Golden Awards

DeletedUser50613

Guest
Maar ik hemel mijzelf nergens op door te zeggen dat ik een 1000x betere speler ben als iemand. Tegen hans zei ik dat nadat hij mij beledigde, heeft niet echt verband met mijzelf ophemelen maar eerder met iemand afkraken. Wat voor mij wel een groot verschil is. Same als ik op w54 AF deed in 1 post waar ik verder nooit post overigens. W42 same enkel maar als iemand hoog uit de boom komt doen counter ik daarmee. Dus ik vind je stelling misplaatst.

En een speler afkraken is niet bepaald positiever.. :/

Ik zeg overigens niet dat ik geen ego heb en dat de nominatie niet terecht is. Enkel je argument vind ik onterecht. Ik hemel mijzelf niet op door te zeggen dat ik veel beter ben als Hans, kan alsnog een noob zijn dan. En mijn tekortkomingen zou jij niet over mogen oordelen aangezien jij niet onder mijn leiding hebt gestaan. Hoe de buitenwereld daarover denkt maakt verder vrij weinig uit of niet? Ik heb niets nodig van Edict dus er is geen reden vriendelijk te doen als ik dat niet wil. Wat ik overigens wel ben als men dat zelf ook is. Jij hebt toch ook niet met Stan gespeeld dus daarover oordelen is ook niet bepaald een objectieve kijk. Ik daarin tegen heb Hans wel maanden lang van dichtbij meegemaakt als BG.

Ik heb inderdaad nooit onder je leiding gestaan, maar die tekortkomingen baseer ik op wat ik wel van je zie.

Lees dit dus ook:

Begrijp me niet verkeerd, ik ken je alleen maar van het forum, en via wat ik van m'n medespelers hoor die wel contact hebben (gehad) met je, dus geen idee of het maar een facade is die je hier opgooit of dat je gewoon zo bent.

En als ik een lijstje maak, dan is dat mijn beoordeling over de spelers en de wereld. En als dit mijn beoordeling over jouw is, van wat ik van je weet, dan is die zeker wel terecht. Jij beschouwd jouw oordeel over Hans toch ook terecht, ondanks dat je hem niet bepaald kent (volgens je eigen maatstaven).

En dit is al de tweede wereld waar ik Stan meemaak, de vorige werd die bij mijn weten gekickt voor botten. Al niet meteen positief.
Ook hier is die, voor zover ik er ervaring mee heb gehad (een pm over en weer), gewoon niet aangenaam. (eufemisme)

Ik zeg trouwens ook niet dat je vriendelijk moet doen, maar als je met je manier van doen een bepaald beeld ophangt van jezelf, dan moet je ook niet komen klagen dat mensen je daarop beoordelen.


Ik vind dat ik nederig ben op dit AF. Of zie je mij de hele tijd Humble ophemelen dan? Ik geef kritiek (voor mij terechte kritiek), Edict ervaart dat als arrogant (snap ik) maar daarmee is de kous af heeft weinig met een ego te maken.

Denk dat nederig in mijn woordenboek wel heel anders uitgelegd staat dan in het jouwe. :)

En het is niet per se je kritiek die je arrogant maakt, veelal je manier van doen. "Ik heb gelijk, want ik weet alles beter, dus het is zo als ik zeg dat het is."

Ego heb je ook met hopen, niet per se negatief trouwens. Maar met momenten vermoeiend :p

Daarbij, je accepteerd heel moeilijk kritiek, zoals je met deze discussie weer eens laat blijken.. want niks van wat ik zeg is waar, want ik ken je niet en si en la, dus dit is niet van toepassing. ;-)

Maar soit, ik neem er nota van dat je met bepaalde punten dus niet akkoord bent, volledig je recht.
Bij deze wil ik wel vermelden dat ik nog steeds bij m'n punten ga blijven, want die zijn naar mijn mening, evenzeer terecht.

Dus neem een koffie, een koekje, en dan kunnen we het erbij laten dat meningen verschillen ;-)
 
Reactiescore
3.584
Slecht tegen kritiek en zeggen dat ik niets goed vind is ook een foute conclusie. Als je wat beter zou lezen zou je zien staan dat ik zei dat ik de nominatie als grootste ego wel begrijp. Het gaat mij om je argumentatie dat ik mijzelf de hele tijd ophemel wat gewoon niet zo is. Ik ben altijd vriendelijk en beleefd ook tegen Edict spelers, ik geef vriendelijk kritiek, Edict begint dan te rage en dan doe ik daarin mee door mijn mening niet meer op vriendelijke manieren te zeggen. Dat is best normaal ook in het hedendaagse leven, als iemand tegen je roept mag je best terug roepen. Als ik zeg dat ik veel beter ben als Hans is dat 100% om hem af te kraken en 0% mezelf op te hemelen. Ik kraak hem dan niet af voor de fun maar omdat hij dat met zijn ongepaste gedrag verdient, zou niet willen dat mensen denken dat ze vriendelijk behandeld worden als ze dat zelf niet zijn voor andere.

