Golden Awards

DeletedUser76153

Guest
Jij kan er ook wat van tho, al is die van jou meer misplaatst. :D


Onderbouwing? 'T is niet dat ik deze nominatie vaak krijg dus ben wel benieuwd.


Sorry bruh, je was een top MB. S/O naar jou!

Was tbh eigenlijk echt niet over jou. Apprecieer je wel als poster omdat je steeds goede onderbouwing geeft. Heb het echter op 1 van de originele starters van Defying Gravity, en we weten beiden wel wie dat is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Beste speler:
.Psychedelic Nurse, account die zijn grote front nog heeft weten te behouden & nog goed farmt.
Beste stam:
ANB natuurlijk, hoogste spelersgemiddelde :rolleyes:
De beste stam speler:
ODS is nog vrij triest deze wereld & veel VV's zijn er nog niet geweest denk ik omdat er nog niet veel actie geweest is.
Mijn stem gaat voorlopig uit naar Beyond Godlike, omdat die momenteel veel energie in ANB steken.
Het grootste ego:
Moeilijk in te schatten als iedereen egoïstisch is :confused:
Beste leider:
Beyond Godlike
Slechtste leider:
Wij natuurlijk :cool:
Meest overschatte stam:
Vikings, ze hebben enorme PRO spelers :eek:
Haas2, een speler die 100k had en nu 5 miljoen odd heeft :eek:
Meest onderschatte stam:
.S
Meest overschatte speler:
Ik nomineer Marcye, 90% defensief spelen & stamdeff hebben maar toch in 1 wave weggespeeld worden.
Meest onderschatte speler:
Rise of Redemption, dacht dat ik ze kon farmen :oops:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Intern gekend
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
90% van deze wereld, allemaal runners :(
Mooiste spelers naam:
Calamity. maar dat wist je al.
Mooiste stam naam:
Strakkeplassers
Het tofste topic:
Zijn er actieve topics ?? :eek:
Het domste topic:
Golden Awards, niveau van deze topic gaat nog omlaag na deze post.
Favoriete forum poster:
Mirage, of toch niet?
Minst favoriete forum poster:
Hammer bro, ben nu al benieuwd hoe hij hierop gaat reageren ;)
Mooiste profiel foto van spelers:
Don Marco, spreekt voor zich toch? :p
Mooiste profiel foto van stammen:
Veni Vidi Vici
Mooiste actie van de wereld:
Actie is nog niet aan de orde. Helft is inactief, kwart staat al op delete, 20% fuseert en 5% speelt actief.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Hier noem ik Syrniah en Lord-Alessio. Allebei hebben ze een goede plek op de ranglijst en een goede groei, daarnaast liggen ze mooi in de rim waar ze goed kunnen farmen.
Meest belovende stam voor de toekomst:
ANB om naar ligging te kijken. Uiteraard zijn motivatie/ervaring belangrijkere zaken maar dat hebben we nog niet echt kunnen zien deze wereld.
Grootste blunder:
Aanvalsplan in je notitieblok verwijderen en opslaan.:(
Voor wie heb je nu echt respect:
Voor mezelf, ik kan farmen en skypen tegelijk :cool:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Runners, krijg je altijd goed gevoel van als je daar tegen strijdt :rolleyes:
 

DeletedUser78123

Guest
Hier noem ik Syrniah en Lord-Alessio. Allebei hebben ze een goede plek op de ranglijst en een goede groei, daarnaast liggen ze mooi in de rim waar ze goed kunnen farmen.


Thanks voor de vernoeming!

zal ik ook maar eens een rijtje plaatsen:

Beste speler: Schoppenaas lijkt erg stabiel te zijn, en .Psychedelic Nurse heeft flink wat tegen gehouden naar wat ik heb vernomen.
Beste stam: Finity of ANB
De beste stam speler: Binnen mijn eigen stam (Finity): Schoppenaas en Squirtle the Turtle (en wijzelf)
Het grootste ego: Dat moet thomas zijn van mirage (love you <3)
Beste leider: Squirtle
Slechtste leider: Niks noemenswaardigs uit eigen ervaring. Op gevoel; ex-bingo leiding?
Meest overschatte stam: .S
Meest onderschatte stam: YOLO
Meest overschatte speler: no idea
Meest onderschatte speler: je-rex-8, Lees nauwelijks wat over dat account, maar staan mooi 4e:).
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: .Psychedelic Nurse, zijn gezellige spelers :D.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: geen idee.. nog weinig slechte ervaringen met spelers gehad op deze wereld.
Mooiste spelers naam: Zwoele Toyboys / Meme Addicts / Squirtle the Turtle
Mooiste stam naam: geen
Het tofste topic: zijn er te weinig voor.
Het domste topic: ^
Favoriete forum poster: Rikkie93
Minst favoriete forum poster: hammer bro
Dikste wannabe op het forum: hammer bro
Dikste wannabe in het spel: no idea
Mooiste profiel foto van spelers: Die van onzelf natuurlijk.
Mooiste profiel foto van stammen: De kinderboerderij
Mooiste actie van de wereld: De val van Bingo terwijl meerdere spelers ons wouden overhalen om te joinen met de reden dat "Bingo de wereld al gewonnen had".
Meest belovende speler voor de toekomst: Je-Rex-8 , groeit razend snel (staat natuurlijk ook al hoog nu!), Misstyne, wijzelf
Meest belovende stam voor de toekomst: Finity
Grootste blunder: Farmen met 10k speer op een speler in de nachtbonus, en tegen troepen aanlopen
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die een leuk babbeltje met ons komt maken ingame.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Met mijn lieftallige co's.
 
