Golden Awards

DeletedUser

Guest
Dat is ook allesbehalve optimaal en de reden kan je wel raden, maar het is niet het enigste wat we als stamzijnde edelen xd
Toch een kleine nuance :rolleyes:

Hans, je beschuldigt de vijand van dingen, maar je kijkt nooit naar je zelf of je eigen stam. Echt waar dat vind ik best zwak. In gesprek zijn met jouw heeft toch geen zin.
 

DeletedUser77788

Guest
Gaat lekker hier zeg

Een klein puntje: we weten allemaal dat Edict het heel zwaar had tegen Humble en At All en op punt stonden te knappen.
Zegt dus al genoeg over hoe makkelijk Humble zou winnen als zei een overmacht hadden.

ik heb mijn uitdaging gehad iig nu no geven de wereld rustig uitspelen.

Die gesprekken over meer "uitdaging" zijn echt bullshit... De waarheid is dat Runnel door At All en Humble geen ruimte meer kreeg en hij niet wilde jumpen vanwege zijn "mooie" rim cluster punt.
Vind nog het ergste dat toen ik in de chats bij Edict zat er werd gesproken over hoe oneerlijk At all+Humble vs Edict was terwijl ik de wereld nu door de stab van een aantal At All leden presies hetzelfde vind maarja verdraai dit maar tot jullie voordeel.
Dat is waar iedereen hier zo goed in is.

Als laatste miss een schok voor de meesten maar ik hoop dat Edict wint vooral omdat het wel erg sneu zou zijn om met zo'n overmacht te verliezen en omdat ik dan nog kan zeggen dat ik iemand in de winnende stam heb weggespeeld :eek:

Nee grapje hoor xd go Humble heel veel succes met deze mooie uitdaging!
 

DeletedUser75339

Guest
Gaat lekker hier zeg

Een klein puntje: we weten allemaal dat Edict het heel zwaar had tegen Humble en At All en op punt stonden te knappen.
Zegt dus al genoeg over hoe makkelijk Humble zou winnen als zei een overmacht hadden.



Die gesprekken over meer "uitdaging" zijn echt bullshit... De waarheid is dat Runnel door At All en Humble geen ruimte meer kreeg en hij niet wilde jumpen vanwege zijn "mooie" rim cluster punt.
Vind nog het ergste dat toen ik in de chats bij Edict zat er werd gesproken over hoe oneerlijk At all+Humble vs Edict was terwijl ik de wereld nu door de stab van een aantal At All leden presies hetzelfde vind maarja verdraai dit maar tot jullie voordeel.
Dat is waar iedereen hier zo goed in is.

Als laatste miss een schok voor de meesten maar ik hoop dat Edict wint vooral omdat het wel erg sneu zou zijn om met zo'n overmacht te verliezen en omdat ik dan nog kan zeggen dat ik iemand in de winnende stam heb weggespeeld :eek:

Nee grapje hoor xd go Humble heel veel succes met deze mooie uitdaging!

Ze hadden een overmacht die dan ook veel groter was dan de overmacht die edict nu heeft vs humble.
Dat was iets van 40 mil vs 16 mil.
Dan is de huidige situatie toch veel eerlijker
maar dat is allemaal al zoveel keer verteld , beetje afgezaagd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59552

Guest
Iedereen ? , floor en menno om er al 2 te noemen.
Hoorde dat vooral menno het gezeik van jannes beu was , zeer begrijpelijk natuurlijk.
..
Iedereen die *nu* speelt. Floor en Menno, wat praat jij? Floor is op een rondreis en Menno was er eigenlijk nooit, dat hij dan door Jannes aangemaand wordt om op zijn account te spelen, is toch wat een leider hoort te doen.

Echt jongen, kap eens met dat geprovoceer telkens maar van je. Niet alleen omdat het nergens op slaat, maar omdat het langzamerhand een beetje zielig begint te worden.
 

DeletedUser75339

Guest
Iedereen die *nu* speelt. Floor en Menno, wat praat jij? Floor is op een rondreis en Menno was er eigenlijk nooit, dat hij dan door Jannes aangemaand wordt om op zijn account te spelen, is toch wat een leider hoort te doen.

Echt jongen, kap eens met dat geprovoceer telkens maar van je. Niet alleen omdat het nergens op slaat, maar omdat het langzamerhand een beetje zielig begint te worden.

Menno kwam anders aardig gemotiveerd over.
Zag hem ook vv'en op infekted enzo.
In het begin was het ook allemaal van : "jannes is mijn maatje"

en het eindigde met : "ga vooral niet in de stam van jannes spelen , alleen maar gezeik".

Voor de rest weet ik er niks over, maar aangezien jij het had over spelerswisselingen leek dat mij wel een mooi voorbeeld om jouw hypocrisie aan te kaarten.

Hans, je beschuldigt de vijand van dingen, maar je kijkt nooit naar je zelf of je eigen stam. Echt waar dat vind ik best zwak. In gesprek zijn met jouw heeft toch geen zin.

Ik durf best toegeven dat tnp best wat barbaren edelt , heeft ook een moeilijk front om door te beuken en houdt zich voornamelijk staande.
Die barbs zijn er voor de versterking van het cluster.
Het is niet ideaal zeker niet , maar het is ook maar 1 account.
 

DeletedUser77798

Guest
Een klein puntje: we weten allemaal dat Edict het heel zwaar had tegen Humble en At All en op punt stonden te knappen.
Zegt dus al genoeg over hoe makkelijk Humble zou winnen als zei een overmacht hadden.

