Golden Awards

DeletedUser61161

Guest
Momenteel 600k trouwens voor de geïnteresseerden :confused::confused::confused:

Oke dus als mensen weinig farmen wilt dat zeggen dat ze slechte leiders zijn? :rolleyes:
Misschien ligt het aan mij maar die redenering is wel nieuw voor mij :p
 
Reactiescore
1.893
Voor kortzichtige mensen is dat best een logische redenering hoor.
 

DeletedUser73250

Guest
Mooiste spelers naam:Son of Azuma, swaghetti yolonaise

Mooiste profiel foto van spelers:vind men eigen plaatje wel 1 van de betere en son of azuma is ook mooi.

Meest onderschatte speler: Son of Azuma en weutel



Mooiste stam naam: grande

Meest belovende stam voor de toekomst: grande. Hier gaan we denk ik nog veel leuke dingetjes zien. zit wat mij betreft in ieder geval prima in elkaar.



Meest belovende stam voor de toekomst: Grande


Beste speler: Son of Azuma

Meest onderschatte stam: Grande

Mooiste stam naam: Grande

Mooiste profiel foto van stammen: Grande

Meest belovende stam voor de toekomst: Grande

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Son of Azuma / Khurma




Bedankt heren! ;)
 

DeletedUser76166

Guest
Ik ben ook benieuwd naar Grande.. Ziet er tot nu toe goed uit.
 

DeletedUser58625

Guest
Mwah nee, Revenge is Mine z'n farmrecord was een dikke week geleden 200k, zegt genoeg naar mijn mening :rolleyes:

En wat heeft farmen met iemands capaciteiten om een stam te leiden te maken? Iemand kan nog zo'n grote noob zijn maar toch een fantastische stamleider zijn omdat hij weet hoe hij moet organiseren, er is een reden waarom managers van bedrijven manager zijn en niet aan de lopende band staan.

Farmen heeft overigens ook niets te maken met hoe goed iemand is, als je met 10 op een account gaat spelen ben je waarschijnlijk altijd online en kan je veel farmen. Farmen is een kwestie van tijd & toewijding, op A, B & C drukken is niet iets wat moeilijk is maar wel iets waar je tijd & zin in moet hebben.

Overigens, hoezo ziet Grande er 'veelbelovend' uit? Ik zie daar maar 1 of 2 accounts met potentie om eerlijk te zijn. De meeste leden begonnen met vrij kleine dorpen te edelen (500p bb's), verloren al een dorp. Ze hebben nog letterlijk niks van tegenstand gehad en liggen lekker veilig id rim met enkel .I. naast hen. Voor al deze lovende woorden zou ik eerder afwachten hoe ze het doen tegen .I. want dat lijkt mij imo de betere stam in die buurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73250

Guest
Overigens, hoezo ziet Grande er 'veelbelovend' uit? Ze hebben nog letterlijk niks van tegenstand gehad en liggen lekker veilig id rim zonder grote stammen in de buurt.

Wijzelf gaan momenteel nog even weg blijven van de P&P's, we kunnen alleen zeggen dat we ons best zullen doen!
 

DeletedUser77418

Guest
En wat heeft farmen met iemands capaciteiten om een stam te leiden te maken? Iemand kan nog zo'n grote noob zijn maar toch een fantastische stamleider zijn omdat hij weet hoe hij moet organiseren, er is een reden waarom managers van bedrijven manager zijn en niet aan de lopende band staan.

Ik wist niet dat dit het meest serieuze topic van wereld 48 was? We moeten iemand noemen he? En Revenge is Mine was ons opgevallen qua farmopbrengsten, in deze fase van het spel kan je moeilijk iedere leider beoordelen. Hij was in onze ogen van alle 'bekende' leiders ons het meest negatief opgevallen ivm farmopbrengsten en ledenaantal van War! Dit is onze mening en dit is ook de bedoeling van het topic. Wat jij of anderen vinden over onze mening boeit ons eigenlijk bitter weinig, onze mening blijft dezelfde :D

Het kan perfect een goede kerel zijn met goede delegerende kwaliteiten, maar om dit te vergelijken met je managervoorbeeld. Een manager hoeft een voorbeeld te zijn op alle vlakken, als een manager een kleine fout maakt of een negatief geurtje aan zich hangen heeft, dan wordt hij veel sneller 'bespot' dan een werknemer die een fout maakt. Dit is ook de reden waarom wij Revenge is Mine gekozen hebben.
 

