Golden Awards

DeletedUser75798

Guest
Beste speler: Ithy, hadden een stille periode, maar zo te zien zijn ze weer helemaal wakker!
Beste stam: Finity, stonden al sterk, maar staan sterker met de dag.
De beste stam speler: Simon, Bonaya, Twan binnen Daap & in Finity schijnt het dat SjEiNeN veel vv’s draait.
Het grootste ego: /
Beste leider: ] Daap leiding, wat zijn allemaal doen nu, prachtig! Daarnaast doet Finity het zeker niet slecht, na deze stabs er zo sterk doorkomen, respect!
Slechtste leider: Willem/Twan (Ex-Haranu) spreekt voor zich.
Meest overschatte stam: Nitro Explosion, overgelopen van NA omdat ze hun oorlog zwaar aan het verliezen waren.
Meest onderschatte stam: BBK, niet echt onderschat, maar nu tonen ze wat ze waard zijn.
Meest overschatte speler: ] Sweexer en Psst, lastig tot & met, maar vallen snel. Psst volgt! :)
Meest onderschatte speler: Mijn eigen account (.Psycho Killer.), vaak genoemd als overschat door het falen van offensief aanvallen & timings die niet echt strak waren blijkbaar. Wij hebben oorzaken van die problemen (zijn geen excuses, maar speelden zwaar parten hierin) en we konden ze niet snel genoeg oplossen om toch door te beuken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Max van Legendary: hij sprak me opeens aan om in gesprek te gaan & hij kwam zeer tof/ervaren uit de hoek.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Willem, ik heb veel vertrouwen gehad in hem & probeerde mezelf zoveel mogelijk te bewijzen voor hem, maar dat vertrouwen/respect is wel redelijk de grond ingegaan…
Mooiste spelers naam: Hiervoor moet ik toch Ithy nomineren, topnaam :D
Mooiste stam naam: Daap is zeker niet mis, nee!
Het tofste topic: Golden Awards, oorlogstopics en zijn toebehoren.
Het domste topic: Hoeveel gefarmd.
Favoriete forum poster: Dragon slasher, zijn posts blijven goud waard!
Minst favoriete forum poster: Jokersbrain aka Jannes, zijn posts over de stabs & het vuile spel waren niet vermakelijk en partijdig.
Dikste wannabe op het forum: Mijzelf wss. :p
Dikste wannabe in het spel: DarkSnake, wat ik daar heb meegemaakt via vv…
Mooiste profiel foto van spelers: Die nieuwe van Globalized Pandapoly, omdat die baas van een Tim toch weer wat moois uit zijn mouw tovert!
Mooiste profiel foto van stammen: Springt niet echt 1 uit…
Mooiste actie van de wereld: Finity die al meerdere accounts neermaaide.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik verwacht veel van het nieuwe team Purr, die gaan volgens mij wel knallen! Daarnaast wil ik ook San Holo benoemen, niet omdat hij het nog gaat waarmaken, maar omdat hij toch al een paar keer heeft laten tonen hoe je offensief moet beuken.
Meest belovende stam voor de toekomst: BBK, zij gaan hun zeker en vast amuseren daar in het westen!
Grootste blunder: Calvin.b, wat een ramp was dat...
Voor wie heb je nu echt respect: Twan, terugkomen van een break om een stam te maken en een wereld proberen te redden van het vuile dat erin gebeurde.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Bonaya, mijn medespelers, Twan van AH (echt een tank) & de tegenstanders, omdat er altijd een tegenpartij moet zijn om fun te maken! :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Waar sta ik?:(:(
 

DeletedUser75798

Guest
Geen tijd voor wannabe's :D Je weet goed genoeg dat we beste vriendjes zijn :rolleyes:
 

DeletedUser75798

Guest
Gesprek ging direct serieus & hij kwam zeer ervaren over ja :p kan mis zijn...
 
Reactiescore
768

DeletedUser71655

Guest
Leuk lijstje, wil alleen even inhaken op:
'Meest overschatte speler: ] Sweexer en Psst, lastig tot & met, maar vallen snel. Psst volgt! '

Sweexer zijn hele account is plat gelegd door BaBe, alle boertjes en alle smederijgen waren gekata'd door BaBe.
Daarbij hebben ze daar nog kinderlijke winsten gehaald op Cookiesoldier:p

Imo kan dat acc niet eens overschat zijn, omdat mensen er niets van verwachten, of tenminste in Finity niet, zou maar zo kunnen dat de BaBe spelers daar zich hartstikke druk maakten om het acc.
 

DeletedUser75798

Guest
Ik wist niemand anders direct die overschat is, daarom dus dat probleempje boven gebracht :p... Jammer dat die kata's daar weer tussenkomen...
 

