Golden Awards

DeletedUser76132

Guest
De beste stam speler: De beste stamspeler die ik tot nu toe gezien heb is Squirtle the Turtle, die vernoemde ik op W43 ook al een aantal keren en daar blijf ik bij:) Ik bedoel, kijk dit dan:p
c5906da015314c01a7697f7a46070300.png

Dank u meiner Fuhrer,

mijn pokemon initiatief ging zelfs omdat me stammies meededen wereldwijd viral... :( nu zullen ze na bovenstande wel stoppen hiermee :(
 

DeletedUser76153

Guest
Nog eens tijd voor een lijstje? ;)

Beste speler:
FarmoX
Ondanks de rapportjes die hier geplaatst zijn op het forum, is hij toch wel 1 van de weinig accounts die het totaalpakket bezit. Sinds het begin van de wereld is hij een goede meefarmer, neem initiatief zowel offensief als deffensief. Is verder ook gewoon een topkerel en ik verwacht dat hij hoog gaat eindigen deze wereld.
Maar ook; Squirtle the Turtle
Net zoals FarmoX goede meefarmers maar over het algemeen ook gewoon een goede speler. Ik ken 2 van de bespelers op het account van vorige werelden, en beiden waren ze voorheen gewoon actief en goede spelers waar je iets aan had als mede stamlid. Ik verwacht ook dat dit account hoog zal eindigen in het einde van de wereld.
Beste stam: Was een moeilijke, maar ik ga toch voor ANB. Mede omdat Finity wat inactief lijkt te worden en omdat het in Bingo niet zo lekker hoort heb ik lopen waaien. Door de slimme recruits van ANB hebben ze een best goed stamcluster gecreëerd. Ik ben benieuwd wat ze ermee zullen doen, want het heeft wel een zeker potentieel.
De beste stam speler: je-rex-8. Tja, staat gewoon altijd klaar voor je. Op elke manier dan ook, tips, VV, coördinatie van aanvallen, dit account staat voor je klaar.
Het grootste ego: Defying Gravity
Beste leider: /
Slechtste leider: JustInWebs & Churchill
Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler: Urbi et Orbi, was op casual 3 na incomings direct gaan runnen. Verwacht hier wel hetzelfde.
Meest onderschatte speler: .TheProject, een zeer fijn team om mee samen te spelen. Ik verwacht hun ook zeer hoog op de ranglijst naar het einde van de wereld toe.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Squirtle The Turtle, FarmoX, Mirage, DDelete, Psychedelic Nurse, Lord PJ, Gameplan
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Defying Gravity, Baby Dragon
Mooiste spelers naam: Mystic Shadow
Mooiste stam naam: Rewind
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Strange Subject, Presseur, Squirtle the Turtle
Minst favoriete forum poster: Hammer bro
Dikste wannabe op het forum: Hammer bro
Dikste wannabe in het spel: Mirage <3
Mooiste profiel foto van spelers:
88905_large

Mooiste profiel foto van stammen:
85793_large

Mooiste actie van de wereld: /
Meest belovende speler voor de toekomst: Mirage, check deze guys groeien..
Meest belovende stam voor de toekomst: Wil ik nog geen uitspraak over doen, is het nog iets te vroeg voor, nog niet echt massa's gehad.
Grootste blunder: /
Voor wie heb je nu echt respect: TheProject., Spacebrownie, je-rex-8, Mirage
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mirage noobteam xx
 

DeletedUser75329

Guest
Leuk lijstje man, zal er binnenkort weer eens eentje maken.

Was jij het niet die vorige keer JustInWebs als "Beste leider/stamspeler" oid had genomineerd ? Shit got turned :eek:o_O
 

DeletedUser61161

Guest
Wat ik wel op vind vallen is dat Mirage als meestbelovende speler genoemd wordt terwijl in principe elke speler die groei kan maken mits ze de interns ervoor hebben.
 
Reactiescore
94
Wij krijgen die nominatie hoop ik niet enkel door de puntjes die de intern ons opbracht :)

Maar guut, time to make it waar
beter kom je fronten Sjoert
 

DeletedUser76153

Guest
Leuk lijstje man, zal er binnenkort weer eens eentje maken.

Was jij het niet die vorige keer JustInWebs als "Beste leider/stamspeler" oid had genomineerd ? Shit got turned :eek:o_O
Als je liegt en manipuleert om je eigen account veilig te stellen, krijg je geen respect meer van me. ;)
 

DeletedUser61161

Guest
Wij krijgen die nominatie hoop ik niet enkel door de puntjes die de intern ons opbracht :)

Maar guut, time to make it waar
beter kom je fronten Sjoert

Meh

Als je liegt en manipuleert om je eigen account veilig te stellen, krijg je geen respect meer van me. ;)

Meh, manipuleren hoort deels bij het spel vind ik, liegen is wel zwak ja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Wilde even zeggen dat er nieuwe spelers op DG zitten (Maick Manu en Jona zijn gestopt), dus denk niet dat die nominatie nog opgaat :p
 
Reactiescore
1.893
Laatst bewerkt:
Bovenaan