Golden Awards

DeletedUser78806

Guest
Beste account: Wieboy. Enorm stabiel account. Laat offensief en defensief zien wat ze kunnen. Hebben meerdere goede aanvallen gedaan. Daarnaast hebben ze ook altijd alles voor de stam over wat te zien is aan de OS lijst.
Beste stam: Moeilijk om te zeggen.

Insane maakt goede stappen & doen het enorm goed goed. Maar nog geen 1 echte uitdaging gehad.
Novus heeft hun cluster een stuk beter voor elkaar waardoor ze nu naar buiten toe kunnen werken. Enkel hebben(hadden misschien ondertussen) hun meerdere NAP's wat hun groei niet ten goede kan komen te staan.

Hiho & ely hebben beiden goede, maar ook slechte spelers. Waardoor ik deze 2 zeker niet kan benoemen. Het totaalplaatje bij beide stammen mist.

De beste stam speler: Hero of the soviet union. Doet er alles aan om anderen te helpen. Niet enkel met troepen etc, maar ook door middel van goede woorden.
Het grootste ego: Tim
Beste leider: Ik zie tot nu toe geen uitspringde goede leider.
Slechtste leider: Gamebreak. Sorry mannen, maar het was echt niet best.
Meest overschatte stam: Insane. Heel veel mensen noemen insane de beste of toekomstig beste stam. Maar er is door insane nog niks bewezen dat het zo is.
Meest onderschatte stam: Ely. Hoewel de helft matige spelers zijn, zitten er daadwerkelijk wel goede spelers in. De ligging is ook nog eens vrij goed. Deze stam word lastiger dan menig persoon verwacht.
Meest overschatte speler: The unknown. Staat vrij hoog in de ranking, maar heeft dat allemaal bereikt dmv interns. Heeft een lage ODA en heeft nog nergens bewezen goed te kunnen spelen.
Wel al meermaals bewezen te runnen, dus ben benieuwd hoe het gaat zijn op de wereld.
Meest onderschatte speler: killyouharder, 2 geweldige spelers. Zeer gedreven en goed actief.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Maick, Inge, Jannes, Tim, Ruben, Bas & Sam.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers.
Mooiste spelers naam: The lord of the toilet
Mooiste stam naam: Ely
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Gamebreak
Mooiste profiel foto van stammen: Ely
Mooiste actie van de wereld: de val van MP.
Meest belovende speler voor de toekomst: Thefarmerslife, wat een geweldige spelers zitten daar. Die gaan het denk ik nog ver schoppen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Insane, goede, actieve spelers. Een goede positie op de wereld. Nog veel ruimte in de rim en beginnen pas kort echte fronten te creëren. De fronten zijn goed verdeeld.
Grootste blunder: Het moment dat ik met de hand zonder planning was gaan aanvallen en met mijn slapende hoofd 5 treinen op hetzelfde dorp had gestuurd..
Voor wie heb je nu echt respect: Geert van Hotsu. Hoe rustig die man kan blijven is mij echt een raadsel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stabbers & zielige spelers.
Zie, dat is pas een leuk lijstje:eek: ik kom er vaak genoeg in voor :cool:
 
Reactiescore
214
Om hier ook weer wat leven in te blazen:

Beste account: Denk dat er veel accounts zichzelf nog niet bewezen hebben of zichzelf nog niet hebben hoeven te bewijzen, nu de fronten beginnen te vormen zal dit wel duidelijk worden.
Beste stam: Denk dat er in Ely, Novus en Insane voldoende ervaren spelers zitten. Zal de toekomst uitwijzen welke stam eerst kraakt en welke stam het beste samenwerkt.
De beste stam speler: Dennis van Tragedy Under Grace, heeft ons voldoende keren geholpen ondertussen en mede door hem de moeilijke early game overleefd.
Het grootste ego: Laurens x
Beste leider: Insane leiding; Jason en Martijn
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam: Pieces, zit individueel wel wat kwaliteit en hier en daar samenwerking, maar denk dat de communicatie toch niet zo loopt zoals het zou moeten.
Meest onderschatte stam: Ely.
Meest overschatte speler: The unknown .
Meest onderschatte speler: .Finis Courts, accountje om in het oog te houden in de toekomst.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Zit al met een pak leukerds in de stam <3
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Noobjes die bb's nemen in ons cluster!
Mooiste spelers naam: tomaatisfruit
Mooiste stam naam: Insane
Favoriete forum poster: nicckyy, Tragedy Under Grace
Minst favoriete forum poster: den tist
Dikste wannabe op het forum: den tist
Dikste wannabe in het spel: Nicky, kan niet eens deffen.
Mooiste profiel foto van spelers: the lord of the toilet, Scarlett Johansson! <3 die van .Mad Hatter, Arachnaphobia en .Finis Courts mogen er ook zeker en vast wel zijn!
Mooiste profiel foto van stammen: Ely.
Mooiste actie van de wereld: Nog niet echt veel acties geweest lijkt me, de vorming van Insane dan.
Meest belovende speler voor de toekomst: Tragedy Under Grace
Meest belovende stam voor de toekomst: Insane
Grootste blunder: gs aanvragen voor pakketjes te maken, en het dan constant vergeten, waardoor opslagplaats overstroomt :oops:
Voor wie heb je nu echt respect: rimspelers
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nicky en Lex, topteampje!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
grootste ego en meest overschat? Moet je daar niet eerst wat voor laten zien voor je dat mag zeggen :S
 

DeletedUser69389

Guest
Waarom worden wij altijd zo onderschat als stam 0.o
Omdat jullie kleiner zijn dan Insane en Novus en daardoor relatief gezien minder kansen hebben. Maar dat is vooralsnog vooral gebaseerd op natte vinger werk. Gezien het feit dat er nog niks heeft plaatsgevonden van waarde op offensief en defensief gebied.
 
Reactiescore
3.584
Beste account: h3llvsheaven: Kreeg een massa van Ely zowat edels op 'al' zijn dorpen, oversteeg de 100 toch al vlotjes.

Front:
ou0vMvgfTF_KfTPgz_l4rw.png


Aardig front zoals je kan zien, de zwarte speler

Mad King Sheogorath is zowat de enige speler die os heeft gegeven in deze aanval. De bespeler zelf heeft alle edels afgewerkt en de hele nacht doorgehaald. Skils, uithoudingsvermogen en weinig middelen (stamloos, klein account maar toch 100% moraal) met het succesvolle resultaat als gevolg.

Daarom voor mij de meest noemenswaardige prestatie die ik op deze wereld al gezien heb.

Beste stam: Novus: Voornaamste reden is de compactheid van hun cluster:
wiYNI8IsS0Wv1k-c4Iqznw.png

Ik vind Insane meer kwaliteit hebben maar kwantiteit is vaker de betere van de 2 gebleken. En ja ik weet dat het verschil in punten van Insane en Novus bijna gelijk is maar ze hebben door hun stamcluster nu eenmaal overal een kwantitatief voordeel op Insane op de gebieden waar we tegen elkaar fronten. Ook met al de mb stammen die Novus heeft verstrekt dit mijn uitleg.

De beste stam speler: Tragedy under Grace: Dennis draait veel vv's in het belang van Insane. Ik weet niet of hij de meeste vv's draait maar wel vaak de moeilijkste/vervelendste op de lastigste fases. Zulke spelers dragen een stam en heeft elke stam nodig.

Het grootste ego: .Conor Mcgregor: Erg vol van hunzelf om het beschaafd te houden maar wel 700 mb's aannemen. Lachwekkend.

Beste leider: TheFarmersLife: Bij afstand toch wel Jason. Vrij makkelijke nominatie wegens er na Jason nog geen 1 andere goeie leider op deze wereld is geweest. Ervaring, inzicht, goed in de omgang en inzet. Veel meer heb je niet nodig, ik heb niets te klagen.

Slechtste leider: Hi ho: Leiding was er echt dramatisch.

Meest overschatte stam: Novus: Zitten veel zwakke spelers die aan de top meedraaien, nogmaals het bewijs dat dit niet automatisch wat wilt zeggen over je capaciteiten.

Meest onderschatte stam: Ely.: Vind niet dat er echt stammen onderschat worden maar als ik een keuze moet maken ga ik toch voor Ely. Denk dat ze nog een pain in the ass gaan zijn/worden voor Insane en Novus.

Meest overschatte speler: Peanut 007: Bij afstand zelfs, rang 2 staan en er niks van kunnen is dan weer wel een prestatie.

Meest onderschatte speler: h3llvsheaven: Nogmaals, kleine solo speler waarvan je niet verwacht hij zulke weerstand kan bieden en nog zal gaan bieden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ruben van
Arachnophobia en Jonas van Mad King Sheogorath. Leuke mensen!


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Team Conor, Wieboy.

Mooiste spelers naam:

the lord of the toilet: Naam past ook nog eens goed bij Nicky :rolleyes:

Mooiste stam naam: Elysium

Favoriete forum poster: Cryptic: Leuke en indien nodig inhoudelijke objectieve post's.

Minst favoriete forum poster: Veel kandidaten maar laat ik voor Wieboy gaan. Als toenmalig leider zo'n belabberde inhoudsloze, ontwijkende en foute bewerkingen maken was best pijnlijk om aan te zien.

Dikste wannabe op het forum: JACK & JONES: Voor zijn gefaalde poging tot P&P die vol en vol fouten stond en puur en alleen gebaseerd was op de persoon en de persoon alleen. De arrogantie vloog er vanaf daarom een meer dan terechte nominatie.

Dikste wannabe in het spel:

Rebecca kan echt hare teut over het spel zelf geen 5 seconden houden, maar je leert erom lachen :D

Mooiste profiel foto van spelers:

106955_large



Mooiste profiel foto van stammen:

105711_large


Mooiste actie van de wereld:

Novus die veel clears verliest op slecht moraal.

Meest belovende speler voor de toekomst: Sleepwell: Niet omdat ik erop speel maar ik nomineer ons eigen account voor Rebecca. Haar drive is echt van ongekende hoogte :p Sinds ze bij ons speelt hebben we bijna dagelijks de rover en zo ook in vele andere dingen smijt ze haar. Top aanwinst en zal ten koste gaan van de groei op ons account!

Meest belovende stam voor de toekomst: Insane: Wegens het stamcluster en daarbij de overige groeiruimte er nog beschikbaar is op korte en lange termijn. Samen met de kwaliteit zou de groei nog een tijdje strak moeten doorgaan.

Grootste blunder: Ennio in de stam halen, hij chanteert mij als ik hem niet vernoemde in mijn GA lijstje dus bij deze! Ennio is onze grootste blunder :engel:

Voor wie heb je nu echt respect: Inge, hoe zij haar smijt op haar account en de boel daar draaiende houdt is ongelooflijk, daarbovenop komt dat ze altijd het beste voor heeft met iedereen en ze wellicht nog eervoller als mij in het leven staat wat best knap is. Daarom dikke pluim voor Inge!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Als ik deze nominatie in de letterlijk vorm zou moeten invullen zal het toch weer naar Rebecca gaan. Die zit zo achter mijn veren ze nog wat gedaan krijgt van mij in de dingen ik niet graag doe :p

Beste zanger van de wereld: Ik weet niet wat de zangcapaciteiten zijn van zowat iedereen op deze wereld maar Martijn verdient deze nominatie alvast zeker niet ondanks de verdienstelijke poging ook speler peel valt toch echt wel af o_O



Groetjes Jannes, jullie meerdere!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
306
Leuk lijstje en bedankt voor de nominatie!

Denk alleen dat je meer waarde hecht aan de clears dan dat ik doe, clears zijn er om mee te vegen ; niet enkel om mee te farmen :p

Mvg,
-D
 

Deleted User - 697374

Guest
Hmmm weer niet genoemd als overrated :(. Ik mis die tijd wel dat iedereen mij overrated noemden toen ik failure of the north, meistershizzle of mr.madness speelden.
 
Reactiescore
3.584
Leuk lijstje en bedankt voor de nominatie!

Denk alleen dat je meer waarde hecht aan de clears dan dat ik doe, clears zijn er om mee te vegen ; niet enkel om mee te farmen :p

Mvg,
-D

Ik zeg niet dat ik er veel waarde aan hecht. Ik zeg dat ik het leuk vond. Laat het denken overigens maar aan mij over :engel:
 
Bovenaan