Ik ken Hans overigens wel best goed. niet vergeten dat ik maanden in de Rush stamchat heb gezeten, hij daar leider was en wij vaak gepraat hebben over wat samen te doen. Zelfs in de start van w42 hadden wij al contact en heb regelmatig zijn vv gedaan ook. Dus ik heb er best een goede kijk op hem geen goeie speler te vinden.

En ja ik heb ook gewoon vaak gelijk dus best normaal dat ik vind dat ik ook vaak gelijk heb :oops:
 

DeletedUser69459

Guest
Als ik zeg dat ik veel beter ben als Hans is dat 100% om hem af te kraken en 0% mezelf op te hemelen. Ik kraak hem dan niet af voor de fun maar omdat hij dat met zijn ongepaste gedrag verdient, zou niet willen dat mensen denken dat ze vriendelijk behandeld worden als ze dat zelf niet zijn voor andere.

Ik ken Hans overigens wel best goed. niet vergeten dat ik maanden in de Rush stamchat heb gezeten, hij daar leider was en wij vaak gepraat hebben over wat samen te doen. Zelfs in de start van w42 hadden wij al contact en heb regelmatig zijn vv gedaan ook. Dus ik heb er best een goede kijk op hem geen goeie speler te vinden.

En ja ik heb ook gewoon vaak gelijk dus best normaal dat ik vind dat ik ook vaak gelijk heb :oops:

Zie je zelf niet in dat dit niet klopt? Je maakt ten eerste een vergelijking met jezelf, waardoor je indirect over jezelf spreekt. Of je dit nu bewust doet of niet, maakt niet uit, het staat er gewoon. Het ophemelen van jezelf is een rechtstreeks gevolg van een vergelijking met jezelf.

Dat laatste stukje bevestigt eigenlijk gewoon je arrogantie en onwetendheid.
 
Reactiescore
3.584
Dat laatste stukje bevestigd niks. Jullie in Edict denken het ook altijd beter te weten dus die arrogantie kan je over iedereen zeggen. Feit blijft dat ik nooit de intentie heb mezelf op te hemelen nog heb ik nood aan positieve vernoemen in GA lijstjes. Ik heb geen bevestiging nodig van niemand sta zelfzeker genoeg in het leven.

Enige wat ik op dit AF heb gedaan is vriendelijk kritiek gegeven op spelers en stammen die vervolgens op de persoon gaan spelen waardoor ik hetzelfde ga doen. Noem het ego, noem het arrogantie noem het onwetendheid, noem het zoals je wilt het slaat allemaal op niet veel :p

Trouwens een speler die hier nog maar 2 maand speelt ofzo moet niet over mijn onwetendheid praten, ik denk te mogen stellen dat niemand meer info betreft w51 bezit als mijzelf gebaseerd op het feit ik iedereen spreek en hoor vanaf dag 1 in elke stam. Het is daarom ook best logisch dat ik vaak gelijk heb aangezien mijn kijk veel ruimer is als de meeste en zeker als die van jouw. Mag je arrogantie noemen wederom is het ook maar het klopt wel gewoon. Ik weet dat het lastig is toe te geven dat iemand meer kennis bezit als heel je stam samen. Ik heb al vaker aangetoond in discussies met o.a IGHI dat zijn beeld over TW veel te kortzichtig is dat heeft heel de wereld kunnen zien toen hij zijn stam naar de flop geleid heeft (RIP genaamd). Tactisch kon je het toen niet slechter doen als hij deed moet daarom ook altijd kritisch kijken als mensen hem als beste speler naar zetten terwijl hij de hele wereld nog niets gedaan heeft buiten clears sturen voor stamgenoten en vv's draaien. Kan je wel nageven dat Cederic kijk en visie op TW enorm veel beter is als die van IGHI en dan vergeten we nog dat Cederic in de startfase het onmogelijke gepresteerd heeft en hij ook nu nog enkel maar winst op Edict pakt terwijl IGHI nog niets op Humble gepresteerd heeft.

