Golden awards

Reactiescore
967
Beste speler: Vanwege de weinige sterke acties op deze wereld zet ik hier Gluteus-Maximus neer, niet omdat het account zo veel bereikt heeft maar puur omdat er een sterk en flexibel team op zit. Ik denk dat het in de toekomst nog wel gaat blijken.

Beste stam: Zooi & Gentle. Sterke stammen die beide de rim zo goed als onder controle hebben. Tevens hebben deze 2 stammen een BG waardoor een flink stuk safe vrijkomt. Naar de stats gekeken hebben deze twee stammen in de oorlog tegen DS & Plop het meest van zich laten zien en geloof ik ook het meest winst behaald. Ook denk ik dat deze 2 stammen de grootste potentie hebben voor het doorbreken van andere topstammen.

De beste stam speler: Ik ga af op kennis die ik heb uit mijn eigen stam want van de rest(buiten Gentle) heb ik heel weinig zicht. Daarom kies ik voor ItsOfficial. Als er een vv gepakt moet worden, dan staat Sam meestal wel klaar om deze op zich te nemen. Ook is dit account er niet vies van om off en deff te sturen. Echte toppertjes dus :)

Het grootste ego: Vind het invullen van Laurens z'n naam bij dit onderwerp wat saai vinden dus ik zet Lucas van Bagagedrager hier maar neer. Ik weet nog heel goed hoe meneer vanuit z'n longen zat te schreeuwen dat hij die massa wel 'eventjes' afsloeg en voordat je het wist was meneer nergens meer te vinden en verloor het account dorpen.
Verder vond ik het ego gehalte van account Weirdness ook erg hoog liggen.. en dan spreek ik voornamelijk over Daan. Al dat gemekker over hoe goed het ging met hem op het account en dat z'n co's zo weinig deden.. ik vind het ronduit triest dat je überhaupt je co's belachelijk maakt. Dit is een beetje vergelijkbaar als iemand uit je voetbalteam uitmaken voor een slechte speler..

Beste leider:
Ik zet hier simpelweg gewoon de leiding van Zooi neer, puur omdat ik het gevoel heb dat Erik wel zorgt dat iedereen het met elkaar uithoudt en ook in diplomatiek opzicht een sterke kant heeft.

Slechtste leider: Mhmm.. deze vind ik lastig invullen. Ik zou hier Plop kunnen neerzetten door de manier waarop ze hun leden aanpakken(of niet) of de manier waarop ze de recruits hanteren. Maar dat neemt niet weg dat het rekruten van Freaq en Warmachine in mijn ogen een strategisch goede zet was. Daarnaast vind ik het ook merkwaardig dat DS geen maatregelen treft over de Plop praktijken die de afgelopen dagen gaande zijn. Ik had wel enige reactie verwacht eigenlijk.

Meest overschatte stam: Zooi. Ik zie een aantal mensen Zooi als 'sterkste stam' bestempelen maar vind dit, ondanks dat ik zelf in Zooi speel, wel overdreven. In mijn ogen heeft Zooi nog niet veel bewezen. Een paar dorpjes winst op DS noem ik nou niet een prestatie. Als je dit met Plop of DS gaat vergelijken zul je dus ook ongeveer op hetzelfde resultaat komen. Dus met deze beredenering in mijn achterhoofd vind ik dat Gentle meer heeft laten zien tot nu toe en dus boven Zooi zou moeten staan.

Meest onderschatte stam: Wop! Deze stam straalt toch een sterke en stabiele houding uit. Tot nu toe groeien ze zelfs met stammen als Plop en Gentle aan het front. Ben benieuwd of ze zich staande kunnen houden in de toekomst.

Meest overschatte speler: TTTH. Ondanks dat het account op de 1e plek staat heeft het account nog niet veel van zich laten zien. Buiten farmen en wat rimmen. Daarom denk ik dus ook dat dit account overschat wordt. Ook De Bijlstrijder heeft nog niet veel van zich laten zien(Hopelijk komt daar spoedig verandering in)! :p

Meest onderschatte speler: Serratus Anterior. Sinds kort een nieuwe aanwinst voor Zooi en tot dusver vrij stil geweest. Echter blijkt er een sterk team op te zitten en denk dat deze zich in de toekomst nog wel gaat bewijzen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Kan het met de meesten wel vinden dus sluit niemand buiten :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /

Mooiste spelers naam: Gluteus-Maximus.. Billen, duhhh

Mooiste stam naam: Gentle

Het tofste topic:
Golden Awards

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: De posts van Dream Team & Zaeres vind ik prettig te lezen. Ook vind ik Robin (Remakez) en Martijn (underground tacticz) fijne posters

Minst favoriete forum poster: Daan (Weirdness) die constant hetzelfde blijft blaten in z'n posts en geen meerwaarde toevoegt. Ook vond/vind ik Lucas (bagagedrager) verschrikkelijk posten.

Dikste wannabe op het forum: Zie hierboven

Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers:
86578_large

Mooiste profiel foto van stammen:
83052_large

Mooiste actie van de wereld:
Tot nu toe vond ik de actie op bagagedrager het mooist omdat deze het meest succesvol was. Echter hebben er nog niet veel acties plaatsgevonden dus daarom ook deze saaie nominatie :D

Meest belovende speler voor de toekomst: Exorsus (Typ ik het goed?:eek:) Een account met een sterk team, goede groei en beginnen een aardig mooi frontje te krijgen. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen!

Meest belovende stam voor de toekomst: Gentle & Zooi (lees 'Beste Stam')

Grootste blunder: /

Voor wie heb je nu echt respect: Ik nomineer hier Laurens maar voor zodat hij z'n dosis ego toch nog vind in dit lijstje.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ik denk dat een aantal ex-vijanden en ex-stamgenoten toch wel mij motiveren om ook op deze wereld er weer voor te gaan. Uiteraard doen mijn co'tjes ook hun nodige werk :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71210

Guest
Bedankt voor je positieve notering Mathijs, en begrijpelijk van de andere noteringen. mooi lijstje verder van beide.
 

DeletedUser69389

Guest
Rofl ik moest flink lachen om mijn naam bij beste poster te zien haa. Toch bedankt.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler: Exorsus. Een aanvallend zeer goede speler. Hij heeft nog niet heel veel van zich laten zien, maar bij massa's zie ik hem vooralsnog het meest initiatief nemen en de mensen motiveren.
Beste stam: Gentle. Dit is een stam waar we spreken van een hechte groep. Als leider van Wop! heb ik zo nu en dan contact met Gentle en het is een stam welke zeer goed draaiende wordt gehouden. Ik persoonlijk denk dat Gentle het tot de eindstreep van deze wereld gaat halen
De beste stam speler: Er is binnen Wop! niet één specifieke speler die ik naar voren kan halen. Elke speler binnen Wop! doet wat er van hem gevraagd wordt zonder enige moeite. Clears leveren is nooit een probleem en een VV'er vinden is vaak zo gebeurd.
Het grootste ego: Nja. Hij wordt hier vaak neer gezet, maar na zijn laatste nederlaag verdiend hij deze plek zeer zeker. #Laurens
Beste leider: Uhm, wie is er leider in Gentle jongens? Weet iemand dat? Verder ken ik enkel de leiding van R2W en we weten allemaal dat deze persoon die plek niet verdiend, sorry.
Slechtste leider: Leiding Plop/Gran/R2W. Zelfs Snake is tot inzien gekomen en eindelijk die rotte stam geleaved.
Meest overschatte stam: Wop!. We zijn noobs en bakken er niks van. Profiteren enkel van de gunstige stroom waar Gentle in vaart.
Meest onderschatte stam: DS. Als ik twee stammen zou moeten kiezen welke ik denk dat de eindstreep gaan halen deze wereld, zijn dat Gentle en DS.
Meest overschatte speler: MyMumm. Enkel Laurens die het account overeind hield. Je geeft 30 minuten je vv af en het account stort in. GG WP EZPZ
Meest onderschatte speler: RetroAcid. Een naam welke je tot nu toe bijna nooit hebt gehoord, maar ik geloof zeker dat we deze naam velen malen vaker gaan zien in de nabije toekomst.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Jonathan, Thomas, Jessey, Jeroen, Hendrika, Madt, Bjorne, Tom, Jordi, Maarten en Laurens (zodat hij mij kan leren deffen)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Paul, wat een omhooggevallen puber is die jongen.
Mooiste spelers naam: Ad Cantus Bladiselderij(weet ff niet hoe je t spelt)
Mooiste stam naam: De echte naam van Zooi. Zooi = gewoon zooi.
Het tofste topic: GA en Top of flopstammen
Het domste topic: Farmtopic
Favoriete forum poster: BlueKnife en Zaeres kunnen degelijke posts in elkaar zetten.
Minst favoriete forum poster: The King123. Hij doet enkel aan het liken van mijn posts, stalkertje..
Dikste wannabe op het forum: Laatste tijd niet echt een wannabe voorbij zien komen.
Dikste wannabe in het spel: Paul. Stoer praten dat hij goed kan deffen, maar vervolgens Mymummm de afgrond in duwen #yolo. Aan Captain vragen waarom we faken op twee uur afstand, hij heeft toch een toren. Als je ze had getagged had je gezien dat het geen fakes waren maar gewoonweg scouts..
Mooiste profiel foto van spelers: Captain Blue, want spot on
Mooiste profiel foto van stammen: Zooi
Mooiste actie van de wereld: De huidige massa op Mymummm. Als je naar de kaart kijkt zie je wel waarom.
Meest belovende speler voor de toekomst: Captain Blue
Meest belovende stam voor de toekomst: De stam die ontstaat als R2W en Wop! fuseren om samen tegen Gentle te strijden. (ssht is nog geheim)
Grootste blunder: Paul op je account zetten. Die jongen heeft een record aantal accounts op deze wereld verpest. GJ m8, I r8 8/8
Voor wie heb je nu echt respect: Het account Alone on A Misison. Met zoveel malloten op één account is het een wonder dat jullie zo ver zijn gekomen met elkaar.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn medespelers Twan en Jorn. Goede kerels.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Meh ik noem jullie vanaf nu gewoon team Bleekselderij.
 

