Golden Awards

Reactiescore
1.367

DeletedUser76269

Guest
Verklaar je nader. :rolleyes:

Forza ie een stam die min the man with no name geen reet voorstelt in mijn ogen. .Team rocket. kennen we allemaal wel en zijn prachtige ondergang. Ik zie dat bij deze wereld niet anders lopen. Alleen gaat het iets langer duren. De rest van de stam heb ik ook niet echt veel goede ervaring mee en hebben ook niet veel laten zien zonder PP. Daarnaast hebben hun het het makkelijkst gehad van alle top 10 stammen. met een 116 plaats op de ODD ranking (als ik me niet vergis). Denk ook niet dat ze goed met druk om kunnen gaan in ieder geval team rocket niet. En als eenmaal team rocket weer van de wereld is weggevaagd ben ik benieuwt hoelang ze het volhouden. Ik denk dat the man with no name de enige is die het langer volhoud.

Maar dit is mijn mening en uiteraard zal iedereen hier anders over denken. Maar puntje bij paaltje verdient war in mijn ogen de eerste plek dus gewoon. Zeker als ik zou moeten kiezen uit de top 5.
 

DeletedUser

Guest
Forza ie een stam die min the man with no name geen reet voorstelt in mijn ogen. .Team rocket. kennen we allemaal wel en zijn prachtige ondergang. Ik zie dat bij deze wereld niet anders lopen. Alleen gaat het iets langer duren. De rest van de stam heb ik ook niet echt veel goede ervaring mee en hebben ook niet veel laten zien zonder PP. Daarnaast hebben hun het het makkelijkst gehad van alle top 10 stammen. met een 116 plaats op de ODD ranking (als ik me niet vergis). Denk ook niet dat ze goed met druk om kunnen gaan in ieder geval team rocket niet. En als eenmaal team rocket weer van de wereld is weggevaagd ben ik benieuwt hoelang ze het volhouden. Ik denk dat the man with no name de enige is die het langer volhoud.

Maar dit is mijn mening en uiteraard zal iedereen hier anders over denken. Maar puntje bij paaltje verdient war in mijn ogen de eerste plek dus gewoon. Zeker als ik zou moeten kiezen uit de top 5.

vanwaar je haat tegen team pp :p
 
Reactiescore
1.367
Forza ie een stam die min the man with no name geen reet voorstelt in mijn ogen. .Team rocket. kennen we allemaal wel en zijn prachtige ondergang. Ik zie dat bij deze wereld niet anders lopen. Alleen gaat het iets langer duren. De rest van de stam heb ik ook niet echt veel goede ervaring mee en hebben ook niet veel laten zien zonder PP. Daarnaast hebben hun het het makkelijkst gehad van alle top 10 stammen. met een 116 plaats op de ODD ranking (als ik me niet vergis). Denk ook niet dat ze goed met druk om kunnen gaan in ieder geval team rocket niet. En als eenmaal team rocket weer van de wereld is weggevaagd ben ik benieuwt hoelang ze het volhouden. Ik denk dat the man with no name de enige is die het langer volhoud.

Maar dit is mijn mening en uiteraard zal iedereen hier anders over denken. Maar puntje bij paaltje verdient war in mijn ogen de eerste plek dus gewoon. Zeker als ik zou moeten kiezen uit de top 5.



Je hebt dit getypt terwijl je dit luisterde he? [video=youtube;BpwCJzPlz8k]https://www.youtube.com/watch?v=BpwCJzPlz8k[/video]
 

DeletedUser

Guest
Die band is al lang niet meer wat het geweest is. :(

Of hij luisterde dit:
[video=youtube;hKqG2EVzUrg]https://www.youtube.com/watch?v=hKqG2EVzUrg[/video]
 

DeletedUser61161

Guest
Verklaar je nader. :rolleyes:

Omdat het algemeen bekend is dat Forza geen sterke spelers heeft qua skills en bij skills reken ik ook doorzettingsvermogen.
Van de Acta. spelers die erbij zijn gekomen weet ik het niet precies maar het lijkt me sterk dat de acta. spelers heel Forza kunnen dragen dus het is puur afwachten wanneer de fronten vorm beginnen te krijgen :p
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: weutel, ondanks een afstraffing toch lekker aan het doorgroeien. Heeft ookal een top 10 speler uit de top 1000 gewerkt
Beste stam: Moeilijk, vind Guard, S11. en Grande wel mooie stammen. Guess S11.
De beste stam speler: markss21, nog geen slecht woord over hem gehoord
Het grootste ego: goh, in game nog niet veel ego's tegengekomen. Dus moet eerlijk blijven en mezelf hier zetten. :p
Beste leider: Le Chef Dangereux.
Slechtste leider: sophi, duidelijk een gefaalde stam, maar aan leaven denkt ze nog niet
Meest overschatte stam: Forza
Meest onderschatte stam: Guard, in hoeverre ze nog onderschat is
Meest overschatte speler: team PP, spenders zijn in mijn ogen steeds overschat.
Meest onderschatte speler: wij, want ik heb nog niet veel over ons gehoord :p
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: weutel, topkerel. hammer bro als die zit waar ik denk dat die zit, markss21
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: bassienw, adriaanw, basicly heel QPO
Mooiste spelers naam: Sjondeertrekker, elke keer als ik die naam zie dan moet ik toch even glimlachen
Mooiste stam naam: Assemblea del Grande, enige naam die ik zie (in de top 25 van stammen) waar tijd en moeite in gestoken is en dat weet ik wel te apprecieren
Het tofste topic: Automatische kaartjes :p omdat daar amper op gespamd wordt en dus superinformatief blijft
Het domste topic: rate de speler
Favoriete forum poster: hammer bro, kan pijnlijk precieze antwoorden geven
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Zie de mensen bij wie ik niet in de stam wil zitten :p
Mooiste profiel foto van spelers: smoking aces
Mooiste profiel foto van stammen: spuit 11
Mooiste actie van de wereld: de nog te komen massa op team pp

Meest belovende speler voor de toekomst: wij
Meest belovende stam voor de toekomst: onze stam
Grootste blunder: de snelheid van deze wereld
Voor wie heb je nu echt respect: weutel en onze mb's
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Degene die vlak voor me staat bij rover van de dag, ik zit er maar 1 k af, gonna get you ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73132

Guest
Forza is noob, daarom!
Of ben jij van plan naar forza te gaan? OMG steven exposed!

Danny, stop met trollen :mad:
BFF is een pro-stam jwz :cool:

Forza ie een stam die min the man with no name geen reet voorstelt in mijn ogen. .Team rocket. kennen we allemaal wel en zijn prachtige ondergang. Ik zie dat bij deze wereld niet anders lopen. Alleen gaat het iets langer duren. De rest van de stam heb ik ook niet echt veel goede ervaring mee en hebben ook niet veel laten zien zonder PP. Daarnaast hebben hun het het makkelijkst gehad van alle top 10 stammen. met een 116 plaats op de ODD ranking (als ik me niet vergis). Denk ook niet dat ze goed met druk om kunnen gaan in ieder geval team rocket niet. En als eenmaal team rocket weer van de wereld is weggevaagd ben ik benieuwt hoelang ze het volhouden. Ik denk dat the man with no name de enige is die het langer volhoud.

Maar dit is mijn mening en uiteraard zal iedereen hier anders over denken. Maar puntje bij paaltje verdient war in mijn ogen de eerste plek dus gewoon. Zeker als ik zou moeten kiezen uit de top 5.

Ik snap je mening, maar als ik het doorlees gaat 90% over Team Rocket, wat ik uiteraard wel begrijp gezien zijn verleden en lage OD ook weer op deze wereld. Dat Forza goede en minder goede leden heeft kan best kloppen, maar dat is bij een stam als bijvoorbeeld War niet anders. In ieder geval verwacht ik meer van Forza dan de meeste hier denken.
 

DeletedUser73132

Guest
Omdat het algemeen bekend is dat Forza geen sterke spelers heeft qua skills en bij skills reken ik ook doorzettingsvermogen.
Van de Acta. spelers die erbij zijn gekomen weet ik het niet precies maar het lijkt me sterk dat de acta. spelers heel Forza kunnen dragen dus het is puur afwachten wanneer de fronten vorm beginnen te krijgen :p

Dat doorzettingsvermogen is nog helemaal niet getest aangezien het tot nog toe vooral groeien is zonder al te veel weerstand. Of ze doorzettingsvermogen hebben wordt later wel duidelijk, maar ik vind dat je nu wel erg makkelijk denkt. :rolleyes:
 

DeletedUser5071

Guest
Ik snap je mening, maar als ik het doorlees gaat 90% over Team Rocket, wat ik uiteraard wel begrijp gezien zijn verleden en lage OD ook weer op deze wereld. Dat Forza goede en minder goede leden heeft kan best kloppen, maar dat is bij een stam als bijvoorbeeld War niet anders. In ieder geval verwacht ik meer van Forza dan de meeste hier denken.

