Golden Awards

DeletedUser67275

Guest
Zoals beloofd zou ik nog terugkomen op jouw lijst. Allereerst, je werkt bij de stammen onder Fralo specifiek het account KDK uit om als argument voor jouw standpunt te gebruiken. Alleen ben je daar kei en kei hard aan het liegen. Als het nu om een wereld van een paar jaar geleden zou gaan, had ik het je misschien niet eens kwalijk genomen omdat het geheugen de mens nog wel eens in de steek wil laten. Maar deze specifieke leugen neem ik je zeer kwalijk omdat het over een situatie gaat die zich afspeelde op wereld 59, een wereld die nota benen nog bezig is, dus je weet donders goed dat het niet zo zat zoals je het nu doet voorkomen. Maar aangezien ik hier al wat beklag heb gelezen over verdraaiingen en leugens in jouw lijst is dat kennelijk jouw stijl om de personen die jij niet mag een hak te zetten.

De echte situatie was namelijk anders:
KDK heeft, toen het lid werd van de stam Chill., een hele lange tijd enkel directe tegenstanders uitgeschakeld. Er zat geen intern bij, noch werd er op het account met pp geboost. Overigens dit was ook jouw mening. Zoals gezegd ken je de situatie van wereld 59 heel goed. Achter ons hadden we een Jason Statham (stamgenoot) die al moeilijk deed als je ook maar 1 dorp in zijn heilige edellijnen zat (ondanks dat hij nog een zee aan edelruimte had), aan de oosten zaten we al tegen onze stamgenoot DRR aan en aan de westelijke kant zat Rose., toen nog onze BG. Je weet dus dat op een gegeven moment het account KDK vast is gegroeid, daar hoef je niet hoogbegaafd voor te zijn, één blik op de kaart werpen (BG met Rose was toen ook geen geheim voor Vinage) en je kon deze conclusie zelf trekken. Ook bij kamp Vinage was allang en breed duidelijk dat Chill. met activiteit problemen kampte. Dit resulteerde in enkele account die gingen stoppen en dus geinternd moesten worden. Voor een account dat al volledig vast lag vind jij het dus raar dat het overgaat op internen, terwijl het dat daarvoor nooit heeft gedaan? Verder kan iedereen die in Chill. zat beamen dat het account KDK eigenlijk nooit goed bemand was om aan het front goed te kunnen functioneren. Dat was dan ook de enige reden waarom er werd gekozen om geen slapende honden wakker te maken en de eerste aanvallen te openen op Smoking Aces maar in plaats daarvan juist de voorbereiding op de oorlog met Vinage verder voort te zetten tot er een waardige co het team kon komen versterken. Dit gebeurde uiteindelijk ook, maar helaas te laat.

kmQNKWr.png


Het was ook al een feit van algemene bekendheid dat er binnen Chill. sprake was van structurele wanbeleid. De stam maakte al een paar dubieuze beslissingen. Het account KDK heeft zich hiertegen altijd vel uitgesproken op het stamforum. De eerste beslissing die werd genomen was om een deel van de vijandelijke kant (lees: toenmalige BG van Vinage) op te nemen in Chill. Met een druktemaker als Sven a.k.a. Last Whisper in je stam die altijd zijn zin wil hebben en toezeggingen had gedaan aan frontspelers om dorpen te stacken (want dat gebeurde voor een safeaccount met het formaat die Sven had maar heel gering, hierdoor ontstonden ongezonde verhouding van off/deff dorpen bij de frontaccounts). Uiteindelijk heeft KDK met tegenzin en om de grote heisa die eromheen hing (dagelijks (!) ruzies op Whatsapp) ingestemd (in de hoop dat daarmee dan ook de rust zou wederkeren in de stam) en was de knoop doorgehakt. Op dit moment was het nog steeds dramatisch gesteld met de activiteit op KDK. De keuze om bondgenootspelers van Vinage op te nemen in Chill., viel terecht slecht in de smaak bij Rose. Ik had de stam hiervoor gewaarschuwd en de leiding gevraagd overleg te plegen met Rose alvorens een definitief besluit te nemen. Zo naïef als Chill. was, dachten zij dat dit niet zou uitmaken en liet de leiding dat na. Dit resulteerde in de ontbinding van de BG met Rose door Rose. Vinage kon zijn slag slaan om Rose in te palmen waardoor het account Smoking Aces er in een klap een stuk beter bij lag dan daarvoor.

