Golden Awards

DeletedUser61161

Guest
Omdat iemand die jij kent op een andere wereld geen doorzettingsvermogen toont hoeft nog niet te betekenen dat het hier ook zo is? Er zijn tal van redenen die je doorzettingsvermogen kunnen beïnvloeden. Ik heb zelf ook op meerdere werelden gespeeld, maar was niet overal even gemotiveerd. Ben ik dan meteen iemand zonder doorzettingsvermogen? :confused: Wederom kort door de bocht...

nah jij bent gewoon noob :D
 

DeletedUser76269

Guest
Ik ga hier maar 1 keer op reageren aangezien ik geen zin heb in een welles nietes spelletje. Ik speel TW voor mn plezier en dus maakt t eigenlijk niet uit wat niet stamgenoten denken.

Op w47 is t inderdaad snel voorbij gegaan voor Team Rocket. Echter op de moment dat de aanvallen begonnen op ons werd mn tweede dochtertje geboren. Dan is een nieuwe wereld starten minder tijdrovend dan een massatje te gaan deffen terwijl er belangrijke dingen gaande zijn irl.

Wat lage OD betreft is het eenvoudig. Fusie met de co spelers en slim gebruik maken van moraalbrekers kan je niemand kwalijk nemen. Zou dom zijn als je dat niet doen.

Mvg

.Team Rocket.



No offence maar zou je geld spenden aan je dochter ipv PP op tribalwars. Daarnaast ben ik het met de reacties hierboven eens.
1. Je bent echt een noob zeker na dit te hebben gepost.
2. Hoe jullie spelen is echt schandalig. (trouwens leuk om te zien dat als iemand met DEFF je clear sloopt dat je hem dan vraagt als MB. Want met deff kom je ver als MB.)
3. Jullie interne zo super veel dat er nooit 1 man op het account was. Dat betekend toch echt "als jij er niet was dat jou co's het zwaar opgefockt hebben. En hem echt hard weg rende van de wereld terwijl jij je kind voor het eerst zou hebben gezien neem ik aan."

Daarnaast ook van mij gefeliciteerd met je dochter.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77418

Guest
Beste speler: Son of Azuma
Beste stam: Momenteel Forza, maar dit zal snel veranderen ;)
De beste stam speler: Khurma
Het grootste ego: Te veel om op te noemen ^^
Beste leider: De helden van w14
Slechtste leider: Revenge is Mine
Meest overschatte stam: War!
Meest onderschatte stam: Grande
Meest overschatte speler: .Team Rocket.
Meest onderschatte speler: Khurma
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Aangezien de meeste spelers al in mijn stam zitten, kies ik een voor ons onbekende naam, nl. The Man With No Name ;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bassienw
Mooiste spelers naam: Swaghetti Yolonaise
Mooiste stam naam: Grande
Het tofste topic: Dit hihihihi
Het domste topic: Eigenlijk ook dit hihihi
Favoriete forum poster: ...
Minst favoriete forum poster: ...
Dikste wannabe op het forum: ...
Dikste wannabe in het spel: ...
Mooiste profiel foto van spelers: The Man With No Name
Mooiste profiel foto van stammen: Grande
Mooiste actie van de wereld: ...

Meest belovende speler voor de toekomst: Khurma
Meest belovende stam voor de toekomst: Grande
Grootste blunder: ...
Voor wie heb je nu echt respect: De helden van w14
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Son of Azuma / Khurma
 

DeletedUser61161

Guest
Wel mooie onderbouwing tho en het ook nog als 1e post posten :rolleyes:
 

DeletedUser71479

Guest
Beste speler: Son of Azuma
Beste stam: Momenteel Forza, maar dit zal snel veranderen ;)
De beste stam speler: Khurma
Het grootste ego: Te veel om op te noemen ^^
Beste leider: De helden van w14
Slechtste leider: Revenge is Mine
Meest overschatte stam: War!
Meest onderschatte stam: Grande
Meest overschatte speler: .Team Rocket.
Meest onderschatte speler: Khurma
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Aangezien de meeste spelers al in mijn stam zitten, kies ik een voor ons onbekende naam, nl. The Man With No Name ;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bassienw
Mooiste spelers naam: Swaghetti Yolonaise
Mooiste stam naam: Grande
Het tofste topic: Dit hihihihi
Het domste topic: Eigenlijk ook dit hihihi
Favoriete forum poster: ...
Minst favoriete forum poster: ...
Dikste wannabe op het forum: ...
Dikste wannabe in het spel: ...
Mooiste profiel foto van spelers: The Man With No Name
Mooiste profiel foto van stammen: Grande
Mooiste actie van de wereld: ...

Meest belovende speler voor de toekomst: Khurma
Meest belovende stam voor de toekomst: Grande
Grootste blunder: ...
Voor wie heb je nu echt respect: De helden van w14
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Son of Azuma / Khurma

Heeft Revenge zich al bewezen als slechtste leider? Vind persoonlijk dat zowel War als Revenge nog niets bewezen heeft.
 

DeletedUser61161

Guest
Het was een reactie op het feit dat je zei dat het onze eerste post was --> nieuw account --> anonimiteit

ah oke :p

Sterke reactie :eek:

meh, ik dacht aangezien jij toch mijn post selectief leest reageer ik ook maar als een vis op droog zand met 30 graden.
Ik zal het dan maar is uitleggen.
Ik had het over skills waaronder ik ook doorzettingsvermogen rekende.
En dan heb je jij die er precies het stukje doorzettingsvermogen uitpakt en het stukje skills compleet weg laat waardoor je dus totaal mijn post verkeerd heb opgevat en jouw post totaal zijn kracht verliest.

Dat is dus de reden waarom ik het niet nodig vond om er iets van moeite in te steken.
 

DeletedUser

Guest
Heeft Revenge zich al bewezen als slechtste leider? Vind persoonlijk dat zowel War als Revenge nog niets bewezen heeft.

Het feit dat ze nog niets bewezen hebben. Kan zowel als argument voor en tegen hen gebruikt worden. :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
Welke stam heeft dan wel al iets bewezen? :p
 

DeletedUser77234

Guest
nee een .I. speler duidelijk ,zo willen alleen hun grootste vrees (war!) beetje afbreken :)
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77418

Guest
nee een .I. speler duidelijk ,zo willen alleen hun grootste vrees (war!) beetje afbreken :)

Mwah nee, Revenge is Mine z'n farmrecord was een dikke week geleden 200k, zegt genoeg naar mijn mening :rolleyes:
 
Bovenaan