Golden awards

Reactiescore
111

DeletedUser73244

Guest
Op Thomas na zitten er volgens mij alleen maar mascottes toch? :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Minst favoriete forum poster: Shakedown. Tegenover hem lijkt het alsof Martijn zinnige dingen zegt, wat een prestatie op zich is.

Bedankt zullen we maar zeggen hahaha.

Dikste wannabe in het spel: Die Paul die even in de Wereldchat aanwezig was, verdient deze volgens mij. Hier moet ik geen extra verduidelijking bij geven denk ik.

Waag eens een poging? Want vind deze nominatie niet echt duidelijk. Het verdient absoluut een onderbouwing.


Voor de rest is het lijstje wel oke. Het kan beter, maar is niet super slecht vergeleken met eerdere. Of die pure pulp wat bijv. nu op 53 wordt gekwakt. Die trekken daar teveel.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Waag eens een poging? Want vind deze nominatie niet echt duidelijk. Het verdient absoluut een onderbouwing.

Ik zal hem hierbij even helpen. Paul was, zoals je misschien weet, VV'er op Mymummm ten tijde van de laatste massa op dat account. Paul verkondigde in de wereldchat dat team Captain niet kon timen, slecht was in offensieven en dat de massa op mymumm niet goed in elkaar zat. Hij kon het wel even met gemak deffen zei hij. We weten allemaal wat er daarna is gebeurd. Weet je het niet? Zoek mymummm op in de ranglijst en kijk naar de kaart. Hij is weggespeeld en dit kwam doordat Paul het verneukte.

Kortom, hij verkondigde beter te zijn dan iedereen, maar werd toch gerekt. Wannabe dus.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler: Exorsus. Zoals Icenice ook al wist te vermelden is het account Exorsus een account van kaliber. Ze zijn overactief, spelen op alles in en doen alles op te laten zien dat ze dit spelletje zeer goed beheersen.
Beste stam: Gentle. Nogal stom om je eigen stam "beste" te noemen, maar van wat ik zie is dat ook echt zo. De overige topstammen hebben tot nu toe in mijn ogen velen malen minder laten zien dat Gentle dat heeft gedaan. Het is nu de beurt van Gentle om op defensief vlak te laten zien dat ze dit ook goed beheersen, maar vooralsnog zie ik daar geen fouten gemaakt worden.
De beste stam speler: Ad Cantus Bleekselderij. Leveren bergen met clears en zijn niet vies van een VV draaien. Buiten Gentle en ik denk ook gelijk de BESTE stamspeler is Umur. Altijd maar vv's draaien. Is hij niet bezig met vv's draaien, is hij kip aan het frituren voor stamgenoten of iedereen die eigenlijk maar in de buurt is en kip van hem wilt hebben.
Het grootste ego: Laurens is weg en weet zo snel niet iemand die deze in ontvangst mag nemen. Ik geef hem dan maar aan mijzelf, want een lijstje zonder mijn naam er in, is geen echt lijstje. Bona
Beste leider: Mijn vorige lijstje wist ik niemand te noemen, omdat ik toentertijd niet wist wie de leiding van Gentle was. Na een maand ofzo ben ik erachter dat het Bjarne is. Go Bjarne! Jij krijgt hem dus niet. Maarten wel, gezien hij alles wel even regelt.
Slechtste leider: Leiding zooi. Dat is de enige stam van wie ik nu niet weet wie er leiding is. Als leiding representeer je je stam. Niet representeren is bad mkay.
Meest overschatte stam: Gentle. Bende overactieve noobs. Niets meer niets minder
Meest onderschatte stam: DS. Wellicht omdat ik het graag zo zou zien. Die jongens zijn al te vaak benadeeld en ik gun het ze dan ook echt om het tot de eindstreep te halen. Een tegenstander die mij leuk lijkt om het uit te strijden.
Meest overschatte speler: TalkToTheHand. Wat heeft hij bereikt tot nu toe? En waarom staat hij op #1?
Meest onderschatte speler: Late Sakke. Kunnen nog wel eens een sleutel zijn voor het eind van de wereld.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen met wie ik nu in een stam zit + umur voor de VV
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Exorsus
Mooiste stam naam: Squadra Della Perry
Het tofste topic: Spotprenten. Altijd leuk
Het domste topic: Guess the watchtower. Waarom bestaat die nog?
Favoriete forum poster: Pimsie. Lekker nonchalant en sarcastisch.
Mooiste actie van de wereld: Wegspelen van Mymummm en Bagage.
Meest belovende speler voor de toekomst: Late Sakke
Meest belovende stam voor de toekomst: DS
Grootste blunder: Paul vv laten draaien op een account.
Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die een restart maken ookal hebben ze verloren en dan nog terug weten te komen. Chapeau.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mn medespelers. Al 4 jaar lang leuk met die jongens :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76181

