Golden Awards

DeletedUser67275

Guest
Bij deze mijn excuus dat we gebruik maken van Mb's. Dat wij spelers helpen een leuke tijd te hebben op TW ipv dat we ze op het begin overnemen en dat wij hier dan aan beide kanten profijt van hebben.

Begrijp me niet verkeerd, maar dit gaat er absoluut niet in bij mij. Mij ga je niet kunnen wijsmaken dat dit is om jullie MB’s een leuke tijd te geven. Dit is enkel omdat jullie profijt hiervan hebben. Jullie hebben zelf het aantal edels niet (vermoed ik) om zoveel te edelen in deze fase van het spel. Als jullie geen profijt hiervan zouden hebben hiervan, hadden jullie geen 6 MB’s ingeschakeld.
Nogmaals, begrijp me niet verkeerd en misschien ben ik soms wat naïef, maar dit is echt de grootste onzin die er bestaat. Dit is echt puur uit eigenbelang!
Valt me oprecht tegen van je dat je dit zegt. Ik had jullie hoger ingeschat!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
88
Begrijp me niet verkeerd, maar dit gaat er absoluut niet in bij mij. Mij ga je niet kunnen wijsmaken dat dit is om jullie MB’s een leuke tijd te geven. Dit is enkel omdat jullie profijt hiervan hebben. Jullie hebben zelf het aantal edels niet (vermoed ik) om zoveel te edelen in deze fase van het spel. Als jullie geen profijt hiervan zouden hebben hiervan, hadden jullie geen 6 MB’s ingeschakeld.
Nogmaals, begrijp me niet verkeerd en misschien ben ik soms wat naïef, maar dit is echt de grootste onzin die er bestaat. Dit is echt puur uit eigenbelang!
Valt me oprecht tegen van je dat je dit zegt. Ik had jullie hoger ingeschat!

Valt mij dan weer tegen dat je zo over ons denkt.
Wij hebben te veel edels maar te weinig targets op makkelijk op te rapen en we willen ook niet 1k dorpen pakken.
Ons contact met de MB's is dan ook erg goed en helpen onze mb's waar zij de ervaring missen. Naar mijn mening geven wij ze ook het gevoel dat ze alles kunnen vragen en dat ze zich niet hoeven te schamen voor "domme" vragen.

Uiteraard hebben wij ook baat bij dat hun moraal voor ons breken. Lijkt me ook erg logische. Ook is dit de eerste wereld waar ik het mentor systeem aan gezet heb en volgens mij is elke leerling daar te vrede over geweest. Ookal vind ik het mentor systeem niet heel erg lekker werken :p

Verder weet ik niet helemaal wie je ben / waar je speelt maar blijkbaar ken je ons niet goed genoeg ;)
 

DeletedUser67275

Guest
Vast geluk gehad met de muntenboosters. :mad:

Goed dat jullie dan de ‘goodboys’ zijn. Vaak zie je dat MB’s keihard worden en genaaid en dat vind ik sneu. Zag wel dat McCullen een dorpje verloor aan een niet stamgenoot van jullie. Als mijn MB dat was overkomen, had ik wel wat cleartjes daaropgegooid. ;)

Ook goed dat je mensen probeert op te leiden. Dit spel kan wel wat meer spelers gebruiken zoals vroeger. Maar leg maar eens uit wat je ooit met 6 MB’s moet. Is de definitie van moraalbreker veranderd in de loop der jaren?

Mij ken je waarschijnlijk niet. Mijn laatste actieve wereld was wereld 30. De goede oude PP loze tijd. Zal ik m’n handtekening dikgedrukt maken op het forum? Er wordt wel vaker gevraagd wie ik ben en waarop ik speel. :cool:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Kunnen we ook over Save en jou zeggen met jullie 6 mb's die al mee deden. Terwijl jullie twee samen al bijna 10x zo groot zijn als Simon zelf is/was. Dusja. Beetje hypocriet om te gaan wenen over hulp als jullie er zelf ook gebruik van maken en maakten.

Martijn die jonge reageerd op een post waar in geweent word over hulp, niet hij die begint te wenen over hulp dus reageer aub niet over hem als hypocriet maar betrek het dan op @Earth Terra .

