Golden Awards

Reactiescore
1.367

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Mhhh ik heb begin vorige week al Inca op nua gezien?

Ja wat fakes. Ik had ook al tijdens NAP clears van Saphira op TAS gezien wat mij een stuk erger vergrijp lijkt;)
 

DeletedUser79415

Guest
Ja wat fakes. Ik had ook al tijdens NAP clears van Saphira op TAS gezien wat mij een stuk erger vergrijp lijkt;)


Achja omdat het wijs spelletje weeeeer op w60 en AF begint ga ik lekker mee doen .. volgens mij waren die fakes eerder verzonden dan de clears dus de tegen reactie kun je inprecipe minder verwijten dan diegene die als eerste het vuur opend of het nou fakes of clears zijn dat kan je ook niet altijd direct zien op toren..


Actie reactie, anyway keur beide partijen zwaar af maar aangezien we altijd moeten discussiëren en wijzen naar elkaar doe ik ff mee :) just 4 “fun”
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Stop dat gezeik hier eens. Het was vgm zelfs beperkt door klein coörd Grab foutje of een co die er niets vanaf wist, net zoals Saphira. Helemaal niks gestab of actie -> reactie verhaal.
 
Reactiescore
1.283
Red valt aan tijdens nap???
Nee joh die spelen altijd fair :eek:

Ga jij aub eens ergens anders posten.

Je voegt hier echt 0 toe en bent behoorlijk vermoeiend, dat je zelf niet door hebt hoe je alles aangrijpt om op red te zeiken dat verbaasd me nog het meeste

Daarbij moet ik steeds zien hoe Martijn zijn likes bij IEDERE post van jou in mijn sherm komen, los van of hij je post leuk vind of niet :oops:
 
Reactiescore
1.283
Ik heb zelf totaal geen hinder ondervonden tijdens de nap, ja indd we pakte hier een dorp mee bij het coord grabben en ja we kregen fakes terug die na deze constatering gewoon aan ons gemeld zijn dat het fakes waren.

So be it, niks unfair van zowel tas als van oud koets niet.
 
Reactiescore
3.457
Hahaha de kleuters happen weer.
Altijd weer die veertienjarige die moeten reageren :biggrin:
 

DeletedUser77942

Guest
Wij kregen ook een inc of 8 tijdens onze nap met paar van red
 
Bovenaan