Guest
Beste speler: Ook bij mij gaat de award naar Exorsus. Het zijn gewoon allemaal toppers die op dit account spelen en ik verwacht er dan nog heel veel van!
Beste stam: Normaal gezien zou ik hier Gentle zeggen, maar omdat ze toch een eindje achterstaan op de top 3, ga ik toch voor DS. Je hoort niet veel van deze stam, maar ze doen daar goed hun ding in het verre oosten.
De beste stam speler: Hiervoor verdient ice toch zeker en vast een pluim. Hoeveel en hoelang die de laatste tijd vv's heeft gedraaid. Niet normaal!
Het grootste ego: Die Paul die alles kan en bijna iedereen noob vond...
Beste leider: Van de andere stammen ken ik de leiding eigenlijk niet, vandaar dat de award gewoon naar Maarten gaat, zorgt voor alles en doet het zeer goed!
Slechtste leider: Zoals ik al zei, ken ik de leiding van de andere stammen niet. Vandaar dat ik er geen idee van heb.
Meest overschatte stam: Denk dat Gentle toch vaak de hemel wordt ingeprezen. Toch denk ik dat ze er nog lang niet zijn, zeker door het kwantitatieve overwicht van Zooi en R2W.
Meest onderschatte stam: R2W? Iedereen noemt ze noob (en ja ze hebben niet echt de mooiste speelstijl qua rekrutering, etc.) maar toch ze staan nog altijd eerste en liggen er nog altijd sterk bij (zeker met de nieuwe rekruteringen uit SW)
Meest overschatte speler: .TalkToTheHand: Meer dan 1/6 van je dorpen is of een intern (DZ) of een barbarendorp. Denk dat er zo veel spelers aan de nummer 1 positie raken.
Meest onderschatte speler: Late sakke op men munde: Alleen maar goede spelers op dit account. Zal het zeker nog ver schoppen
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn stamgenootjes van Gentle :D en voor de rest ken ik weer weinig volk. Dus heb eigenlijk geen idee.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alle stabbers op deze wereld :D
Mooiste spelers naam: Signore della inferno
Mooiste stam naam: Et recensuit pulmentum: waarom zooi dan??
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Blue, lees je posts altijd enorm graag.
Minst favoriete forum poster: Pimsie: Wedden voor 50 likes op het AF? ;)
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Paul (reden heb ik hiervoor al vermeld)
Mooiste profiel foto van spelers: Protector of the throne
Mooiste profiel foto van stammen: Zooi
Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van Mymumm! Geweldige actie van Gentle :D
Meest belovende speler voor de toekomst: Commander of death: verwacht nog heel veel van jullie!
Meest belovende stam voor de toekomst: Gentle
Grootste blunder: Het terug beginnen spelen van Tribalwars (dank u Jorn)
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn co's (BJ, Timon, Alex en Wannes) en men stamgenoten natuurlijk
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn geweldige co's en ja toch ook wel de spelers van Captain (Twan, Jorn, Bona) :D
 
Reactiescore
1.165
Bedankt!
 

