Golden awards

Reactiescore
222
Het heeft even geduurd voordat ik deze gemaakt had.. Een tijd lang van plan geweest om het te doen, maar telkens te weinig tijd.. En hier zit ik, midden in mijn tentamens een GA lijstje te maken. Veel leesplezier!


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: dennis (savage reality)

Mag ik vragen waarom ? :)
 

DeletedUser78305

Guest
Beste speler: Pieter
Beste stam: zooi
De beste stam speler: pieter
Het grootste ego: pieter
Beste leider: pieter
Slechtste leider: exorsus
Meest overschatte stam: gentle
Meest onderschatte stam: zooi
Meest overschatte speler: alone on a mission, want dan wordt robin boos hehe
Meest onderschatte speler: pieter
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: pieter, tom, xander, sam, fronk, jasper etc etc
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: iedereen onder mijn puntengemiddelde
Mooiste spelers naam: the-0ne
Mooiste stam naam: zooi, ja de afkorting niet die rare naam
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: The-0ne
Minst favoriete forum poster: iedereen die the-0ne tegenspreekt
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: robin, want dan word ie boos
Mooiste profiel foto van spelers: the-0ne
Mooiste profiel foto van stammen: zooi
Mooiste actie van de wereld: bg met gentle
Meest belovende speler voor de toekomst: the-one
Meest belovende stam voor de toekomst: zooi
Grootste blunder: verbreken van de bg gentle/zooi ;(
Voor wie heb je nu echt respect: pieter, hij weet dingen zo goed te bregen. hij is mijn grote voorbeeld en ik wou dat ik hem was.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: pieter zie bovenstaand
 

DeletedUser77823

Guest
Wanneer ? :$
Ben alles behalve arrogant :(

Destijds toen AOD viel en je naar me toe kwam, nogal beledigd dat wij je geen account hadden aangeboden om op te spelen. Wel gedaan, voor de vorm maar ik wist toch al dat je naar Zooi zou gaan. Maar verder viel het mee hoor. Wat je nog probeerde te doen voor AOD, deed je wel prima ;)
 
Reactiescore
222
Hmmm ik weet zo niet wat je bedoeld :p
Ik was niet beledigd ? En heb aanbieding voor DS & Zooi gehad.
En uitgelegd waarvoor ikzelf voor zooi koos. Verder heb ik ook R2W gevraagd, daar geweigerd wat ik kan begrijpen. Heb het hooguit verkeerd verwoord in een gesprek. Waar speel je trouwens ? :O
 

DeletedUser77823

Guest
Hmmm ik weet zo niet wat je bedoeld :p
Ik was niet beledigd ? En heb aanbieding voor DS & Zooi gehad.
En uitgelegd waarvoor ikzelf voor zooi koos. Verder heb ik ook R2W gevraagd, daar geweigerd wat ik kan begrijpen. Heb het hooguit verkeerd verwoord in een gesprek. Waar speel je trouwens ? :O

Wie heeft je destijds het account aangeboden? Daar speel ik ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

DeletedUser69389

Guest
Beste speler: Signore. Die hebben tot nu toe het slimste gespeeld en de meeste tegenstanders weggespeeld. Hebben ook op een slimme manier gespeeld. Er zijn weinig accounts op deze wereld die een vergelijkbare rol hebben gespeeld tot nu toe.

Eervolle vermeldingen voor Snake en Captain Blue.

Beste stam:
Er zijn op dit moment naar mijn mening 4 serieuze kanshebbers. Te weten R2W, Zooi, DS en Gentle.

Kijken naar de kaart zie je dit.

topavgtribes.png

Op basis van een dichte rim hebben Zooi en Gentle de beste kaarten in handen. De rim die DS dicht heeft is beperkt en R2W heeft ondertussen zijn rim ook wel afgesloten, maar dit is vooral door verse recruits en hun MB stam DZ. Zowel No Fear als SW liggen in hun achtertuin. Dit levert vooralsnog niet super veel gevaar op, al heeft 3Eyedraven het laatste maar op het nippertje overleeft. R2W dacht succes te hebben door SW te kunnen inlijven, maar afgezien van een leider en een ander acc ging de rest niet in op het aanbod om in DZ of R2W te spelen of geinternd te worden en bij andere accounts te komen spelen. Je kunt zeggen wat je wilt erover, maar daarmee hadden ze wel een flinke stap kunnen zetten in de consolidatie van de rim. Echter zoals eerder al gezegd weigerde de rest van SW daarin mee te gaan. Dit resulteert wel in het feit dat de rim niet veilig is.