Precies op het punt dat er een nieuwe co op KDK kwam die er serieus tegenaan wilde gaan en ook de gaten die nog opgevuld moesten worden (qua activiteit) op zich kon nemen, besloot Chill. nogmaals met de meest achterlijke voorstel te komen: Rose. proberen te paaien door een stamfusie aan te bieden waarbij de grote accounts van Chill. zouden overgaan naar Rose. en enkele account, waaronder KDK, gedurende de transitie als uithangvlees mochten dienen voor Vinage. KDK was hier vel op tegen. En geloof het of niet, maar ik was de enige die zich tegen dat achterlijke voorstel uitspraak. In plaats van dat we steun kregen van stamgenoten, kregen wij de wind van voren en moesten wij hier maar weer aan meewerken onder het mom van 'stambelang'. Het KDK Team kon dat niet slikken en we kondigende dus niet een tweede maal toe te geven aan een verwerpelijk besluit en dus ervoor te kiezen om de stekker er definitief uit te trekken, het plezier was ook totaal weg door te constante negatieve sfeer in de stamchats en op het stamforum. Er werd vanuit KDK zowel een PM naar Rose als naar Vinage verstuurd waarin wij aangaven op delete te gaan, omdat we vonden dat we de tegenstander op zijn minst uitleg verschuldigd waren i.p.v. opeens te ghosten. In dat bericht hebben aangeven op delete te gaan en wij vroegen in de PM zowel aan Rose als Vinage een luisterend oor te hebben naar mogelijke oplossing, om te voorkomen dat de wereld zo goed als beslist zou worden. Een ding stond echter vast: KDK had er genoeg van en zag het overstappen naar de vijand niet als oplossing. Dat zou enorm hypocriet zijn. Wel grappig dat jij denk dat jij de oorzaak ben van ons besluit, met je 'wel nadat wij niet reageerde op hun voorstel...'. Bewijst maar weer hoe hoog je jezelf hebt zitten. Zo belangrijk ben je echt niet, Martijn. Opmerking verdient nog dat het in geen enkel vorm een voorstel was en al helemaal niet om een samenwerking met Vinage dan wel een join te forceren bij Vinage, was. Het was slechts een aankondiging, dat stond nog letterlijk in de openingsalinea van dat bericht! Again, je moet niet denken dat je een of en ander Tribalwars god ben, want zo hoog heb ik je zeker niet zitten en samenspelen met jou is het laatste wat ik zou willen. ;) Jouw arrogante houding in combinatie met je haatdragende karakter verklaard dan ook waarom grof geschat de helft van je eigen stamgenoten je uitkotst, sommigen zelfs openlijk op het AF.

Kortom, je bent willens en weten kei hard aan het liegen en daar kan ik niet zo goed tegen, ergo mijn wat semi-agressieve respons. Maar dat lok je uit door zo hard uit je nek te kletsen. Dat schrijntje respect dat ik toch nog voor je had, heb je dan ook bij deze teniet gedaan. Niet dat jij een persoon bent die daar ook maar wat om geeft, anders had je wel wat gedaan aan je houding wanneer andere je daarop wijzen, maar toch...



Martijn, je bent met afstand de grootste huichelaar die ik hier op het AF heb mogen aanschouwen en ik zal je vertellen waarom ik dat vind.
Je bent je toelichting voor je nominaties voor 'minst favoriete forumposters' met: 'Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten.' Nogal lachwekkend als jijzelf aan al de voornoemde kwalificaties voldoet. Uitgerekend Martijn, de persoon die bij een afscheidspost van een COM even nog de noodzaak voelde om te melden dat de betreffende persoon 'gemist zal worden als kiespijn', heeft het over 'haat zaaien'. Uitgerekende de Martijn de rubrieken in GA-lijsten die beginnen met het woord 'minst' of een ander negatief woord bevat als uitlaatklep gebruikt om zijn ongefundeerde haat jegens personen die hij niet mag te smijten. Je maakt jezelf echt tot een lachertje. Je durft dan ook nog te stellen dat ik of een @jokersbrain geen 'moeite nemen om aandacht te besteden aan hun post'. Voor de goede orde: het gebruiken van GIF's en grote lettertype in combinatie met een opvallende tekstkleur is geen must, voor het geval dat jij denkt dat dat iets is waaraan je kunt zien of iemand aandacht heeft besteed aan zijn post. Jij bent juist vaak de persoon die midden in discussie met een hatelijke opmerking even tussendoor komt, omdat jij ook nog wat aandacht wil. Dat zijn dan vaak berichten bestaande uit één zin.

Verder heb je jezelf ongelooflijk hypocriet opgesteld door eerst te stellen dat stabtopic totaal geen nut hebben en je niet stapt waarom men dus de moeite neemt deze aan te maken:
CL6Ciub.png


Dit poste jij in het stabtopic van wereld 59. Wat doet onze Martijn vervolgens op het forum van wereld 62. Yup, je raad het al... hij begint zelf een stabtopic. Echter faalt meneertje kei hard door in zijn topic mensen valselijk te beschuldigen en niet eens met gegronde argumenten en onomstotelijk bewijs hun op de 'stablijst' te zetten. Over 'eigen rechter spelen' gesproken... dat is namelijk iets wat jij zowel mij als @jokersbrain vaak verwijt. Wie is hier nu de grote huichelaar, Martijn? Waar is je geloofwaardigheid nog als je eerst super stellig zegt dat stab-topics geen zin hebben en zelfs 'dom' zijn maar er vervolgens zelf een begint? Ontbrak het je aan aandacht, omdat Jannes met zijn opgezette show, om KDK een hak te zetten in zijn topic, even de aandacht naar zich trok?

'Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc.'
Dit zegt de man die meerdere spelers valselijk beschuldigde in zijn stab-topic en uiteindelijk met de staart tussen zijn benen toe moet geven dat hij te voorbarig was en zelfs dan niet het fatsoen heeft om zijn verontschuldiging aan te bieden, maar het te gooien op 'deels gelijk hebben'.

'Ook zijn het vaak posters die aan vermoeiende cirkel redeneringen doen of ontzettend sneu posten wegens het ontbreken van skills om inhoudelijk te kunnen posten.'
Ik weet dat je met deze zin op mij doelt, aangezien je dat in een latere reactie op mij letterlijk herhaalt, maar nogmaals in mijn post reageer ik op berichten die eerder zijn geplaatst door andere. Dat het verhaal in het topic Parox vs. KDK op een gegeven moment te complex voor je wordt wil niet zeggen dat je dan maar Jannes moet gaan papegaaien.




Kortom, ik kan niet anders concluderen dan dat Martijn een pathologische leugenaar is wanneer het aankomt op kritiek hebben op spelers met wie hij het niet kan vinden. Zoals iemand anders al hiervoor zei, wanneer je jezelf niet meer in een discussie weet te redden zeg je gewoon dat het 'newgen' zijn... Martijn: een walgelijk mens die elk vorm van empathie mist en hypocriet als de neten is.

Nogmaals, ik reageer bijna nooit zo fel, maar wanneer ik je op leugens betrap en je doet dat ook nog eens willens en wetens met het doel om mij daarmee zwart te maken, zul je met hetzelfde onfatsoen behandeld worden.

Fijn weekend!


Erg prettig om de W59 verhalen mee te krijgen op W62!

Maak je niet druk en speel gewoon het spel. :D
 
Reactiescore
3.586
Zou Martijn die altijd inhoudelijk reageert en op een erg hoog AF niveau post nog reageren op de kritieken :D
 

DeletedUser69389

Guest
*Get high* was op wereld w51 wel 1 van de 2 beste accounts op de wereld. Globaal vanaf het begin tot het einde sterk gespeeld. Voor alle duidelijkheid, ik kon ze niet luchten (zaten ook bij onze vijand) maar voel toch weer de noodzaak mijn mening te geven.

Dus stellen ze niets gepresteerd hebben vind 'ik' zeker wel fout. Nu weet ik niet in hoeverre dat team hier hetzelfde is.


Dit mag je allemaal natuurlijk wel vinden Martijn maar persoonlijk vind ik je wel erg overdrijft. Als ik mij niet vergis kwam jij de afgelopen jaren regelmatig naar mij prive op skype om te vragen of ik in je topic's op werelden die ik totaal niet volgde wou komen posten (vooral als het over stab zaken ging) maar ook andere dingen.

Mijn manier van posten is al jaar en dag hetzelfde, nu afkraken terwijl je altijd kwam vragen of ik wou komen posten voor je is lichtelijk hypocriet. Als je vind ik geen tijd in mijn post's steek of niet inhoudelijk post omdat ik er de skils niet voor heb vind ik dat ook zeer foutief. Neemt niet weg ik de nominatie als minst favo poster wel kan begrijpen. Ik post inderdaad wel eens arrogant en ga te lang door in de discussie en verheerlijk mezelf wel eens maar die dingen gebeuren wel enkel ter verdediging van mezelf. Als mensen op mij blijven posten, blijf ik terug posten, als mensen arrogant doen, doe ik dat ook en als mensen mij afkraken om iets dan verdedig ik mezelf wel graag om te zeggen hoe de dingen werkelijk in elkaar zitten.

Dat terzijde vind ik je wederom hypocriet want als ik mij niet vergis ging een doodnormale Af poster een rate maken (al dan niet slecht) maar wel heel netjes en beleefd en ging jij hem even afkraken.

Dus ja ik post sneu, tegen sneu'e personen en jij post sneu tegen vriendelijke AF posters. Ook noem je zowat standaard iedereen een newgen om jezelf op een onterechte hogere ranking te plaatsen t.o.v je tegenposter.

Verder vind ik je lijstje wel echt super top en zelfs interessant/nuttig :)
De nominatie voor jou gaat niet in op alle genoemde voorbeelden, maar de nominatie is vanwege het irritante posten in het eerder genoemde topic. Cirkelredenaties tot de max en welke mensen afschrikt. Dat het ter verdediging is maakt wat mij betreft niet uit. Ik had ook kunnen reageren op die kleuters en dat deed ik ook niet. Het zijn voorbeelden van zaken die ik als hinderlijk ervaar en niet perse als criteria waarop ik bepaald heb of ik iemand wel of niet nomineerde. Doorgaans post je oke, maar het posten van jou en Jus Soli in het bewuste topic is dermate irritant dat ik jullie hier benoemde en niet perse omdat jullie nou onder alle criteria vallen/vielen.