DeletedUser72576

Guest
Beste speler: Hier ga ik toch Bona nomineren. Mijn lieftallige co blijft altijd spelen en kan het ook nog eens goed. In slechte en goede tijden is hij er (maar wel alleen overdag) en zolang z'n baas/vader niet binnenkomt kan hij alle times uitvoeren. Bona vindt tw belangrijker dan zijn werk, wat wil je nou nog meer? Verder helpt hij met massa's plannen en ik hoop eigenlijk dat er binnenkort eens een massa op Captain Blue komt, zodat wij ons als team van onze beste kant kunnen laten zien.
Beste stam: Gentle zonder twijfel. R2W kan alleen vijanden verslaan door de helft van de vijandelijke stam te rekruteren. Ja dan is de rest natuurlijk makkelijk opvegen. Zooi heeft alle geloofwaardigheid verloren bij de bg met R2W en DS moet nog maar eens wat laten zien. Altijd veilig in de schaduw van R2W gelegen maar nu die bg over is hebben ze na een massa van Zooi al een account verloren.

Gentle heeft de meeste strijdlust getoond door alle diplomatieke banden met andere stammen te breken. Dat is een gedurfde stap voor de nummer 4 stam, zeker nu R2W een bg met Zooi is aangegaan uit angst voor Gentle. Dat zegt al genoeg over de stam. Daarnaast heeft de stam netjes en sportief spel hoog in het vaandel, iets waar de andere stammen alleen maar van kunnen leren.
De beste stam speler: In de tijd dat Wop! nog een aparte stam was vond ik altijd dat The Punisher zich 100% inzette voor de stam, maar sinds dat account veel meer front heeft is dat begrijpelijk wat afgezwakt. Ik denk dat ad cantus ecclesiae zich nu het meest inzet voor de stam. Maar dat moet ook haast wel, als je met 12 man op 1 account zit.
Het grootste ego: Mijn lieve co Twan. Ego is wel deels terecht, maar is altijd voorzichtig aanwezig. Hij probeert het hier en daar te nuanceren maar als je goed oplet zie je het altijd wel doorschemeren :D
Beste leider: Twan aan het roer in Wop! was wel goeie. Straalde veel autoriteit uit, en vrijwel nooit mot gehad binnen in de stam. Deze dictatuur was lekker daadkrachtig en werkte uitstekend met genoeg steun vanuit de stam, wat een schril contrast vormde met de manier van leiding geven in Plop toen (soort van verlepte democratie ofzo). Vooral bij het vormen van Wop! was Twan effectief bezig.
Slechtste leider: Iedereen die ooit aan het roer heeft gestaan bij Plop/R2W denk ik. Heb laatst een gesprek mogen voeren met de nieuwe leidster, Annika. Dat raad ik iedereen af, valt niet mee te praten. Daarnaast heeft de stam een mb stam die de vijfde rang bezet. Deze stam komt alleen ver door kwantiteit, en er zit geen greintje kwaliteit. Dat wordt nogmaals bewezen door de kata's van shakedown op Laststark, waar ze ook nog eens amper winsten boeken.
Daarnaast denk ik dat de SW leiding het ook slecht gedaan heeft. Veel leden verloren aan R2W. Ik was altijd van mening dat SW nog een goede kans maakte op de wereld, zolang het maar goed geleid werd. Ik wil nog wel een pluim geven aan TakeThatThing, het account dat de leiding op zich heeft genomen toen de stam een grote puinhoop was, en zij konden van de rommel nog redelijk wat maken. Respect daarvoor nog.
Ook de leiding van DS komt hier te staan. Deze leiding moet wel oogkleppen opgehad hebben, aangezien ze nooit door hebben gehad dat R2W hen misbruikte. Bij de rekruuts van AOD had er een belletje moeten rinkelen en er ingegrepen moeten worden. Niet gedaan, en de stam zit nu in een moeilijke situatie.
En dan kan ik zeker Zooi ook niet vergeten. Ik vraag me af of iemand weet wie daar leidt. Het constante haten op R2W en vervolgens een bg met ze sluiten was een bizarre verandering op deze wereld. Misschien dat het ze redt, maar op termijn zal R2W hen waarschijnlijk net zo makkelijk dumpen als ze met DS hebben gedaan.

