Golden awards

DeletedUser78104

Guest
Ja, want ik ben niet naar martijn toegegaan dat die van NSOL af moet :) Al zou dat afentoe wel beter zijn. :p:p
 

Deleted User - 487776907

Guest
SSSTTT Nu lijkt het net alsof ik heel die post niet heb gelezen en enkel ctrl+f "captain" heb gedaan :oops:
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser77823

Guest
Op basis daarvan vind ik de speler van DS, die bij Umur speelt en waarvan de naam mij even ontschoten is, benoemenswaardig. Hoeveel vv werk die voor R2W heeft gedaan, niets dan lof. Heeft samen met Yoeri ervoor gezorgd dat we nog over 3Eyed kunnen spreken in de toekomstige tijd, want op Cedric na was de rest van het team gewoon spoorloos.

Ik wil hier wel deel van de credits ook naar umur toeschuiven want die heeft ook een deel van de vvs gedaan bij R2W. Op 3eyed was ik dat inderdaad wel zelf al had ik de 2e dag weinig zin meer aangezien er toch zo goed als geen def meer was om mee te werken :s

- IFarm lijkt mij wel grappig en ik hou van kip.

Bedankt voor de nominaties :)
 

DeletedUser77843

Guest
Naar aanleiding van mijn pauze voor de examens wou ik toch nog is een lijstje maken, ook al omdat ik niks te doen had. :)

Beste speler: Als je puur op skills gaat kijken, dan kan ik maar 1 nominatie doen. Exorsus steekt er voor mij toch met kop en schouders bovenuit. Vooral Thomas verdient hiervoor volgens mij toch credits. Zijn communicatie naar de andere leden kan volgens mij wel wat beter, maar hij weet hoe je het spelletje speelt. Bjarne en Tuur zijn minder actief als hij en die Jeroen kan wel spammen in de stamchat, maar heb hem nog niet veel nuttigs zien doen op het account. :) Daarom toch een pluim voor Thomas.

Beste stam: R2W staat eerste, dus zij zullen wel de beste zijn zeker? :confused:

Ik vind het wat moeilijk om mijn eigen stam te nomineren, al lijkt mij die wel de meest stabiele van alle grote stammen te zijn.

Ook een vermelding voor DS. Niemand had denk ik verwacht dat de stam er nog lag en zou meespelen voor wereldwinst. Toch liggen ze er nog en zou ik ze niet meteen afschrijven.

De Beste stam speler: Als er 1 iemand deze nominatie verdient is het Umur wel denk ik. Ik denk niet dat hij de allerbeste speler is op w52, maar niet veel hebben zo veel voor tw over als hij. Overal vven, weinig slapen, en ga maar door. Zelfs al speel je tegen hem, kan je alleen maar bewonderen hoe actief en stamminded hij is.

Binnen Gentle zou ik gaan voor mijn lieftallige co Tom. Ook hij heeft geen leven en neemt vv wanneer hij kan. Hij zorgt er dan wel voor dat we als account 4 vvs tegelijk mogen doen, maar compenseert dat door zelf nog even no-life te gaan. Ook Jonas en Bjorn zijn altijd klaar om vvtje te pakken, wat ik altijd apprecieer van stamgenoten.

Het grootste ego: Een nek aan nekrace tussen Laurens en Jeroen. Ik zou hem toch aan Jeroen geven, omdat Laurens nu eenmaal een Antwerpenaar is en dat in zijn bloed zit en er dus niks aan kan doen. Jeroen, je mag fier zijn op deze award…

Beste leider:
Bjarne is denk ik met voorsprong de beste leider op deze wereld als hij niet beslist voor twee weken te verdwijnen. Ik weet niet wie ik hier moet nomineren, omdat het bij de anderen soms een redelijke ramp is bij de leiding. De beslissingen die genomen worden bij de andere stammen stel ik me soms toch vragen bij.

Slechtste leider: Vroeger zou ik altijd hebben gezegd dat de leiding van R2W hier altijd een plaats zou krijgen. Sinds kort moet ik mijn mening eigenlijk herzien. R2W heeft toch een stabiele leiding gekregen die het iets minder slecht doet als de voorgangers.

Wat mij vooral doet denken dat R2W hier niet past is omdat Zooi bewezen heeft dat het nog slechter kan. Smerige data plannen voor massas (koningsdag-Nederland, dag van de arbeid-België), bg aangaan met je ergste vijand die je zo veel hebt afgebroken op dit AF, enz. Kortom, niets om fier op te zijn dus.

Meest overschatte stam: Misschien is het raar, maar hier ga ik mijn eigen stam Gentle neerzetten. Sommigen (binnen en buiten de stam) denken dat Gentle niet te verslaan is. Dit is echter zeker niet zo, zeker met zo een kwantitatief voordeel voor R2W/Zooi.

Meest onderschatte stam: Soms denk ik dat mensen vinden dat er niemand goed speelt in R2W. Deels is dit misschien wel zo, maar langs de andere kant zijn ze er nog en moeten ze nog altijd weggespeeld worden. Als de stacks hoog genoeg zijn vind ik dat ze het vaak zelfs niet eens zo slecht doen. De ex-Cordon leden van R2W zijn de beste leden lijkt me, de rest heeft nog niet al te veel laten zien.