DeletedUser49571

Guest
Minst favoriete forum poster: The King123. Hij doet enkel aan het liken van mijn posts, stalkertje..

Wees blij, anders zou je nog lang niet bij je 100 likes zijn, ik ben gewoon een vriendelijk persoon die wat heeft met like.

Voor wie heb je nu echt respect: Het account Alone on A Misison. Met zoveel malloten op één account is het een wonder dat jullie zo ver zijn gekomen met elkaar.

S/o naar Hendrika, Robin en Robrecht!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Grapjas. Mijn vakantie was al maanden gepland, alsof ik run voor 200 incs :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
kan je nagaan hoe goed je deze run hebt geplanned :O
 

DeletedUser74396

Guest
grootste ego mij opnoemen is terecht. Maar waar heb ik mijn co's uitgescholden op het stamfora?
Ik heb enkel gezegd dat er altijd wel iets mis ging op momenten dat ik er niet was.
Ik kon mijn co's van luiheid of onaandachtzaamheid beschuldigen maar dat is het ook wel

En als ze mij dan beschuldigen omdat ik er heel de tijd zou zijn (op AF), wat niet waar was, om fouten goed te maken, dan stop ik ermee ja.
ik speel tw om met een deftig team te spelen. Lukt het team niet dan is het toch logisch dat ik stop?

no hard feelings. ik kijk nog altijd met plezier naar de stats om te zien of ze het goed doen. Maar als ik nu eenmaal niet thuis hoor bij dat team dan verlaat ik het :)

ik heb nooit gezegd dat ik een lief persoon was. ik ga dat ook nooit zeggen :) ik ben een subjectieve rotzak, always been always will be.
dan ben je me beter kwijt dan rijk als het meermaals niet goed draait want dan blijft enkel het rotzak gedeelte over
 

DeletedUser74396

Guest
Je bent een prima speler en prima kerel als er 1 iemand zich niet meer hoef te bewijzen ben jij ut wel ;)

Als ik het sarcasme niet zou opmerken zou ik enorm vereerd zijn dat een speler als jij dit over me zegt :p
 

DeletedUser77823

Guest
Het heeft even geduurd voordat ik deze gemaakt had.. Een tijd lang van plan geweest om het te doen, maar telkens te weinig tijd.. En hier zit ik, midden in mijn tentamens een GA lijstje te maken. Veel leesplezier!

