Golden Awards

DeletedUser77275

Guest
Wijzelf gaan momenteel nog even weg blijven van de P&P's, we kunnen alleen zeggen dat we ons best zullen doen!

Talking about Grande, jij bent zelf niet de 'trotse oprichter' die je jezelf noemt in je signature volgens mij :eek:

Tenzij Gilles een nieuw AF account heeft waar ik niets van af weet natuurlijk :rolleyes:
 

DeletedUser58625

Guest
Ik wist niet dat dit het meest serieuze topic van wereld 48 was? We moeten iemand noemen he? En Revenge is Mine was ons opgevallen qua farmopbrengsten, in deze fase van het spel kan je moeilijk iedere leider beoordelen. Hij was in onze ogen van alle 'bekende' leiders ons het meest negatief opgevallen ivm farmopbrengsten en ledenaantal van War! Dit is onze mening en dit is ook de bedoeling van het topic. Wat jij of anderen vinden over onze mening boeit ons eigenlijk bitter weinig, onze mening blijft dezelfde :D

Het kan perfect een goede kerel zijn met goede delegerende kwaliteiten, maar om dit te vergelijken met je managervoorbeeld. Een manager hoeft een voorbeeld te zijn op alle vlakken, als een manager een kleine fout maakt of een negatief geurtje aan zich hangen heeft, dan wordt hij veel sneller 'bespot' dan een werknemer die een fout maakt. Dit is ook de reden waarom wij Revenge is Mine gekozen hebben.

Komische reactie nog wel. Of was je serieus? Dit is een P&P forum, meesten zitten Grande te complimenteren, ik vind dat onterecht en geef daar argumenten bij. Op die manier kunnen de neutrale lezers hier overtuigd raken dat Grande eerder onterecht de hemel wordt ingeprezen. Althans in deze fase.

Nogmaals, farminkomsten zouden je beeld gerust mogen beïnvloeden, maar dat hoort dan in de categorie: slechtste speler. De beste/slechtste stamleider is een hele andere categorie waar prestaties in het spel zelf weinig relevant voor zijn.

Ik zie Grande in tegenstelling tot jou wel degelijk als een stam met potentie, ze groeien redelijk het argument over de kleine dorpen is natuurlijk niet geheel relevant omdat dat in de Grande tijd in het geheel niet meer is voorgekomen, enkel in het begin.. Toen alle dorpen ook kleiner waren.

Ik zie in mezelf ook geen stam met potentie, beetje moeilijk in m'n eentje uiteraard.
Kleine dorpen edelen ad start is wel relevant, het geeft een duidelijk beeld over hoe ze gestart zijn. Als je een dorp onder de 1k gaat edelen ben je voor mij gewoon slecht gestart. Argument dat er enkel kleine dorpen waren is ook bullshit, dan ga je maar voor een trein en laat je de buurt nog maar wat groeien tot er dorpen zijn die het waard zijn om te edelen. Dat ze aan de start dorpen verliezen heb je ook niet echt op gereageerd.
 
Reactiescore
6
Ergens heb je gelijk. Maar wie zit er in War! buiten Revenge dieje kent van voorbije werelden?

Ik herken niet echt iemand, maar ben dan ook al even weg geweest van het hele TW gebeuren.
In mijn ogen is een stam van 40 man bijeenhouden niet moeilijk. Het begint pas moeilijk te worden als het stuk voor stuk mensen zijn die iets verwezenlijkt hebben op voorbije werelden of denken iets verwezenlijkt te hebben. En die denken dat ze een stam kunnen leiden.

Maar dat neemt niet weg dat War! nog bestaat, maar ofdat Revenge degene is die alles bijeen houdt ofdat dat iemand anders is, dat is moeilijk om te oordelen. Naar de buitenkant toe is hij de leider, maar is hij dat in de stam zelf ook?

Ik herken niemand echt, wil dat dan zeggen dat er geen enkele goede speler is op w48?
Het niveau van deze wereld is wel bedroevend, maar zo laag is het ook weer niet.