Deleted User - 487776907

Guest
De beste stam speler: Simon, Bonaya, Twan binnen Daap & in Finity schijnt het dat SjEiNeN veel vv’s draait.

Beste leider: Daap leiding, wat zijn allemaal doen nu, prachtig! Daarnaast doet Finity het zeker niet slecht, na deze stabs er zo sterk doorkomen, respect!

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik verwacht veel van het nieuwe team Purr, die gaan volgens mij wel knallen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Bonaya, mijn medespelers, Twan van AH (echt een tank) & de tegenstanders, omdat er altijd een tegenpartij moet zijn om fun te maken! :)

Thanks! :D
 

DeletedUser72857

Guest
Beste team: Dit vind ik een moeilijke, zijn heel wat uitstekende teams op deze server maar ook een hoop zwakke. Zo is het moeilijk er eentje uit te kiezen gezien er wegens omstandigheden sommigen nog geen enkele deftige tegenstander hebben tegengekomen. Verder liggen we zelf ook buiten het gewoel van de twee grote stammen waardoor niet alle prestaties doorsijpelen tot de rim hier. Naar verluid is SjEiNeN wel een redelijk account, enkele technisch sterke spelers aanwezig ondanks dat ik niet van elke bespeler even grote fan ben qua persoonlijkheid.

Beste speler: Zoals vermeld kan ik niet alles zien, ik weet zeker dat er binnen finity en daap enkele diamantjes wonderwerk verrichten maar dat kan ik helemaal niet zien van aan de zijlijn. Dus ga ik voor Christian (konijnen) gaan, speler op lineweaver. Naar de buitenwereld praktisch onzichtbaar maar cruciaal binnen BBK, ik gok dat zonder christian we niet verder waren gekomen dan enkele dorpjes in de wereld die toch al een beetje verder was gevorderd.

Beste stam: Hier ga ik duidelijk voor Finity kiezen. Ik weet vrij zeker dat binnen deze stam de meningen niet altijd gelijk zijn (wat bijna onmogelijk is met dat aantal spelers). Toch is alles vrij goed geregeld ivm de front spelers met DAAP dan toch, in het achterland liggen wel enkele accounts die niet thuishoren in 'de beste stam van w43'. Omdat het aan de overkant(DAAP) zeker niet beter is zal finity het vermoedelijk wel halen (behoudens interne twisten) op het einde ondanks ik denk dat het toch nog niet in 1-2-3 geklonken zal zijn. Ondanks paragrafen die nog volgen wil ik benadrukken dat er enorm leuke spelers zitten zowel qua spel of om even een praatje mee te doen. Deze stam draait al mee van ongeveer het begin en heeft niet altijd de makkelijkste ligging gehad.

De beste stam speler: Ik ken niet elk detail in de andere stammen dus kan ik hier enkel maar spreken over mijn eigen stam, Marc en Iris van het account marcvs200 hebben me erg aangenaam verrast, het zijn niet de absolute toppers op deze wereld maar ze doen echt alles wat binnen hun kunnen valt om de stam vooruit te helpen zonder teveel eigen belang. Bedankt om bij ons in de stam te zitten :)


Het grootste ego: Maick komt zowel ig (per pm als op het forum) echt als een enorme eikel over met een narcistisch kantje van hier tot in Ouagadougou. Ook zijn bijdrage op het forum help niet zoveel om dat beeld te veranderen. Ik ken je niet persoonlijk en heb je ook nog niet op skype gesproken dus dit kan evengoed een facade zijn voor de echte jij, de persoon die ik dan jammer genoeg nog niet heb kunnen spreken.

Meest kansloze figuur: Veel keuze hier, ik zal de stabbers maar met rust laten gezien daar al voldoende digitale inkt is over gevloeid :). Zullen we dan toch voor Squirtle the turtle gaan? Zeker zijn laatste AF posts zijn zo waardeloos dat zelfs uit de eigen stam tegenkanting te merken was. Het is jammer dat er nog zulke spelers rondlopen, reeds vroeg toen er tussen finity en BBK nog geen samenwerking was kon deze persoon al zo een pure verbale diarree op het AF posten waarin hij gewoon persoonlijk spelers begint af te breken hoewel hij geen enkel recht van spreken heeft.

Beste leider: finity leiding, ondanks mijn nominatie voor maick hierboven denk ik wel dat finity de best geleide stam is van de 2 overgebleven stammen. Een leider mag wel wat strenger uit de hoek komen en een meer uitgesproken mening hebben. Hopelijk voor de spanning kan de nieuwe daap leiding hun schoentje naast die van finity zetten zodat we nog een attractieve wereld krijgen.

Slechtste leider: Van de huidige stammen geen idee, de uitblinkers in deze categorie zullen ondertussen wel al andere oorden hebben opgezocht.

