DeletedUser72576
Guest
zo'n mensenmaar waarom denk je dat ik nooit mensen bedank als ik genoemd wordt bij golden awards
Ik wordt
zo'n mensenmaar waarom denk je dat ik nooit mensen bedank als ik genoemd wordt bij golden awards
Ik heb heel wat plezier in mijn leven hoor, als student valt er meer dan genoeg te beleven, geloof meIk zie er gewoon het nut niet van in om, zoal jij, op alles kritiek te gaan geven, mensen op basis van een comment op een forum als idioot te gaan bestempelen of om mezelf boven een volledige community te stellen. Je gooit en strooit de beledigingen maar wat in het rond en hangt de stoere boy uit op een online forum. Dan stel ik mij de vraag wie nu écht salty is, als je tegen een nobele onbekende niet eens beleefd kan zijn.
![]()
Ik zie de link wel, maar goed.
Ik zie er het nut niet van in om op een online forum aardig te gaan doen en mensen complimenten te gaan geven. Constant maar de goodguy uit komen hangen als er een discussie gaande is, of mensen hun anus schoon te likken.
maar een complimentje geven, mits terecht, is in mijn ogen nooit fout, en vele malen beter dan iedereen een beetje afzeiken en denigreren.
Oprechte vraag, vind je, dat je na je daden op W43, respect hoort te krijgen hier?
Ruben had er niets mee te maken?![]()
Op zich is er niets mis mee, en is het eigenlijk alleen maar positief. Het enige probleem is dat men er teveel in door schiet, waardoor je de billenlikkers/slijmers krijgt die alleen maar irritant zijn.
maar een complimentje geven, mits terecht, is in mijn ogen nooit fout, en vele malen beter dan iedereen een beetje afzeiken en denigreren.
Oprechte vraag, vind je, dat je na je daden op W43, respect hoort te krijgen hier?
Iedereen hoort respect te krijgen. Dat jij liever disrespectvol met iedereen omgaat is jou probleem.
Goed ik zal de vraag hervormen... Vind jij dat jij als speler respect hoort te krijgen?
Goed ik zal de vraag hervormen... Vind jij dat jij als speler respect hoort te krijgen?
Respect valt te verdienen, maar spelers de grond in boren zonder reden gaat er wel wat over?![]()
Uiteraard, like I said, iedereen hoort respect te krijgen.
Wat ben jij een vreselijke naprater geworden, is dit jouw manier om op te vallen bij je stamgenoten? Stel je overigens eens niet zo aan, ik boor niemand zonder reden de grond in en mijn posts vallen in eigenlijk reuze mee. Ik beledig zelden iemand voor iets ergers dan idioot of noob, en als ik kritiek op iemand lever is dat vanwege zijn acties op tribalwars. Doen alsof ik the ultimate villain ben is kinderachtig en toont enkel en alleen je onmacht aan.
Dat was de vraag niet, dat iedereen als persoon respect hoort te krijgen kan ik mij in vinden, wat ik vroeg is of jij van mening bent dat je als speler respect hoort te krijgen. Zelfde principe als met een voetballer, verdient hij vanwege wat hij presteert en neergezet heeft respect of niet? Kortom, verdien jij, als speler, respect na je acties op W43? Je ontwijkt nu al voor de tweede keer de vraag terwijl je dondersgoed weet wat ik bedoel, dit laat mij denken dat je bang bent om antwoord te geven omdat je weet dat ik gelijk ga krijgen![]()
Waar praat ik na dan? Dat ik hierdoor "zou willen" opvallen bij stamgenoten? Weet niet waaruit je dat haalt, maar het trekt nergens op. Ik noem je dan ook niet "The ultimate villain"?