Golden Awards

Deleted User - 487871837

Guest
Mooie dorpenwinst ^^

AkIDRqG.png

Niet zo schijnheilig gaan doen, alsof jij 10k bbs zou laten liggen :rolleyes:
 
Reactiescore
3.584
Hij kreeg 30% ban, schandalig dat hij zijn dorpen terug pakt. Trouwens Edict doet dit al van dag 1 dus wat is je punt eigenlijk?
 

DeletedUser75339

Guest
Hij kreeg 30% ban, schandalig dat hij zijn dorpen terug pakt. Trouwens Edict doet dit al van dag 1 dus wat is je punt eigenlijk?

Duncan zegt dat Humble groeit door dorpenwinst en Edict enkel door rekruteren.

Als ik dan twstats bekijk zie ik Humble voornamelijk barbs nemen en Edict voornamelijk spelers.
Daarom dat ik het een merkwaardige uitspraak vond.

Hoe hebben jullie trouwens die ban voor elkaar gekregen ?
Elke degelijke speler kent de regels toch al lang ?
Vrij kostelijk grapje als ik het zo mag zeggen :rolleyes:

160 dorpen op barbaar en dan nog minstens 160 clears nodig om die terug te clearen dat zijn 320 dorpen die je voor 2 weken niet kan gebruiken en dat is dan nog een lage schatting.
Dus zal ongeveer 10% van de dorpen van de stam nutteloos zijn voor 2 weken , vind ik toch wel zeer veel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Ik zie veel foute berekeningen :D Maar HansiePansie is ook niet de slimste.

Ik zal Duncan zijn uitspraak verklaren. Edict faalt, recruiteerd hun vijand (Hans is overloper zoals iedereen hem wel kent). Edict steekt Humble dik voorbij in de puntjes daardoor. Humble owned Edict in rechtstreekse duellen en als we op het punt staan Edict in te halen van miljoenen achterstanden komen er recruits bij, Edict staat weer miljoenen voor, Humble owned Edict weer en steekt ze voorbij in punten, Edict recruit weer en steekt Humble weer voorbij. Dit dus een aantal keren. Nu staan jullie 10 miljoen voor puur door spelers aan te nemen en staat alles zo stacked en zijn wij zo laks geworden omdat Edict al maanden niet presteert dat we op SC wat verliezen hebben (totaal niet erg, kan Cee weer edels gaan opdoen aan Edict) en edelt 1 Humble acc wat 3k bb's.

AUB stoppen met wenen want dit alles veranderd niets aan het feit dat jij gewoon een erg zwakke tw speler bent die spelers in clusters van Humble komt aanspreken om te vragen of je ze mag internen (om zo de onderlinge afspraken te omzeilen),... Erg klassevol en het zal zeker de laatste keer zijn dat ge er goedkoop vanaf zult komen.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik zie veel foute berekeningen :D Maar HansiePansie is ook niet de slimste.

Ik zal Duncan zijn uitspraak verklaren. Edict faalt, recruiteerd hun vijand (Hans is overloper zoals iedereen hem wel kent). Edict steekt Humble dik voorbij in de puntjes daardoor. Humble owned Edict in rechtstreekse duellen en als we op het punt staan Edict in te halen van miljoenen achterstanden komen er recruits bij, Edict staat weer miljoenen voor, Humble owned Edict weer en steekt ze voorbij in punten, Edict recruit weer en steekt Humble weer voorbij. Dit dus een aantal keren. Nu staan jullie 10 miljoen voor puur door spelers aan te nemen en staat alles zo stacked en zijn wij zo laks geworden omdat Edict al maanden niet presteert dat we op SC wat verliezen hebben (totaal niet erg, kan Cee weer edels gaan opdoen aan Edict) en edelt 1 Humble acc wat 3k bb's.

AUB stoppen met wenen want dit alles veranderd niets aan het feit dat jij gewoon een erg zwakke tw speler bent die spelers in clusters van Humble komt aanspreken om te vragen of je ze mag internen (om zo de onderlinge afspraken te omzeilen),... Erg klassevol en het zal zeker de laatste keer zijn dat ge er goedkoop vanaf zult komen.

Leg mij dan de juiste berekeningen uit , wiskunde is niet mijn beste vak ^^

Zit je nu nog altijd te wenen over mijn overstap die is al 3 maanden geleden intussen hoor , get over it.
Dat jullie nu een kleine 12 miljoen achterliggen is vooral aan jullie zelf te danken.
Ik bedoel kijk naar de groei van de leden zelfs zonder de catastrofe van roi en de blamage van sc is er praktisch geen groei.

