Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Was wel express sarcastisch zo gedaan als je m een beetje doorleest;)
Om serieus in te gaan op je laatste punt, daar ben ik maar half mee eens, je kan een goede leider intern zijn, maar een leider heeft daarnaast ook gewoon een verantwoordelijkheid om de reputatie van zijn stam te vertegenwoordigen.

Ja en nee. Er zijn meer dan genoeg leiders die zich niet op het AF vertonen tot amper, maar wel een goede leider zijn.
 
Reactiescore
661
Ik hoop dat uw handtekening geen leiderstatement is.
Finity gay?

:D
 

DeletedUser60542

Guest
Als je dan toch een stam moet neerzetten, zet dan de beestenstam BBK op 1. Al kan het rap keren.

Zit Gerard trouwens nog op Ithy...?


Nee, speel al tijdje niet meer, gestopt vanwege werk..

Al een tijdje niet meer geloof ik, helaas..

dat dus

Thanks NN :)
Volgens mij heeft Gerard btw nooit veel uitgevoerd op W43, behalve het pronken met de farmawards van Ithy dan.

Ga toch weg ik heb zat gedaan in de tijd dat ik er was...weet je hoeveel energie in erin gestoken heb om het team spelende te houden,

Hmm, hij was niet zo actief als ik had gehoopt. heeft wel wat leuke dingen gedaan voor het acci.

I did my part.

Aanwezig zijn is soms al genoeg. Toffe kerel.

:cool:
 

DeletedUser63354

Guest
Je moet niet doen alsof dat vermoedens zijn Gerard, ik heb het van meerderen op Ithy gehoord.
 
Reactiescore
1.168
Twan Noob, Gerard is baas.
 

DeletedUser71655

Guest
Beste speler: Sjondeertrekker
Nog maar één keer een gezamenlijk edel target gehad, en dat verliep gelijk vlekkeloos.
Ken de spelers al een tijdje, en zijn gewoon stuk voor stuk beesten.
Offensief en defensief vlak zich al meerdere malen bewezen denk ik.

Beste stam: Finity, ondanks het spy/stab verhaal gewoon doorgegaan en CalvinB gesloopt.

De beste stam speler: Dat zijn er zoveel in Finity, even een klein rijtje: Jeremy
Daan(Sjondeer)
Jan
Daan(Lion)
Manu
Davey(Fietsventiel)
Raymon
etc...

Het grootste ego:Laurens en Maick, niet persé negatief direct.:D

Beste leider: Jan vind ik een prima leider.

Slechtste leider: Willem/Twan(Judaism) moet ik nog uitleg geven?:D

Meest overschatte stam: Denk niet dat er op het moment nog stammen overschat worden.

Meest onderschatte stam:Denk niet dat er op het moment nog stammen onderschat worden.

Meest overschatte speler: Dragonforge, staat naar mijn mening veel te hoog in de ranglijst. heeft alleen wat tegen Baba Yaga laten zien maar dat was niet van hoogstaand niveau gezien Baba Yaga helemaal in puin geschoten was. Ben benieuwd wat hij ons verder nog gaat brengen.

Meest onderschatte speler: Kan er niet echt een bedenken eigenlijk.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: ZIjn er wel veel, Team Sjon, Jeremy, Mano, Yago, Maick,....

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Willem,Judaism,Pepijn,Stephan en al die andere stabbers:D

Mooiste spelers naam: Ithyphallophobia is gewoon baas als je de betekenis weet:D

Mooiste stam naam: Daap is zeker origineel:p

Het tofste topic:-

Het domste topic:-

Favoriete forum poster: Perfect Hatred

Minst favoriete forum poster: In my business, Judaism

Dikste wannabe op het forum: In my business

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: -

Mooiste profiel foto van stammen: -

Mooiste actie van de wereld: Voor mij persoonlijk toch wel ~100 dorpen edelen van Bravehart in 3 dagen samen met Sjondeer, we hebben ons staan kapot lachen hoe vaak we hetzelfde trucje weer konden flikken

Meest belovende speler voor de toekomst: Het duo Sjondeertrekker & Ithy gaan nog veel accies kapot beuken van Daap denk ik:D

Meest belovende stam voor de toekomst: Finity en BBK, BBK eindelijk aan het echte front straks dus hoop vuurwerk te zien.

