Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
@underground tacticz.
Vertel ons eens in welke opzichte dat bericht van mij naar jou een 'voorstel om te joinen/samenwerken' is. Welk zin heeft je getriggerd om daarvan uit te gaan? Gebruik je nu als argument dat omdat andere Chill-leden om een invite vroegen, het bericht van KDK dus ook niet anders als dat geïnterpreteerd kan worden? Je begrijpt zelf toch ook wel dat dat de belachelijkste argument is? Ik zal je nogmaals citeren uit je GA lijst en wel in jouw stijl:
@underground tacticz. : '...en toen het voor het account en zijn stam lastig werd ging het account op delete. Wel nadat ik als leider van de vijandelijke stam niet reageerde op hun voorstel tot hun joinen/samenwerking van/met Vinage'.

Dat is gewoon zwart op wit een kei harde leugen en dat weet jij heel goed. Als je een GA lijst invult en je wilt een moment nemen om de mensen die je niet mag nog even te bashen, doe dat dan op z'n minst naar waarheid in plaats van met leugens. Eindconclusie is nu namelijk dat je een hypocriet én een leugenaar bent. Good job!

Wat betreft Shelby: je was ze bewust door het slijk aan het halen ZONDER dat je goed geïnformeerd was en ZONDER enig bewijs van een 'stab'. Achteraf zeggen dat het geen stab is maar wel vies spel, is gewoon goedkoop je blunder proberen te maskeren. Of dat namelijk vies spel is is subjectief. Als jij dat vies spel vind, is dat vooralsnog jouw mening want dat staat alles behalve vast. Je was ze een excuses verschuldigd voor het feit dat jij zonder enig bewijs ze in jouw beginpost onder 'bewezen stabbers' plaatste en er ook nog een hele heisa van maakte.

Ja daarmee verdween toch ook laatste sprankje van toekomstperspectief of niet dan? Waar jij je over wilt opwinden knul.

Vies spel is voldoende onderbouwd met bewijs. Het samenwerken met een speler die iemand stabt valt voor mij en vele anderen gewoon onder ordinair spel. Ik was en ben ze geen excuses verontschuldigd, want het staat nog steeds vast dat ze stabben goedkeurden en er van mee wilden profiteren. Wat mij betreft is de discussie hiermee ook klaar. Dat jij als een klein kind je zin wilt krijgen is niet mijn probleem.


Volgend lijstje aub.
 

DeletedUser78975

Guest
Lul niet zo uit je nek joh. Over cirkelredenering gesproken, kun jij ook wat van knulletje. Staat zwart op wit vast dat je liegt en nog steeds erom heen proberen te lullen. Leg ons eerst maar eens uit in welk opzichte dat bericht een 'voorstel' is.

@Lauren ok. als je het voeren van verweer tegen valse aantijging ziet als gezeik :like:
 

DeletedUser69389

Guest
Lul niet zo uit je nek joh. Over cirkelredenering gesproken, kun jij ook wat van knulletje. Staat zwart op wit vast dat je liegt en nog steeds erom heen proberen te lullen. Leg ons eerst maar eens uit in welk opzichte dat bericht een 'voorstel' is.

@Lauren ok. als je het voeren van verweer tegen valse aantijging ziet als gezeik :like:
Dat jij denkt door het weglaten van informatie een punt kunt maken is veelzeggend en bewijst maar weer eens temeer waarom het gerechtvaardigd is om jou te nomineren waarvoor je genomineerd bent. Ik heb spijt dat ik niet al het materiaal heb bewaard, want dan was je nu onder de tafel geluld. Maar wat mij betreft staken we de discussie. Dit is eerder relevant voor 59 dan hier. Daarnaast voegt het weinig toe, aangezien bijvoorbeeld de mensen van Smokin Aces ook op de hoogte zijn/waren van wat jullie als account wilden.
 