De rekruuts van did not finish en sophia maken nog geen kwart van de 12 mil achterstand.
Slechte argumentatie dus

Je moet je niet verantwoorden hoor voor Sc .
Was ondanks de omstandigheden een goede massa van ons en cederik die de bal compleet missloeg.
Kan gebeuren en ik verwacht nog vuurwerk daar.

Over welke speler gaat dat laatste stukje ?
Ik heb geen weet van spelers in jullie cluster die ik daarvoor zou hebben aangesproken.
Graag bewijzen voor je zo'n beschuldigingen uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Zoals ik al zei, zijn wij enorm laks geworden omdat alles zo makkelijk ging laatste maanden. Jullie hebben een grote kwantitatieve overmacht in de stam ge invite. Wij zullen wel terug op niveau raken en tonen wie de beste stam is zoals we dat al de gehele wereld zijn.

Massa op SC zat ook niks tactiek in en 100% gebruik maken van de overmacht in punten. Prestatie kan je dat niet noemen. Goed 50 dorpen (ofzo idk) kwijt acc verre van gebroken en zal wel terug slaan. Wij maken ons niet teveel druk hierom moest je dat denken.
 

DeletedUser77942

Guest
Wat wel grappig is

Is telkens als humble steekjes laat vallen het ergens mee te maken heeft en de aanval nooit goed is?

Na een massa van edict op sc en dan 50 dorpen verliezen betekent in mijn ogen dus ook dat jou beste wereld 51 speler niet meer als beste speler genoemd kan worden
 

DeletedUser75339

Guest
Zoals ik al zei, zijn wij enorm laks geworden omdat alles zo makkelijk ging laatste maanden. Jullie hebben een grote kwantitatieve overmacht in de stam ge invite. Wij zullen wel terug op niveau raken en tonen wie de beste stam is zoals we dat al de gehele wereld zijn.

Massa op SC zat ook niks tactiek in en 100% gebruik maken van de overmacht in punten. Prestatie kan je dat niet noemen. Goed 50 dorpen (ofzo idk) kwijt acc verre van gebroken en zal wel terug slaan. Wij maken ons niet teveel druk hierom moest je dat denken.

Je bent vergeten mij je berekeningen te laten zien ;)
Je bent ook vergeten je beschuldigingen te onderbouwen :)

Ik kan me vergissen maar gaat het de laatste paar maanden niet juist moeilijker ipv makkelijker ?
Het laatste succes van Humble dateert van terroristman en dat is ruim 2 maanden geleden tegen een inactief account.
Ik wens jullie wel veel succes met terug op niveau raken , maakt het spel een pak leuker.

Altijd cederik ophemelen en nu is het ineens geen prestatie meer omdat we een paar honderd dorpjes meer hebben dan humble ?
Humble heeft net zo goed de middelen om zo'n massa uit te voeren.
Over de capaciteiten heb ik mijn twijfels maar paar honderd clears en edels krijgen jullie net zo goed bijeen
Cederik verloor dan ook dorpen door slecht stackwerk , duur deffen , bellevue gaan treinen ipv 1000'en clears
Dit was allesbehalve een geval van overmacht en een mooie collectieve prestatie van edict tegen het beste humble account.
Bij een massa in dit stadium zijn dergelijke aantallen gewoon te verwachten.

Kortom Jannes make "Humble great again" , maar zoek voor jullie falen geen excuses bij Edict.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Overigens kan ik het wel waarderen dat jullie je eigen clears blocken :D

Was best hilarisch.
 

DeletedUser75339

Guest
Overigens kan ik het wel waarderen dat jullie je eigen clears blocken :D

Was best hilarisch.

Heel random dat je daar over begint ?
Ik had namelijk met jou een discussie over iets totaal anders , maar goed die negeer je precies liever.

Zo compenseren wij trouwens het dorpenverschil waar jullie over wenen ;).
Stel je namelijk eens voor dat wij meer dorpen zouden hebben dan Humble , zou nogal een oneerlijk spel zijn he.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Heel random dat je daar over begint ?
Ik had namelijk met jou een discussie over iets totaal anders , maar goed die negeer je precies liever.

Zo compenseren wij trouwens het dorpenverschil waar jullie over wenen ;).
Stel je namelijk eens voor dat wij meer dorpen zouden hebben dan Humble , zou nogal een oneerlijk spel zijn he.