Inderdaad stof om over na te denken :)
Een goede invalshoek.
Ben het ook helemaal met je eens.

Daarnaast is die Erik van Forza ook een rare kerel.
Hij en Team Rocket zijn de enigen waarmee ik al kennis heb gemaakt. Mijn enige twee referenties dus.
Maar dat wilt inderdaad niet zeggen dat heel Forza over dezelfde kam moet worden gescheerd.
 

DeletedUser5071

Guest
Beste speler: Gehaktbal8
Beste stam: Dest. --> Nummer 1 stammenoorlogen. Dat vind ik leuk :)
De beste stam speler: Ikki en Stankok
Het grootste ego: Erik van Forza. Hij gaat Guard helemaal kapot maken en volgens hem moeten we al best op delete
Beste leider: Frank, maar die is helaas niet meer op w48. Hopelijk komt hij terug. Heeft samen met mij (en later Sas) Guard sterk gemaakt.
Slechtste leider: Geirroed, zijn stamleden komen vanalles smeken
Meest overschatte stam: Ik denk niet dat er een stam overschat wordt.
Meest onderschatte stam: MP. Kleine aapjes, maar werken goed samen denk ik
Meest overschatte speler: Erik van Forza. Kan echt stevig huilen
Meest onderschatte speler: gehaktbal8. Niemand onderschat hem, maar hij is eigenlijk NOG beter :)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Sjondeertrekker! Na w40 waar het niet gegaan is, hopelijk deze wereld wel
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: .Team Rocket. en Erik van Forza
Mooiste spelers naam: .Team Rocket. (Pokémon blijft cool)
Mooiste stam naam: Wunder
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Nachttopic. Dan slaap ik steeds
Favoriete forum poster: Sjoert, soms serieus, meestal vol zever. I like that
Minst favoriete forum poster: HoKuZpOkUz, altijd andere werelden betrekken
Dikste wannabe op het forum: Veel lieve mensen hier :)
Dikste wannabe in het spel: Erik van Forza
Mooiste profiel foto van spelers: Sjondeertrekker
Mooiste profiel foto van stammen: Vanguard
Mooiste actie van de wereld: Erik die huilt na het willen edelen van iemand van Guard

Meest belovende speler voor de toekomst: Ikki
Meest belovende stam voor de toekomst: Grande
Grootste blunder: Erik van Forza die Guard wilde edelen en dan kwam wenen bij Guard dat hij zijn edels verloor
Voor wie heb je nu echt respect: Stankok, ziet fouten in en maakt ze meteen goed. Hij toont enorm veel inzet!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's, Frank, Ikki en Willem
 
Reactiescore
1.367
Die band is al lang niet meer wat het geweest is. :(

Of hij luisterde dit:
[video=youtube;hKqG2EVzUrg]https://www.youtube.com/watch?v=hKqG2EVzUrg[/video]

Leuk nummer ja :p
 
Reactiescore
1.367
Danny, stop met trollen :mad:
BFF is een pro-stam jwz :cool:

Je hebt bijna een jaar met mij samengewerkt in mental, denk je nu echt dat ik stop met trollen? :p
 

DeletedUser61161

Guest
Dat doorzettingsvermogen is nog helemaal niet getest aangezien het tot nog toe vooral groeien is zonder al te veel weerstand. Of ze doorzettingsvermogen hebben wordt later wel duidelijk, maar ik vind dat je nu wel erg makkelijk denkt. :rolleyes:

Volgens mij ben jij hier degene die makkelijk denkt, misschien moet je is na gaan denken dat het mogelijk zou zijn dat ik de meeste van die stam nog van andere werelden zou kennen?

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: weutel, topkerel. hammer bro als die zit waar ik denk dat die zit, markss21
Favoriete forum poster: hammer bro, kan pijnlijk precieze antwoorden geven

Thx, kan je mij is pm sturen met waar je speelt en waar je denkt dat ik speel :)

Favoriete forum poster: Sjoert, soms serieus, meestal vol zever. I like that

(hi) Joris, thx maar om eerlijk te zijn had ik wel verwacht om meer genomineerd te worden :(
 

DeletedUser77039

Guest
Ik ga hier maar 1 keer op reageren aangezien ik geen zin heb in een welles nietes spelletje. Ik speel TW voor mn plezier en dus maakt t eigenlijk niet uit wat niet stamgenoten denken.

Op w47 is t inderdaad snel voorbij gegaan voor Team Rocket. Echter op de moment dat de aanvallen begonnen op ons werd mn tweede dochtertje geboren. Dan is een nieuwe wereld starten minder tijdrovend dan een massatje te gaan deffen terwijl er belangrijke dingen gaande zijn irl.