Als je objectief de wereldloop van acc *SC en IGHI naast elkaar legt is er niet eens een klein verschil maar een enorm verschil in prestaties. En ik zeg dat niet omdat hij toevallig in mijn stam zit maar puur gebaseerd op de feiten. Maar Edict antwoord enkel 'jij denkt altijd dat je gelijk hebt met je ego en arrogantie' ipv zoals ik altijd doe argumenten te geven. Prima maar ik moet dan zoals ik de hele tijd al doe gewoon zeggen dat de GA lijstjes slecht zijn wegens een gebrek aan objectiviteit of kennis.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
604
Meest belovende speler voor de toekomst:

Auf Der Jagd: Gaan vrij betrouwbaar vooruit. Hoop dat ze diezelfde vooruitgang blijven houden als we tegen humble front komen.

Hopelijk ook :)
 

DeletedUser69459

Guest
Dat laatste stukje bevestigd niks. Jullie in Edict denken het ook altijd beter te weten dus die arrogantie kan je over iedereen zeggen. Feit blijft dat ik nooit de intentie heb mezelf op te hemelen nog heb ik nood aan positieve vernoemen in GA lijstjes. Ik heb geen bevestiging nodig van niemand sta zelfzeker genoeg in het leven.

Enige wat ik op dit AF heb gedaan is vriendelijk kritiek gegeven op spelers en stammen die vervolgens op de persoon gaan spelen waardoor ik hetzelfde ga doen. Noem het ego, noem het arrogantie noem het onwetendheid, noem het zoals je wilt het slaat allemaal op niet veel :p

Ik durf gerust toegeven dat ik niet alles weet en dat ik fout kan zitten.

Het is niet relevant of je al dan niet die intentie hebt, het blijft gewoon een feit dat je jezelf indirect ophemelt.

Trouwens een speler die hier nog maar 2 maand speelt ofzo moet niet over mijn onwetendheid praten, ik denk te mogen stellen dat niemand meer info betreft w51 bezit als mijzelf gebaseerd op het feit ik iedereen spreek en hoor vanaf dag 1 in elke stam. Het is daarom ook best logisch dat ik vaak gelijk heb aangezien mijn kijk veel ruimer is als de meeste en zeker als die van jouw. Mag je arrogantie noemen wederom is het ook maar het klopt wel gewoon. Ik weet dat het lastig is toe te geven dat iemand meer kennis bezit als heel je stam samen. Ik heb al vaker aangetoond in discussies met o.a IGHI dat zijn beeld over TW veel te kortzichtig is dat heeft heel de wereld kunnen zien toen hij zijn stam naar de flop geleid heeft (RIP genaamd). Tactisch kon je het toen niet slechter doen als hij deed moet daarom ook altijd kritisch kijken als mensen hem als beste speler naar zetten terwijl hij de hele wereld nog niets gedaan heeft buiten clears sturen voor stamgenoten en vv's draaien. Kan je wel nageven dat Cederic kijk en visie op TW enorm veel beter is als die van IGHI en dan vergeten we nog dat Cederic in de startfase het onmogelijke gepresteerd heeft en hij ook nu nog enkel maar winst op Edict pakt terwijl IGHI nog niets op Humble gepresteerd heeft.

Als je objectief de wereldloop van acc *SC en IGHI naast elkaar legt is er niet eens een klein verschil maar een enorm verschil in prestaties. En ik zeg dat niet omdat hij toevallig in mijn stam zit maar puur gebaseerd op de feiten. Maar Edict antwoord enkel 'jij denkt altijd dat je gelijk hebt met je ego en arrogantie' ipv zoals ik altijd doe argumenten te geven. Prima maar ik moet dan zoals ik de hele tijd al doe gewoon zeggen dat de GA lijstjes slecht zijn wegens een gebrek aan objectiviteit of kennis.

Het feit dat je denkt dat ik jouw kennis over w51 in twijfel trekt en dit verbindt met onwetendheid, maakt al duidelijk dat je niet alles weet en dat jij ook fout kan zitten.

De discussie over beste speler is tamelijk zinloos, aangezien er geen vast en objectief kader is uitgewerkt waarbinnen je een speler bestempelt als de beste. Jij hanteert andere criteria als ik. Ik hanteer andere criteria als SC. De dag dat de criteria voor een lijst objectief zijn uitgewerkt en iedereen zich daar aan houdt, is de dag dat je kan zeggen dat iemand zijn lijstje fout is. Jammer genoeg is dat tevens de dag dat lijstjes maken nutteloos is geworden.

En een protip Jannes. Het kan misschien wel zijn dat je meer weet over iets, maar wat denk je dat belangrijker is? Dat jij dit weet of dat je dit met bijna elke post toont?
 