Je discussie is met Jannes gaande en uit ervaring heb ik geleerd dat ik jullie dan moet laten gaan :D

Het probleem is niet het dorpenverschil, maar dat is al netjes uitgelegd. Begrijpend lezen blijft een lastig vak :eek:
 

DeletedUser75339

Guest
Je discussie is met Jannes gaande en uit ervaring heb ik geleerd dat ik jullie dan moet laten gaan :D

Het probleem is niet het dorpenverschil, maar dat is al netjes uitgelegd. Begrijpend lezen blijft een lastig vak :eek:

Wij hadden er 1 over het edelen van 9k barbaren :p

Niet aan mij dan quote die nette uitleg dan eens Duncan. Ik zie namelijk punten overmacht als probleem staan en dan denk ik aan een verschil in aantal dorpen maar jij hebt iets anders gelezen precies.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wij hadden er 1 over het edelen van 9k barbaren :p

Niet aan mij dan quote die nette uitleg dan eens Duncan. Ik zie namelijk punten overmacht als probleem staan en dan denk ik aan een verschil in aantal dorpen maar jij hebt iets anders gelezen precies.

Het probleem is niet het aantal punten, maar de manier waarop ze behaald worden. Nogmaals: moeilijk he, lezen?
 
Reactiescore
604
Het probleem is niet het aantal punten, maar de manier waarop ze behaald worden. Nogmaals: moeilijk he, lezen?

Als je NU zou kijken hoe Humble zijn punten behaald en hoe Edict zijn punten behaald zie dat Humble gewoon bb's aan het edelen is. Denk dat de schaamte eerder bij Humble ligt dan.

af624d425ecf10d78801bf2e5b21bf18.png



5cf349231e0d8bd6e50da43620b43dcf.png
 
Reactiescore
3.584
Je bent vergeten mij je berekeningen te laten zien ;)
Je bent ook vergeten je beschuldigingen te onderbouwen :)

Ik kan me vergissen maar gaat het de laatste paar maanden niet juist moeilijker ipv makkelijker ?
Het laatste succes van Humble dateert van terroristman en dat is ruim 2 maanden geleden tegen een inactief account.
Ik wens jullie wel veel succes met terug op niveau raken , maakt het spel een pak leuker.

Altijd cederik ophemelen en nu is het ineens geen prestatie meer omdat we een paar honderd dorpjes meer hebben dan humble ?
Humble heeft net zo goed de middelen om zo'n massa uit te voeren.
Over de capaciteiten heb ik mijn twijfels maar paar honderd clears en edels krijgen jullie net zo goed bijeen
Cederik verloor dan ook dorpen door slecht stackwerk , duur deffen , bellevue gaan treinen ipv 1000'en clears
Dit was allesbehalve een geval van overmacht en een mooie collectieve prestatie van edict tegen het beste humble account.
Bij een massa in dit stadium zijn dergelijke aantallen gewoon te verwachten.

Kortom Jannes make "Humble great again" , maar zoek voor jullie falen geen excuses bij Edict.

Hans je bent niet zo slim he? Onze laatste succes'n zijn op Valheru en TB die ook veel dorpen zijn verloren. Cederic staat nu 10 dorpen negatief tegen Edict weet niet of je dat is opgevallen. Hij heeft de laatste weken veel van Edict zitten edelen en verliest wat hij edelde nu weer. Zo gaat dat in tribalwars, je wint wat en verliest wat. Leer aub ook lezen, ik zeg dat wij de laatsten maanden tam zijn geworden omdat het voorheen zo simpel ging. Wij zullen op niveau terug komen. Deze oorlog is kwantiteit (Edict) tegen kwaliteit (Humble). Dat is de enige reden dat het momenteel gelijk opgaand is.

Edict zijn winsten op Cederic heeft niets met skils te maken, jullie hebben als stam zijnde massaal clears gedropt en met allerlei accounts doelloos edels zitten spammen. Dorpen verliezen staat ook niet gelijk met falen, Cederic is en blijft een veel betere speler als elke speler in Edict omdat hij gewoon veel meer verstand heeft van dit spel. Ik ben op Sando zijn uitspraak niet ingegaan omdat ik er vanuit ging dat iedereen wel zag dat wat hij zei onzin was. Eigenlijk is Sando de beste speler van de wereld want hij slaat meer aanvallen af of zo iets. Ja als je 98% def speelt kan je wat afslaan ^^

Cederic is trouwens met 2 C's. En waar zoek ik excuses voor ons falen? Ik zeg dat wij tam zijn geworden en Edict op kwantiteit en niks skils nu hun eerste succes heeft behaald. Nogmaals jullie zijn weer bij af want je hebt de dorpen die Cederic van Edict pakte gewoon weer terug gepakt, Humble staat nog altijd 100'den dorpen voor in de oorlog en account BA is daar niet eens bij meegeteld. Niet gaan zweven voor je kan vliegen zeg ik dan :D En dergelijke aanvallen zijn bij zo'n massa inderdaad te verwachten, wil je volgende keer wel even het account meedelen dat target word, dan zullen we de stacks hoog genoeg zetten. Overigens staat er een nieuwe 'niet breekbare' stacklijn' dus veel valt er niet meer te rapen. Kan dan ook meedelen dat het hierbij zal stoppen.
 

