Golden Awards

Reactiescore
117
Lmnt, je bent nier nog niet zo lang denk ik dus ik zal je lijstje maar als niet geschreven beschouwen.
 
Reactiescore
117
Ieder zijn mening natuurlijk? Ik ben hier nochtans al van 31 Mei 2015. Komt het door je plek bij overschat?

Ja, omdat je duidelijk niet weet waarom we zogezegd overschat zouden moeten zijn? Ik zie dan toch graag een argument oid waarom wij het gemakkelijker zouden moeten hebben gehad dan een ander? In mijn ogen is dat juist het omgekeerde.
 

DeletedUser72857

Guest
Ja, omdat je duidelijk niet weet waarom we zogezegd overschat zouden moeten zijn? Ik zie dan toch graag een argument oid waarom wij het gemakkelijker zouden moeten hebben gehad dan een ander? In mijn ogen is dat juist het omgekeerde.

Ik vond dat dan ook een moeilijk stukje om te schrijven, daarom zet ik er letterlijk bij 'puur naar de ranking gekeken'.
Er staat ook 'ik beweer niet dat hun er onterecht staan'. Het lijkt me als ik vlug keek dat jullie account nog niet de allermoeilijkste weg heeft gelopen (wat geen verwijt is). Moet hiervoor de rest van het lijstje dan meteen in de vuilbak?
 

DeletedUser54299

Guest
Cruise leek me nou toch wel vrij makkelijk om doorheen te bashen :bijl:
 
Reactiescore
117
Ik vond dat dan ook een moeilijk stukje om te schrijven, daarom zet ik er letterlijk bij 'puur naar de ranking gekeken'.
Er staat ook 'ik beweer niet dat hun er onterecht staan'. Het lijkt me als ik vlug keek dat jullie account nog niet de allermoeilijkste weg heeft gelopen (wat geen verwijt is). Moet hiervoor de rest van het lijstje dan meteen in de vuilbak?

Zijn er dan veel accounts die een moeilijkere weg hebben belopen?

Cruise leek me nou toch wel vrij makkelijk om doorheen te bashen :bijl:

Niet echt nee, maar je vergeet dat wij vrij vroeg door ons hele cluster werden gecfed door iemand die niet tegen zijn verlies kon. Overigens ook gestabbed door dezelfde groep van spelers, staat hier nog een topic van.
 

DeletedUser72857

Guest
Zijn er dan veel accounts die een moeilijkere weg hebben belopen?



Niet echt nee, maar je vergeet dat wij vrij vroeg door ons hele cluster werden gecfed door iemand die niet tegen zijn verlies kon. Overigens ook gestabbed door dezelfde groep van spelers, staat hier nog een topic van.

Geen enkel account heeft een moeilijkere weg gelopen als dat van jullie, ik zal het aanpassen naar onderschat.
 

DeletedUser9529

Guest
Ja, Sjeinen heeft het toch al een paar keer goed lastig gehad. Echt sterk hoe dat account er terug bovenop is gekomen :)
 

DeletedUser9529

Guest
Ja, heb al een paar keer vernomen dat jij daar een vrij groot aandeel in had. Sterk gedaan man!
 

DeletedUser9529

Guest
Oei oei oei, mag een welgemeend compliment dan ook niet meer, Perfect Hatred?
 
Bovenaan