Golden Awards

DeletedUser76269

Guest
Dus dan ben je gelijk de "beste speler" ? (rofl)

Verder kan je ook gewoon nieuw lijstje maken aangezien niemand ook maar iets cared van dat jij je oude lijst bijwerkt :p

oke daar heb je een punt xd

Maar ja vind ik persoonlijk wel. Hij bewees al goed te zijn zeker omdat ik meer weet van deze speler. En nu hij bewijst dat team rocket geen reed voorstelt met al zijn PP en als 1 van de weinige wel actie durft te ondernemen maakt dat in mijn ogen een speler een stuk beter. Als dat niet zo was zou ik team rocket ook een goede speler moeten vinden omdat hij angst afdwingt (betaalt). Maar dat is mijn mening. Vond hem sowieso al 1 van de betere spelers van het begin deze wereld haha
 

DeletedUser61161

Guest
oke daar heb je een punt xd

Maar ja vind ik persoonlijk wel. Hij bewees al goed te zijn zeker omdat ik meer weet van deze speler. En nu hij bewijst dat team rocket geen reed voorstelt met al zijn PP en als 1 van de weinige wel actie durft te ondernemen maakt dat in mijn ogen een speler een stuk beter. Als dat niet zo was zou ik team rocket ook een goede speler moeten vinden omdat hij angst afdwingt (betaalt). Maar dat is mijn mening. Vond hem sowieso al 1 van de betere spelers van het begin deze wereld haha

Oke top, thx dat je mijn acc dan indirect ook als "beste speler" kan benoemen :cool:
 

DeletedUser61161

Guest
Als je nou is zou stoppen zo geheimzinnig te doen, dan zou ik je een echt oordeel kunnen geven over jou :p

Als we rang 25 staan mag ik het pas bekend maken helaas :(
Maar het nadeel is dat wij pas 1 april zijn begonnen dus hebben best veel achterstand nog op sommige spelers xd
 

DeletedUser76269

Guest
Als we rang 25 staan mag ik het pas bekend maken helaas :(
Maar het nadeel is dat wij pas 1 april zijn begonnen dus hebben best veel achterstand nog op sommige spelers xd

niet in de top 25 dus :p maar stuur anders ig een PM haha dan hou ik me mond wel maar dan kan je wel een eerlijke mening krijgen :p
 

DeletedUser61161

Guest
niet in de top 25 dus :p maar stuur anders ig een PM haha dan hou ik me mond wel maar dan kan je wel een eerlijke mening krijgen :p

Nah, ik zeg het tegen niemand :cool:
Verder interesseert het me vrij weinig wat mensen van me denken :D
 

DeletedUser76972

Guest
Nah, ik zeg het tegen niemand :cool:
Verder interesseert het me vrij weinig wat mensen van me denken :D
Interreseert je niet wat mensen van je denken maar je ig naam vertelle wil je niet :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Na al het mooie commentaar laat ik dan ook maar is mee doen


Beste speler: veel aspecten veel spelers die ik niet goed genoeg ken en alleen veel punten zeggen niet alles dus ik kies (giraldoa)
Beste stam: Zolang er nog geen echt spannende oorlogen zijn geweest ga ik hier niet over oordelen.
De beste stam speler: Takjetijm, doet graag meer dan wat hij aankan voor de stam
Het grootste ego: er zijn wat mij betreft te veel spelers met een te grote ego in deze wereld
Beste leider: Dunders (van de leiders waarmee ik geregeld spreek of gesproken heb)
Slechtste leider: tot nu toe vond ik dat too deadly is alleen wel al een tijdje weg
Meest overschatte stam: Forza, War! en .I. (ik hoor hier veel mensen over) maar alle 3 de stammen hebben nog niks waar gemaakt
Meest onderschatte stam: Guard
Meest overschatte speler: team rocket, (met iedereen fuseren en een hoop geld kan iedereen veel punten halen)
Meest onderschatte speler: ik denk dat er wel meerdere spelers zijn die zwaar onderschat worden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Giraldoa, dunders, takjetijm
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Team rocket
Mooiste spelers naam: Bites Like Suarez mooi niet persee maar ik vind het zeker geniaal dus vandaar deze plek
Mooiste stam naam: Vanguard (gebrek aan beter)
Het tofste topic: Dit
Het domste topic: bijna alle dingen hier
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Swaghetti Yolonaise
Mooiste profiel foto van stammen: guard
Mooiste actie van de wereld: -
Meest belovende speler voor de toekomst: ik durf het nog niet te zeggen (veel spelers met een grote groei of veel farmen zijn door fusies of kadotjes dus nog niet echt een uitblinker gezien.
Meest belovende stam voor de toekomst: grande
Grootste blunder: weutel (Kortzichtige speler)
Voor wie heb je nu echt respect: takjetijm
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: takjetijm, giraldoa en dunders
 

DeletedUser62977

Guest
Grootste blunder: weutel (Kortzichtige speler)

Waar baseer jij dit op?
 

DeletedUser

Guest
Grootste blunder: weutel (Kortzichtige speler)

Waar baseer jij dit op?

Ik baseer dat op het feit dat deze speler beoordelingen geeft, en dan komt met irrelevante argumenten.
En niet verder kijkt dan zijn neus lang is.

Maar het is vast een aardige kerel
 
Reactiescore
1.367
Ik baseer dat op het feit dat deze speler beoordelingen geeft, en dan komt met irrelevante argumenten.
En niet verder kijkt dan zijn neus lang is.

Maar het is vast een aardige kerel

NEWGEN!
:d
 
Bovenaan