Golden Awards

Reactiescore
853
Speel niet op deze wereld dus zou zeggen laat jij maar zien hoe het moet :)
Omdat je zo aandringt dan maar.

Beste speler:
Eviction: Zitten paar goede spelers op die al op meerdere werelden gepresteerd hebben en het weer prima doen. Betwijfel of er op andere accounts meer kwaliteit zit (mits ze actief zijn) dan op dit account

Beste stam:
Finity: Laten we eerlijk zijn, de rest van de stammen zien er gewoon waardeloos uit. Ik ga er vanuit dat in de aankomende weken verschillende stammen nog uit elkaar zullen vallen.

De beste stam speler:
Squirtle, Farmox & Deblock > hebben gezamenlijk zo'n 2,5mio grondstofjes gedoneerd om een stamgenootje te herstellen van een slechte start. Denk niet dat er ook maar andere accounts zijn die zo'n groot offer hebben gebracht.

Het grootste ego:
Zijn genoeg van die mensen die onterecht ego hebben, zal hier geen mensen specifiek gaan benoemen.

Beste leider:

Maick, dit is vooral gebaseerd op W43 omdat leiders op deze wereld nog niet echt prestaties geleverd hebben in mijn ogen. Toch denk ik dat Maick een van de betere/de beste leider zal zijn op deze wereld aangezien het vooral gevuld lijkt te zijn met newgens/noobs.

Slechtste leider:

Cilvyn alleen al om haar kortzichtige verdediging waarom ze gaan slechte leider zou zijn, ze werd tevens gister afgemaakt op het AF zonder er degelijk op terug te kunnen komen.

Meest overschatte stam:

Bingo: ik betwijfel of hier iets van terecht komt, worden in lijstjes momenteel samen genoemd met Finity, echter heb ik niet het gevoel dat er geweldige spelers zitten oid. *pure speculatie natuurlijk*

Meest onderschatte stam:

ANB wellicht, heb nog niks van hen gezien of gehoord, dus dit is een van de stammen die me wellicht zou kunnen verrassen op deze wereld.

Meest overschatte speler:
Psychedelic Nurse: staan in een heleboel lijstjes als misschien wel de beste speler vernoemd. Hoor daarnaast alleen van de "meer ervarene spelers" dat de bespelers niet perse van hoog niveau zijn.

Meest onderschatte speler:

Dora-the-killer: Raymon is een beestje die door vele anderen nog onderschat word denk ik.
Ook een vermelding voor wisseait, ik weet van Maurice dat het een goede speler is, heb van de rest nog vrij weinig gehoord, maar denk dat vanuit hun camp wellicht nog een verrassing zou kunnen komen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Zit prima zo

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Firedrakan, opdringerig figuur die slechts bezig is met het verleiden van jongetjes.

Mooiste spelers naam:

de beer van zwartemeer, klinkt zo lekker :D

Favoriete forum poster:
Defying Gravity - Maick > goed inhoudelijk posts
Dragonshield3 - Lau > post wat hij denkt, hilarisch :D

Minst favoriete forum poster:
Firedraken & Cilvyn

Meest belovende speler voor de toekomst:
Eviction: als midgame eenmaal begint en Lau actief wordt zal dit een account zijn die niet meer weggespeeld zal worden.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Finity: ik denk dat in Finity de meeste ervaring zit gecombineerd met de meeste kwaliteit.

Voor wie heb je nu echt respect:

Squirtle, Farmox & Deblock > voor de al eerder genoemde reden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: -
 

DeletedUser76297

Guest
Niet dat men hierop zat te wachten maar zie hier mijn lijstje! Tijd om weer wat activiteit te brengen :)

Beste speler:

Op het moment zou ik zeggen dat de strijd tussen FarmoX en .Psychedelic Nurse gaat. Beide accounts zijn goed voor tussen de 2 en 3 miljoen geroofde grondstoffen per dag. Het zijn zeer actieve accounts met ervaren bespelers. Ik ben benieuwd wie er aan het langste eind trekt.

Beste stam:

Bingo is de stam met de meeste potentie. Ze beschikken over een heerlijk cluster en als ze de edellijnen goed met elkaar afstemmen dan wordt dit een hele gevaarlijke stam om tegen te spelen.

De beste stam speler:
Ik heb het meeste samengewerkt met Davroar. De samenwerking verloopt uiterst soepel en hij zal ook altijd klaar zijn om andere stamleden te helpen.