Reactiescore
3.584
Ik durf gerust toegeven dat ik niet alles weet en dat ik fout kan zitten.

Het is niet relevant of je al dan niet die intentie hebt, het blijft gewoon een feit dat je jezelf indirect ophemelt.

De intentie is altijd relevant maar in feite blijft het hetzelfde ja.


Het feit dat je denkt dat ik jouw kennis over w51 in twijfel trekt en dit verbindt met onwetendheid, maakt al duidelijk dat je niet alles weet en dat jij ook fout kan zitten.

De discussie over beste speler is tamelijk zinloos, aangezien er geen vast en objectief kader is uitgewerkt waarbinnen je een speler bestempelt als de beste. Jij hanteert andere criteria als ik. Ik hanteer andere criteria als SC. De dag dat de criteria voor een lijst objectief zijn uitgewerkt en iedereen zich daar aan houdt, is de dag dat je kan zeggen dat iemand zijn lijstje fout is. Jammer genoeg is dat tevens de dag dat lijstjes maken nutteloos is geworden.

En een protip Jannes. Het kan misschien wel zijn dat je meer weet over iets, maar wat denk je dat belangrijker is? Dat jij dit weet of dat je dit met bijna elke post toont?

Ik zeg ook niet dat ik alles weet en niet fout kan zitten. Er zijn veel dingen die ik niet weet, je kan ook niet alles weten. Wat je nu zegt zijn clichés he :p Criteria is inderdaad voor iedereen anders maar er mag wel een zelfde basis/richtlijn zijn waarnaar gekeken moet worden.

Ik post nooit om te tonen dat ik het beter weet maar om andere te overtuigen te zien hoe ik het zie.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik zeg ook niet dat ik alles weet en niet fout kan zitten. Er zijn veel dingen die ik niet weet, je kan ook niet alles weten. Wat je nu zegt zijn clichés he :p Criteria is inderdaad voor iedereen anders maar er mag wel een zelfde basis/richtlijn zijn waarnaar gekeken moet worden..

Ik heb net een test gemaakt voor mijn examen, ik mag ook wel eens in clichés vallen :p

De ene legt de nadruk meer op de huidige situatie, de andere op het verleden. Nog een andere neemt deze 2 samen. Dan heb je nog andere dimensies waarnaar je kunt kijken zoals aanvallend, verdedigend, samenwerkingsverband, vv`s, leidersschap,..

Zoals je ziet, is het nogal complex om daarover richtlijnen te lanceren die resulteren in 1 speler.
 

DeletedUser31490

Guest
Beste speler:

Humble:
SnDD: Heeft een tijdje moeilijk gezeten, maar heeft verscheidene aanvallen goed afgeslagen en lijkt nu volledig open te bloeien. Sterke spelers (voor zover ik hoor toch), met doorzettingsvermogen, zie ze nog veel betekenen aan het noordfront met Edict.

Leuk lijstje om te lezen en bedankt voor de nominatie!:D
 

DeletedUser58227

Guest
En dit is al de tweede wereld waar ik Stan meemaak, de vorige werd die bij mijn weten gekickt voor botten. Al niet meteen positief.
Ook hier is die, voor zover ik er ervaring mee heb gehad (een pm over en weer), gewoon niet aangenaam. (eufemisme)

Je hebt mij nog nooit meegemaakt. Je verward me met een andere Stan waarschijnlijk, dat wel vaker voorkomt. Ik ben nooit gekickt geweest omwille van scripts oid, noch dat ik gebot heb.
Daarnaast hebben wij elkaar op deze wereld vrijwel niet gesproken en ben ik niet degene geweest die jou op een vervelende manier heeft benaderd.
Wilde dit nog even gezegd hebben omdat hier nu een verkeerd beeld over me wordt geschetst op het moment dat ik niet meer op het AF kom. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50613

Guest
Hm, vreemd.. werd me verteld dat je dezelfde Stan was. Moest dat niet zo zijn, dan mijn excuses voor het misverstand. :)
 
Reactiescore
3.584
Zo zie je toch maar weer dat ik ook echt alleen sta in het altijd gelijk hebben. Best een vermoeiend eenzaam bestaan :(
 

DeletedUser77155

Guest
ik lees al een jaar dat SC de beste speler zou zijn, waarom verliest hij dan zoveel dorpen bij de eerste de beste aanval op hem , ik zou me dan bijna zelf de beste speler ga noemen na diverse mass,a al overleefd te hebben lol
 

DeletedUser77798

Guest
Jannes zal zo wel komen verklaren , geen zorgen. Uw vragen zullen worden beantwoord.
 
Bovenaan