Golden Awards

DeletedUser78597

Guest
i know daar was ik van op de hoogte echter liep de massa totaal niet soepel en had het anders gekund naar mijn mening.
 
Reactiescore
3.452
Sleepwel hield zich prima staande, veel werd er echt niet gepakt.
Op het moment dat er mensen de stam leaven word je al kwetsbaarder helemaal als alle deff wordt teruggetrokken .

Wij hadden graag de wereld anders afgesloten
 
Reactiescore
3.537
Het grootste ego: .Sleepwell, tuurlijk de Insane versus Novus haat was er maar 1 iemand stak er met kop en schouders boven uit.

Wat heeft haat met een ego te maken? Dus als ik zeg dat Novus risicoloos spel speelt en ik haal dubieuze acties van bepaalde Novus spelers aan vertoon ik een ego?

Ik zeg niet dat de nominatie onterecht is maar je argumentatie is wel van een enorm zwak en onjuist niveau.

Meest overschatte speler: .Sleepwell, speler had vaak tot altijd een grote mond en gaat dan op delete wanneer zijn stam valt. Tuurlijk een fikse tegenslag maar je directe buren waren niet betrokken bij de overstap dus de delete is naar mijn keuze een erg makkelijke uitweg van w58. Zie het account het liever nog proberen dan meteen de delete in te drukken.

Ik ben op deze wereld begonnen omdat Maick en Inge dat vroegen. Hun account ging op delete doordat de stam viel. Dan moest Ice die het 1 v 1 al aan het afleggen was tegen Conor ook nog eens het front van Morgan overnemen (onmogelijk). kog dat het al aflegde tegen Novus en al die noob stammen er rond kreeg nu ook nog eens front bij de leavers van Insane (onmogelijk). Dan bleef sleepwell over als enige account waar de situatie hetzelfde zou blijven. Maar het is erg kortzichtig en gewoonweg dom te zeggen dat er voor sleepwell op het eerste zicht niks veranderd wegens mijn buren er nog zijn. Misschien al eens in je opgekomen dat de gehele situatie van mijn buren is veranderd in een onmogelijke opdracht in combinatie met het delete van account Morgan.

Voor alle duidelijkheid heeft sleepwell met weinig stamdef, überhaupt weinig hulp vanuit de stam ivm vv's bijkomende def (wat amper tot niet is gekomen) gewoon prima standhielden op onszelf. En Novus in geen 100 jaar erin zou geslaagd zijn een dorp te veroveren wegens of jullie te beperkt waren of wij te goed of daar iets tussenin.

Dan ondanks wat jij zegt onze situatie in de omgeving volledig veranderd is komt daarbovenop dat het beetje stamdef wij hadden van o.a Finis hun deze random en meteen na de leave hebben teruggetrokken. Ons volledige front tegen Conor echt leeg stond op mobiele def na. Ik ben later op deze wereld begonnen op het account en heb echt geen band met deze wereld. Als mijn favo persoon waarom ik hier kwam spelen stopt dan is er niets wat mij hier houdt.

2 totaal foute argumenteringen van iemand die extreem arrogant is en enige objectiviteit niet op zijn plaats is. Als ik mij niet vergis was jij wellicht de erg arrogante speler vanuit de PM's met Sleepwell en wellicht ook de persoon die zei 'met sleepwell zou ik wel eens willen fronten dan laat ik ze wel eens zien wat tw spelen is'. Of iets in die aard.

Gewoon een klein gefrustreerd jongetje dat zijn plaats op TW zoekt maar er gewoon niets van bakt :D Overigens haak ik nu in op 2 nominaties maar je lijst staat vol slechte argumenten. Ik zou zeggen, goed naar Vincent luisteren en kijken wat die doet kan je misschien nog iets van leren. Als het wat mee zit kan je ooit van noob naar een degelijke speler gaan met iets meer klasse dan dit goedkoop gebrul je IG vertoond.

Sleepwel hield zich prima staande, veel werd er echt niet gepakt.

Zeg maar niets :eek: Sleepwell vs Novus eindigt in een 4-0 en niet komen wenen Novus geen kans heeft gekregen iets te komen pakken want ze deden al een tijdje hun best in tegenstelling tot Sleepwell die aanvallend nog niets ondernomen had. Gelukkig voor Novus is het stamgebeuren zo gelopen want ik had echt zin in deze wereld. Nu goed op naar w61 mits leuke instellingen!

En ja mijn lijstje komt nog.
 

DeletedUser78597

Guest
Wat heeft haat met een ego te maken? Dus als ik zeg dat Novus risicoloos spel speelt en ik haal dubieuze acties van bepaalde Novus spelers aan vertoon ik een ego?