Zal ik jou een trompet geven, dan kan je in de muziekschool gaan verder blazen.
 

DeletedUser50613

Guest
Grappig dat humble hier nu loopt te janken van ' zei hebben meer troepen als ons'..

2 van de 3 inactieve accounts die jullie hebben weggespeeld (waar je oh zo trots op bent), werden weggespeeld toen de overmacht Edict vs Humble/At All makkelijk 1 tegen 3 was. Maar ja, dat zijn natuurlijk pro prestaties.
Als het overwicht eens een fractie de andere kant opgaat en je incasseert zelf eens verliezen, dan trekt het op niks want 'de anderen gebruikten meer clears of stuurden meer def."

Voor die acties heb je trouwens nog een 'knap gedaan' gekregen van verschillenden uit Edict. Want hoe spijtig het ook is, een actie die succesvol is, is goed gedaan.

En die wimpel zitten jullie hier nu al maanden lang te zwaaien..

Dan krijg je eens een tikje terug en je topspeler verliest wat dorpen.. en meteen gaat Humble in volle anaal-mode om alles af te kraken..

Wij zijn blij dat we eens een tik kunnen teruggeven, en dat mag best ook eens gezegd worden. Heb dan de ballen om toe te geven dat het een goeie actie was en ga verder met de oorlog, want die is nog lang niet gedaan.

btw, bb'tjes edelen is op zich niks mis mee :) Schiet me af voor die opinie, maar ik doe het zelf ook, zeker in de early game.. niks zo leuk als een lekker compact cluster. En ik ben gierig.. waarom farm inkomsten delen als ik ze voor de volle 100% kan inpikken :D
 

DeletedUser50613

Guest
Ik ben een luie farmer.. laat iemand anders dat voor mij doen, en dan plunder ik hun opslagplaatsen. >.>
 

DeletedUser

Guest
Wij zijn blij dat we eens een tik kunnen teruggeven, en dat mag best ook eens gezegd worden. Heb dan de ballen om toe te geven dat het een goeie actie was en ga verder met de oorlog, want die is nog lang niet gedaan.

En dat word vanuit mijn kant dan ook gewaardeerd, een massa van Edict, die heeft namelijk lang op zich laten wachten! Tuurlijk het verlies van dorpen aan onze kant is jammer, maar dat hoort er bij. (Verzorg je de dorpjes wel goed? Zodat ze straks weer naar ons mogen?:rolleyes:)

Wil nog wel 1 ding zeggen over de spelers die weggespeeld zijn Punkerke, die spelers hebben het Sndd wel knap lastig gemaakt en wij reageerde daar met een massa op.
Dat wordt in mijn ogen ook vergeten of zie ik dat dan verkeerd?
 

DeletedUser50613

Guest
Kan best zijn dat die accounts wel goed bezig waren in de onderlingen strubbelingen, maar weet alleen dat zodra de massa kwam, ze ineens allemaal 'druk' waren in RL en zelf niet online konden zijn.. vv dumpen en gewoon dagenlang niet te zien waren.
Dikwijls dan een vv krijgen en 100den ongetagde aanvallen zien.. geen stacks, geen mobiele, geen recaps. Dat is een verloren account :/

Enerzijds jammer om die dorpen aan de vijand te verliezen, anderzijds heb ik zelf niet zo heel veel sympathie voor renners (geen referentie naar Runner btw :p Hans doet het goed tegenwoordig! )

Maar soit, die dingen gebeuren, we hadden dat als stam mss beter kunnen opvangen en voorbereiden want sommige van die massa's waren wel te verwachten.. maar dat zijn fouten waar we hopelijk uit geleerd hebben.
 

DeletedUser

Guest
Kijk! Er ontstaat zowel een kleine glimlach aan mijn kant. :)
Van je fouten moet je leren, dat maakt het spel des te leuker.
 

DeletedUser77798

Guest
Zoals ik al zei, zijn wij enorm laks geworden omdat alles zo makkelijk ging laatste maanden. Jullie hebben een grote kwantitatieve overmacht in de stam ge invite. Wij zullen wel terug op niveau raken en tonen wie de beste stam is zoals we dat al de gehele wereld zijn.

Massa op SC zat ook niks tactiek in en 100% gebruik maken van de overmacht in punten. Prestatie kan je dat niet noemen. Goed 50 dorpen (ofzo idk) kwijt acc verre van gebroken en zal wel terug slaan. Wij maken ons niet teveel druk hierom moest je dat denken.

Hmm , als ik het zo hoor heb je er niet veel zin meer in Janus? Je kan beter stoppen door al die overmacht van ons.
Trouwens mag ik eens langs komen bij jou voor een sessie hoe je wel moet aanvallen dan? Want blijkbaar zuig ik er nog steeds in :s

Ik leer wel bij van mijn grote idool SC die tussen zijn Fakes een beetje edels gaat gooien zodat die denkt dat ik erover struikel. of lekker om 5u30 als die gedaan heeft met werken een beetje edels gaat gooien hopend dat de tags verkeerd staan. Dat is
Zoals iemand op de achterkant van zn kop tikken met een hamer als die niet kijkt en hem zo KO slaan.
Ik heb niet tegen die vent want het is een goeie speler. Zet veel druk, geeft niet snel op , blijft volhouden met incs gooien. Laat zich niet doen na veel verloren confrontaties.

Maar vertel me nu eens wat er dan wel taktiek is ?
 
Bovenaan