Golden Awards

DeletedUser49204

Guest
Wat ik dus al noemde, een stam leiden is nog het ene, maar een stam actief houden is een heel ander niveau. Daar heb je gewoon echt contacten voor nodig binnen de community.
Mee eens, daarvoor heb ik de juiste contacten en maak ik nieuwe contacten bij.

Dat is geen verwijt verder, dat is gewoon iets dat je nog wel gaat inzien aan het einde van deze wereld.
Dat zou kunnen, ik heb hier geen ervaring mee, dus ik zal je hier niet in tegenspreken :)

maar met kwaliteiten alleen kom je er dus gewoon niet.
Hier zijn we het dus over eens. Zoals ik zei heb ik niet de ervaring om mijn talent mee te voeden.

Als jij hier anders over denkt daag ik je uit de voordelen van een new-gen leider overtuigend af te zetten tegen de voordelen van een old-gen leider
Ik heb nooit gezegd dat een newgen leider beter is dan een oldgen leider. Ik ontkracht enkel jouw eerdere stelling dat een newgen geen kans heeft. Dat het moeilijker is, mee eens. Ik heb me compleet uit de naad gewerkt om overal kennis over op te doen. Ik had in het begin inderdaad niet deze contacten en heb hard moeten werken om wel enigszins in de cirkel te komen van mensen die actief op het forum zijn en zich al hebben bewezen in het spel. Ik heb constant moeten nadenken hoe ik de stam zou moeten leiden omdat ik deze ervaring niet had. samengevat heb ik hard moeten werken voor iets wat voor meer ervaren spelers/leiders meer vanzelf gaat. Concluderend ben ik het dus met je eens dat een new gen het niet per se beter kan, maar ik ben wel van mening dat het mogelijk is, mocht deze leider de juiste kwaliteiten en hulp hebben.

Ik praat geen pure schijt
Ik heb dit nooit beweerd. Ik heb alleen gezegd dat je je stelling niet met goede argumenten onderbouwt. en verder -->
Het is iets volkomen menselijks om de 'oudere wijze mensen' een beleid te laten bepalen
Voor veel mensen die dit spelletje spelen, ben ik ouder en wijzer en heb ik meer levenservaring :p

Sel
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, super overrated dat mensen denken dat hoe langer je speelt hoe beter je bent...

Kijk naar Martijn (underground tacticz), Gilles en Anne bijvoorbeeld, spelen tussen de 5-10 jaar(denk ik) en zijn nog steeds noob :D:D

1. Zet me liever niet in een lijstje met Gilles.
2. Ik ben geen old-gen.
3. Speel zeker nog geen 5 jaar.
4. Ik ben inderdaad wel noep.

(Zal maar weer eens wat klikjes doen op W53 voor mijn stamleider begint te ragen dat ik op geel sta.)
 
Reactiescore
372
k heb in m'n eentje een stam van het begin van de wereld tot ongeveer 4 dagen geleden bij elkaar gehouden en geleid (eigen keus om te ontbinden, geen interne problemen gehad, ooit) en met deze stam altijd prima stats laten zien. Altijd goed contact gehad met iedereen en alle leden zijn tevreden geweest. Volgens mij moeten mensen iets verder kijken en niet klakkeloos overnemen wat mensen zeggen. Als je dan al een mening hebt, baseer deze dan tenminste op meer dan een moment opname ;)

Ik denk dat veel mensen bereid zijn om hun mening op meer te baseren dan op een momentsopname. Jij bent jezelf echter schouderklopjes aan het geven voor een prestatie van een momentopname, namelijk het leiden van Minion. Een prestatie is dit al nauwelijks te noemen aangezien het van enorm korte duur was en je zelf zegt dat je de stam opgeheven hebt terwijl hij prima liep. Ik heb die zin letterlijk meerdere keren moeten lezen omdat ik niet begreep wat je bedoelde. Ik leg hieronder nog even uit waarom het beeindigen van die stam een rare keuze was die wel degelijk laat zien dat je geen goede leider bent geweest op deze wereld.

Contacten heb ik genoeg. Veel zelfs. Ik kon echter niet voorkomen dat zich om ons heen grote stammen gingen vormen en Minion daardoor ingesloten werd door stammen waar we mogelijk niet tegenop gewassen waren. Finity, Venue (toentertijd), SoF, Bingo. Deze kwamen steeds dichter en een oorlog op drie/vier fronten wilde ik voorkomen. Ik denk dat het niet lang zou hebben geduurd voor anderen ook zagen dat Minion een goede Target zou zijn, ingesloten tussen deze stammen.