Voordat ik commentaar krijg dat ik hier bijna alle noemenswaardige stammen noem, ja dat doe ik inderdaad want ik ben van mening dat ze allemaal slecht geleid worden/werden.
Meest overschatte stam: Ik ben van mening dat elke stam uit de top 5 op waarde geschat wordt.
Meest onderschatte stam: Idem
Meest overschatte speler: Ik overschat geen enkel account :)
Meest onderschatte speler: The Punisher. Ik denk dat die boys nog wel eens lekker kunnen gaan knallen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ben tevreden met mijn stammies op het moment. Er zit geen enkele speler in andere stammen waar ik graag bij in de stam zou willen zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Elke speler in R2W. Het verbaast me dat daar nog niemand is opgestaan tegen dit wanbeleid. Met zulke spelers hoef ik niet in de stam te zitten. Speciale benoeming voor de nieuwe rekruuts uit SW die naar R2W of DZ zijn gegaan. Wat zielig dat jullie je stam zo in de steek laten.
Mooiste spelers naam: De Bijlstrijder.
Mooiste stam naam: Zooi. Naam + afkorting vind ik mooi vanwege het contrast tussen een wannabe Latijnse naam en de simpelheid van het woord zooi.
Het tofste topic: Spotprenten
Het domste topic: Het woordenboek van w52. Leuk idee, maar sommige posts erin zijn gewoon niet leuk en het is vooral erg als mensen erin gaan discussiëren. Dat topic is niet serieus en zo moet men het zien, dan kan het gebruikt worden zoals het bedoeld is :)
Favoriete forum poster: Blueknife, Single Malt en Zaeres
Minst favoriete forum poster: 0v3rl0rd, Shakedown, Underground Tacticz en dat ene AF account van Ruud van TTTH.
Dikste wannabe op het forum: PIM
Dikste wannabe in het spel: Talktothehand
Mooiste profiel foto van spelers: Captain Blue. Dit plaatje krijgt te weinig liefde.
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
De twee massa's op Mymummmm. De eerste massa was haarfijn in elkaar gezet en super tactisch gepland door Twan. Dat is de op een na best geplande massa die ik ooit heb gezien. Helemaal goed uitgevoerd maar helaas 0 dorpen resultaat (hoe is het mogelijk).
Dan de tweede massa gepland door Bona, iets minder tactisch, beetje faken hier en daar, aanvalletje hier en daar, sommige accounts versturen niet. Angst dat de massa in de soep loopt en... we breken Mymummm (Was ook heel goed gepland hoor Bona maar vergeleken met die eerste net wat anders :p). Wat een actie was dat :D

Ook nog de omslag van Martijn richting Captain Blue. Als speler op Mymummm ons cf'en terwijl we een nap hadden uit respect voor de prive situatie van Kefkut, dus wij eisen die cf terug. Martijn houdt de poot stijf en wil niks geven. Daarna skypet Twan hem en zegt hij dat hij op Blue speelt. Martijn meteen op z'n knieën en het dorp afstaan lol.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ad Cantus Ecclesiae. Ik heb nu uit mn hoofd geleerd hoe ik deze naam schrijf dus wil ik hem wel paar keer gebruiken in dit lijstje, anders is het voor niks.
Meest belovende stam voor de toekomst: SW gaat nog eens knallen denk ik. Of hoop ik eigenlijk.
Grootste blunder: Starten op w52 wat flauw dat zegt echt iedereen
Voor wie heb je nu echt respect: Jonas, Twan, Bona, Roel en voor de rest iedereen die wekkert voor andermans account <3
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mn co's en mijn vijanden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan