Golden Awards

DeletedUser77799

Guest
Het lijkt wereld 51 wel weer ;) thanks voor de nominatie, Jannes. Heb Robs even gepm'd zodat hij ook kan slapen met een glimlach.
 

DeletedUser78312

Guest
niemand wil dat niels :p

Ik zeg niet dat ik er veel waarde aan hecht. Ik zeg dat ik het leuk vond. Laat het denken overigens maar aan mij over :engel:

Nou beter niet komt weinig goeds van
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 697374

Guest
ik kan er 1 gaan maken morgen met wat meer onderzoek en verdieping dan mijn vorige lijstje :rolleyes:
 

DeletedUser78597

Guest
Er is al een beste tijd geen lijstje meer gemaakt, ik verveelde me en dacht we doen het gewoon.


Beste account: Ik neig hier naar meerdere accounts als schedel (een goed team plus een ideale ligging echter nog niet enorm veel actie met grote andere accounts gehad), Tragedy (hele goede periode gekent maar door omstandigheden een hele tijd niet tot niks gedaan echter lijkt Dennis weer terug te zijn en gaan we zien wat hij nog in petto zal hebben) en peanut (Goed team dat zich altijd wil inzetten voor de stam, meedenkt met de stam en zich ook laat zien aan het front tegen Insane. Echter gaat de award naar jack12071983, de massa afgelopen week die uitgevoerd is tegen hun team en dan dorpen verlies zo klein houden. Activiteit van de spelers op het account was heerlijk, groot deel van de massa zelf afgewerkt waardoor ik hun de terechte nummer 1 vind.
Beste stam: Novus, de stam krijgt nu een continent geheel in handen en beschikt over een enorm safe gebied, verder was Novus al een groot geheel en breidt het door de val van Insane alleen maar meer uit en creert het nog meer safe.
De beste stam speler: Hier ga ik voor schedel, account draait zich niet nog een keer om in bed als een ander account inc’s krijgt en probeert te helpen waar kan. Met de afgelopen massa ook keurig geholpen in verschillende aspecten.
Het grootste ego: .Sleepwell, tuurlijk de Insane versus Novus haat was er maar 1 iemand stak er met kop en schouders boven uit.
Beste leider: Naar mijn mening is Vincent van wiebels een goede leider.
Slechtste leider: naar mijn mening de leiding in een oude stam van mij TSB, vriendjes politiek was enorm aanwezig en anders werd je er buiten gehouden.
Meest overschatte stam: Insane, Stam inmiddels uit elkaar en name change echter een flop in mijn ogen, met de nieuwe recruits was Novus zich aan het voorbereiden op een flinke slag, echter voor dit gebeurde was Insane alweer over.
Meest onderschatte stam: Novus, veel mensen hebben de stam om alles afgekraakt echter de stam draait goed en staat nog steeds zijn mannetje.
Meest overschatte speler: .Sleepwell, speler had vaak tot altijd een grote mond en gaat dan op delete wanneer zijn stam valt. Tuurlijk een fikse tegenslag maar je directe buren waren niet betrokken bij de overstap dus de delete is naar mijn keuze een erg makkelijke uitweg van w58. Zie het account het liever nog proberen dan meteen de delete in te drukken.
Meest onderschatte speler: Faalbaasjes, ik denk dat mensen zich nog gaan vergissen in dit account. Nieuwe jongens erbij en klaar om te knallen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn huidige stamgenoten van Novus, Dennis van TuG, h3llsheaven, schedel, jack12071983
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: .sleepwell, Accounts van Pluvia
Mooiste spelers naam:the lord of the toilet
Mooiste stam naam:Novus
Favoriete forum poster:firedrakan
Mooiste profiel foto van spelers:Itdarky
Mooiste profiel foto van stammen:Order
Mooiste actie van de wereld:Insane valt uit elkaar en de helft ervan gaat op delete.
Meest belovende speler voor de toekomst:Faalbaasjes
Meest belovende stam voor de toekomst: Novus
Grootste blunder: Nachten om vervolgens def te timen voor mijn edeltrein :p
Voor wie heb je nu echt respect:Henne
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mijn team <3
 
Reactiescore
3.457
Bij het leaven van de stam werden onmiddellijk alle stacks teruggetrokken bij Sleepwel,ik hoef je niet te vertellen wat voor een impact dat had he?
Stam leaven oké,maar had gewoon een paar dagen gegeven om de stacks te vervangen.

Geeft perfect de mentaliteit weer van onze oude stamgenoten.
Tevens waren de heren op de hoogte van op het delete gaan van account TFL maar hebben dit niet nodig gevonden om dit te bespreken in de stam.
Ik wens de accounts veel succes Btw hopenlijk blijft het bij deze 2 lage streken:)
 
Bovenaan