Meest overschatte stam: BBK, dit zeg ik gewoon omdat in redelijk wat voorgaande lijstjes BBK genoemd is als meest onderschatte stam en als de meerderheid denkt dat we onderschat zijn wil dat eigenlijk zeggen dat we dat helemaal niet zijn :) Vandaar overschat.

Meest onderschatte stam: Dare, een noordelijke rimstam met behoorlijk wat oldtimers aanwezig en zin voor avontuur. Ik ben benieuwd hoe lang ze het volhouden in die positie of dat ze zelfs ergens kunnen uitbreken eventueel (hopelijk niet bij ons :))

Meest overschatte speler: Puur naar de ranking gezien ga ik heel de top 3 vernoemen NIET Sjondeertrekker, prinsesjoni en DragonForge ik beweer niet dat hun er onterecht staan, volgens mij hebben hun alleen het makkelijkste parcours gelopen waardoor ze enorm hoog in de ranking staan.

Meest onderschatte speler: Sjondeertrekker

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik zit momenteel qua persoonlijkheden heel goed maar om daar dan toch iemand aan te moeten toevoegen zou ik voor kris kressable gaan. Hij loopt hier niet meer rond denk ik, maar van de classic servers kan ik me herrineren dat het een aangenaam persoon is. Ons account ligt een beetje in de marge van deze server dus ik heb niet zo heel veel contact met spelers, maar ook de bespelers van strange subject komen wel in aanmerking voor een plaatsje op onze accounts indien ze dat wensen uiteraard.

Verder nog een vermelding voor Jorn van PurrPurrfect, ik ken jou helemaal niet maar afgelopen week heb ik toch zeer aangenaam kunnen pm'en met jou (had ik niet veracht).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Maick, Amber heard en squirtle ik val een beetje in herhaling hier ( maar ik moest toch iemand kiezen he?).

Mooiste spelers naam: Ithy en Strange Subject zijn wel leuke namen.

Mooiste stam naam: Moeilijk, zullen dit maar open laten.

Het tofste topic: Alles met lijstjes en of topics waar een discussie kan uitlopen tot een gebalanceerd debat waarbij meestal geen eenduidig antwoord voor handen is.

Favoriete forum poster: Nuke incoming. , meestal wel evenwichtige posts.

Minst favoriete forum poster: Squirtle The Turtle met allergrootste onderscheiding (geen uitleg nodig).

Mooiste profiel foto van spelers: Heb op goed geluk een paar prentjes bekeken en dat van SjEiNeN heeft vind ik wel iets moois.
Mooiste actie van de wereld: /
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik verwacht van Defying Gravity wat, geen idee waarom. Maar ik verwacht het !

Grootste blunder: Over het algemeen spelers die weg lopen zodra ze incomings zien, veel aanvallen sturen is niet moeilijk maar wel heel effectief tegenwoordig.

Voor wie heb je nu echt respect: De twee dinosaurussen van onze eigen stam Robin(robbeke) en Dorine. Robin is de reden waarom ik hier ben begonnen, hij had het gekke idee om zoals in 'de goeien ouwen tijd' eens een dikke maand later te starten met de hoop dat het nog mogelijk was zoals op de originele servers toch nog te kunnen uitgroeien tot iets moois (verkeerd gedacht dus :D) en Dorine natuurlijk ondanks wat kwaaltjes links en rechts wel trouw op post om er elke ochtend nog voor het ochtendgloren al inzet te tonen voor ons accountje, ik zou het niet kunnen (zo vroeg).

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Hier worden vaak medespelers genoemd maar ik denk dat het net de tegenstanders zijn die je kunnen motiveren om toch dat extra'tje te geven voor dit nietige spel.

Dit is een zeer subjectieve mening, als ik ergens een fout heb gemaakt of iets volledig verkeerd heb ingeschat kan je me dat altijd laten weten. Ik ben niet te beroerd om mijn mening te herzien want die is zeker en vast niet feilloos. Ik heb geprobeerd om het niet te saai te maken en gewoon mijn gedacht er uit te gooien, als een bepaalde mening volgens jou te persoonlijk is geformuleerd wil ik die wel aanpassen indien nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47709

Guest
Meest overschatte speler: Puur naar de ranking gezien ga ik heel de top 3 vernoemen Sjondeertrekker, prinsesjoni en DragonForge ik beweer niet dat hun er onterecht staan, volgens mij hebben hun alleen het makkelijkste parcours gelopen waardoor ze enorm hoog in de ranking staan.

ik zal dit zeker niet ontkennen, wij zijn een rim account voor iets. maar ik denk dat ze binnen Daap wel weten waar onze krachten liggen :)
 
Bovenaan