Reactiescore
94
Beste speler:
.Psychedelic Nurse, account die zijn grote front nog heeft weten te behouden & nog goed farmt.
Mja dit is wel heel easy hoor :D
Je gaat niet echt zeggen dat Psy z'n 'grote front' lang heeft moeten behouden oid. Schoppenaas heeft daar samen met onder andere SBI & Godfarmer wat off op gegooid en hebben daar waanzinnig veel def weggebashed (wrss toch allemaal van jou tbf ). Dat is het enige wat Psy echt heeft moeten doen
Beste stam:
ANB natuurlijk, hoogste spelersgemiddelde :rolleyes:
Geldt voor meer dingen, maar tis wat leuker om zo'n lijstje wat meer uitleg te geven. Dit is niet echt het lezen waard ;)
Favoriete forum poster:
Mirage, of toch niet?
Danku, of toch niet? :(
 

DeletedUser74418

Guest
Mja dit is wel heel easy hoor :D
Je gaat niet echt zeggen dat Psy z'n 'grote front' lang heeft moeten behouden oid. Schoppenaas heeft daar samen met onder andere SBI & Godfarmer wat off op gegooid en hebben daar waanzinnig veel def weggebashed (wrss toch allemaal van jou tbf ). Dat is het enige wat Psy echt heeft moeten doen

Eens :confused:

Niet dat jouw naam het verdient daar te staan hoor Thomas :cool:

Wel bedankt voor de lovende woorden natuurlijk @Syrniah :oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Mja dit is wel heel easy hoor :D
Je gaat niet echt zeggen dat Psy z'n 'grote front' lang heeft moeten behouden oid. Schoppenaas heeft daar samen met onder andere SBI & Godfarmer wat off op gegooid en hebben daar waanzinnig veel def weggebashed (wrss toch allemaal van jou tbf ). Dat is het enige wat Psy echt heeft moeten doen

Geldt voor meer dingen, maar tis wat leuker om zo'n lijstje wat meer uitleg te geven. Dit is niet echt het lezen waard ;)

Danku, of toch niet? :(

Weet ik, maar heb nog niet veel andere acties gezien dus ik kon moeilijk een ander gaan kiezen.
Ik ga een topfarmer niet als topspeler beschouwen.

En ik had een ander doel met deze post en heb ik wel aardig bereikt :p

Dan daag ik jou uit om zelf eens een lijstje te maken (met overal Mirage invullen neem ik aan)
 
Reactiescore
94
Tja ik vind een Je-rex, Dame Guinevere of Block007 al veel meer gedaan hebben.

Mja dat activiteit omhoog krikken gebeurt met een lijstje enkel tijdelijk, of je moet het lekker doorslepen met z'n allen
En ja vind ik prima, heb er nog geen gemaakt deze wereld.

Ik zou ook even hard tegen je ingaan als je mij daar had neer gezet hoor, komen verre van in aanmerking voor beste speler vd wereld momenteel (op prestaties dan ;) )
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Tja ik vind een Je-rex, Dame Guinevere of Block007 al veel meer gedaan hebben.

Mja dat activiteit omhoog krikken gebeurt met een lijstje enkel tijdelijk, of je moet het lekker doorslepen met z'n allen
En ja vind ik prima, heb er nog geen gemaakt deze wereld.

Ik zou ook even hard tegen je ingaan als je mij daar had neer gezet hoor, komen verre van in aanmerking voor beste speler vd wereld momenteel (op prestaties dan ;) )

Ben wel benieuwd hoe je aan die namen komt.

En Mirage is natuurlijk hartstikke noob, fijn dat je zelf aangeeft dat je nog niks gedaan hebt naast farmen en spammen :p

(Deblock heb ik niet naar gekeken en weet ook niet of die goede spelers heeft weggespeeld)

En als de wahed fenomeen nou eens met een lijstje komt zal activiteit hier vast wel goedkomen :D
 
Bovenaan