Beste speler:
Eerlijk gezegd kan ik niet echt een beste speler aanwijzen als ik zo naar de ranglijsten kijk. Er zijn veel accounts met actieve teams die elk zo hun kwaliteiten hebben. Zo wordt er hier en daar goed gedeft, en elders worden er goede massa's opgezet.
Beste stam: Hier geldt eigenlijk hetzelfde als bij de beste speler. Van de top 5 stammen heeft elke stam zijn eigen kwaliteiten. R2W zou ik hier niet neerzetten gezien de afgelopen 2 massa's op overlord. Aan de andere kant wil ik wel vermelden dat ze uiteindelijk bij de eerste massa zich goed herpakt hebben en het verlies van 40 dorpen terug hebben weten te dringen naar een aantal dat op 1 hand is te tellen.
De beste stam speler: Hier ga ik er meerdere noemen omdat ze dat gewoon verdienen :) Op een willekeurige volgorde: ItsOfficial, .TalkToTheHand, IFarmAllDay, TheOneAndOnly1. Keer op keer draaien deze accounts VVs voor zover ik weet en hebben gewoon veel over voor hun stam.
Het grootste ego: Uhm.. Frank, Umurkan, Daniël.. Er zijn er nog wel meer maar die kan ik zo niet direct naar voor halen
Beste leider: Naar mijn mening is er niet iemand die met kop en schouders er bovenuit steekt (voor zover ik kennis heb van de leidingsteams). Overal worden fouten gemaakt en ook zo goed als overal worden smerige spelletjes gespeeld via recruits en wat niet..
Slechtste leider: De huidige leiding van R2W. Spreekt wel voor zich
Meest overschatte stam: R2W, groot dorpsverlies na 1 massa, spelers die runnen wanneer ze een massa krijgen of als een ander net iets verkeerd doet.
Meest onderschatte stam: DS. Veel zijn altijd negatief over DS maar ze zijn er nog steeds. Veel mensen hadden verwacht dat deze stam al maanden geleden uit elkaar zou zijn gevallen.
Meest overschatte speler: Wellicht TheOneAndOnly1 gezien de grote hoeveelheid interns
Meest onderschatte speler: serratus anterior. Hebben eigenlijk 75% van hun dorpen geinternd, maar er schijnt een goed team op te zitten.. Ik ben benieuwd of dit een top of flop account gaat zijn.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Frank en Niels (rainbow), Kjelt (gluteus), Sam (itsofficial), Jonas (warlord), Robin (bellatorum), Umurkan (ifarmallday), en zijn er nog wel een paar :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Daniël (shakedown), dennis (savage reality) en verder ben ik niet moeilijk wat dit soort dingen betreft
Mooiste spelers naam: ..RainBow.. Het is niks bijzonders, maar vind het wel een grappige naam voor zo'n spel :)
Mooiste stam naam: et recensuit pulmetum (of hoe je het ook schrijft)
Het tofste topic: GA is eigenlijk het enige dat ik leuk vind om te lezen, verder volg ik het forum zo goed als niet
Het domste topic: Elk topic waarbij iedereen naar elkaar loopt te wijzen dat ze het verkeerd doen, denkend dat ze zelf perfect zijn
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: The weirdness of talent.
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Frank, altijd grote praatjes, maar nog niks van hem gezien eigenlijk.. :p
Mooiste profiel foto van spelers: De bijlstrijder (https://gyazo.com/515edb71d7d6cffaf6671ae838de4a4f)
Mooiste profiel foto van stammen: ~Pan~ (https://gyazo.com/c89b811a5f2a1e4d43b24b9ef909e94b)
Mooiste actie van de wereld: Door het grote aantal stabs en vieze acties die op deze wereld zijn geweest zijn, zou je bijna niet geloven dat er nog mooie acties zijn! Maar ze zijn er wel, wonderbaarlijk! De massa van Zooi, Gentle, WOP en SW op R2W was eerlijk gezegd een prima massa. Goed nagedacht dat er op meerdere fronten aangevallen werd en op deze manier alle def uit elkaar werd getrokken. De dorpswinst was vooral zuidwest te zien op mymummm
Meest belovende speler voor de toekomst: Xyroptus, het account staat al redelijk hoog in de ranglijsten, maar er zitten nieuwe spelers op dus het is weer een stuk actiever.
Meest belovende stam voor de toekomst: Tja.. Het zal een beetje een kwestie zijn van "Wie wint de oorlog, zooi gentle en de rest van de betrokken stammen of DS en R2W"? Aangezien ik de toekomst niet kan voorspellen laat ik deze open en mogen jullie zelf nadenken over wie de oorlog gaat winnen en dan waarschijnlijk ook de wereld.
Grootste blunder: Een zin verkeerd typen waardoor die compleet anders werd dan ik bedoelde en er 3 man boos werd op me :oops:
Voor wie heb je nu echt respect: Alle mensen die het spel eerlijk spelen
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jonas en Thomas (TheOneAndOnly1)
 
Reactiescore
1.893
Leuk om te zien dat er naast iFarm nog een DS'er actief is op het af! Wel matig onderbouwd en enigszins saai om te lezen, maar dat mag de pret niet drukken. Is begrijpelijk met de tentamenweek voor de deur. Hopelijk volgen er hierna weer meer lijstjes.
 
Bovenaan