Herkennen is niet echt een referentie, omdat 1 je onmogelijk elke speler van een acc kan kennen, wat met nieuwe 'toppers' etc, 'toppers' van werelden die jij toevallig niet gespeeld hebt, en 2, zoals hammer bro al aangaf, spelen heel wat spelers op nieuwe acc's.
 

DeletedUser76166

Guest
Ik zie in mezelf ook geen stam met potentie, beetje moeilijk in m'n eentje uiteraard.
Kleine dorpen edelen ad start is wel relevant, het geeft een duidelijk beeld over hoe ze gestart zijn. Als je een dorp onder de 1k gaat edelen ben je voor mij gewoon slecht gestart. Argument dat er enkel kleine dorpen waren is ook bullshit, dan ga je maar voor een trein en laat je de buurt nog maar wat groeien tot er dorpen zijn die het waard zijn om te edelen. Dat ze aan de start dorpen verliezen heb je ook niet echt op gereageerd.
Mja dat kan, je kan ook gewoon wel al dorpen edelen en er zelf wat effort in steken, maakt verder niet zo veel uit behalve dat je dan de opbouw van die dorpen bij de hand kan nemen. Het is namelijk ook een risico, ik zou als ik jou buurman was misschien wel tussentijds een clear langs sturen, je speelt immers offensief. Nogal zonde van je edels dan.
En dat van de start dorpen verlies heb ik inderdaad niet op gereageerd, ik ben niet van Grande, dorpen verliezen is altijd slecht dus daar hoef ik verder niks over te zeggen of uit te leggen.

Doordat mensen bb's edelen zullen er farms weg vallen waardoor je dus minder kan farmen dan als je gewoon een 3k + dorp edelt.
Verder zal je waarschijnlijk ook nog goedkoper uit zijn en sneller groeien.
Tenzij je gewoon een goede start hebt, en voorloopt op de nabije omgeving,dan speel je vroegtijdig mensen weg die dus op delete gaan en barb worden, als het verschil in dorp grootte dan niet te groot is zou ik voor die barb gaan, maar indien er gewoon 3K dorpen naast lagen weet ik het ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58625

Guest
Dat maakt zeker wel een verschil, in een dorp van 500 punten moet je nog heel veel gs investeren in de uitbouw ervan terwijl je anders meteen meer lc kan maken om farminkomsten te vergroten. Hoe meer je farmt, hoe sneller je groeit, zo werkt het aan de start. Uit een 500 punten BB kan je amper farmen en verlies je veel gs die anders naar troepen zouden gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Dat maakt zeker wel een verschil, in een dorp van 500 punten moet je nog heel veel gs investeren in de uitbouw ervan terwijl je anders meteen meer lc kan maken om farminkomsten te vergroten. Hoe meer je farmt, hoe sneller je groeit, zo werkt het aan de start. Uit een 500 punten BB kan je amper farmen en verlies je veel gs die anders naar troepen zouden gaan.

ben ik het niet helemaal mee eens.
Je kan ook rijk zijn en zoals Team rocket 100k + pp er tegen aan gooien :rolleyes:
 

DeletedUser76269

Guest
Verklaar je nader?


Oke komt ie,

Een geleden kwamen hij en zn stam smeken om een BG. Die hebben we vriendelijk afgewezen omdat we geen BG wouden. Vervolgens heb ik een gesprek met 1milan10 gehad en daaruit is toen gekomen dat hij en een stamlid een persoonlijke NAP zouden nemen. Beide zijn hierin akkoord gegaan:

Dat is hier te zien.

Tot 14 Mei ging dit dus ook goed. Toen uit het niets stuurde hij 3 clears en een edel naar het desbetreffende persoon. Ik ben toen in gesprek gegaan (misschien niet op de meest nette manier maar was behoorlijk geirriteerd omdat ik met hun stam ook nog is in overleg was over iets wat er voor dit forum niet te doet. En dan openen ze ook nog is de aanval waardoor de persoonlijke NAP sowieso verbroken was en het gesprek eigenlijk geen in meer had) en hij zou de aanvallen staken tot er overlegd was wat ze hiermee zouden doen.

Daar kwam dit gesprek uit.