Je zou zeggen dat DS ook een mooi cluster heeft, maar kijkend naar de geruchten dat de BG met R2W op springen staat zou de situatie drastisch veranderen. Sterker nog. Puur gebaseerd op alleen het cluster zou je zelfs kunnen concluderen dat DS zichzelf daarmee ook buitenspel zou zetten voor de winst, vanwege het grote front dat ze dan hebben. Misschien is dat ook wel de reden dat ze niet fel ageren tegen de samenwerking die hun BG is aangegaan met hun vijand?

Zooi heeft dan nu wel een BG met R2W, maar ondanks dat Zooi ons anders wilt doen laten geloven zorgt die BG nou niet voor een enorme frontverkleining. Sterker nog. Ik denk dat ze zonder die BG misschien R2W wel pijn hadden kunnen doen. Maar dat is nu giswerk. Ze werken nu samen en Zooi moet er nu zelf achter komen of ze een slimme diplomatie voeren. Puur kijkend naar de map, niet kijkend naar ideale edellijnen, was een alliantie met DS voor beide partijen het gunstigst geweest.

Tot slot Gentle. Kort geleden gefuseerd met de andere voormalige rim stam Wop!. Voor velen misschien een verrassing echter voor anderen zoals mij geen verrassing. Want beiden afzonderlijk waren ze al super klein, maar met de spelers die Wop! al kreeg op accounts viel er al te concluderen dat daar iets broeide. Zelfs met deze fusie zijn ze nog de kleinste stam van de 4. Echter hebben ze van alle 4 wel het beste cluster.

Prestaties kunnen we kort over zijn. Defensief slaat R2W keer op keer een modderfiguur. Twee accounts verloren en twee met moeite staande weten te houden. Aanvallend presteren ze beter echter wel onvoldoende in de rim. Waar velen al in een vroeg stadium hadden geanalyseerd dat daar de problemen gingen ontstaan voor destijds Plop is daar offensief en diplomatiek daar te weinig rekening mee gehouden door de stam als collectief en komt nu inderdaad tot uitdrukking dat daar inderdaad de achilleshiel van de stam is. Men heeft getracht dit nu diplomatiek op te lossen echter is dit niet als zodanig gegaan zoals men dat voor ogen had. Wel een voldoende gemiddeld genomen, maar is dat voldoende om als beste stam benoemd te worden?

Zooi. Deed het lange tijd redelijk en men was er redelijk positief over. Echter de laatste weken zit de klad erin. Een account van DS inviten, iets waar ze R2W in een eerder stadium voor verafschuwden. Prestaties lopen terug en omdat de BG met Gentle is opgezegd door Gentle. Excuses te over voor Zooi, althans dat vind men zelf, om dan maar een samenwerking aan te gaan met een stam die door hen als gezworen vijand werd bestempeld en die ze voortdurend belachelijk maakten op vele gebieden, maar waar ze nu zelf ook naar grijpen. Voornaamste drijfveer? Vermoedelijk angst, angst om te moeten gaan strijden voor wat je waard bent. Je keuzes laten beinvloeden op basis van angst werkt niet op de lange termijn en ik kan daar als ervaringsdeskundige over meepraten, want ook ik heb dat eerder gedaan op sommige andere werelden van mij als leider. Al met al voldoende factoren om Zooi in elk geval niet als beste stam te bestempelen.

Dan DS. Een stam die niet zo opvalt. Ze profileren zich niet zo op dit AF als ook niet in de wereldchat. Doen rustig hun ding. Ene keer gaat het beter dan de andere keer. Ondertussen hebben ze een poosje terug hun BG geholpen om te voorkomen dat die zouden vallen. Dat hun BG hen dan bedankt op deze manier om een BG aan te gaan met de vijand van DS is dan weer een ander verhaal. Al waren/zijn er ook geruchten dat DS in gesprek was met Zooi om een alliantie aan te gaan. Was dit zo gelopen dan hadden we in bovenstaande niet R2W hoeven te benoemen maar DS. Dus het is naief om alleen maar R2W de zwarte piet toe te schuiven. Want ook DS is een tikkeltje naief. Maar dan denk je, dat als DS zich zo genaaid voelt. Want als zodanig profileren ze zich wel. Waarom neemt DS dan geen afstand van R2W? Waarom laten ze niet merken dat ze zich verkracht, mishandeld en genaaid voelen? Want je bent toch gewoon misbruikt? Althans die bewoordingen gebruikte Umur ongeveer de laatste dagen. Dat roept de vraag op wat DS er nu eigenlijk van vindt. Want ondanks dat DS grove bewoordingen gebruikt lijkt het hen toch niet zoveel te boeien? Of is het eenvoudig een rookgordijn die DS probeert op te werpen? Om zelf tot bepaalde diplomatieke stappen te komen? Eventuele recruits of poging ondernemen om met Gentle een alliantie aan te gaan? Waardoor DS als stam ook sterker zou komen te staan als ze de BG zouden stopzetten? Vragen te over en hopelijk komen de antwoorden vlot, maar is dit voldoende om DS als beste stam te bestempelen?