DeletedUser59552

Guest
Hans, wanneer kunnen we je solli verwachten???

Was jij niet degene die naar edict ging omdat je vond dat humble/at all samen teveel overmacht hadden? Nu edict 30% groter is dan Humble, verwacht ik wel dat je naar ons wilt! Is toch meer uitdaging? :)

Trouwens, hoeveel pp kostte het wel niet om die muur van 16 naar 20 te boosten in 2 minuten?!?!

Overigens ff op de discussie ingaan. Aan de aanval op SC zat inderdaad geen tactiek, maar gewoon brute kracht. 30 clears gooien op stacks en dan daarachter met honderden edelclears gooien, is geen tactiek. Gezien de grootte van de aanval moeten jullie je eigenlijk schamen dat Cee op zondag nota bene meer dorpen weer veroverde dan verloor. Dat hij uiteindelijk weer meer dorpen kwijtraakt, is jammer, maar wat wil je als je zoveel clears op je krijgt.

Dus ondanks het dorpenverlies blijf ik erbij dat Cee nog steeds de beste speler is, want bij de aanval van edict zat 0 tactiek, behalve gebruik maken van de overmacht en simpelweg brute kracht.

Wij staan 1000 dorpen in de min ten opzichte van Edict, ervanuitgaan dat iedereen 50/50 speelt en er ook kerkdorpen in het spel zitten, verwacht ik toch wel 450 off en defdorpen die jullie meer hebben.

Desalniettemin moet ik ook complimenten geven aan edict, ook al hadden wij al ruim van tevoren in de gaten dat Cee het hoofddoelwit zou worden (ja, dit is zeker waar), de grootte van de massa hadden we totaal niet zien aankomen en helaas is daardoor ook veel def onnodig verloren. Daarnaast was ook pikhaak doelwit van de massa (daar hoor ik jullie niet over) en gezien het aantal clears dat die kreeg (ook iets van 400-500), verloor die al helemaal minimale hoeveelheid dorpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50613

Guest
Kun je nog meer butthurt gaan doen, Jannes?

Hier zit je wel een enorme hoop zever op een hoopje te gooien.

SC is geen betere speler als al die andere. Hij deft niet zoveel beter, integendeel, hij deft ontzettend duur. Hij heeft niet beter inzicht of kennis van het spel, want hij vergooide al z'n off en recaps op het moment dat de aanvallen binnenkwamen. Dat is stom, niet slim, Jannes.
Dat er nu een stacklijn staat die 'niet breekbaar is' is geen teken van kunde. Dus probeer hier niet Cederic z'n pluimen mee te winnen. Beste speler van Humble? Dat kan best, beste speler van W51? Zeker niet.

En geen skills? Massaal clears gedropt en doelloos edelen? Kijk, jij hebt onze aanval niet gepland, jij weet niet wat de bedoeling erachter was, jij weet niet hoe die opgezet was. En het feit dat er 50 dorpen verloren zijn, zegt mij dat de aanval redelijk goed gelukt was.
Btw, dorpen verliezen staat wel gelijk met falen.. weet niet welk spelletje je speelt, maar in TW draait het net om dorpen veroveren.

Kortom, je slaat er weer een hoop onzin uit, en weet duidelijk niet goed hoe te keren nu Humble eens een tikje terug heeft gekregen. Het is nog niet zo veel over de hele oorlog gezien, maar de sterspeler van Humble laat hier wel niet zo'n ongenaakbare indruk achter zoals jij er steeds hebt over lopen verkopen.. dus dat zegt mss wel iets over jouw gebrek aan inzicht?
 

DeletedUser59552

Guest
Moet je SC even vragen ;) die heeft het laatst al een paar keer gedaan
Ik weet het al van SC :O Ik vroeg het aan Hans, want dit is niet in 1 dorp gebeurd hoor. Denk dat Hans in 1 dag al zeker 5k pp heeft verbruikt voor die muren
 
Bovenaan