Ja ik mag toch een rate afkraken als die nergens op trekt? Dus je punt is? Als je iemand niet op zijn fouten wijst dan kan diegene zich ook niet ontwikkelen.

Zoals beloofd zou ik nog terugkomen op jouw lijst. Allereerst, je werkt bij de stammen onder Fralo specifiek het account KDK uit om als argument voor jouw standpunt te gebruiken. Alleen ben je daar kei en kei hard aan het liegen. Als het nu om een wereld van een paar jaar geleden zou gaan, had ik het je misschien niet eens kwalijk genomen omdat het geheugen de mens nog wel eens in de steek wil laten. Maar deze specifieke leugen neem ik je zeer kwalijk omdat het over een situatie gaat die zich afspeelde op wereld 59, een wereld die nota benen nog bezig is, dus je weet donders goed dat het niet zo zat zoals je het nu doet voorkomen. Maar aangezien ik hier al wat beklag heb gelezen over verdraaiingen en leugens in jouw lijst is dat kennelijk jouw stijl om de personen die jij niet mag een hak te zetten.

De echte situatie was namelijk anders:
KDK heeft, toen het lid werd van de stam Chill., een hele lange tijd enkel directe tegenstanders uitgeschakeld. Er zat geen intern bij, noch werd er op het account met pp geboost. Overigens dit was ook jouw mening. Zoals gezegd ken je de situatie van wereld 59 heel goed. Achter ons hadden we een stamgenoot die al moeilijk deed als je ook maar 1 dorp in zijn heilige edellijnen zat (ondanks dat hij nog een zee aan edelruimte had), aan het oosten zaten we al tegen onze stamgenoot DRR aan en aan de westelijke kant zat Rose., toen nog onze BG. Je weet dus dat op een gegeven moment het account KDK vast is gegroeid, daar hoef je niet hoogbegaafd voor te zijn, één blik op de kaart werpen (BG met Rose was toen ook geen geheim voor Vinage) en je kon deze conclusie zelf trekken. Ook bij kamp Vinage was allang en breed duidelijk dat Chill. met activiteit problemen kampte. Dit resulteerde in enkele account die gingen stoppen en dus geinternd moesten worden. Voor een account dat al volledig vast lag vind jij het dus raar dat het overgaat op internen, terwijl het dat daarvoor nooit heeft gedaan? Verder kan iedereen die in Chill. zat beamen dat het account KDK eigenlijk nooit goed bemand was om aan het front goed te kunnen functioneren. Dat was dan ook de enige reden waarom er werd gekozen om geen slapende honden wakker te maken en de eerste aanvallen te openen op Smoking Aces maar in plaats daarvan juist de voorbereiding op de oorlog met Vinage verder voort te zetten tot er een waardige co het team kon komen versterken. Dit gebeurde uiteindelijk ook, maar helaas te laat.

kmQNKWr.png


Het was ook al een feit van algemene bekendheid dat er binnen Chill. sprake was van structurele wanbeleid. De stam maakte al een paar dubieuze beslissingen. Het account KDK heeft zich hiertegen altijd fel uitgesproken op het stamforum. De eerste beslissing die werd genomen was om een deel van de vijandelijke kant (lees: toenmalige BG van Vinage) op te nemen in Chill. Met een druktemaker als Sven a.k.a. Last Whisper in je stam die altijd zijn zin wil hebben en toezeggingen had gedaan aan frontspelers om dorpen te stacken (want dat gebeurde voor een safeaccount met het formaat die Sven had maar heel gering, hierdoor ontstonden ongezonde verhouding van off/deff dorpen bij de frontaccounts). Uiteindelijk heeft KDK met tegenzin en om de grote heisa die eromheen hing (dagelijks (!) ruzies op Whatsapp) ingestemd (in de hoop dat daarmee dan ook de rust zou wederkeren in de stam) en was de knoop doorgehakt. Op dit moment was het nog steeds dramatisch gesteld met de activiteit op KDK. De keuze om bondgenootspelers van Vinage op te nemen in Chill., viel terecht slecht in de smaak bij Rose. Ik had de stam hiervoor gewaarschuwd en de leiding gevraagd overleg te plegen met Rose alvorens een definitief besluit te nemen. Zo naïef als Chill. was, dachten zij dat dit niet zou uitmaken en liet de leiding dat na. Dit resulteerde in de ontbinding van de BG met Rose door Rose. Vinage kon zijn slag slaan om Rose in te palmen waardoor het account Smoking Aces er in een klap een stuk beter bij lag dan daarvoor.

Precies op het punt dat er een nieuwe co op KDK kwam die er serieus tegenaan wilde gaan en ook de gaten die nog opgevuld moesten worden (qua activiteit) op zich kon nemen, besloot Chill. nogmaals met de meest achterlijke voorstel te komen: Rose. proberen te paaien door een stamfusie aan te bieden waarbij de grote accounts van Chill. zouden overgaan naar Rose. en enkele account, waaronder KDK, gedurende de transitie als uithangvlees mochten dienen voor Vinage. KDK was hier vel op tegen. En geloof het of niet, maar ik was de enige die zich tegen dat achterlijke voorstel uitspraak. In plaats van dat we steun kregen van stamgenoten, kregen wij de wind van voren en moesten wij hier maar weer aan meewerken onder het mom van 'stambelang'. Het KDK Team kon dat niet slikken en we kondigende dus niet een tweede maal toe te geven aan een verwerpelijk besluit en dus ervoor te kiezen om de stekker er definitief uit te trekken, het plezier was ook totaal weg door te constante negatieve sfeer in de stamchats en op het stamforum. Er werd vanuit KDK zowel een PM naar Rose als naar Vinage verstuurd waarin wij aangaven op delete te gaan, omdat we vonden dat we de tegenstander op zijn minst uitleg verschuldigd waren i.p.v. opeens te ghosten. In dat bericht hebben aangeven op delete te gaan en wij vroegen in de PM zowel aan Rose als Vinage een luisterend oor te hebben naar mogelijke oplossing, om te voorkomen dat de wereld zo goed als beslist zou worden. Een ding stond echter vast: KDK had er genoeg van en zag het overstappen naar de vijand niet als oplossing. Dat zou enorm hypocriet zijn. Wel grappig dat jij denk dat jij de oorzaak ben van ons besluit, met je 'wel nadat wij niet reageerde op hun voorstel...'. Bewijst maar weer hoe hoog je jezelf hebt zitten. Zo belangrijk ben je echt niet, Martijn. Opmerking verdient nog dat het in geen enkel vorm een voorstel was en al helemaal niet om een samenwerking met Vinage dan wel een join te forceren bij Vinage, was. Het was slechts een aankondiging, dat stond nog letterlijk in de openingsalinea van dat bericht! Again, je moet niet denken dat je een of en ander Tribalwars god ben, want zo hoog heb ik je zeker niet zitten en samenspelen met jou is het laatste wat ik zou willen. ;) Jouw arrogante houding in combinatie met je haatdragende karakter verklaard dan ook waarom grof geschat de helft van je eigen stamgenoten je uitkotst, sommigen zelfs openlijk op het AF.

Kortom, je bent willens en weten kei hard aan het liegen en daar kan ik niet zo goed tegen, ergo mijn wat semi-agressieve respons. Maar dat lok je uit door zo hard uit je nek te kletsen. Dat schrijntje respect dat ik toch nog voor je had, heb je dan ook bij deze teniet gedaan. Niet dat jij een persoon bent die daar ook maar wat om geeft, anders had je wel wat gedaan aan je houding wanneer andere je daarop wijzen, maar toch...



Martijn, je bent met afstand de grootste huichelaar die ik hier op het AF heb mogen aanschouwen en ik zal je vertellen waarom ik dat vind.
Je bent je toelichting voor je nominaties voor 'minst favoriete forumposters' met: 'Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten.' Nogal lachwekkend als jijzelf aan al de voornoemde kwalificaties voldoet. Uitgerekend Martijn, de persoon die bij een afscheidspost van een COM even nog de noodzaak voelde om te melden dat de betreffende persoon 'gemist zal worden als kiespijn', heeft het over 'haat zaaien'. Uitgerekende de Martijn de rubrieken in GA-lijsten die beginnen met het woord 'minst' of een ander negatief woord bevat als uitlaatklep gebruikt om zijn ongefundeerde haat jegens personen die hij niet mag te smijten. Je maakt jezelf echt tot een lachertje. Je durft dan ook nog te stellen dat ik of een @jokersbrain geen 'moeite nemen om aandacht te besteden aan hun post'. Voor de goede orde: het gebruiken van GIF's en grote lettertype in combinatie met een opvallende tekstkleur is geen must, voor het geval dat jij denkt dat dat iets is waaraan je kunt zien of iemand aandacht heeft besteed aan zijn post. Jij bent juist vaak de persoon die midden in discussie met een hatelijke opmerking even tussendoor komt, omdat jij ook nog wat aandacht wil. Dat zijn dan vaak berichten bestaande uit één zin.

Verder heb je jezelf ongelooflijk hypocriet opgesteld door eerst te stellen dat stabtopic totaal geen nut hebben en je niet stapt waarom men dus de moeite neemt deze aan te maken:
CL6Ciub.png


Dit poste jij in het stabtopic van wereld 59. Wat doet onze Martijn vervolgens op het forum van wereld 62. Yup, je raad het al... hij begint zelf een stabtopic. Echter faalt meneertje kei hard door in zijn topic mensen valselijk te beschuldigen en niet eens met gegronde argumenten en onomstotelijk bewijs hun op de 'stablijst' te zetten. Over 'eigen rechter spelen' gesproken... dat is namelijk iets wat jij zowel mij als @jokersbrain vaak verwijt. Wie is hier nu de grote huichelaar, Martijn? Waar is je geloofwaardigheid nog als je eerst super stellig zegt dat stab-topics geen zin hebben en zelfs 'dom' zijn maar er vervolgens zelf een begint? Ontbrak het je aan aandacht, omdat Jannes met zijn opgezette show, om KDK een hak te zetten in zijn topic, even de aandacht naar zich trok?

'Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc.'
Dit zegt de man die meerdere spelers valselijk beschuldigde in zijn stab-topic en uiteindelijk met de staart tussen zijn benen toe moet geven dat hij te voorbarig was en zelfs dan niet het fatsoen heeft om zijn verontschuldiging aan te bieden, maar het gooit op 'deels gelijk hebben'.

'Ook zijn het vaak posters die aan vermoeiende cirkel redeneringen doen of ontzettend sneu posten wegens het ontbreken van skills om inhoudelijk te kunnen posten.'
Ik weet dat je met deze zin op mij doelt, aangezien je dat in een latere reactie op mij letterlijk herhaalt, maar nogmaals in mijn post reageer ik op berichten die eerder zijn geplaatst door andere. Dat het verhaal in het topic Parox vs. KDK op een gegeven moment te complex voor je wordt wil niet zeggen dat je dan maar Jannes moet gaan papegaaien.




Kortom, ik kan niet anders concluderen dan dat Martijn een pathologische leugenaar is wanneer het aankomt op kritiek hebben op spelers met wie hij het niet kan vinden. Zoals iemand anders al hiervoor zei, wanneer je jezelf niet meer in een discussie weet te redden zeg je gewoon dat het 'newgen' zijn... Martijn: een walgelijk mens die elk vorm van empathie mist en hypocriet als de neten is.

Nogmaals, ik reageer bijna nooit zo fel, maar wanneer ik je op leugens betrap en je doet dat ook nog eens willens en wetens met het doel om mij daarmee zwart te maken, zul je met hetzelfde onfatsoen behandeld worden.

Fijn weekend!

Dat interne gezwets van Chill. hoef ik niet te weten. Maar ja mijn mening is veranderd over KDK dat kan toch? Nu heb ik ook Blaq benoemd als potentieel de beste speler. Stel hij gaat straks af als een gieter tegen een Dante of Fralo dan kan ik toch van mening zijn dat die niet meer die nominatie verdiend? Zegt weinig over of ik veranderlijk ben of niet.

Jullie zagen het overstappen naar de vijand niet als een oplossing, maar er werd wel gepolst voor samenwerking met Vinage, omdat jullie wisten dat wij al aan 15 accounts zaten/zitten. Of ik het nog boven tafel kan halen weet ik niet, want de pm's heb ik niet in het archief geplaatst, omdat dat niet bepaald relevant meer was na jullie delete gaan. Dat jij de boel verdraait, zoals je ook in je eigen topic doet, daar kan ik niets aan doen.

Volgens mij heb ik ook hier gezegd dat ik deels fout zat. Niet 100% en wat ook is aangetoond. Misschien een bril kopen bij Hans Anders, Pearle of Specsavers? Als ik echt over de scheef was gegaan en volkomen fout zat dan waren bepaalde recruits van Dante ook nou niet in Dante geweest. Ook omwille van de kritiek die ze in het begin hadden/hebben geuit.

Mister blaaskaak tot de max.
 

DeletedUser78975

Guest
Hou maar weer op droeftoeter, gewoon doodleuk door blijven liegen. Eerst zeg je dat je niet op het ‘voorstel’ had gereageerd en nu zeg je dat je de PM niet meer hebt.

Als je ‘deels fout’ zit en je erkent dit zelf en ondanks dat je betreffende spelers toch op jouw stablijst hebt geplaatst, ben je alsnog een verontschuldiging schuldig aan die spelers. Simpel as that.

Enige blaaskaak die dit forum vooralsnog kent, ben jij.

Ps: die Pm kan ik wss nog wel ergens in de skypegroep van het toenmalige team vinden. Zal hem later posten en dan mag jij mij uitleggen waarin jij leest dat KDK om een samenwerking vroeg, leugenachtig mannetje...

Edit: vanzelfsprekend heb ik geen screenshot van de PM, maar de inhoud heb ik alvorens deze naar je te zenden met het team gedeeld in de Skypegroep. Dus, Martijn vertel ons eens waar in de mededeling jij een uitnodiging leest om in samenwerking te treden? Wij hadden zelfs de optie om naar Rose over te stappen, maar nogmaals ons besluit stond al vast en de mededeling naar jou en de leiding naar Rose was slechts een aankondiging. Bovendien zou dat ons hypocriet maken maken.

Martijn, doe jezelf een plezier post alleen wanneer je wat zinnigs te zeggen hebt en hou je leugens voor je, akelig mannetje.

J500XWg.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Hou maar weer op droeftoeter, gewoon doodleuk door blijven liegen. Eerst zeg je dat je niet op het ‘voorstel’ had gereageerd en nu zeg je dat je de PM niet meer hebt.

