Golden Awards

DeletedUser54299

Guest
Ik heb heel wat plezier in mijn leven hoor, als student valt er meer dan genoeg te beleven, geloof me :D Ik zie er gewoon het nut niet van in om, zoal jij, op alles kritiek te gaan geven, mensen op basis van een comment op een forum als idioot te gaan bestempelen of om mezelf boven een volledige community te stellen. Je gooit en strooit de beledigingen maar wat in het rond en hangt de stoere boy uit op een online forum. Dan stel ik mij de vraag wie nu écht salty is, als je tegen een nobele onbekende niet eens beleefd kan zijn. :rolleyes:

Amen.

Ik zie de link wel, maar goed.

Ik zie er het nut niet van in om op een online forum aardig te gaan doen en mensen complimenten te gaan geven. Constant maar de goodguy uit komen hangen als er een discussie gaande is, of mensen hun anus schoon te likken.

Op zich is er niets mis mee, en is het eigenlijk alleen maar positief. Het enige probleem is dat men er teveel in door schiet, waardoor je de billenlikkers/slijmers krijgt die alleen maar irritant zijn.

maar een complimentje geven, mits terecht, is in mijn ogen nooit fout, en vele malen beter dan iedereen een beetje afzeiken en denigreren.
 

DeletedUser72857

Guest
Op zich is er niets mis mee, en is het eigenlijk alleen maar positief. Het enige probleem is dat men er teveel in door schiet, waardoor je de billenlikkers/slijmers krijgt die alleen maar irritant zijn.

maar een complimentje geven, mits terecht, is in mijn ogen nooit fout, en vele malen beter dan iedereen een beetje afzeiken en denigreren.

Is niet wat ik wilde zeggen hoor, ik kopieerde gewoon de comment die er een paar lijntjes boven stond.
 
Reactiescore
853
Beste speler: Sjondeertrekker, ze hebben misschien niet de moeilijkste weg gehad naar de top, echter staan ze hier al een tijdje en spelen toch redelijk hun frontje weg.


Beste stam: Finity, ik denk niet dat hier veel uitleg voor nodig is. Finity is nou eenmaal de meest stabiele stam van W43. Daap is leuk, echter denk ik dat de meesten het ermee eens zullen zijn dat het oosten daar niet veel voorstelt.


De beste stam speler: Laurens, pakt laatste tijd veel vv's, verder zijn er natuurlijk genoeg 'stamspelers' die hun energie in de stam stoppen.


Het grootste ego: -


Beste leiding: Finity, we hebben de skypelogjes van Babe destijds gezien, zelfs die gaven toe dat Finity er straks uitzag van binnenuit :p


Slechtste leider: -


Meest overschatte stam: Rovi, stel nietsnutten met hun kata's en dan nog komen janken ook :mad: (its about payback time:D)


Meest onderschatte stam: -


Meest overschatte speler: Davroar, vooral door mij zelf denk ik. Ik had toch niet verwacht dat dit account zo makkelijk verliezen zou lijden tegen het 'front' dat hij heeft.


Meest onderschatte speler: Defying Gravity, je hoort vrijwel nooit iets over deze speler(s), echter staan ze toch wel degelijk hun mannetje en doen ze het naar mijn zeggen prima.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bonaya, Twan, Maick, Manu, Martijn, Inge, Jessey, Jan, Mien, Nigel, Matthias en ga maar door. Zelfs Aron zou ik wel mee in een stam willen zitten


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: boeiuh, stabburs en faggutz


Mooiste spelers naam: Goede vraag waar ik het antwoord niet op weet. Laten we Sjondeertrekker maar doen


Mooiste stam naam: Daap, klinkt wel leuk


Het tofste topic: Vrijwel niks op 43. Af en toe staat er een leuke post tussen


Het domste topic: -


Favoriete forum poster: Perfect Hatrut, vind Maick z'n posts toch wel leuk.


Minst favoriete forum poster: Die Rovi spelers, ze snappen het gewoon niet :confused:


Dikste wannabe op het forum: Aron natuurlijk


Dikste wannabe in het spel: Aron natuurlijk


Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat de boys van BBK nog wel een verrassing in huis hebben. Nomineer dus die accounts


Meest belovende stam voor de toekomst: Finity, lijkt me duidelijk.


Voor wie heb je nu echt respect: Bonaya voor het onthullen van de stabbers, dat wilde ik speciaal noemen. Verder heb ik voor de meeste mensen wel een soort van respect.
 