Het grootste ego:

Ik heb een co speler met een enorm ego. Jullie zullen hem kennen als Mikey / Squirtle The Turtle. Eerlijk is eerlijk, hij heeft er soms alle recht op om zich te gedragen zoals hij doet. Zijn prestaties liegen er niet om :)

Beste leider:

Zonder examens en andere persoonlijke omstandigheden vindt ik Maick, Defying Gravity, nog steeds de beste leider waar ik ooit mee heb samen mogen werken. Fijne gozer met een erg realistische kijk op alles wat er in-game gebeurd. Daar waar andere spelers erg subjectief kunnen reageren weet hij toch altijd objectief te blijven en zijn beslissingen daarop te baseren.

Slechtste leider:
Ik houdt er niet van om te praten over gebeurtenissen in andere stammen. Voor deze speler maak ik graag een uitzondering. Een shoutout naar Roboro! Op wereld 43 heeft hij Klepto geleid. Sinds die wereld staat hij te boek als de slechtste leider die ik ooit heb mogen meemaken. Er moet een hoop gebeuren als je zijn plek wilt innemen :)

Meest overschatte stam:

Hier zou ik ook Bingo moeten neerzetten. Ja, ze hebben een groot deel van de top 10 in handen en ja ze hebben een lekker cluster alleen moeten we nog zien of ze die #1 kunnen vasthouden.

Meest onderschatte stam:

Finity is momenteel de underdog. Waar de focus heel erg op Bingo en Exe! ligt, weet ik dat Finity veel kwaliteit heeft. Ik ben er 100% zeker van dat deze stam niet zomaar weggespeeld zal worden :)

Meest overschatte speler:

DDelete. Een mooie 2e plaats op de ranglijst met een scheiden 180k aan punten. Dat is zeker niet verkeerd. Ik zet wel mijn vraagtekens bij hoe die zijn dorpen heeft bemachtigd. Aan zijn ODA te zien heeft die niet al te veel tot bijna niet hoeven vechten voor de 30 dorpjes die hij heeft veroverd. Daar komt een ODD score van 2710 bij kijken en dan merk je dat deze spelers nauwelijks is belemmert in zijn groei. Zijn clears hebben dus nauwelijks schade opgelopen waardoor deze groei mogelijk werd. Ik ben erg benieuwd naar zijn groei als die een tegenslag zal krijgen.

Meest onderschatte speler:

deblock007. Ze bleken hevig onderschat te worden toen ze op klaarlichte dag een aantal clears (zonder rammen maar dat ter zijde) en treinen van Swaghetti Yolonaise en remix8161mocht ontvangen. Zoals zijn naam al aangeeft is alles geblocked. IGM van remix8161 volgde waarin stond dat onze ''pp-abusende stamgenootje bakken vol def kreeg''. Ik heb mij sinds dat moment echt afgevraagd of de twee masterminds / initiatiefnemers echt hadden verwacht dat een topspeler uit de #3 stam achterover ging leunen en het allemaal zou laten gebeuren.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

We zitten prima hier :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Roboro, Arnos en stabbers in het algemeen.

Mooiste spelers naam:

Abuser :), it's all in the name!

Mooiste stam naam:

Jankerkong, ik lachte mij kapot toen ik hem eenmaal doorhad.

Het tofste topic:

Top/flop stammen. Altijd lachen als we off-topic gaan!

Het domste topic:

Hoeveel heb je gefarmed? Ik bedoel, lekker belangrijk. Alle records worden tegenwoordig toch bijgehouden. Opscheppen hoeft dus niet meer, men kan het gewoon opzoeken :)

Favoriete forum poster:

Lucile, Defying Gravity, Leaving Behind zijn allemaal rationele mensen die het discussiëren vrij serieus nemen. Met goed onderbouwde argumenten weten zij hun standpunt naar voren te brengen en laten, zo nu en dan, ruimte voor discussie. Als ik wil lachen dan kijk ik altijd even terug naar de posts van Squirtle The Turtle. De man heeft agressie problemen. Ook hammer bro kan mij zo nu en dan aan het lachen maken :)

Minst favoriete forum poster:

Arnos. De man heeft gestudeerd aan de universiteit maar kan geen fatsoenlijk woordje Nederlands. Het irriteert mij alleen al om naar zijn interpunctie te kijken. Daardoor kan ik de man moeilijk serieus nemen.