Hier zie je dus duidelijk dat hij zelf zegt dat je het niet kan maken hem te verbreken en vervolgens meteen aan te vallen. (dat ik weet is er afgesproken 3 dagen na het verbreken pas te mogen aanvallen, maar dat bericht is al verwijderd dus heb daar geen bewijs van). Vervolgens na dit gesprek komt dit binnen.

Waarna uiteindelijk dit volgde.

Nu ben ik wel blij dat de stam zich wel aan de afspraken houdt en 1milan10 ook per direct gekickt heeft.
 
Reactiescore
656
Oeh nice, weet ik ook weer welke spelers er in MP spelen :D

Lol, dus nadat de stam hem kicked ga jij zoiets zeggen over MP xD.
MP heeft het goed opgelost door hem te kicken.
 

DeletedUser61161

Guest
Lol, dus nadat de stam hem kicked ga jij zoiets zeggen over MP xD.
MP heeft het goed opgelost door hem te kicken.

oh doelde het niet echt negatief, ik vind het zelfs goed hoe jullie dit hebben opgelost.
Bedoelde meer de namen die ik tegenkwam in het chat gesprek en ik geen weet had dat die in MP speelde :p
 
Reactiescore
206
Beste speler: Weutel, heeft zich imo al enigszins bewezen en weet zich ook met tegenslagen nog als topper staand te houden.
Beste stam: Vind ik nog vrij vroeg. Mocht ik er nu een moeten noemen zou het gaan om: Guard, .I. of vermoedelijk Forza.
De beste stam speler: Khurma
Het grootste ego: Naar horen zeggen Team Rocket, al ken ik ze zelf niet.
Beste leider: Als Boregore dit doet voor Guard, ben ik er zeker van dat hij deze titel op dit moment verdient.
Slechtste leider: nog niet van toepassing imo.
Meest overschatte stam: War! (al weet ik niet of iemand zo dom is ze daadwerkelijk te onderschatten).
Meest onderschatte stam: EVP
Meest overschatte speler: Bassienw
Meest onderschatte speler: Khurma
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nanake, Khurma
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bassienw
Mooiste spelers naam: Art Of Abstraction
Mooiste stam naam: Vanguard
Het tofste topic: Golden award
Het domste topic: Top/flop's. Is het niveau vaak te laag voor dezer dagen. Anders juist de favoriet.
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Nog een beetje vroeg voor dergelijke beledigingen als je helft niet (her)kent, niet dan?
Mooiste profiel foto van spelers: Denissen :eek:
Nee dat is nogal flauw, me dunkt. Dunders, van die stijl hou ik wel ;)
Mooiste profiel foto van stammen: Only!, bij gebrek aan beter.
Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst: Khurma
Meest belovende stam voor de toekomst: .I.
Grootste blunder: Nominatie voor mijn medespeler, die vergat rammen mee te sturen bij het vegen :ram:
Voor wie heb je nu echt respect: Khurma & Jannes
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Khurma en een 'vijandig' team dat een leuke strijd bied.
 
Reactiescore
6
Beste speler:
Beste leider: Als Boregore dit doet voor Guard, ben ik er zeker van dat hij deze titel op dit moment verdient.


Boregore speelt helemaal niet in Guard, volgens mij verwissel je hem met Joris. Joris speelt wel in Guard.

Lol, dus nadat de stam hem kicked ga jij zoiets zeggen over MP xD.
MP heeft het goed opgelost door hem te kicken.

Mja, jullie hebben nu wel je stabber gekicked, maar jullie zitten nu wel nog met een clusterfucker...
 
Reactiescore
206
Boregore speelt helemaal niet in Guard, volgens mij verwissel je hem met Joris. Joris speelt wel in Guard.

Spreek je net via PM en hoor het inderdaad.
Zag boregore hier ergens reageren meen ik, dus vandaar dat ik die link wellicht automatisch verkeerd heb gelegd.

Thanks voor de head-up ;)
 

DeletedUser61161

Guest
Mja, jullie hebben nu wel je stabber gekicked, maar jullie zitten nu wel nog met een clusterfucker...

Meh, denk dat je nu nog niet echt van clusterfuckers kan spreken?:p
Anders heb ik er ook 30 in mijn cluster (chuckle)
 
Bovenaan