DeletedUser78975

Guest
Dat jij denkt door het weglaten van informatie een punt kunt maken is veelzeggend en bewijst maar weer eens temeer waarom het gerechtvaardigd is om jou te nomineren waarvoor je genomineerd bent. Ik heb spijt dat ik niet al het materiaal heb bewaard, want dan was je nu onder de tafel geluld. Maar wat mij betreft staken we de discussie. Dit is eerder relevant voor 59 dan hier. Daarnaast voegt het weinig toe, aangezien bijvoorbeeld de mensen van Smokin Aces ook op de hoogte zijn/waren van wat jullie als account wilden.
En nog steeds ontwijk je mijn vraag. Nogmaals lees dat bericht en vertel mij eens waarin jij een voorstel leest. Het is wel degelijk relevant wanneer JIJ dit in jouw GA lijst zet en spreekt over voorstellen, joinen en samenwerken. Dan moet je niet laf wegduiken wanneer ik je aanspreek op je leugen.

Als je in het vervolg GA lijsten invult, zorg dan dat je die naar waarheid invult.
 

DeletedUser67275

Guest
Goed, omdat ik een beetje moe word van het gezeur hier, heb ik besloten om maar een (leuke?) lijst te maken hier. Gezien ik na een lange pauze weer speel, zijn niet alle namen mij even bekend. Volledig subjectief lijstje dus. Veel leesplezier!

Beste speler:
Deze gaat naar simpelweg naar Savior of the North, dit omdat dit team op plek 1 staat en alle verhalen die ik hoor, zijn positief! Heeft een goed ODA en farmt heel degelijk. Een kleine vermelding naar Always Bet on Red vind ik ook op zijn plaats. Ik was geschrokken door hun flitsende start (dit is mijn eerste wereld waar het accent zo erg op PP ligt), maar desondanks laten ze wel zien een topteam te zijn. Zijn ook goede farmers dag in dag uit en hun ODA rank 1 liegt er absoluut niet om
Beste stam: Deze is voor Dante en WH. Voor Dante heb ik gekozen, omdat ik er zelf in zit en daarbij voel dat de potentie hier echt wel aanwezig is. Gunstige ligging met een uitgestrekte rim. Voor WH koost ik omdat deze stam eigenlijk sinds dag 1 al bij elkaar is. Ja, ze zijn allemaal even geswitched, maar het grote deel van de groep zit nog steeds bij elkaar. Verder een heel erg bij elkaar compacte stam, wat met een goede samenwerking ver kan komen. De ligging is wat minder, maar als ik in jullie core lag, had ik me niet geheel veilig gevoeld ;)
De beste stam speler: Voor mij is dit Act of Divinity. Dit team is enorm toegewijd en heeft alles over voor het beste van de stam. Heb ook gemerkt dat Smoke and Mirrors erg vrijgevig is in zijn OS naar zijn stamgenoten. :D
Het grootste ego: Hier heb ik niet echt een keuze kunnen maken
Beste leider: Ik neig wederom naar mijn eigen leiding Act of Divinity. Ik kan hier mis zitten, maar heb nog niet echt andere leiding meegemaakt. Zou wel graag eens bij Tedtski in de stam willen zitten, lijkt me ook een topleider!
Slechtste leider: Geen idee
Meest overschatte stam: Error.
Meest onderschatte stam: Zie vaak bij overschatte stam de naam WH staan. Ik kies WH juist bij onderschatte stam. Zoals vermeld lekker cluster en sinds dag 1 bij elkaar. Denk dat hier echt een groot teamgevoel aanwezig is
Meest overschatte speler: Speel ik nog tekort voor op deze wereld.
Meest onderschatte speler: Callisthenes, voor mij geheel onbekend, maar z'n punten liegen niet.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: GODS, A Lone Wolf & ABOR
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: We Control The Sound, maar dat kan ook niet meer dus dat matcht wel.
Mooiste spelers naam: Always Bet on Red
Mooiste stam naam: Dante - La Divina Commedia
Het tofste topic: Rate de speler en dit topic
Het domste topic: A Paroxysm of Guild vs KingDonkeykong
Favoriete forum poster: Iedereen die posts maakt in rate de speler
Minst favoriete forum poster: Jus Soli & Jokersbrain
Dikste wannabe op het forum: Jus Soli
Dikste wannabe in het spel: We Control the Sound
Mooiste profiel foto van spelers:
115780_large

Mooiste profiel foto van stammen:
115779_large

Mooiste actie van de wereld:
Het slopen van We Control the Sound

Meest belovende speler voor de toekomst: Intern Ior, Act of Divnity en eigenlijk de gehele top 5 wel
Meest belovende stam voor de toekomst: Toch wel Dante, GODS en Dejavu. De laatste mits zij het gigantische front aankunnen, succes daarmee!
Grootste blunder: Rooftocht minuutje weggestuurd, waarna de aanval minuutje later binnenkwam
Voor wie heb je nu echt respect: Savior & ABOR. Gewoon omdat ze altijd zo gestoord bikkel farmen
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn gehele stam Dante, voor hen zou ik alles doen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79481

Guest
Voor Dante heb ik gekozen, omdat ik er zelf in zit en daarbij voel dat de potentie hier echt wel aanwezig is. Gunstige ligging met een uitgestrekte rim. Voor WH koost ik omdat deze stam eigenlijk sinds dag 1 al bij elkaar is. Ja, ze zijn allemaal even geswitched, maar het grote deel van de groep zit nog steeds bij elkaar. Verder een heel erg bij elkaar compacte stam, wat met een goede samenwerking ver kan komen. De ligging is wat minder, maar als ik in jullie core lag, had ik me niet geheel veilig gevoeld ;)
Bedankt voor je positieve woorden :D

Zou wel graag eens bij Tedtski in de stam willen zitten, lijkt me ook een topleider!

Het houdt ook niet op :eek: :D
 

DeletedUser73358

Guest
Core stammen zoals WH moeten echt wel tjok vol zitten met kwaliteit om ook maar enige kans van slagen te hebben. De stam zit daarnaast ook al aan z'n limiet, ik zie ze geen deel van de rim veroveren/rekruteren voor potentiële safe defence.
 

DeletedUser67275

Guest
Thanks voor de nominaties kerel. Waarheid is wel dat het niet geheel vrijwillig gaat hoor dat farmen. Ik zit aan een ketting vast hier. help

Hahaha ja dat geloof ik wel, ik zou het niet volhouden. Maar wees blij, jullie pakken ten minste veel buit. Wij doen ook ons best, maar het resultaat is werkelijk waar huilen met de pet op :(

Als je bedoeld, .The Lone Ranger, dan bedankt voor de benoeming!

Oeps ik bedoelde A Lone Wolf. Heb het aangepast. Als jij je best blijft doen, kom je vanzelf op een (hopelijk positief) lijstje ;)

Core stammen zoals WH moeten echt wel tjok vol zitten met kwaliteit om ook maar enige kans van slagen te hebben. De stam zit daarnaast ook al aan z'n limiet, ik zie ze geen deel van de rim veroveren/rekruteren voor potentiële safe defence.

We zullen het wel zien. Voor nu doen ze het aardig nietwaar?
 

DeletedUser73358

Guest
We zullen het wel zien. Voor nu doen ze het aardig nietwaar?

201k ODD, voor een core ligging hebben ze verbijsterend weinig confrontatie gehad. Er is spijtig nog niets spannends gebeurd maar een ligging zonder rim aansluiting, hartje core met relatief onbekende spelers gaat pittig worden ;)
 

DeletedUser79481

Guest
201k ODD, voor een core ligging hebben ze verbijsterend weinig confrontatie gehad. Er is spijtig nog niets spannends gebeurd maar een ligging zonder rim aansluiting, hartje core met relatief onbekende spelers gaat pittig worden ;)
moet je voorstellen hoeveel def we nu hebben staan :D
als we tenonder gaan, dan krijgt onze veroveraar in ieder geval permanent rang 1 oda :D
 
Bovenaan