Dikste wannabe op het forum:
Alle, maar dan bedoel ik ook echt ALLE, forummoderators. Beetje als een dictator posts van mensen verwijderen. Schaam je, laat de mensen zeggen wat ze kwijt willen. Daar is een forum voor. Gebruik je autoriteit ergens anders voor en probeer eens voor de grap mee te discussiëren. Het zou fijn zijn als jullie ook daadwerkelijk waarde aan het forum toe zouden voegen.

Dikste wannabe in het spel:

Adriaan.W. Do i need to say more?

Mooiste profiel foto van spelers:

Op het moment heel veel stamleden van ons. Allemaal liefhebbers :)

Mooiste profiel foto van stammen:

Exe! heeft een vette plaat!

Mooiste actie van de wereld:

Adriaan.W die zijn dorp afbreekt omdat hij edelclears op zijn dorpje krijgt.

Meest belovende speler voor de toekomst:

FarmoX, Mienmaaiers, deblock007 en wisseait.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Momenteel Bingo

Grootste blunder:

Tijd verspillen aan deze post.

Voor wie heb je nu echt respect:

Mijn co spelers Mikey en Jim. Plus ik heb heel veel respect voor Inge. Ze ligt super in de groep, is bijzonder veel actief en heeft skills waar menig speler niet eens van heeft gehoord.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Stabbers en gemiddelde spelers met ongeveer 300 scouts per dorp
 

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler:
Defying Gravity. Dit is een team waarvan ik weet dat zou kunnen presteren. Heb ze op Wereld 43 mogen zien spelen en dat was toch enigszins wel een genot om te zien. Sterke spelers welke als zij goed samenwerken ook wel degelijk goed kunnen presteren.


Beste stam:

Finity. Niet gedacht dat ik dit ooit zal zeggen, maar Finity bestaat toch echt uit een aantal hechte stamgenoten welke goed communiceren en goed presteren. De teams die in de stam spelen zijn stuk voor stuk sterk en actief en met het huidige cluster zie ik enkel positieve mogelijkheden als dit eenmaal dicht gaat groeien en twee voeten op de grond krijgt.

De beste stam speler:

Speel hier nog niet lang genoeg om dat te kunnen vermelden. Van wat ik heb gehoord zijn het team van Squirtle goede stamspelers. Geven als ze kunnen geven en houden dit niet enkel voor zichzelf. Dat is in mijn mening wat een team een goede stamspeler maakt.

Het grootste ego:

Er wordt wel eens gezegd dat ik dit heb. Snap niet zo goed waarom. /satire

Beste leider:

Op deze wereld zeker Maick. Zowel uit ervaring als uit wat ik zie rondlopen op deze wereld moet dit toch echt Maick worden. Heeft finity W43 goed geleid en zal, als hij actief blijft, dit ook gaan doen op deze wereld.

Slechtste leider:

Cilvyn. Gewoon, uit ervaring van wat ik tot nu toe heb gezien van haar (?) spreekt dit niet voor veel goeds.

Meest overschatte stam:

Bingo. Wordt een paar keer genoemd als meest belovende stam en als beste stam. Als ik zo eens kijk naar wat ze presteren, hun cluster en de MB stam, zeg ik nee. Prestaties zijn niet subliem, cluster is gewoon kut als het eenmaal dichtgroeit en er zullen zeer duidelijke afspraken gemaakt moeten worden. En dan die moraalbrekerstam. Bah. Semper bestaat uit 29 leden uiteenlopend van 29k tot 1k punten. Als je het mij vraagt is dit niet enkel een selectief groepje wat daadwerkelijk MB wordt, maar gewoon een opvangstam voor onzekere spelers die graag bij de rang 1 stam willen worden en mid-game dus al hun dorpjes maar gewoon afgeven aan Bingo, omdat ze zogenaamd een kans geboden kregen. Kan als tactiek gezien worden, kan ook als lack-of-skills gezien worden.

Meest onderschatte stam:

ANB of Gods. Op één of andere manier heb ik het altijd wel op die kleine stammetjes in de ranglijsten. Punten zeggen niet veel, dat weet ik, maar toch kunnen die kleine stammen vaak voor grote ergernis zorgen bij de grotere stammen, en dat vind ik leuk. Vaak worden ze over het hoofd gezien vanwege hun grote, en daarom dus ook vaak onderschat.

