DeletedUser78131
Guest
Dan ben je wel cool hannes
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ga zelf eens een lijstje maken anders? Er zijn vrij weinig feiten momenteel om een lijstje te maken, maar vond het wel leuk om alvast een begin te maken hiermee.Maak dan gewoon geen lijstje meer aub. Je geloofwaardigheid zakt alleen maar en die was al niet groot.
Ga zelf eens een lijstje maken anders? Er zijn vrij weinig feiten momenteel om een lijstje te maken, maar vond het wel leuk om alvast een begin te maken hiermee.
Ik waardeer het idee erachter zeker wel, maar als je zomaar een naam invult op basis van dingen die er niets mee te maken hebben laat dat dan volgende keer gewoon open.
Ik heb geen tijd om lijstjes te maken, jammer genoeg !
Jij edelt in enkele dagen 30+ barbs? Lol
Als je geen tijd hebt om een lijstje te maken, heb je ook geen tijd om in dit spel te steken.
Wat je dan weer wel doet, dus geen tijd hebben is dus dikke zever.
Als je geen tijd hebt om een lijstje te maken, heb je ook geen tijd om in dit spel te steken.
Wat je dan weer wel doet, dus geen tijd hebben is dus dikke zever.
Mensen zoals jij, Sjoert:x
Maar geliefd om on-topic te gaan en de huidige discussie voort te zetten in het daarvoor bedoelde topic![]()
@Babymetal Speel jij op deze wereld? Zoja, ik zou graag een lijstje van je zien. Zonee, zou ik het ook leuk vinden een volledig objectief lijstje te zien![]()
Meest onderschatte speler:
La Cosa Nostra., aanvallen zowel verdedigend nog nooit wat verricht, geen idee of er nog wel leven is op dat account?