DeletedUser75798

Guest
Respect valt te verdienen, maar spelers de grond in boren zonder reden gaat er wel wat over? :eek:
 
Reactiescore
372
Respect valt te verdienen, maar spelers de grond in boren zonder reden gaat er wel wat over? :eek:

Wat ben jij een vreselijke naprater geworden, is dit jouw manier om op te vallen bij je stamgenoten? Stel je overigens eens niet zo aan, ik boor niemand zonder reden de grond in en mijn posts vallen in eigenlijk reuze mee. Ik beledig zelden iemand voor iets ergers dan idioot of noob, en als ik kritiek op iemand lever is dat vanwege zijn acties op tribalwars. Doen alsof ik the ultimate villain ben is kinderachtig en toont enkel en alleen je onmacht aan.

Uiteraard, like I said, iedereen hoort respect te krijgen.

Dat was de vraag niet, dat iedereen als persoon respect hoort te krijgen kan ik mij in vinden, wat ik vroeg is of jij van mening bent dat je als speler respect hoort te krijgen. Zelfde principe als met een voetballer, verdient hij vanwege wat hij presteert en neergezet heeft respect of niet? Kortom, verdien jij, als speler, respect na je acties op W43? Je ontwijkt nu al voor de tweede keer de vraag terwijl je dondersgoed weet wat ik bedoel, dit laat mij denken dat je bang bent om antwoord te geven omdat je weet dat ik gelijk ga krijgen :)
 

DeletedUser75798

Guest
Wat ben jij een vreselijke naprater geworden, is dit jouw manier om op te vallen bij je stamgenoten? Stel je overigens eens niet zo aan, ik boor niemand zonder reden de grond in en mijn posts vallen in eigenlijk reuze mee. Ik beledig zelden iemand voor iets ergers dan idioot of noob, en als ik kritiek op iemand lever is dat vanwege zijn acties op tribalwars. Doen alsof ik the ultimate villain ben is kinderachtig en toont enkel en alleen je onmacht aan.



Dat was de vraag niet, dat iedereen als persoon respect hoort te krijgen kan ik mij in vinden, wat ik vroeg is of jij van mening bent dat je als speler respect hoort te krijgen. Zelfde principe als met een voetballer, verdient hij vanwege wat hij presteert en neergezet heeft respect of niet? Kortom, verdien jij, als speler, respect na je acties op W43? Je ontwijkt nu al voor de tweede keer de vraag terwijl je dondersgoed weet wat ik bedoel, dit laat mij denken dat je bang bent om antwoord te geven omdat je weet dat ik gelijk ga krijgen :)

Waar praat ik na dan? Dat ik hierdoor "zou willen" opvallen bij stamgenoten? Weet niet waaruit je dat haalt, maar het trekt nergens op. Ik noem je dan ook niet "The ultimate villain"?
 
Reactiescore
372
Waar praat ik na dan? Dat ik hierdoor "zou willen" opvallen bij stamgenoten? Weet niet waaruit je dat haalt, maar het trekt nergens op. Ik noem je dan ook niet "The ultimate villain"?

Excuseer me maar als er hier iemand rond loopt die nog nooit een eigen mening heeft gehad ben jij het wel. In dit geval ook had ik een woordenwisseling met een aantal personen, maar jij moet er weer even een opmerking tussen glippen, en ja de enige reden die ik daarvoor kan bedenken is dat je op wil vallen aangezien de opmerking zelf niets toe voegt en zelfs al meerdere keren door andere personen gepost is.

Ik zeg ook nergens dat je dat zei, maar zo word ik hier bijna neer gezet terwijl, zoals ik al zei, mijn posts reuze mee vallen en het eerder een teken van onmacht is vanuit jullie kant, wat ook perfect te verklaren is gezien jullie altijd het onderspit delven in discussies en dan maar van onderwerp veranderen (naar mij als persoon)
 

DeletedUser75798

Guest
Dus omdat ik niet veel bijdraag aan discussies heb ik geen mening? Hoed af, mooie conclusie. Wij moeten inderdaad veel herhalen, maar als je het niet wilt aannemen als waarheid kun je inderdaad niet van je mening afwijken.

Over dat onderspit delven: de discussies vanuit jou gaan vaak over dingen die er gewoon zijn om Daap zwart te maken, daarop gaan wij inderdaad niet meer in. Het moet ergens stoppen, maar als jij altijd vind dat jouw mening waarheid is dan lukt dat niet.
 
Reactiescore
1.075
Perfect Hatred is noob, dat weet iedereen toch wel :Embarrassment::Embarrassment:
 
Bovenaan