Golden Awards

Reactiescore
1.468
Ik wil wel mijn mening geven uiteraard, dat is voor mij Different but Same. Als minstens de helft van je team al nergens ooit ook maar een enkele noemenswaardige prestatie heeft neergezet, verdien je geen vermelding als beste speler, die ik een tijdje terug zag. Over een tijdje heeft Diego een emotionele breakdown en is hij verdwenen

Gewoon niet correct. Ik heb inderdaad nooit iets bewezen, de rest van het acc zijn gwn degelijke spelers.

En wat betreft Diego: Hij zorgt iig voor een hoop gezelligheid. That's the most important thing :)
 

DeletedUser76153

Guest
Diego heeft ook nooit iets bewezen?
Vriend je weet voor de helft niet eens waar ik gespeeld heb, wat ik gepresteerd heb maakt niks uit.
Dat Farmox mij oh zo graag in Finity wou gisteren snap ik dan wel niet hé?
Hij ging je wel "overtuigen"
Vervolgens zei hij zelf dat hij er volgens jou nooit zou in komen, moet je nagaan hoe serieus ik je wel niet moet nemen.

Emotionele breakdown? Echt waar vriend rot maar een eindje op met je groot ego.
Je staat vanaf nu ook gewoon op negeren want aan jou posts heb ik dus werkelijk geen reet schat. Doei.
 
Reactiescore
3.452
>> Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Inkie, uhu!!! <<


Dank u,uhu!
 

DeletedUser61161

Guest
De beste stam speler: De beste stamspeler die ik tot nu toe gezien heb is Squirtle the Turtle, die vernoemde ik op W43 ook al een aantal keren en daar blijf ik bij:) Ik bedoel, kijk dit dan:p
c5906da015314c01a7697f7a46070300.png
Wat een hater, ik wil ook gratis pp :(

Meest overschatte speler: Ik wil wel mijn mening geven uiteraard, dat is voor mij Different but Same. Als minstens de helft van je team al nergens ooit ook maar een enkele noemenswaardige prestatie heeft neergezet, verdien je geen vermelding als beste speler, die ik een tijdje terug zag. Over een tijdje heeft Diego een emotionele breakdown en is hij verdwenen.
Meh omdat 1 iemand hem blijkbaar goed vindt wil nog niet gelijk zeggen dat de andere 99% dat ook vindt?:s

Mooiste stam naam: Als ik Finity niet mag benoemen zou ik daadwerkelijk niet weten wat ik dan zou moeten kiezen. Alle stamnamen op deze wereld zijn of al tig keer gebruikt, of het klinkt gewoon saai.
:( mijn stamnaam is awesome

Vriend je weet voor de helft niet eens waar ik gespeeld heb, wat ik gepresteerd heb maakt niks uit.
Dat Farmox mij oh zo graag in Finity wou gisteren snap ik dan wel niet hé?
Hij ging je wel "overtuigen"
Vervolgens zei hij zelf dat hij er volgens jou nooit zou in komen, moet je nagaan hoe serieus ik je wel niet moet nemen.

Emotionele breakdown? Echt waar vriend rot maar een eindje op met je groot ego.
Je staat vanaf nu ook gewoon op negeren want aan jou posts heb ik dus werkelijk geen reet schat. Doei.

Beter doe je is een x chill Diego....
Haal dat zand is weg daar beneden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
94
Kan je het me kwalijk nemen na ik hoorde wat er op W43 gebeurd is dan
Welja kwalijk nemen is een groot woord. Ga niet liegen en beweren dat ik het er mee eens ben dat jij dat zo'n onbedoelde actie zo leidend vindt voor je beeld van ons hele account. Maar guut, binnen Finity is iedereen heilig natuurlijk!

Ik zou ook niet bij jou in een stam willen zitten doeber
Vandaar dat we stamloos zijn :(
 

DeletedUser73204

Guest
bij de club en niet in de club. Daar zit toch wel een verschil in. Dus alleen fags mogen een groepje mensen kennen?
 
Bovenaan