Dan de laatste stam Gentle/Wop!. De eerste vraag die bij mij in mij opkomt is de reden waarom Gentle ervoor heeft gekozen om een fusie aan te gaan met Wop!. Misten ze toch kwantiteit in de breedte? Of waren de speelstijlen zodanig overeenkomstig dat met elkaar beter was dan tegen elkaar? Wop! als stam deed er lang over om door Mymumm te komen. Het vroegere Gentle had wat meer succes, maar is ook niet echt onder druk gezet. Bagagedrager gaf het al redelijk vlot op. Ondanks grote woorden van de tw master Lucas himself.
Gentle is schromelijk overschat voor hetgeen ze tot nu toe gepresteerd hebben. Begrijp mij goed. Het is absoluut van de 4 stammen die er nog toe doen absoluut de stam met de meeste kwaliteit. Maar voor de kwaliteit die er in zit hebben ze nog niet laten zien wat ze kunnen. Deels ben je daarvoor natuurlijk afhankelijk van de tegenstand, die tot nu toe erbarmelijk is. Maar zeker het Wop! gedeelte heeft nog veel te bewijzen. Nu is het voor hen het moment aangebroken om te laten zien dat het wegspelen van Mymummm geen eendagsvlieg is, maar dat ze meer accounts pijn kunnen doen. Dat zal ook bepalen hoe de stam straks in de boeken zal gaan. Een naam van een stam wordt niet alleen gemaakt door de namen die er spelen, maar ook door de daden die je als stam uitvoert.
Tot slot wel mijn complimenten voor Gentle dat ze consequent hun speelstijl blijven volgen en zich niet verlagen tot het niveau waar anderen op deze wereld wel naar streven. Ook hiervoor geldt, zal Gentle dat vasthouden? Ook in momenten dat de stam het misschien wel zwaar krijgt? Je zou op basis van het verleden en diegene die in Gentle spelen en/of leiden denken van wel. Maar TW is TW en niets is zo veranderlijk gebleken als de doorsnee tw speler.

De beste stam speler:
Echt over oordelen kan ik hier niet. Simpelweg omdat ik het moet doen met verhalen, omdat wij drieen (Julian, Yoeri en ik) in een eenmanstam zitten. Op basis daarvan vind ik de speler van DS, die bij Umur speelt en waarvan de naam mij even ontschoten is, benoemenswaardig. Hoeveel vv werk die voor R2W heeft gedaan, niets dan lof. Heeft samen met Yoeri ervoor gezorgd dat we nog over 3Eyed kunnen spreken in de toekomstige tijd, want op Cedric na was de rest van het team gewoon spoorloos.

Ook Tom, mijn edels verneuker, verdient complimenten voor het klaar staan voor vrienden.

Het grootste ego:
Zoveel te over op deze wereld. Maar ik denk dat voor nu Niels van Zooi volstaat. Wat een grappenmaker is die vent.

Beste leider: Leiding Gentle zonder twijfel. Uitleg boven.

Echter verdiend Jasper ook wel credits. Misschien niet de beste leider en diplomatiek onvoldoende onderlegd om een geschikte leider te zijn. Maar na de machtsvacuum die ontstond toen Bram stopte als leider waren er maar die de handschoen bij R2W wilden oppakken. Manier van communiceren kan zeker beter, evenals bepaalde keuzes. Echter hij doet het toch maar. Zonder hem stond R2W er misschien nog slechter voor.

Maar deze positieve woorden doen niets af van het feit dat ik zijn poging om mij te laten kicken en daarmee NSOL naar R2W te halen wansmakelijk vind. Helemaal toen hij in de gaten kreeg dat dat er niet in zat om het dan maar bij mij te proberen om ervoor te zorgen dat ikzelf zou opstappen. Leuk en aardig, maar ik vraag mij nog steeds af of hij serieus dacht dat te kunnen bereiken.