Meest overschatte speler:

.Psychedelic Nurse, wordt als misschien wel de beste speler van W53 genoemd. Meh. Groeien wel hard ja. Daar blijft het ook bij. Ze krijgen volgens mij zeer weinig tegenstand. Laten met hun grootte nu nog treintjes aankomen nét na eindigen van nachtbonus, wat toch echt niet meer hoeft in mijn ogen als je ondertussen 25+ dorpen hebt. En dat op een speler met een 5k dorp en een 1k dorp. Wat had die speler veel tegenstand kunnen bieden als het overdag was zeg! (sarcasme). Is dit een gevalletje "lack-of-skills" of een gevalletje "we willen niet teveel tegenstand want dat is niet leuk"?
Daarnaast lijken ze inderdaad veel te farmen. Maar wat ik van stammies hoor die heel de dag een voorsprong op rover hebben van 300k+ en dan plots binnen een half uurtje worden ingehaald door .PN lijken ze mij ook een beetje te boosten. Dat zeg ik zonder het daadwerkelijk te weten en is dus een speculatie.
Beiden lijken me niet al te best en daarom in mijn ogen een overschatte speler.

Meest onderschatte speler:

Vind het in dit stadium van het spel een beetje vroeg om te onderschatten op spelers. Er kunnen zich nog genoeg kleinere spelers in de spreekwoordelijke bosjes schuil houden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met de mensen met wie ik nu in een stam zit. Nieuwe ervaring en een groot deel was tegenstander op W43. Ben benieuwd hoe ik het hier ga vinden en of het een succes gaat worden.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Firedrakan. Geen onderbouwing nodig, want ik wil niet teveel aandacht geven aan dat hoopje ellende.

Mooiste spelers naam:

Swaartfegter. Als rasechte grammernazi laat dit mijn tenen krommen. En dit was volgens mij de hele bedoeling van die naam. Zo niet, zwaardvechter*

Mooiste stam naam:

Semper Bingo. Type de naam eens in op google en je komt bij een groepje genaamd "Semper Altius". Dit groepje heeft inderdaad wel eens een lady's bingo en van wat ik nog meer zie en verwacht van deze stam is deze stamnaam dus zeer toepasselijk gekozen. Chapeau.

Het tofste topic:

Stabbers Alert. Altijd leuk en spannend om te zien welke speler deze wereld gaat stabben.

Het domste topic:

Toch wel dit topic. Waar voor 10% ontopic wordt gepraat en de rest eigenlijk thuishoort in andere topics.

Favoriete forum poster:

BlueKnives. Ookal post ie hier niet, heb toch altijd bewondering voor Twans verwoording.

Minst favoriete forum poster:

Zie 6 awards hierboven.

Dikste wannabe op het forum:

Zie hierboven.

Dikste wannabe in het spel:

Adriaantje. Snap niet dat hij het nog probeert überhaupt.

Mooiste actie van de wereld:

Speel te kort om hier antwoord op te kunnen geven.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Swaartfegter, zeer sterk team. Zeker met hun nieuwe aanwinst, wat al direct zichtbaar was in het farmen en de activiteit, gaat dit team het ver schoppen.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Finity. Uitleg staat bij "beste stam"

Grootste blunder:

Ik die toch weer ga spelen na een jaar van dit spel af te zijn.

Voor wie heb je nu echt respect:

De spelers die hier al jaren rondhangen en de verloedering van TW hebben zien gebeuren. Dat jullie het volhouden en niet eens een poging wagen om te stoppen, dat verdient mijn respect.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 

DeletedUser61161

Guest
Het domste topic:
Hoeveel heb je gefarmed? Ik bedoel, lekker belangrijk. Alle records worden tegenwoordig toch bijgehouden. Opscheppen hoeft dus niet meer, men kan het gewoon opzoeken :)
Je wilt nu zeggen dat het niemand wat interesseert dat ik mijn farm skills daar laat showen? :mad2:

Favoriete forum poster:
Lucile, Defying Gravity, Leaving Behind zijn allemaal rationele mensen die het discussiëren vrij serieus nemen. Met goed onderbouwde argumenten weten zij hun standpunt naar voren te brengen en laten, zo nu en dan, ruimte voor discussie. Als ik wil lachen dan kijk ik altijd even terug naar de posts van Squirtle The Turtle. De man heeft agressie problemen. Ook hammer bro kan mij zo nu en dan aan het lachen maken :)

Thx Brah :*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76153

Guest
Je zou bijna denken dat alle goede spelers in 1 continent liggen en dat de rest allemaal noobs zijn afgaande op de laatste lijstjes.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je zou bijna denken dat alle goede spelers in 1 continent liggen en dat de rest allemaal noobs zijn afgaande op de laatste lijstjes.