Ikzelf speel nog zo goed als niet op STWMAO W62 maar zag in t account chat dat er een af post was geweest dus ik zou even loeren.

Dat er tegenwoordig vaak meer dan 1 MBs word gebruikt is normaal, daar kan je gewoon niet omheen... dat is hoe t is.

T niveau is niet wat het geweest is en ook de middelmatige speler is niet zoals die was, ze groeien minder hard mee, ze steken er minder tijd in dan dat ze deden en je loopt gewoon niet meer tegen een speler aan die kan/wil backtimen,snipen,deffen etc EN dan een Mb gaat spelen...

Ik heb eigenlijk altijd moraal loze werelden gespeeld en zie hoe goed @killzz4live hier een aantal MBs inzet wat ik knap vind, wij hebben direct contact my ze via Whatsapp en ik kan beamen dat die sfeer lekker is, ze willen werken voor ons en wij voor hen, ik denk dat dat iets speciaals is wat je tegenwoordig amper tegenkomt.

Vanmiddag werd er een dorp gepakt van Simon waarop, zonder grappen, 20+ ossjes binnen kwamen waarvan 50% buiten zijn stam behoorde.

Laten we nou aub gewoon stoppen met wenen over MBs, Alliancies en vriendjespolitiek want we weten alelmaal dat we ons hier schuldig aanmaken, die kans pakt IEDEREEN ergens in de wereld als het nodig is of gewoon omdat het kan.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik haat MB's zal zelf nooit 1 nemen want het is de bedoeling dat je naar de vijand groeit.
Niet noobs opedelen in je cluster en daarmee edels onnodig verspillen.

Grote spelers aanvallen is en blijft nog altijd makkelijker dan lage spelers op moraalwerelden naar mijn mening.
 

DeletedUser61134

Guest
ja en toch moeten die dorpen weg he

Hoezo? Als je alle grote speler weg hebt zit je ver boven de werelddominatie :p
Je verliest zo 10-20 clears op lage spelers die samenwerken maar als je een speler van 10-20 rangen hoger met 2x zoveel punten aanvalt ben je ineens 3x zo groot voor 5-10 clears...

Easy choice
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn die jonge reageerd op een post waar in geweent word over hulp, niet hij die begint te wenen over hulp dus reageer aub niet over hem als hypocriet maar betrek het dan op @Earth Terra .

Ikzelf speel nog zo goed als niet op STWMAO W62 maar zag in t account chat dat er een af post was geweest dus ik zou even loeren.

Dat er tegenwoordig vaak meer dan 1 MBs word gebruikt is normaal, daar kan je gewoon niet omheen... dat is hoe t is.

T niveau is niet wat het geweest is en ook de middelmatige speler is niet zoals die was, ze groeien minder hard mee, ze steken er minder tijd in dan dat ze deden en je loopt gewoon niet meer tegen een speler aan die kan/wil backtimen,snipen,deffen etc EN dan een Mb gaat spelen...

Ik heb eigenlijk altijd moraal loze werelden gespeeld en zie hoe goed @killzz4live hier een aantal MBs inzet wat ik knap vind, wij hebben direct contact my ze via Whatsapp en ik kan beamen dat die sfeer lekker is, ze willen werken voor ons en wij voor hen, ik denk dat dat iets speciaals is wat je tegenwoordig amper tegenkomt.

Vanmiddag werd er een dorp gepakt van Simon waarop, zonder grappen, 20+ ossjes binnen kwamen waarvan 50% buiten zijn stam behoorde.

Laten we nou aub gewoon stoppen met wenen over MBs, Alliancies en vriendjespolitiek want we weten alelmaal dat we ons hier schuldig aanmaken, die kans pakt IEDEREEN ergens in de wereld als het nodig is of gewoon omdat het kan.
Zijn ook zat spelers/accounts die het zonder du's aankunnen. Er zijn ook zat accounts met 1 of minder mb's. Het is de keuze wat je doet. Makkelijke weg of een wat lastigere weg. Ik was niet van plan te zagen over mb's etc. Maar als je met dit soort opmerkingen komt dan weet je dat je het kunt verwachten.

Ik heb geen enkele mb ingezet....
En als jullie iets meer punten hadden dan hadden whale en ik een iets hoger morraal. is nu al weer onder de 100 :(

https://gyazo.com/74abdea15a751a7f87c88528bd63c358
en komt er nou deff van TAX binnen.... helpen ze dante? huh kunnen ze het niet alleen?