Slechtste leider:

Vorige keer was ik best positief over Zooi. Alleen de recente ontwikkelingen is dat met 180 graden gedraaid. Hoe kun je als stam zo diep zinken? Een stam die beweerde over een fatsoenlijk moreel kompas te beschikken. Maar doet alles nu waar ze R2W maandenlang belachelijk mee hebben gemaakt en dat op grond van flauwe kut smoesjes. Wansmakelijk en ze verdienen nu niets meer dan een keiharde nederlaag. Uitzonderingen daargelaten. Ik hoop dat Zooi inziet dat ze fout zitten en hun speelstijl gaan aanpassen. Want anders zie ik het somber in.

Meest overschatte stam:
Zooi is niet goed zo als ze zelf zeggen.

Gentle, omdat met name het fusie gedeelte nog weinig heeft laten zien zoals eerder beschouwd.

Meest onderschatte stam: R2W heeft nog niet verloren. Wordt wel vaak gebracht alsof ze kansloos zijn. Situatie is niet bijster positief na het wegvallen van Mymummm. Maar het schip is nog niet gezonken. Het gaat op dit alleen door een heftige orkaan. Maar mammoettankers kunnen dat aan en misschien blijkt R2W wel zo'n schip te zijn. Dat zou hoe dan ook wel leuker voor deze wereld zijn. Want met drie/vier partijen strijden is lang niet geweest op tw.

Meest overschatte speler: Teveel. Kijkend naar de top 10 zijn er te veel accounts die daar staan zonder echt iets gepresteerd te hebben. En dan is het echt niet alleen van een R2W of een Zooi, maar over de breedte. Voor mij puur en alleen op basis van de top 10 zijn: .Talk, Shake, Bijl, Rainbow, Theoneandonly, Itsofficial, Warmachine en Savage. Zoveel accounts in de top 10 die vergeleken met andere accounts maar weinig hebben gepresteerd. Een Snake, Exorsus, Signore, MyBae, Alone, of een Bella horen vele plekken hoger te staan dan sommige bovengenoemde accounts.

Meest onderschatte speler:

Godrekt vind ik een zwaar onderschat account. Hoort er niet veel over, maar zitten goede speler op. Helaas zitten ze een beetje vast. Maar kwalitatief toch wel één van de betere accounts die buiten Gentle zitten.

Ook een Captain wordt onderschat vind ik.

Tot slot benoem ik mijn eigen account Noskillsonlyluck. Niet vanwege mij zelf of de daden die we hebben gedaan, maar voor mijn acc genoot Yoeri die door sommigen in R2W niet tot onvoldoende op waarde wordt geschat. Respect voor het karakter dat hij toont. Daar kunnen vele op deze wereld wat van leren.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Naast mijn eigen acc:

- De toffe Jasper van Hand
- MyBae
- Alone
- Captain
- Gluteus-Maximus
- Dr. Dufus
- Godrekt
- IFarm lijkt mij wel grappig en ik hou van kip.
Exorsus
- Snake
- 3Eyed nieuwe team.
- Signore,
- Narcos
- Chiempie
- Ad Cantus.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Persoonlijke voorkeuren niet (meer) op eerste hand met Shakedown vanwege Mathijs zijn acties en Daniel zijn - speel - attitude en houding.

Jasper vanwege zijn wansmakelijke poging om NSOL zonder mij in R2W te krijgen. Achterbaks en smerig spel van de bovenste plank en mag veel gebeuren om het vertrouwen te herstellen.

Niels van Zooi, wat een flapdrol.

Kefkut, puur op basis van zijn grootspraak en weinig daden.

Lucas, run baby run.

Bas en Laurence. Grote woorden, maar weinig daden. Met name eerstgenoemde leefde in zijn eigen efteling park.

Rumpel. Wat een namen jatter. Het was een geweldig acc op 37 met geweldige speler. Het is een gemis voor TW dat Glenn en Carsten gestopt zijn met TW en dan heb je zo'n droeftoeter die een naam jat. Smerige lui, het zou verboden moeten worden.

Mooiste spelers naam: IDGAF

Mooiste stam naam: IDGAF

Het tofste topic:
Als er inhoudelijk gediscussieerd wordt. Of mooie lijstjes. Helaas is dit AF symbolisch voor de teloorgang van TW en deze wereld. Figuren als @Shakedown8 zijn een voorbeeld voor de neergang van het AF, omdat ze gaan vliegen als ze onder de tafel worden gesproken.

