdat het ze warm onder de voetjes is nu ? :O


Punt 1:
waar haal je het uit dat AX enkel uit Interns bestaat??

heb het even voor je uitgerekend^^
AX bestaat uit 56 dorpen intern (waarvan er 17 dorpen verkregen zijn buiten de stam). Hiermee wil ik bedoelen:
* 17 dorpen extern verkregen
* 56-17 = 39 dorpen --> 39 dorpen zijn overgenomen door MB's/DU's (vooral MB's die stoppen en zo dorpen overlaten, wat ons normaliter normaal lijkt).

=> De 17 externe dorpen, zijn overgenomen door Heer draggy. Afkomst is een speler die op w68 stopte en ons zijn dorpen aanbood (je zou gek moeten zijn ze af te slagen).



Punt 2:
Het feit dat wij een laag OD (ODA) hebben. Is geheel te danken aan onze MB's, die prima werk leveren voor ons. Daardoor hoeven we zelf voorlopig amper wat te clearen (hetzij grotere dorpen).
Het wil dus niet meteen zeggen omdat wij geen OD (ODA) krijgen/hebben, dat we daardoor de dorpen gratis voor het grijpen krijgen.
We spelen momenteel gewoon redelijk vaak samen met onze MB's, die voor ons graag hun clear(s) ter beschikking stellen, waarvoor wij hen zeer dankbaar zijn.



PS: Het is ook heel vreemd hoe je je eigen stam naar de hemel prijst. Bij iedere onderverdeling, zien we ofwel: Snow OF Wife is life.
Dat je zaken voortrekt voor je eigen stam, lijkt me toch wel logisch. Maar om ieder puntje iemand uit snow of snow te bespreken...
Ik zie vb niets in je lijst over Pink, die toch ook vaak naar voren wordt geschoven...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
766
Punt 1:
waar haal je het uit dat AX enkel uit Interns bestaat??

heb het even voor je uitgerekend^^
AX bestaat uit 56 dorpen intern (waarvan er 17 dorpen verkregen zijn buiten de stam). Hiermee wil ik bedoelen:
* 17 dorpen extern verkregen
* 56-17 = 39 dorpen --> 39 dorpen zijn overgenomen door MB's/DU's (vooral MB's die stoppen en zo dorpen overlaten, wat ons normaliter normaal lijkt).

=> De 17 externe dorpen, zijn overgenomen door Heer draggy. Afkomst is een speler die op w68 stopte en ons zijn dorpen aanbood (je zou gek moeten zijn ze af te slagen).



Punt 2:
Het feit dat wij een laag OD (ODA) hebben. Is geheel te danken aan onze MB's, die prima werk leveren voor ons. Daardoor hoeven we zelf voorlopig amper wat te clearen (hetzij grotere dorpen).
Het wil dus niet meteen zeggen omdat wij geen OD (ODA) krijgen/hebben, dat we daardoor de dorpen gratis voor het grijpen krijgen.
We spelen momenteel gewoon redelijk vaak samen met onze MB's, die voor ons graag hun clear(s) ter beschikking stellen, waarvoor wij hen zeer dankbaar zijn.



PS: Het is ook heel vreemd hoe je je eigen stam naar de hemel prijst. Bij iedere onderverdeling, zien we ofwel: Snow OF Wife is life.
Dat je zaken voortrekt voor je eigen stam, lijkt me toch wel logisch. Maar om ieder puntje iemand uit snow of snow te bespreken...
Ik zie vb niets in je lijst over Pink, die toch ook vaak naar voren wordt geschoven...

151 ceken10
coa_unknown.png
HD 87.610
94 bestialoca
coa_unknown.png
HD 154.638
59 heer draggy
129783_thumb
AX 217.657

Dit bij elkaar opgeteld komt uit op 459.905 wat eigenlijk nog steeds weinig is voor een rang 2 account. Daarbij komt dat die oda van je mbs echt niet alleen van clears komen die ze voor jou hebben gegooid :p
 

DeletedUser81014

Guest
151 ceken10
coa_unknown.png
HD 87.610
94 bestialoca
coa_unknown.png
HD 154.638
59 heer draggy
129783_thumb
AX 217.657

Dit bij elkaar opgeteld komt uit op 459.905 wat eigenlijk nog steeds weinig is voor een rang 2 account. Daarbij komt dat die oda van je mbs echt niet alleen van clears komen die ze voor jou hebben gegooid :p

nou... van waar halen ze hun ODA dan wel denk je? ^^
Ceken had al wat ODA, bestialoca is volledig ODA dat hij gekregen heeft door clears voor ons te gooien.
Daarbij komt nog, dat wij er niet veel kunnen aan doen als onze buren of targets geen hopen defence hebben. Waren btw ook een paar stamloze spelers tussen dus dat scheelt ook wel weer in defence natuurlijk.