Ons betichten van het niet alleen kunnen doen maar wel zelf ook gebruik maken van een lading mb's terwijl je kwantitatief al veel groter bent. Dat is hypocriet en mag best benadrukt worden.
 
Reactiescore
1.367
Zijn ook zat spelers/accounts die het zonder du's aankunnen. Er zijn ook zat accounts met 1 of minder mb's. Het is de keuze wat je doet. Makkelijke weg of een wat lastigere weg. Ik was niet van plan te zagen over mb's etc. Maar als je met dit soort opmerkingen komt dan weet je dat je het kunt verwachten.

Naar mijn mening is een MB toch eigenlijk best wat werk, zorgen dat ze niet te groot worden, wel dorpjes willen afstaan, wel optijd clears sturen en vaak ook nog reageren op onzin waar je ze tevreden mee houd
 

DeletedUser7072

Guest
Hou toch op met dat gezeik over mb's, wat een mierenneukerij en bekrompenheid. Dat mensen moeilijk doen over kata's en cf's is tot daar aan toe, maar gaan we nu ook al zeuren over mb's, nachtaanvallen, aanvallen van meer vs 1, te grote stacks, etc, etc.

Prima als je jezelf allerlei beperkingen op wil leggen maar ga dan niet van anderen eisen dat ze daarin mee gaan. Als je een 100% eerlijk spel wil waar alleen skills bepalen wie wint moet je gaan schaken en niet tw spelen.

Laters.
 

DeletedUser69389

Guest
Hou toch op met dat gezeik over mb's, wat een mierenneukerij en bekrompenheid. Dat mensen moeilijk doen over kata's en cf's is tot daar aan toe, maar gaan we nu ook al zeuren over mb's, nachtaanvallen, aanvallen van meer vs 1, te grote stacks, etc, etc.

Prima als je jezelf allerlei beperkingen op wil leggen maar ga dan niet van anderen eisen dat ze daarin mee gaan. Als je een 100% eerlijk spel wil waar alleen skills bepalen wie wint moet je gaan schaken en niet tw spelen.

Laters.
Ik heb geen commentaar op mb's gebruiken an sich, maar dan moet men niet zelf gaan janken over het feit dat de tegenstander dan deff ontvangt van derden. Dat hoort evengoed bij het spelletje. Dejavu heeft zichzelf in deze positie gewurmd als de te kloppen stam en dan is het logisch dat je te maken krijgt met een de vijand van mijn vijand is mijn vriend principe en welke gericht is tegen Dejavu. Had men niet geklaagd over de deff van anderen dan had je mij ook niet gehoord over het gebruik van mb's. Maar het is hypocriet om te janken over het feit dat wij deff gebruiken van in dit geval Tax! en dat we het niet alleen kunnen terwijl zij gebruik maken van moraalbrekers bij al een aanwezige kwantitatieve overmacht jegens Simon.
 

DeletedUser7072

Guest
Beide kanten moeten gewoon niet zeuren over het feit dat de tegenstander zijn belangen behartigd zonder te stabben, kata's te gebruiken of cf'en.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Hou toch op met dat gezeik over mb's, wat een mierenneukerij en bekrompenheid. Dat mensen moeilijk doen over kata's en cf's is tot daar aan toe, maar gaan we nu ook al zeuren over mb's, nachtaanvallen, aanvallen van meer vs 1, te grote stacks, etc, etc.

Prima als je jezelf allerlei beperkingen op wil leggen maar ga dan niet van anderen eisen dat ze daarin mee gaan. Als je een 100% eerlijk spel wil waar alleen skills bepalen wie wint moet je gaan schaken en niet tw spelen.

Laters.

ach hou op, verschrikkelijk als je tegenstander gambietjes gebruikt, zou verboden moeten worden
 

Deleted User - 487776907

Guest
ach hou op, verschrikkelijk als je tegenstander gambietjes gebruikt, zou verboden moeten worden

"Gambietje"

skvu9e18pb.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
6 mb’s gebruiken en jezelf nog steeds als pro verklaren? Denk toch dat ik niet ga spelen op 62, wat een trieste bedoeling zeg.
 
Bovenaan