DeletedUser76166

Guest
Overigens, hoezo ziet Grande er 'veelbelovend' uit? Ik zie daar maar 1 of 2 accounts met potentie om eerlijk te zijn. De meeste leden begonnen met vrij kleine dorpen te edelen (500p bb's), verloren al een dorp. Ze hebben nog letterlijk niks van tegenstand gehad en liggen lekker veilig id rim met enkel .I. naast hen. Voor al deze lovende woorden zou ik eerder afwachten hoe ze het doen tegen .I. want dat lijkt mij imo de betere stam in die buurt.
Ik zie Grande in tegenstelling tot jou wel degelijk als een stam met potentie, ze groeien redelijk het argument over de kleine dorpen is natuurlijk niet geheel relevant omdat dat in de Grande tijd in het geheel niet meer is voorgekomen, enkel in het begin.. Toen alle dorpen ook kleiner waren.
 
Reactiescore
6
Ik wist niet dat dit het meest serieuze topic van wereld 48 was? We moeten iemand noemen he? En Revenge is Mine was ons opgevallen qua farmopbrengsten, in deze fase van het spel kan je moeilijk iedere leider beoordelen. Hij was in onze ogen van alle 'bekende' leiders ons het meest negatief opgevallen ivm farmopbrengsten en ledenaantal van War! Dit is onze mening en dit is ook de bedoeling van het topic. Wat jij of anderen vinden over onze mening boeit ons eigenlijk bitter weinig, onze mening blijft dezelfde :D

Het kan perfect een goede kerel zijn met goede delegerende kwaliteiten, maar om dit te vergelijken met je managervoorbeeld. Een manager hoeft een voorbeeld te zijn op alle vlakken, als een manager een kleine fout maakt of een negatief geurtje aan zich hangen heeft, dan wordt hij veel sneller 'bespot' dan een werknemer die een fout maakt. Dit is ook de reden waarom wij Revenge is Mine gekozen hebben.

Zie jij andere topics dan? Zo'n dooie boel hier.

Verder kan je het ook anders beschouwen dat ledenaantal. Revenge slaagt er in om zoveel leden bijeen te houden, zo slecht kan hij het dan toch niet doen?
 

DeletedUser77250

Guest
Zie jij andere topics dan? Zo'n dooie boel hier.

Verder kan je het ook anders beschouwen dat ledenaantal. Revenge slaagt er in om zoveel leden bijeen te houden, zo slecht kan hij het dan toch niet doen?

Om erbij in slaap te vallen hier.

Inderdaad, zo kan je het ook bekijken, tot nu toe slaagde hij daar in maar zal het later nog lukken..
 

DeletedUser

Guest
Zie jij andere topics dan? Zo'n dooie boel hier.

Verder kan je het ook anders beschouwen dat ledenaantal. Revenge slaagt er in om zoveel leden bijeen te houden, zo slecht kan hij het dan toch niet doen?

Ergens heb je gelijk. Maar wie zit er in War! buiten Revenge dieje kent van voorbije werelden?

Ik herken niet echt iemand, maar ben dan ook al even weg geweest van het hele TW gebeuren.
In mijn ogen is een stam van 40 man bijeenhouden niet moeilijk. Het begint pas moeilijk te worden als het stuk voor stuk mensen zijn die iets verwezenlijkt hebben op voorbije werelden of denken iets verwezenlijkt te hebben. En die denken dat ze een stam kunnen leiden.

Maar dat neemt niet weg dat War! nog bestaat, maar ofdat Revenge degene is die alles bijeen houdt ofdat dat iemand anders is, dat is moeilijk om te oordelen. Naar de buitenkant toe is hij de leider, maar is hij dat in de stam zelf ook?
 

DeletedUser76166

Guest
Maar dat neemt niet weg dat War! nog bestaat, maar ofdat Revenge degene is die alles bijeen houdt ofdat dat iemand anders is, dat is moeilijk om te oordelen. Naar de buitenkant toe is hij de leider, maar is hij dat in de stam zelf ook?

Een stam kan bijeen gehouden worden door de leider, maar dan moeten er wel stabiliserende factoren in een stam zitten, mensen die relatieveren en de rust behouden.
 

DeletedUser73132

Guest
meh, ik dacht aangezien jij toch mijn post selectief leest reageer ik ook maar als een vis op droog zand met 30 graden.
Ik zal het dan maar is uitleggen.
Ik had het over skills waaronder ik ook doorzettingsvermogen rekende.
En dan heb je jij die er precies het stukje doorzettingsvermogen uitpakt en het stukje skills compleet weg laat waardoor je dus totaal mijn post verkeerd heb opgevat en jouw post totaal zijn kracht verliest.

Dat is dus de reden waarom ik het niet nodig vond om er iets van moeite in te steken.

