Golden Awards

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
En dat is een verantwoording voor wat? Dan gooi je je eigen principes maar over boord (als je die al hebt)?

Van die 8 waren er 7 verkennersaanvallen van een MB waar we hem direct op hebben aangesproken en onze excuses hebben aangeboden bij Punkerke (meeste aanvallen waren gewoon geblockt dus heeft er niks aan gehad). De laatste was 1 verkeerde coordgrab van een van mn co’s omdat we scoutronde op Tiranu deden. Ook gelijk verteld dat het x aantal verkenners waren en onze excuses aangeboden.

Daarom dat we korting hebben gegeven omdat de toenmalig MB van Punkerke wat bb dorpen in onze safe heeft gepakt.

Maar leuke post weer van je om mij dingen te beschuldigen dat ik geen principes zou hebben. Ga is tijd steken in je account ofzo ipv domme opmerkingen te maken hier (als je die hebt dan grote kans natuurlijk dat ie al weg gespeeld is). Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77942

Guest
Van die 8 waren er 7 verkennersaanvallen van een MB waar we hem direct op hebben aangesproken en onze excuses hebben aangeboden bij Punkerke (meeste aanvallen waren gewoon geblockt dus heeft er niks aan gehad). De laatste was 1 verkeerde coordgrab van een van mn co’s omdat we scoutronde op Tiranu deden. Ook gelijk verteld dat het x aantal verkenners waren en onze excuses aangeboden.

Daarom dat we korting hebben gegeven omdat de toenmalig MB van Punkerke wat bb dorpen in onze safe heeft gepakt.

Maar leuke post weer van je om mij dingen te beschuldigen dat ik geen principes zou hebben. Ga is tijd steken in je account ofzo ipv domme opmerkingen te maken hier (als je die hebt dan grote kans natuurlijk dat ie al weg gespeeld is). Alvast bedankt.


Dus jullie mogen nabs breken en zoude aan excuses genoeg moeten hebben
Mijn mb pakt terwijl ik er zelf nie ben een paar dorpen in jullie waar ik ook zwaar tegen ben en gaan meteen dingen eisen

Ik vind een nap breken net zo erg en als ik dan wat eis is er ineens niks afgesproken over aanvallen tijdens de nap waarom is de nap er dan? Als je toch lekker tijdens de nap kan gaan zitten aanvallen zonder dat er dingen tegenover staan?
 

DeletedUser79332

Guest
Sjonge sjonge, houd dit gezeik over en weer dan nooit op? Tis imo net een kleuterklas zo. Hij doet dit dus doe ik dat. Hij mag dit dus mag ik dat...
Gedraag jullie nu eens als volwassen TW spelers. Benut de tijd die deze kansloze discussie, ja dat is ie nu imo aan het worden, aan je acc of geniet van je zondag...
 

DeletedUser76972

Guest
Huilie huilie
Jij bent ook echt een kleuter 2.0 hè.
Door dit soort opmerkingen ben ik het nog bijna met Martijn eens

Het is btw wel zo dat RED moeite heeft een NAP te eren. Ook wij kregen een scoutronde van TAS en kreeg spenky destijds 100 fakes van dzjenghis. Allemaal perongeluk/misverstande die IG zijn opgelost, maar RED moet nu niet gaan zeiken over clears van saphirs die na de NAP aankwamen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Jij bent ook echt een kleuter 2.0 hè.
Door dit soort downer opmerkingen ben ik het nog bijna met Martijn eens

Het is btw wel zo dat RED moeite heeft een NAP te eren. Ook wij kregen een scoutronde van TAS en kreeg spenky destijds 100 fakes van dzjenghis. Allemaal perongeluk/misverstande die IG zijn opgelost, maar RED moet nu niet gaan zeiken over clears van saphirs die na de NAP aankwamen.

Daarom moeten Danny en Kevin gewoon hun mond houden en niks starten hier wat allemaal al onderling was opgelost tussen beide partijen.
 

DeletedUser77942

Guest
Daarom moeten Danny en Kevin gewoon hun mond houden en niks starten hier wat allemaal al onderling was opgelost tussen beide partijen.


Zolang er voor jullie geen minpunten aanzitten is t altyd opgelost in jullie ogen

Gaat nie over zeiken wanneer red iets fout doet moete we nie zeiken maar owee als wij eens wat doen
 
Reactiescore
1.367
Daarom moeten Danny en Kevin gewoon hun mond houden en niks starten hier wat allemaal al onderling was opgelost tussen beide partijen.

Ik start niets, iemand benoemd dat er een nap was waarbij ik mijn vraagtekens zet.
Verder vrij zwak dat red wel "uitdaging" wilt maar dit iedere keer uit de weg gaat als ze de kans krijgen ;)
 
Reactiescore
222
Niet zo janken allemaal. Tijdens de nap zijn er fouten gemaakt & opgelost door beide kanten.

Ook willen wij geen NAP. Omdat we niet kansen blijven geven om jullie shit te fixen. Met het inviten van koets juigde ik het toe. Vond het leuk, maar nu weer uit elkaar & straks zeker weer bij elkaar. Word wel een hele soap serie zo daarzo. Op deze manier is er voor niemand lol meer aan & kan het beter eindigen.
 
Reactiescore
1.367
Niet zo janken allemaal. Tijdens de nap zijn er fouten gemaakt & opgelost door beide kanten.

Ook willen wij geen NAP. Omdat we niet kansen blijven geven om jullie shit te fixen. Met het inviten van koets juigde ik het toe. Vond het leuk, maar nu weer uit elkaar & straks zeker weer bij elkaar. Word wel een hele soap serie zo daarzo. Op deze manier is er voor niemand lol meer aan & kan het beter eindigen.

Zeg dat dan, ipv te doen alsof jullie geven om "uitdaging" ;)
 

DeletedUser78491

Guest
Het blijft niet altijd feest Danny. Adios heeft zonder koets geprobeerd tegenstand te bieden en de wereld te winnen. Is niet gelukt, toen maar met koets erbij. Ze hebben weer niks klaargespeeld.

Wij gaan niet nog verder de wereld rekken, zeker omdat we weten dat als we een nap geven jullie niet "clusters gaan fixen", maar je al je off naar def gaat ombouwen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Zeg dat dan, ipv te doen alsof jullie geven om "uitdaging" ;)

Natuurlijk willen we een uitdaging maar daar horen wij toch niet per sé de helpende hand uit te steken? Zolang we de uitdaging niet ontnemen zoals R2W vind ik niet dat er sprake is van zwak spel ofzo ;)

Want ja, we willen wel uitdaging, maar een NAP aannemen wat enkel tot uitdaging voor het oosten kan leiden aangezien het westen bijna onhoudbaar is, dat hoeft van ons niet meer. Meerderen zijn ook toe aan een break en Red heeft al dubbel en dwars bewezen de beste te zijn in deze wereld.
 
Reactiescore
222
Daar hou je toch zo van?
Nee absoluut niet.

Zeg dat dan, ipv te doen alsof jullie geven om "uitdaging" ;)
Wij geven wel om uitdaging. Maar niet als jullie alsmaar uit elkaar vallen en elkaar weer opzoeken. En weer uit elkaar enzo enzo. Acc's als rbc laten vallen & ga maar door. Word de motivatie niet hoger van, lager zelfs & als het zo gaat hoeft die uitdaging van mij niet meer.
 
Bovenaan