Als je ‘deels fout’ zit en je erkent dit zelf en ondanks dat je betreffende spelers toch op jouw stablijst hebt geplaatst, ben je alsnog een verontschuldiging schuldig aan die spelers. Simpel as that.

Enige blaaskaak die dit forum vooralsnog kent, ben jij.

Ps: die Pm kan ik wss nog wel ergens in de skypegroep van het toenmalige team vinden. Zal hem later posten en dan mag jij mij uitleggen waarin jij leest dat KDK om een samenwerking vroeg, leugenachtig mannetje...
Niet hebben gereageerd in de zin van gereageerd hebben met een voorstel en/of erop ingaan. Voor ons was de deur gesloten en bleef die gesloten. Net als voor de andere mensen die wilden overlopen zoals Roy, Goez, Hyper en LW. Wij ontvingen de pm's/whatsapp gesprekken en deden er voor de rest niets mee. Dat bedoel ik met niet op gereageerd hebben.

Volgens mij lees jij wat je wilt lezen. Ik benoemde het openen van het topic als een blunder en ik kwam met de onderstaande reacties waarin ik mijn beschuldigingen afzwakte, maar het wel onderbouwde waarom het nog steeds als vies spel beschouwt mag en dient te worden. De enige die ook door raaskalt erover ben jijzelf en de betrokken spelers niet eens meer.

Post 81
Ik geef daar duidelijk aan dat het hoogstwaarschijnlijk geen stab betreft, maar wel smerig en triest spel. Iets wat tot op heden nog steeds ontkent wordt door Thomas Shelby Jr. en daarom dat ik, ook voor Scott, dat in hun gezicht zal blijven wrijven. Dit om meer van dit soort praktijken te voorkomen op 62 en een grens op te zetten hoe wij hier op 62 gaan spelen en met elkaar omgaan. Als speler heb je het naar mijn mening niet nodig om op een dergelijke manier goedkoop aan je dorpen te komen.

Want blijkbaar keurt Error. het goed dat als je bijvoorbeeld leavt als Smoke and Mirrors zijnde dat Sokaa hen dan zou aanvallen. Of dat bij ons Simon Stokvis zou leaven en dat ik hem dan zou aanvallen met Intern Ior. Dat is wat men hier ook zegt. Je leavt je stam dan mag je aangevallen worden direct. Terwijl er hele goede redenen kunnen zijn waarom een speler leavt, bijv door co met slechte intenties etc.

Post 89
Dat hebben jullie zelf wel gedaan. Of daar wel over gesproken is met Mangomen kan ik inderdaad niet bewijzen. Maar het is smerig dat je op een dergelijke manier probeert te profiteren om te kunnen groeien.

Jullie zitten wel fout op het gebied van het niet openlijk afstand nemen van de naam en/of Thom vragen de naam te veranderen om schijn van samenwerking tegen te gaan. Dat Scott daarin zelf ook iets kwalijk te nemen valt ben ik met je eens. Maar jullie faciliteren een stab en zijn zelf smerig bezig door pbg's van fusiepartners te negeren. Fuseren zorgt ervoor dat je gemeenschappelijke samenwerkingsverbanden aangaat. Bijvoorbeeld Air France en KLM mogen elkaar niet beconcurreren vanwege de samenwerking. Evenals dat een Air France dat bijvoorbeeld niet mag doen met partner shiften van de KLM vanwege de onderlinge samenwerking. Iets soortgelijks heeft hier ook plaatsgevonden. Juist ook omdat de fusie in gang werd/is gezet.

Post 115
Leer eens lezen knul. Al meermaals aangegeven dat ik het al niet meer als stab zie.
 
Reactiescore
3.586
De nominatie voor jou gaat niet in op alle genoemde voorbeelden, maar de nominatie is vanwege het irritante posten in het eerder genoemde topic. Cirkelredenaties tot de max en welke mensen afschrikt. Dat het ter verdediging is maakt wat mij betreft niet uit. Ik had ook kunnen reageren op die kleuters en dat deed ik ook niet. Het zijn voorbeelden van zaken die ik als hinderlijk ervaar en niet perse als criteria waarop ik bepaald heb of ik iemand wel of niet nomineerde. Doorgaans post je oke, maar het posten van jou en Jus Soli in het bewuste topic is dermate irritant dat ik jullie hier benoemde en niet perse omdat jullie nou onder alle criteria vallen/vielen.

Ja ik mag toch een rate afkraken als die nergens op trekt? Dus je punt is? Als je iemand niet op zijn fouten wijst dan kan diegene zich ook niet ontwikkelen.

Prima, ik kan me wel vinden in deze uitleg op je laatste zin na. Je mag best tegen een vriendelijke jongen die niet bekend is met het AF (wat duidelijk op te merken was) zijn rate afkeuren maar niet met de grofheid jij dat deed. Althans zo denk ik erover. Het zou wat zijn dat iedereen op je begint te flippen als je wat slechts doet. Slecht als in foutief en niet als in 'kwaadaardig'.
 