Ik zeg niet dat de nominatie onterecht is maar je argumentatie is wel van een enorm zwak en onjuist niveau.

ik wil hem best voor je aanpassen, ik deed alleen even snel :)
 
Reactiescore
222
Bij het leaven van de stam werden onmiddellijk alle stacks teruggetrokken bij Sleepwel,ik hoef je niet te vertellen wat voor een impact dat had he?
Stam leaven oké,maar had gewoon een paar dagen gegeven om de stacks te vervangen.

Geeft perfect de mentaliteit weer van onze oude stamgenoten.
Tevens waren de heren op de hoogte van op het delete gaan van account TFL maar hebben dit niet nodig gevonden om dit te bespreken in de stam.
Ik wens de accounts veel succes Btw hopenlijk blijft het bij deze 2 lage streken:)

Er zijn inderdaad direct stacks terug getrokken door het account .Finis Courts.
Zijn er op aangesproken & was een interne communicatie fout. Wat Jens heeft toegegeven & spijt voor heeft betuigd.

Er was maar 1 persoon in Broken die wist van de delete van TFL. Heeft dit ook niet gemeld door dreigingen naar zijn adres. Als hij dit ging vertellen zal zijn account naar 26P gekatat worden. Dus uit angst niks verteld. Wat imo logisch is.
 
Reactiescore
3.452
Een interne communicatie fout?
Wordt er bij het opzetten van een nieuwe stam niet besproken wat er met de stacks gebeurd?
Ik hoorde in de wandelgangen dat Jens niet wist dat Sleepwel onder vuur lag wat mij erg sterk lijkt aangezien dat account al dagen onder vuur lag en hij zeker tientallen meldingen moet hebben gekregen per dag dat zijn os was aangevallen .
 
Reactiescore
3.537
Jens niet maar zijn co had dat zeker wel moeten weten wat mij betreft ook een duidelijke stab van deze speler.
 
Reactiescore
222
Jens niet maar zijn co had dat zeker wel moeten weten wat mij betreft ook een duidelijke stab van deze speler.
Zoals gemeld heeft jens dit openlijk toegegeven & excuses aangeboden.

Een interne communicatie fout?
Wordt er bij het opzetten van een nieuwe stam niet besproken wat er met de stacks gebeurd?
Ik hoorde in de wandelgangen dat Jens niet wist dat Sleepwel onder vuur lag wat mij erg sterk lijkt aangezien dat account al dagen onder vuur lag en hij zeker tientallen meldingen moet hebben gekregen per dag dat zijn os was aangevallen .
Die moesten blijven staan uiteraard. Iets wat Tlott wel heeft gedaan. Enkel .finis niet door een communicatie fout binnen het team.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Die moesten blijven staan uiteraard. Iets wat Tlott wel heeft gedaan. Enkel .finis niet door een communicatie fout binnen het team.
Een hele spijtige fout,het oosten wat onder vuur lag werd gedumpt en tevens werden er stacks teruggetrokken wat de nekslag werd voor de achterblijvers.

Jullie waren op zoek naar rust binnen in een stam,2 impulsieve akties hebben jullie op je geweten nu ( Dinsdag sprak 1 van de leavers mij aan omdat hij het gevoel had dat er een paar gingen leaven) dus overdacht was deze beslissing niet.
1 tip voor jullie,rust krijg je door doordachte plannen en goede communicatie,mochten jullie dit willen realiseren ga dan eerst bij jullie zelf ten rade ipv altijd de fout bij anderen neer te leggen.
Dan komt vanzelf die stam waar jullie zo naar op zoek zijn.
 

DeletedUser61134

Guest
Meestal is dat het leiders account?

Denk dat dit betekend dat voor je met de leiding van Broken kan praten je eerst een gesprekje moet houden met Dennis.
Moet je wel geduld hebben gezien hij 2/3de van de dag brak of dronken is natuurlijk :$

Wel grappig dat Novus nu al gewonnen heeft met nog geen 21% dominantie. (100% confirmed victory als je weet wat er in Broken zit)
De goede spelers die het spel kennen zijn gestabbed door de noobs die 24/7 VV vroegen :D
 

DeletedUser78787

Guest
Denk dat dit betekend dat voor je met de leiding van Broken kan praten je eerst een gesprekje moet houden met Dennis.
Moet je wel geduld hebben gezien hij 2/3de van de dag brak of dronken is natuurlijk :$

Wel grappig dat Novus nu al gewonnen heeft met nog geen 21% dominantie. (100% confirmed victory als je weet wat er in Broken zit)
De goede spelers die het spel kennen zijn gestabbed door de noobs die 24/7 VV vroegen :D
Hahahaha hier moet ik wel echt om lachen, goeie.
 
Bovenaan