Is dat niet zo dan? Psychedelic nurse als beste speler omdat ze rovers halen.. Wat een grap zeg.
 

DeletedUser76153

Guest
Is dat niet zo dan? Psychedelic nurse als beste speler omdat ze rovers halen.. Wat een grap zeg.
Waar doel jij op dan? :s Ik bedoel gewoon dat die lijstjes lachwekkend zijn. Wat heeft Psychedelic daarmee de maken?
(For the record; ik heb nooit gezegd dat Psychedelic de beste speler van W54 is en al zeker niet omdat ze rovers halen. Deze reactie is gewoon lachwekkend.)
 

DeletedUser61161

Guest
Waar doel jij op dan? :s Ik bedoel gewoon dat die lijstjes lachwekkend zijn. Wat heeft Psychedelic daarmee de maken?
(For the record; ik heb nooit gezegd dat Psychedelic de beste speler van W54 is en al zeker niet omdat ze rovers halen. Deze reactie is gewoon lachwekkend.)
Hij doelde het meer in het algemeen...
Niet zo butthurt doen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Waar doel jij op dan? :s Ik bedoel gewoon dat die lijstjes lachwekkend zijn. Wat heeft Psychedelic daarmee de maken?
(For the record; ik heb nooit gezegd dat Psychedelic de beste speler van W54 is en al zeker niet omdat ze rovers halen. Deze reactie is gewoon lachwekkend.)

Beetje vroeg ook om nu al iemand beste speler van W54 te noemen hè
 

DeletedUser76153

Guest
Hij doelde het meer in het algemeen...
Niet zo butthurt doen.
Zelf in het algemeen. Naar mijn weten heeft niemand gezegd dat Psychedelic Nurse de beste speler is wegens dat hij rovers haalt. Dat hij dit dus ineens opbrengt is gewoon niet passend.
Butthurt? Waarom zou ik zelf butthurt moeten zijn? Het gaat niet eens over mijn eigen account of laat staan een stamlid...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Meer dan rovers moet je er ook niet van verwachten. Zit minstens 1 Rhei. speler op (dan nog 1 die op CoF zit/zat).

Ik verwacht ook niks van hun. Ze worden hier zo opgehemeld dat het alleen kan tegenvallen.
Waar doel jij op dan? :s Ik bedoel gewoon dat die lijstjes lachwekkend zijn. Wat heeft Psychedelic daarmee de maken?
(For the record; ik heb nooit gezegd dat Psychedelic de beste speler van W54 is en al zeker niet omdat ze rovers halen. Deze reactie is gewoon lachwekkend.)

Hij doelde het meer in het algemeen...
Niet zo butthurt doen.

Als zelfs Sjoert het doorheeft, moet je toch wel aardig dom zijn, maar ik wist natuurlijk al dat jij behoorlijk dom bent.

Ik citeer:
Beide accounts zijn goed voor tussen de 2 en 3 miljoen geroofde grondstoffen per dag
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76153

Guest
Ik verwacht ook niks van hun. Ze worden hier zo opgehemeld dat het alleen kan tegenvallen.




Als zelfs Sjoert het doorheeft, moet je toch wel aardig dom zijn, maar ik wist natuurlijk al dat jij behoorlijk dom was.
Het feit dat je al moet beledigen zegt al aardig genoeg.
 

DeletedUser76153

Guest
Huilhuil, je bent toch een vent of niet?
Interessante kerel jij. Ik ben zo dom dat ik wel in de nacht vv mag draaien voor je account. Ik had wel wat sympathie voor je, onterecht heb ik nu wel door. Fijne avond verder.

Edit; Dat aanbod geldt nog steeds trouwens, puur omdat David wel een topkerel is. Zullen altijd wel zure appeltjes zoals jij ronddwalen. ^^
 
Bovenaan