DeletedUser78975

Guest
@underground tacticz.
Vertel ons eens in welke opzichte dat bericht van mij naar jou een 'voorstel om te joinen/samenwerken' is. Welk zin heeft je getriggerd om daarvan uit te gaan? Gebruik je nu als argument dat omdat andere Chill-leden om een invite vroegen, het bericht van KDK dus ook niet anders als dat geïnterpreteerd kan worden? Je begrijpt zelf toch ook wel dat dat de belachelijkste argument is? Ik zal je nogmaals citeren uit je GA lijst en wel in jouw stijl:
@underground tacticz. : '...en toen het voor het account en zijn stam lastig werd ging het account op delete. Wel nadat ik als leider van de vijandelijke stam niet reageerde op hun voorstel tot hun joinen/samenwerking van/met Vinage'.

Dat is gewoon zwart op wit een kei harde leugen en dat weet jij heel goed. Als je een GA lijst invult en je wilt een moment nemen om de mensen die je niet mag nog even te bashen, doe dat dan op z'n minst naar waarheid in plaats van met leugens. Eindconclusie is nu namelijk dat je een hypocriet én een leugenaar bent. Good job! ;)





Wat betreft Shelby: je was ze bewust door het slijk aan het halen ZONDER dat je goed geïnformeerd was en ZONDER enig bewijs van een 'stab'. Achteraf zeggen dat het geen stab is maar wel vies spel, is gewoon goedkoop je blunder proberen te maskeren. Of dat namelijk vies spel is is subjectief. Als jij dat vies spel vind, is dat vooralsnog jouw mening want dat staat alles behalve vast. Je was ze een excuses verschuldigd voor het feit dat jij zonder enig bewijs ze in jouw beginpost onder 'bewezen stabbers' plaatste en er ook nog een hele heisa van maakte.
 

DeletedUser78975

Guest
Kom op zeg,moet dit elke keer zo persoonlijk worden?
Zoals ik al eerder zei, het wordt wel persoonlijk als je bewust leugens poogt te verspreiden om mij zwart te maken. Ik kan hier ook citaten plaatsen van alle keren dat Martijn tussendoor in discussie even de behoefte had mij persoonlijk aan te vallen met soort gelijke taal. Ik heb daar echter nooit op gereageerd, maar wat hij hier doet ging mij net een tikkeltje te ver. Als hij mij zo onfatsoenlijk behandelt, mag die diezelfde behandeling terug verwachten oftewel wie kaatst kan de bal verwachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78975

Guest
Lol Inge, dus als ik jou structureel op het AF ga beledigen en besluit dingen toch maar next level aan te pakken door in een GA lijst bewust(!) leugens over jou te verspreiden (omdat je op mijn eerdere beledigingen naar jou niet bent ingegaan), reageer jij poeslief en laat je maar over je heen lopen? Maak dat de kat wijs. :rolleyes:
 
Reactiescore
3.457
Lol Inge, dus als ik jou structureel op het AF ga beledigen en besluit dingen toch maar next level aan te pakken door in een GA lijst bewust(!) leugens over jou te verspreiden (omdat je op mijn eerdere beledigingen naar jou niet bent ingegaan), reageer jij poeslief en laat je maar over je heen lopen? Maak dat de kat wijs. :rolleyes:
Poeslief is meteen het uiterste he?
Je kan ook reageren zonder iemand te kleineren,dwingt ook nog meer respect af ;)

Tevens kan je door je uitlatingen ook een ig ban krijgen,is dat het waard?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78975

Guest
Poeslief is meteen het uiterste he?
Je kan ook reageren zonder iemand te kleineren,dwingt ook nog meer respect af ;)
Ik snap wat je bedoelt. ;) Ik heb overigens Martijn voor zijn GA lijst altijd normaal aangesproken, ondanks dat hij vaak wel persoonlijk uithaalt door mij o.a. dus te kleineren. Ik kan dat goed hebben hoor. Maar bewust liegen kan ik gewoon slecht tegen en in combinatie met het feit dat respect bij Martijn vaak ver te zoeken is, maakt dat ik dit maal heb besloten hem met dezelfde harde hand te bestrijden. Misschien heeft dat wel meer effect dan je denkt. :p
 
Reactiescore
767
Meer lijstjes ! MInder gezeik ! :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik snap wat je bedoelt. ;) Ik heb overigens Martijn voor zijn GA lijst altijd normaal aangesproken, ondanks dat hij vaak wel persoonlijk uithaalt door mij o.a. dus te kleineren. Ik kan dat goed hebben hoor. Maar bewust liegen kan ik gewoon slecht tegen en in combinatie met het feit dat respect bij Martijn vaak ver te zoeken is, maakt dat ik dit maal heb besloten hem met dezelfde harde hand te bestrijden. Misschien heeft dat wel meer effect dan je denkt. :p

Qua gezeik ben jij evenredig met Martijn en Jannes. Dit is geen compliment. ‘blaaskaak’.
 
Bovenaan