Ja dat zou ik ook zeggen als je er geen antwoord op hebt.. :eek:

Je zegt dat het algemeen bekend is dat er in Forza spelers zitten zonder skills, en geeft als voorbeeld gebrek aan doorzettingsvermogen. Daar reageer ik dan op en dan ben ik de persoon die selectief leest? :confused:
Ik kan ook wel zeggen dat het algemeen bekend is dat jouw postniveau zeer bedroevend is omdat je dingen roept die niet kloppen...
 

DeletedUser61161

Guest
Ik wist niet dat dit het meest serieuze topic van wereld 48 was? We moeten iemand noemen he? En Revenge is Mine was ons opgevallen qua farmopbrengsten, in deze fase van het spel kan je moeilijk iedere leider beoordelen. Hij was in onze ogen van alle 'bekende' leiders ons het meest negatief opgevallen ivm farmopbrengsten en ledenaantal van War! Dit is onze mening en dit is ook de bedoeling van het topic. Wat jij of anderen vinden over onze mening boeit ons eigenlijk bitter weinig, onze mening blijft dezelfde :D

Het kan perfect een goede kerel zijn met goede delegerende kwaliteiten, maar om dit te vergelijken met je managervoorbeeld. Een manager hoeft een voorbeeld te zijn op alle vlakken, als een manager een kleine fout maakt of een negatief geurtje aan zich hangen heeft, dan wordt hij veel sneller 'bespot' dan een werknemer die een fout maakt. Dit is ook de reden waarom wij Revenge is Mine gekozen hebben.

Meest overschatte speler: Weutel...man man man, wat veel bullshit in 1 post (rofl)

Ik zie Grande in tegenstelling tot jou wel degelijk als een stam met potentie, ze groeien redelijk het argument over de kleine dorpen is natuurlijk niet geheel relevant omdat dat in de Grande tijd in het geheel niet meer is voorgekomen, enkel in het begin.. Toen alle dorpen ook kleiner waren.

Hoezo is het niet relevant dat ze in het begin 500 punten bb's edelen? Ik snap het even niet.
Dat ze 500 punten bb's edelen in de start zegt voor mij redelijk wat over het niveau.
Doordat mensen bb's edelen zullen er farms weg vallen waardoor je dus minder kan farmen dan als je gewoon een 3k + dorp edelt.
Verder zal je waarschijnlijk ook nog goedkoper uit zijn en sneller groeien.

Ergens heb je gelijk. Maar wie zit er in War! buiten Revenge dieje kent van voorbije werelden?

Ik herken niet echt iemand, maar ben dan ook al even weg geweest van het hele TW gebeuren.

In mijn ogen is een stam van 40 man bijeenhouden niet moeilijk. Het begint pas moeilijk te worden als het stuk voor stuk mensen zijn die iets verwezenlijkt hebben op voorbije werelden of denken iets verwezenlijkt te hebben. En die denken dat ze een stam kunnen leiden.

Maar dat neemt niet weg dat War! nog bestaat, maar ofdat Revenge degene is die alles bijeen houdt ofdat dat iemand anders is, dat is moeilijk om te oordelen. Naar de buitenkant toe is hij de leider, maar is hij dat in de stam zelf ook?

De meeste spelers spelen op andere acc's dan dat ze op vorige werelden speelde.
Wat natuurlijk niet wil zeggen of het nu pro's zijn he:p
 

DeletedUser61161

Guest
Ja dat zou ik ook zeggen als je er geen antwoord op hebt.. :eek:

Je zegt dat het algemeen bekend is dat er in Forza spelers zitten zonder skills, en geeft als voorbeeld gebrek aan doorzettingsvermogen. Daar reageer ik dan op en dan ben ik de persoon die selectief leest? :confused:
Ik kan ook wel zeggen dat het algemeen bekend is dat jouw postniveau zeer bedroevend is omdat je dingen roept die niet kloppen...

Omdat het algemeen bekend is dat Forza geen sterke spelers heeft qua skills en bij skills reken ik ook doorzettingsvermogen.
Van de Acta. spelers die erbij zijn gekomen weet ik het niet precies maar het lijkt me sterk dat de acta. spelers heel Forza kunnen dragen dus het is puur afwachten wanneer de fronten vorm beginnen te krijgen :p

Ik heb hem er even bij gepakt :D
Waar geef ik het voorbeeld van doorzettingsvermogen?
Ik benadruk het enkel dat ik ook doorzettingsvermogen bij skills reken aangezien niet iedereen dat doet dus niks voorbeeld.
Dus nogmaals geef ik je als tip mee om voortaan mijn post beter te lezen.
 
Bovenaan