Grootste blunder: Zijn er teveel om op te noemen, en kan er geen 'grootste' uit kiezen:p

Voor wie heb je nu echt respect: In het algemeen aan spelers die zich vol geven voor de stam.
Als je een stam vol had van zulke spelers was er bijna nooit een probleem.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Medespelers op Ithy, en Team Sjon die me naar deze wereld gebracht hebben
 

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler:
Team Sjondeer & Ithy. Zijn gewoonweg één van de sterkere teams op deze wereld, al dan niet de sterkste.

Beste stam:
Niet om discreet te zijn, maar gewoonweg omdat ze al zo lang op beide poten blijven staan, Finity. Daap heeft nog niet veel bewezen om tot beste stam benoemd te worden helaas.

De beste stam speler:
Aron, Marc, Twan, Simon, ga zo maar door. Zijn er aardig wat die veel voor Daap over hebben en niet veel, tot niet, twijfelen over OS sturen of een VV draaien. Toppers!

Het grootste ego:
Maick (in humoristische zin). Geen uitleg voor nodig natuurlijk :D

Beste leider:
Twan van Amber Heard. Toen hij zag wat er in BaBe gebeurde, de stam die hij had opgericht, twijfelde hij geen moment om zijn stam te zuiveren van de stabbers en daarna een nieuwe stam op te richten met heldere doelen.

Slechtste leider:
Willem/Twan

Meest overschatte stam:
/

Meest onderschatte stam:
/

Meest overschatte speler:
Calvin B. Heb hem toch heel erg overschat. Wat een drama account was dat uiteindelijk.

Meest onderschatte speler:
Meh, ik onderschat nooit iemand.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Buiten Daap om: Manu, Laurens, Jeremy en Matthias.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Willem, Roboro, Stephan en Twan

Mooiste spelers naam:
Abuser. Niet omdat ie mooi is, maar zelf spot vind ik dan wel weer komisch. Hij is dan wel gebaseerd op W46, maar past ook perfect bij zijn gedrag op W43.

Mooiste stam naam:
Daap

Het tofste topic:
Ik spam overal wel als ik er zin in hebt. Boeit mij het topic nou.

Het domste topic:
Ik spam overal wel als ik er zin in hebt. Boeit mij het topic nou.

Favoriete forum poster:
Heb ik niet

Minst favoriete forum poster:
Bakken met geld.

Mooiste profiel foto van spelers:
Sjondeertrekker. :p:p

Mooiste profiel foto van stammen:
Daap

Meest belovende speler voor de toekomst:
Om mijn ego te strelen... Ik verwacht dat het nieuwe team op Purr nog ver kan komen. De pro'tjes :eek:

Grootste blunder:
Het ontkennen van enige betrokkenheid door Willem en Twan. Wat zakten die door de grond toen het bewijs kwam.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die zichzelf echt voor de stam geven.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Twan met zn twee blauwe mesjes. Komt terug naar TW om een nieuwe zuivere stam op te richten en W43 weer wat plezier te geven. Echt een held <3
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Een bende noobs:D
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Sjondeertrekker
Nog maar één keer een gezamenlijk edel target gehad, en dat verliep gelijk vlekkeloos.
Ken de spelers al een tijdje, en zijn gewoon stuk voor stuk beesten.
Offensief en defensief vlak zich al meerdere malen bewezen denk ik.

De beste stam speler: Dat zijn er zoveel in Finity, even een klein rijtje: Jeremy
Daan(Sjondeer)
Jan
Daan(Lion)
Manu
Davey(Fietsventiel)
Raymon
etc...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: ZIjn er wel veel, Team Sjon, Jeremy, Mano, Yago, Maick,....


Mooiste actie van de wereld: Voor mij persoonlijk toch wel ~100 dorpen edelen van Bravehart in 3 dagen samen met Sjondeer, we hebben ons staan kapot lachen hoe vaak we hetzelfde trucje weer konden flikken

Meest belovende speler voor de toekomst: Het duo Sjondeertrekker & Ithy gaan nog veel accies kapot beuken van Daap denk ik:D


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Medespelers op Ithy, en Team Sjon die me naar deze wereld gebracht hebben

Thnx Jessert, op dat we nog veel account mogen neermaaien :cool:

(fles)

Beste speler:
Team Sjondeer & Ithy. Zijn gewoonweg één van de sterkere teams op deze wereld, al dan niet de sterkste.

Mooiste profiel foto van spelers:
Sjondeertrekker. :p:p

Thnx :) Credits voor het plaatje gaan naar die clown van Lion :D
 
Bovenaan