Ik denk dat het ontbinden juist een positieve werking had door een soort gat te maken en onze spelers de ruimte te geven zich ergens anders te vestigen en zo het vacuüm weg te halen waar we ons in bevonden. Dit klinkt erg controversieel en natuurlijk zullen nog steeds spelers verdwijnen, maar als stam zouden we de ligging niet overleefd hebben, zelfs met alle contacten die ik onderhield met leiders en spelers van alle deze stammen en meer.

Je spreekt en pocht met je contacten, en je beweert - je zegt het niet direct, maar ik druk het even uit in mijn eigen woorden - dat Minion eigenlijk al gedoemd was om te falen. Maar wat heb je dan op diplomatisch vlak ondernomen? Je hebt bijvoorbeeld niet eens contact met Finity opgenomen. Je ingestuurde sollicitatie was het eerste wat we van je hoorden en toen je afgewezen werd ben je naar Noble gegaan, waar je nu ook al weer uit bent. Omdat je geen contact met ons hebt opgenomen, vraag ik mezelf af of je dat met andere stammen wel gedaan hebt. Je hebt duidelijk niet eens geprobeerd om het maximale uit de situatie te halen. Dat is prima als je bereid bent dat toe te geven, maar je komt hier tegelijkertijd op het algemeen forum prediken over hoe goed het wel eigenlijk niet ging met Minion en dat je niet eens zo'n slechte leider was. Duidelijk kwam je wel te kort.
 

DeletedUser61161

Guest
Nah, misschien voegt ze niet altijd evenveel toe op het Af maar dat is tenminste al meer dan de meeste hier.
 

DeletedUser49204

Guest
Je hebt bijvoorbeeld niet eens contact met Finity opgenomen. Je ingestuurde sollicitatie was het eerste wat we van je hoorden en toen je afgewezen werd ben je naar Noble gegaan
Ik heb gesproken met Eviction, Farmox en Squirtle al voor dat ik een sollicitatie heb gestuurd.
Noble was een 1 mans stam voor de grap.

je dat met andere stammen wel gedaan hebt.
Op het moment dat we gaan liegen, kunnen we net zo goed stoppen met posten...

Je hebt duidelijk niet eens geprobeerd om het maximale uit de situatie te halen
Soms is niks doen het beste wat je kunt doen. Ik wijs nog een keer het gedeelte in mijn vorige bericht waarin ik het controversieel noem. Ik heb geen impulsieve beslissing gemaakt.

forum prediken over hoe goed het wel eigenlijk niet ging met Minion en dat je niet eens zo'n slechte leider was. Duidelijk kwam je wel te kort.
Je zegt nu dingen die ik nooit heb beweerd. Het enige dat ik zeg is dat ik niet slecht ben. Ik heb nooit gezegd dat ik het fantastisch deed en heb me naar mijn idee vrij bescheiden opgesteld met mijn woorden dat ik erg veel moeite heb moeten doen voor dingen die bij meer ervaren leiders vanzelf gaan. Als je het nog een keer goed leest, zul je zien dat ik zeker niet poch en arrogant doe.

Daarnaast heb ik zelf al meerdere malen gezegd dat ik inderdaad tekort ben geschoten om een stam te leiden in dit stadium. Het enige dat probeer te betogen is dat het onterrecht is dat ik de slechtste leidster wordt genoemd op basis van een escalatie op het AF.

Wij van Finity hebben unaniem besloten dat Cilvyn haar bakkes moet houden.
Verder merk ik dat het een beetje een welles nietes verhaal aan het worden is en dat we met dit soort posts niet ver gaan komen. Nogmaals heb ik enkel geprobeerd het beeld wat te nuanceren.

Selene
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49204

Guest
In een andere post zei ze dat ze een vriendin heeft dus of ze is lesbisch of ze liegt over haar geaardheid?:s
Ik vind het prima dat mijn spelaccount wordt besproken op het AF, mijn persoonlijke leven laten we hierbuiten.
 
Reactiescore
372
Ik heb gesproken met Eviction, Farmox en Squirtle al voor dat ik een sollicitatie heb gestuurd.
Noble was een 1 mans stam voor de grap.

Spreken met individuele spelers heeft geen betrekking op de diplomatie op stamniveau, dat zou je toch moeten weten.

Op het moment dat we gaan liegen, kunnen we net zo goed stoppen met posten...
Niet vals gaan beschuldigen aub ;) Ik zeg duidelijk ik vraag me af, ik zeg niet dat het daadwerkelijk zo is.

Soms is niks doen het beste wat je kunt doen. Ik wijs nog een keer het gedeelte in mijn vorige bericht waarin ik het controversieel noem. Ik heb geen impulsieve beslissing gemaakt.