Zoals gezegd, hebben we onlangs 13 of 14 gratis dorpen gekregen van een speler die stopte op deze wereld en met zijn stam niet echt meer kon opschieten. Hij gaf z'n dorpen liever aan ons, dan aan zijn eigen stam.
Wij zijn dan ook niet van het principe om die dorpen te weigeren en aan zijn stam over te laten, als die speler dit zelf niet wil.
En natuurlijk is dat altijd leuk meegenomen.


Maar je reageert ook enkel op mijn argument rond ons ODA van het account, waar ik hierboven dus uitleg voor heb gegeven. Maar over je eerste stelling dat AX enkel groot is geworden/groeit door PP en door interns, daar zie ik verder geen argumentatie van hoe je daarbij komt...
Of heb ik met mijn uitleg hierover, bij jou een ander standpunt laten innemen?
Zoals gezegd zijn de meeste interns binnen AX, afkomstig van een DU/MB van spelers.
 
Reactiescore
766
nou... van waar halen ze hun ODA dan wel denk je? ^^
Ceken had al wat ODA, bestialoca is volledig ODA dat hij gekregen heeft door clears voor ons te gooien.
Daarbij komt nog, dat wij er niet veel kunnen aan doen als onze buren of targets geen hopen defence hebben. Waren btw ook een paar stamloze spelers tussen dus dat scheelt ook wel weer in defence natuurlijk.

Zoals gezegd, hebben we onlangs 13 of 14 gratis dorpen gekregen van een speler die stopte op deze wereld en met zijn stam niet echt meer kon opschieten. Hij gaf z'n dorpen liever aan ons, dan aan zijn eigen stam.
Wij zijn dan ook niet van het principe om die dorpen te weigeren en aan zijn stam over te laten, als die speler dit zelf niet wil.
En natuurlijk is dat altijd leuk meegenomen.


Maar je reageert ook enkel op mijn argument rond ons ODA van het account, waar ik hierboven dus uitleg voor heb gegeven. Maar over je eerste stelling dat AX enkel groot is geworden/groeit door PP en door interns, daar zie ik verder geen argumentatie van hoe je daarbij komt...
Of heb ik met mijn uitleg hierover, bij jou een ander standpunt laten innemen?
Zoals gezegd zijn de meeste interns binnen AX, afkomstig van een DU/MB van spelers.

Ik reageerde enkel op punt 2 omdat ik niet degen was van de eerste post, dus ease up please :(
 

DeletedUser81014

Guest
Ik reageerde enkel op punt 2 omdat ik niet degen was van de eerste post, dus ease up please :(

ow ;)
Maar hopelijk heb ik je wel een verhelderend beeld gegeven over hoe we aan het lage ODA komen ;)
meestal laten we ook onze MB's voor onze clears lopen, waardoor onze verliezen + verslagen tegenstanders minder snel oplopen dan normaal.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Bedankt dat je het fenomeen 'moraalbreker' nog even toelicht

Kom jongens, als je een lijstje maakt - zorg dan dat je je nominaties kunt onderbouwen. Als een van de nominaties je geen zier boeit (logisch), laat ze dan gewoon uit je lijstje. Ik zie liever dat mensen 10 nominaties doen op zinnige onderwerpen en deze punten onderbouwen, dan dat ik dertig van die nominaties zie over het beste topic of het grootste ego. Ik zal volgende week zelf een paar nominaties invoeren en onderbouwen.
 
Reactiescore
2.062
Snap niet helemaal wat er mis met een laag ODA is. Als jij je dorpjes relatief voor weinig pakt, kan je sneller doorgroeien. Eigenlijk is dat lage ODA juist positief.
 
Reactiescore
476
Snap niet helemaal wat er mis met een laag ODA is. Als jij je dorpjes relatief voor weinig pakt, kan je sneller doorgroeien. Eigenlijk is dat lage ODA juist positief.

Tegenwoordig zijn 95% van de accounts met een hoge rank en lage oda, accounts die het gevecht uit de weg gaan en hun dorpjes verkrijgen op een manier die niet zo door innogames beoogd is.
 
Reactiescore
961
Tegenwoordig zijn 95% van de accounts met een hoge rank en lage oda, accounts die het gevecht uit de weg gaan en hun dorpjes verkrijgen op een manier die niet zo door innogames beoogd is.

Ik denk dat Innogames juist blij is met spelers die continu met pp lopen te smijten om barbs groot te maken.
 
Reactiescore
972
Tegenwoordig zijn 95% van de accounts met een hoge rank en lage oda, accounts die het gevecht uit de weg gaan en hun dorpjes verkrijgen op een manier die niet zo door innogames beoogd is.

Waarom maakt InnoGames het dan mogelijk voor spelers om op die manier TW te spelen? Het is onzin om te zeggen dat InnoGames het niet zo beoogd, maar vervolgens wel mogelijk maakt door bijvoorbeeld het edelen van barbaren mogelijk te maken. Inno maakt dit spel en vervolgens is het aan de spelers om hier invulling aan te geven.
 

