Golden Awards

Reactiescore
3.582
Je had nog best mogen uitleggen waarom TUG het meest compleet is maar leuk lijstje verder :)
 

DeletedUser78806

Guest
[Beste account:Lastig om dit te beoordelen, omdat de wereld nu pas echt begint. Oordelen over vijandelijke spelers is dan ook nog lastig. Daarom nomineer ik hier een Insane account en waarbij ik heb getwijfeld tussen Gamebreak en Tragedy. Bij allebei de accounts zitten er goede spelers op. Alleen denk ik dat het team van TUG het meest compleet is. Daarom nomineer ik voor nu Tragedy Under Grace.
Beste stam: Voor mij is er geen beste stam. Alle redelijke stammen hebben zich nog niet bepaald bewezen. Toen ik afgelopen week begon met dit lijstje was ik van plan om hier Hi Ho neer te zetten, omdat zij over het beste cluster beschikken en daarmee - voor mij - ook de meeste potentie heeft om uit te kunnen groeien tot een stabiele stam op deze wereld. Echter is mij afgelopen week informatie ter oren gekomen over het reilen en zeilen bij die stam en waardoor ik Hi Ho onder de huidige omstandigheden gewoonweg niet serieus kan noemen. Zitten absoluut wat goede accounts tussen, maar om het dan als beste stam te bestempelen gaat mij te ver. Door die info dus.

Ely vind ik niks en is groot geworden door recruits.
Novus heeft nog niks laten zien. Beschikt over mooie accounts, maar ook crap. Ook veruit het slechtste cluster van de 3 stammen die naar mijn beleving de meeste potentie hebben.
Rebel wordt al weggetikt.
Wij als Insane hebben nog niets serieus laten zien.

Al met al laat ik deze dus open.

De beste stam speler: Ik vind dat er daarvoor veel kandidaten zijn.
Het grootste ego: Uhm lastig. Ik twijfel tussen Tim en Maick. Leuk idee voor een verkiezing?
Beste leider: Nog niet echt iets gezien waarvan ik denk wow. Ik moet zeggen dat ik tevreden ben over mijn collega's Geert en Dennis. Ook onze almachtige leider David is natuurlijk altijd hot. Daarnaast is Maick voor mij een geboren leider. Verbaast mij dat hij niet de boss is in Hi Ho
Slechtste leider: Hier ga ik voor de oude leiding van MP en voor een deel van Hi Ho. Allereerst welke leiding in MP? Ik heb niet eens echt een leider gezien in de tijd dat ik onderdeel was van MP. Zegt genoeg naar mijn mening.:oops:

Daarnaast wat een flappies zitten er in de leiding van MP zeg. Omwille van het feit dat ik mijn bron niet wil prijs geven, evenals de gevoelige info, zal ik dat niet doen. Maar door die bewuste info kan ik de leiding van MP totaal niet serieus te nemen. Ik heb simpelweg medelijden met de fatsoenlijke spelers die er in die stam zitten dat het ze het met zulke achterlijke idioten in de leiding moeten doen...

Meest overschatte stam: Afgelopen week had ik nog Novus gezegd, maar door de recente ontwikkelingen komt hier dus Hi Ho te staan. Zit absoluut kwaliteit in, maar ik veronderstel dat deze stam het op termijn niet zal gaan redden.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat sommige binnen Insane toch de stam Ely. onderschatten. Ja er zit zeker trash in. Maar toch zitten er ook spelers die de klappen van de zweep kennen. Je kunt bijvoorbeeld zeggen wat je wilt over het account Schedel, maar een Warre weet wel wat TW is.
Meest overschatte speler: Ik hoor soms verhalen voer Wieboy alsof ze uberbaas zijn, maar nog niet veel van gezien.
MeisterShizzle. Kijk naar 43. Hier zetten ze die lijn voort. Niks presteren. Internen, internen en nog eens internen. Niks presteren.

Meest onderschatte speler: Thefarmerslife wordt denk ik door velen onderschat. Vooral omdat ze niet weten wie erop zitten. Waren prettige stamleden op 50 en ze kunnen er behoorlijk wat van.