Wat lage OD betreft is het eenvoudig. Fusie met de co spelers en slim gebruik maken van moraalbrekers kan je niemand kwalijk nemen. Zou dom zijn als je dat niet doen.

Mvg

.Team Rocket.
 

DeletedUser61161

Guest
Ik ga hier maar 1 keer op reageren aangezien ik geen zin heb in een welles nietes spelletje. Ik speel TW voor mn plezier en dus maakt t eigenlijk niet uit wat niet stamgenoten denken.

Op w47 is t inderdaad snel voorbij gegaan voor Team Rocket. Echter op de moment dat de aanvallen begonnen op ons werd mn tweede dochtertje geboren. Dan is een nieuwe wereld starten minder tijdrovend dan een massatje te gaan deffen terwijl er belangrijke dingen gaande zijn irl.

Wat lage OD betreft is het eenvoudig. Fusie met de co spelers en slim gebruik maken van moraalbrekers kan je niemand kwalijk nemen. Zou dom zijn als je dat niet doen.

Mvg

.Team Rocket.

Ik snap je openingszin niet echt?
Je zegt dat je geen zin heb in een "wellus-nietus" spelletje maar voordat jij hier begon te posten was iedereen het gewoon met elkaar eens dat je noob bent dus hoezo is het dan een soort discussie?

Verder is het excuus dat je dochtertje is geboren ook gewoon bullshit aangezien dat maar max een week zou duren en dan ga ik er vanuit dat je niet 24/7 in het ziekenhuis verblijft dus je zou in principe alsnog op tw kunnen en eventuele vv afgeven.
Verder als je na langere termijn zal kijken dan heeft je dochtertje inderdaad veel aandacht nodig en vergt het ook veel tijd ja maar op de manier waarop jij nu pp abused zie ik gewoon weer hetzelfde gebeuren als op W47 aangezien je best snel groeit en je dochtertje niet van de 1e op de andere dag geen aandacht meer nodig zal hebben.
Dus of wel je gebruikt je hersens niet en hebt teveel geld of je gebruikt een zwak excuus om minder noob over te komen.

Verder vind ik het internen alleen maar een + punt vooral in de start is dat tactisch slim om sneller door te groeien.

En ik wil je dan nog even feliciteren met je dochtertje, hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat ;)
 
Reactiescore
1.853
Ik ga hier maar 1 keer op reageren aangezien ik geen zin heb in een welles nietes spelletje. Ik speel TW voor mn plezier en dus maakt t eigenlijk niet uit wat niet stamgenoten denken.

Op w47 is t inderdaad snel voorbij gegaan voor Team Rocket. Echter op de moment dat de aanvallen begonnen op ons werd mn tweede dochtertje geboren. Dan is een nieuwe wereld starten minder tijdrovend dan een massatje te gaan deffen terwijl er belangrijke dingen gaande zijn irl.

Wat lage OD betreft is het eenvoudig. Fusie met de co spelers en slim gebruik maken van moraalbrekers kan je niemand kwalijk nemen. Zou dom zijn als je dat niet doen.

Mvg

.Team Rocket.
Scheer je aub weg hier. Het enige wat jullie op w47 hebben gedaan is internen en pp abusen. Jullie hebben echt bijna niks bewezen en hetgeen jullie hebben bewezen was hoe snel jullie konden rennen. Laat me nu geen screentjes hoeven posten.. Jullie speelden met meerdere spelers op W47 dus het excuus van je dat het zo snel afgelopen was vanwege een nieuw kindje is verre van legitiem te noemen. Ook de manier hoe -in dit geval jij- je hebt gedragen op zowel het AF als IG is ronduit belachelijk te noemen.
Ik hoop dus dat je je woorden waarmaakt en het bij die ene reactie laat.
 

DeletedUser73132

Guest
Volgens mij ben jij hier degene die makkelijk denkt, misschien moet je is na gaan denken dat het mogelijk zou zijn dat ik de meeste van die stam nog van andere werelden zou kennen?

Omdat iemand die jij kent op een andere wereld geen doorzettingsvermogen toont hoeft nog niet te betekenen dat het hier ook zo is? Er zijn tal van redenen die je doorzettingsvermogen kunnen beïnvloeden. Ik heb zelf ook op meerdere werelden gespeeld, maar was niet overal even gemotiveerd. Ben ik dan meteen iemand zonder doorzettingsvermogen? :confused: Wederom kort door de bocht...
 
Bovenaan