DeletedUser75418

Guest
Beste speler: Ik ga hier voor 2 spelers. Eerst Red Sky at Morning. Heeft 2 massa's overleeft zonder dorpen te verliezen. Kan ook zijn dat het slechte massa's waren vanuit XII, maar alsnog is het goed gedaan. Verder staat dit account op andere werelden ook hoog in de ranglijst, dus ze hebben wel bewezen wat ze kunnen.

Andere speler is Don Pablito. Staan al geruime tijd op de nummer 1 positie en vind dit ook welverdiend. ODA nummer 1 en heeft dus ook gestreden voor zijn dorpen. Verder ook hoog in de ranglijst qua ondersteuning. Denkt niet alleen aan zichzelf, maar ook andere leden. Goede ligging, kunnen zowel richting de core als de rim in.

Beste stam: P!NK. P!NK Heeft bekendere namen dan AX, maar hoeft natuurlijk niet gelijk te betekenen dat AX slechtere spelers heeft. Cluster van P!NK heeft meer vorm. Eerst had ik nog mijn twijfels hoe ze het Noorden goed zouden laten aansluiten, maar het is toch gelukt. Knuppelvechter is dan ook een goede recruit geweest van P!NK. Hetzelfde geldt voor Eat Sleap Farm Repeat om meer safe te creëren.

De beste stam speler: Voorheen was ik gegaan voor Lazy Summer Days. Was altijd bereid om off en deff te schenken, ook al werd er niet om gevraagd. Rest van de stamleden ben ik ook wel tevreden over. VV's, spelers scouten, noem maar op, is geen probleem.

Beste leider: Zuur doet een goede taak om te zorgen dat iedereen tevreden is binnnen de stam. Heeft een goede visie voor stam en handelt ook in stambelang. Leiding van AX (spijker93 en deathgolem) zal ik hier ook benoemen. P!NK, Paint en Star. hebben allemaal spelers kwijt geraakt door interne problemen/andere visie. AX lijkt alles wel op orde te hebben. (Las laatst wel iets over een stab van mudmen ? Weet niet hoe dat is opgelost.)

Slechte leider: Leiding van Star. Situatie met LSD is niet op een nette manier afgehandeld. Geven later uitbundig op het AF aan nooit meer met hem samen te werken en een week later krijgt LSD alweer een pm over een samenwerking. Respect is ver te zoeken bij deze stam. Nap's werden ook verbroken op het moment dat Tekashi en ITSW18 Snow joinden. Het lijkt er nu op dat Star. maar spelers rekruteerd om nog maar iets van kans te hebben tegen Snow/Paint/AX. Het is eerder uitstel van executie.

Meest overschatte stam: TiP, staan alleen hoog in de ranglijst door LSD. Aantal zelfde spelers als op w63 en daar waren ze volgens mij ook niet heel succesvol.

Meest onderschatte stam: Zonder safe houdt XII het nog lang vol. Misschien hebben ze toch geluisterd naar de tips van Perfect Hatred in het uitblinkers van w68 topic (De tip was sluiten van bg's met omringende stammen)
Snow zie ik ook nog als stam waar veel potentie in zit.

Meest overschatte speler: Voorheen stuntman door zijn interns, maar die heeft nu toch een puntenaftrek gehad. Dus zal niet veel meer voorstellen.

Meest onderschatte speler: Zuur. Ik denk dat star. nu wel had verwacht dat ze zuur hadden weggespeeld, maar dat is niet geval.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Collationem
(Schijnen goede en aangename spelers te zijn), Eat Sleap Farm Repeat (vaak genoemd als beste stamspeler), Coruscant (aan de awards te zien van vorige werelden ook wel een goed team), A Lone Wolf als mb (heeft meer oda dan zijn mh, zo'n mb wil ik ook wel)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Enkele star. leden

Mooiste speler naam: Buiten mijn eigen naam om, ga ik hier voor Scientia Potentia Est.

Mooiste stam naam: Geen mooie namen.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Wife is Life
(sterke spelers en mooie ligging)
Heer draggy (Kritiek gehad op het behalen van dorpen, maar heeft een mooie ligging naar de rim toe)
Morgan Firestorm: Het verbaasde me dat ze destijds P!NK hadden verlaten. In de analyse van Perfect Hatred waren ze vooral ontevreden over de ligging van de leden. Inmiddels lijkt dit probleem wel opgelost. Er is een kans dat ze daarom weer terug gaan naar P!NK. Denk dat dit account wel een belangrijke rol kan spelen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Snow,
heeft een mooie rim positie. Grote noob hebben ze ook wel snel weggeedeld.

Mooiste profiel foto van spelers:
131165_large
129816_large


Mooiste profiel foto van stammen:
129355_large


Grootste blunder:
Niet heel veel gebeurd. Denk dan de puntenaftrek van Stuntman.
 
Bovenaan