Het probleem is ook niet dat je geen impulsieve beslissingen hebt gemaakt. Het probleem is dat de beslissing die je gemaakt hebt gewoon geen verstandige was.

Je zegt nu dingen die ik nooit heb beweerd. Het enige dat ik zeg is dat ik niet slecht ben. Ik heb nooit gezegd dat ik het fantastisch deed en heb me naar mijn idee vrij bescheiden opgesteld met mijn woorden dat ik erg veel moeite heb moeten doen voor dingen die bij meer ervaren leiders vanzelf gaan. Als je het nog een keer goed leest, zul je zien dat ik zeker niet poch en arrogant doe.

Je zegt dat ik dingen zeg die je nooit hebt beweerd, maar vervolgens haal je het meest relevante stuk terug en geef je me indirect gelijk. Wat bedoel je nou dan? Want hier komen vertellen dat je niet slecht bent en dat je stam geen interne problemen had, terwijl je stam eigenlijk grandioos geflopt is en jij alleen maar je onkunde hebt laten zien vind ik maar zwak.

Daarnaast heb ik zelf al meerdere malen gezegd dat ik inderdaad tekort ben geschoten om een stam te leiden in dit stadium. Het enige dat probeer te betogen is dat het onterrecht is dat ik de slechtste leidster wordt genoemd op basis van een escalatie op het AF.

En ik zeg dat het helemaal niet zo onterecht is als je denkt. Natuurlijk zijn er veel meer stammen gevallen en leiders geflopt op deze wereld, dat weten we allebei, maar jij kent van al die stammen niet het verhaal toch? Dan kun je onmogelijk concluderen dat je niet de slechtste bent. Ik draai al vrij lang mee en als een leider op een wereld de stam op heft en daarbij zegt: "er waren geen interne problemen" en eigenlijk totaal niet naar oplossingen heeft gekeken, dan kom je wat mij betreft wel in aanmerking voor die titel ;) Toegegeven, we kunnen onmogelijk vaststellen wie nu eigenlijk de slechtste is, maar je snapt het idee.
 

DeletedUser49204

Guest
Niet vals gaan beschuldigen aub ;) Ik zeg duidelijk ik vraag me af, ik zeg niet dat het daadwerkelijk zo is.
Ik bedoelde hiermee dat ik niet lieg. Excuus dat mijn verwijzing onduidelijk was.

beslissing die je gemaakt hebt gewoon geen verstandige was.
Dat is jouw mening en mogelijk heb je gelijk, hier kunnenwe lang over praten, ik denk dat het een verschil van visie is.

terwijl je stam eigenlijk grandioos geflopt is en jij alleen maar je onkunde hebt laten zien vind ik maar zwak.
Stam is niet grandioos geflopt. Je mist mijn punt dat ik de stam heb ontbonden om redenen van ligging. Als dat ook valt onder floppen, prima. Laat ik het zo zeggen: De stam is niet uit elkaar gegaan in onenigheid of twist. Misschien is dat duidelijker. Ons account is er positief uit gekomen net als de andere accounts in de stam die wellicht een moeilijkere toekomst hadden gehad als de stam intact was gebleven.

Toegegeven, we kunnen onmogelijk vaststellen wie nu eigenlijk de slechtste is, maar je snapt het idee.
Helemaal mee eens, maar niemand kan me tegenhouden mijn verhaal te doen :p

Ik vind het prima als je me slechtste leidster vindt, maar baseer het dan op solide argumenten. Je hebt inmiddels mijn verhaal uitgebreid gehoord. Als je nu nog steeds mij op deze plek zou zetten, vind ik dat prima. Ik ga niet zeggen dat je niet mag vinden wat je vindt, ik wil alleen wel de mogelijkheid hebben om mijn verhaal te doen en me te "verdedigen". Dit heb ik nu gedaan. De conclusie die je hieruit trekt is jouw mening en die mag je hebben en die zal ik repsecteren :)

Bedankt voor de interessante discussie, leuk om met iemand te praten die met goede inhoud reageert!

Sel
 

DeletedUser61134

Guest
Ik vind het prima dat mijn spelaccount wordt besproken op het AF, mijn persoonlijke leven laten we hierbuiten.

Pas maar op voor Sjoert.
Voor je weet wil hij afspreken met je zusje en gaat hij je werkplekken bij langs en dom naar je staren.

Did happen for real btw. Zo ziek is die eenmaal.
Ik en KB zijn getuige!
 

DeletedUser61161

Guest
Nu overdrijf je wel, ik heb enkel lopen fappen op pic's van je zus...thats all.
 
Bovenaan