The Dirty Daltons. Ik ken het account zelf niet persoonlijk. Maar na wat research kwam ik er achter dat dit een oldskool speler is. Verwacht er wel wat van.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Naast mijn stamgenoten zou ik graag willen kennismaken met de volgende accounts of weer met ze in de stam zitten:
Morgan Firestorm
Insomnia
Youth and Whisky
ItsOfficial
Killyouharder
Insomnia.
The Dirty Daltons.
Arachnophobia

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Schedel, omwille van eerdere ervaringen met Warre. Ook een account waar Lucas zou spelen is instant kick.

little kitten. Naast de vermeende stab was er ook geen klik toen ik er speelde en beviel het acc mij niet.
Favoriete forum poster:Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau vooralsnog abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. Voor voorbeelden verwijs ik bijvoorbeeld naar mijn eigen, inhoudelijke posts waar amper tot niet op gereageerd wordt. Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.

Ik hoop dat het nog veranderd. Voor nu vind ik dat @Leaving Behind en @Perfect Hatred tot de beste posters behoren. Maar ook dat is helaas op basis van het verleden.
Minst favoriete forum poster: Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten. Simpelweg niets tot weinig toevoegen aan het AF, omdat ze niet de moeite nemen om aandacht te besteden aan hun posts. Ik bedoel hierbij een @sir thrones , Emile of een Paul als voorbeeld. Echter zou je hier met gemak nog tientallen erbij kunnen zetten.
Dikste wannabe in het spel: Ik offcourse. Wie anders?
Mooiste actie van de wereld: Moet nog komen.
Meest belovende speler voor de toekomst:. Zat. Ik verwacht veel van een Thefarmerslife, zie onderschat.
Ook verwacht ik veel van Arachnophobia, want Tim speelt er.
Morgan Firestorm. Bewezen dat het ervaren spelers zijn. Daarnaast is Inge echt een accountverslinder. In de zin van een maaier die het gras weghaalt.
Meest belovende stam voor de toekomst: Insane en misschien als Novus zijn grootste gevaren weet weg te werken binnen een korte tijd. Ook vermoed ik dat er nog iets staat te gebeuren.
Grootste blunder: Weer beginnen met tw. Ook in David zijn leugens geloven. @Leaving Behind
Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die eervol de strijd spelen en niet laf. Dus geen onnodige interns, clusterfucken, stabben, spionage, kata's etc. Dat zijn dus spelers die volgens het boekje spelen en niet van die lijn afwijken, nog geen millimeter. Een goed voorbeeld hiervan is een @Leaving Behind .
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Een sfeervol team en stam. Ook grote praat van vijanden kan mij enorm motiveren. Maar het beste, David @Leaving Behind[/PHP][/SPOILER]
Ik heb overduidelijk grootste ego! Dat mag je me niet afpakken:'(
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb alles behalve een ego en ben te bescheiden iemand een ego te noemen.
Dus ik kan daar niet over oordelen.
 

DeletedUser75778

Guest
Nou nou, wat een eer Marty. Misschien moet ik maar wat actiever zijn, zodat ik ook daadwerkelijk je nominaties verdien. Momenteel ben ik hooguit een toeschouwer. Een fanatieke, dat dan weer wel.
 

DeletedUser69389

Guest
Nou nou, wat een eer Marty. Misschien moet ik maar wat actiever zijn, zodat ik ook daadwerkelijk je nominaties verdien. Momenteel ben ik hooguit een toeschouwer. Een fanatieke, dat dan weer wel.
Dat lijkt mij überhaupt slim, want anders komt Insane in dit lijstje: EQUI, C66, Mori, Meow, Rhei. en AMB. Niet een al te goed lijstje hahaha.
 

DeletedUser78806

Guest
Alsof die David ooit actiever gaat doen, hij speelt een dag en dan weer 1 week niet, hij speelt 2 dagen en dan weer 2 weken niet:eek:
 
Bovenaan