Meest overschatte speler: Voor wie nog een beetje respect had voor Shakedown dan vind ik dat die dat niet verdient. Heeft nog niet veel laten zien, internen er maar op los en staan opeens 2de. Ook hoorde ik al wat interne kritiek op Shakedown wat wel te begrijpen is. Als je ziet dat Daniël soms gewoon onredelijk en vooral egoïstisch is, dan weet je het wel. Doe daar nog stabber Mathijs bij en je hebt een topteam.

Meest onderschatte speler: Binnen Zooi zijn de spelers van de Bijlstrijder toch niet te onderschatten, vooral Daan dan. Als die kerel nu is wat minder nachten helemaal door zou trekken zouden we is een deftige blitz kunnen doen. Jammer dat hij net actief is geworden om mij te pesten. ;)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Natuurlijk iedereen die nu in mijn stam zit, jullie zijn echte skatjes (uitgezonderd van die ene West-Vlaming die toch iets te veel opkijkt naar die ene Duitse leider ). Ook Marco, Petra, Daan, andere Daan, Merlijn, Jonas-Warlord (vergeet er waarschijnlijk nog een paar) uit de andere stammen lijken me toffe mensen om mee samen te werken. :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Normaal ben ik iemand die met iedereen goed overeen komt, maar deze wereld bewijst toch dat er meer debielen op de wereld rondlopen dan je zou denken. Ik wens hier niet verder op in te gaan, de mensen in kwestie weten dat ook meestal. Ook iedereen die me in de stamchat een vuile Waal/Mauve heeft genoemd moeten niet op super veel begrip rekenen (grapke Thorsten ly) :engel:

Mooiste spelers naam: De bedenker van de naam “Late sakke op men munde” moet toch wel in een zeer creatieve bui geweest zijn wat tot dit meesterwerk leidde. :p

Ook wel eervolle vermeldingen voor ad cantus ecclesiae, bellatorum en Gluteus Maximus.

Mooiste stam naam: DeadlyUnicorns, twijfelde om ze bij beste stam te zetten, dus geef ik ze hier dan maar een plaatsje. Om je zo belachelijk te maken met deze naam, je moet het maar doen.

Het tofste topic: Gouden awards natuurlijk

Het domste topic: Hoeveel gefarmd, echt een toevoeging op deze wereld met al zijn barbs.

Favoriete forum poster: Jeroen in een grappige bui kan ik soms wel van genieten op het AF, alleen jammer dat Jeroen zijn grappige buien amper voorkomen. Bonaya en Petra hun posts bij spotprenten zijn ook toppertjes.

Minst favoriete forum poster: Shakedown. Tegenover hem lijkt het alsof Martijn zinnige dingen zegt, wat een prestatie op zich is.

Dikste wannabe op het forum: Talktothehand is wel iemand die zijn cool een beetje mag bewaren in plaats van zich altijd aangevallen te voelen en te reageren op een meestal heel domme wijze.

Dikste wannabe in het spel: Die Paul die even in de Wereldchat aanwezig was, verdient deze volgens mij. Hier moet ik geen extra verduidelijking bij geven denk ik.

Mooiste profiel foto van spelers: Late sakke op men munde. De profiel foto van die account is misschien zelfs nog mooier als de naam zelfs. Je ziet dat hier werk in is gekropen.

Mooiste profiel foto van stammen: Over het algemeen is het gewoon allemaal slecht.

Mooiste actie van de wereld: De join van alone naar Gentle. Ik denk niet dat iemand ooit spijt heeft gehad dat alone Gentle is gejoined. ;)

Ook die massa van DS waar ze 4 edelclears om 5 voor 12 getimed hadden met os achter getimed was wel een mooie massa volgens mij.

Meest belovende speler voor de toekomst: ad cantus ecclesiae. Spelen enkele actieve toppertjes op. Ik weet gewoon dat die R2W wel is zullen laten zien wat een deftige massa is .

Meest belovende stam voor de toekomst: Gentle natuurlijk.

Grootste blunder: Toegeven dat Gilles je gevonden heeft op Facebook, gewoon omdat Gilles nu eenmaal geen toffe persoon is. :confused:

Voor wie heb je nu echt respect: Tijd om een paar mensen hun lul te zuigen zeker? :( Eerst Matthias, ik weet dat we onze examens gaan knallen. Gewoon toppertje die me nog veel geld gaat opbrengen hopelijk ;). Iedereen op Signore (Zonder Gilles dan). Toppertjes waar ik nu al redelijk lang mee samen werk. Stuk voor stuk mensen waar ik wel nog is een wereld zou mee willen starten (alleen Gilles niet, dat is een stomme hond) :). Jonas, misschien niet de meest ervaren speler, maar altijd tof om mee te spammen in de stamchat :). Iedereen waar ik een praatje mee kan maken, want dat is nu eenmaal wat ik graag doe. :cool: Tot slot zeker mijn cos, al is Tom een twijfelgeval. Mijn respect voor deze mensen blijft elke dag stijgen, is een eer om met hun te mogen samenwerken. :p

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Al mijn stammies, stuk voor stuk toppertjes die altijd bij mij terecht kunnen om een pint op café te gaan drinken. :rolleyes:
 

DeletedUser76181

Guest
Super lijstje! En ice ik word gewoon niet 1 maar 2 keer vermeld + accountvermelding :D merci!

En aah Gilles: het werd wel eens tijd ;)
 

DeletedUser49571

Guest
haahahhahaahha jij bent echt een idioot :D:D:D
mooi lijstje hendrika!
 
Bovenaan