Het domste topic: Farmer, Praathoek etc.

Favoriete forum poster: Mensen die inhoudelijk en fatsoenlijk posten. Wordt laatste tijd echter te weinig gedaan. Ik mis de pure propaganda.

Minst favoriete forum poster:
Teveel. Al die wannabe's.

Dikste wannabe op het forum: Daniel.

Dikste wannabe in het spel: Teveel. Al heel veel benoemd hier.
Mooiste profiel foto van spelers: IDGAF.

Mooiste profiel foto van stammen:
IDGAF.

Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van Mymumm heeft de hele wereld veranderd en ook de loop. Misschien niet de mooiste, maar wel de actie die het meest heeft veranderd met de fusie tussen Wop en Gentle.

Meest belovende speler voor de toekomst: Snake, Alone, Captain, Godrekt, IFarmal.

Ook Julian van NSOL. Kreeg de kans van Yoeri om zich te ontwikkelen en grijpt alle kansen vol aan. Durft vragen te stellen als hij iets niet weet of begrijpt en doet enorm zijn best om stappen te maken. Bewonderenswaardig vind ik de stappen die die zet. Ga zo door kerel.

Meest belovende stam voor de toekomst: Gentle en mindere mate R2W als ze zich weten te herpakken. DS geef ik weinig kans met de BG die vermoedelijk verdwijnt en het vele front. Ook Zooi is verloren met hun huidige beleid.

Grootste blunder:

Over heel mijn carriere kunnen we wel 20 pagina's vullen. Maar hier een paar.

- Het starten op Infection. Foute keuze. Sprookjesverhaal gebleken en ook op basis van sprookjes voor Plop gevochten om te komen. Plop destijds genaaid door een kansloos acc binnen te praten op basis van lucht fietserij door Bas.
- Daarna gekozen voor Mymumm. Wat een fuckt up team was dat. Ook een fout.
- Diplomatiek niet slim gecommuniceerd altijd waardoor de huidige irritatie en situatie hier in het noordwesten heeft kunnen ontstaan. Je kunt kritiek hebben en kritiek hebben. De manier van Yoeri is vele male tactvoller dan dat ik het heb aangepakt. Dat doet er echter niet van af dat ik nog steeds met de volle 100% achter mijn woorden van destijds sta en ook nu.
- Tot slot de kansloze tijd die ik heb gestoken in een reddingsplan voor Plop in december. Ik zat er net weer in en kon al voorspellen dat de huidige situatie ging ontstaan. Prachtig plan van aanpak geschreven en waar vele complimenten op kwamen. Maar uitvoeren ho maar. Ze wouden het doen, maar nog geen week later kwamen de individuele belangen bij een bijv. Shakedown weer om de hoek kijken. Ik wil niet zeggen dat met het uitvoeren van mijn plan R2W nu de favoriet voor de winst was geweest, maar de situaties was alleszins wel vele malen beter geweest dan dat het nu is. Dan hadden ze ook veel meer gebied in de rim onder controle gehad en was de naam niet zo besmeurd geweest. Maar helaas zonde van mijn tijd gebleken om daar in te investeren. Dat heeft echter er wel voor gezorgd dat mijn speelstijl is veranderd. Want ik zag al snel in toen dat het gewoon een Meow of Rhei. 2.0 kon worden.

Voor wie heb je nu echt respect: Op tw gezien velen. Bijvoorbeeld @Big Bang. @sseg @Ben Howard. of andere spelers die een duidelijke mening hebben over fair play en daar ook naar spelen. Velen op tw en ook op 52 kunnen daar een voorbeeld aan nemen. De teloorgang van TW zit hem daar voor mij ook in. Teveel werelden die vergald worden door recruit 2 win, obscure acties en naaierij.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Altijd mijn acc genoten, wanneer ik in een leuke stam zit zij ook. Maar meestal toch de vijand die mij weet te prikkelen. Dus bedankt Jasper. Niet direct een vijand, maar toch.
 

DeletedUser78104

Guest
Keurig lijstje martijn! Sta ik oog nog is in een positief daglicht ;).
Maar is dit stuk over de stammen zo uitgebreid gedaan om je posts in 'And the winner of world 52 is????' niet af te hoeven maken :s
 
Bovenaan