Nu de wereld ten einde is, ook mijn lijstje:
Beste speler: Remco - OracleOne. Niemand is zo'n volhouder als Remco. Niets heeft hem ervan weerhouden om door te gaan, geen bans, geen inactieve stam, geen bots. En Casual had het allemaal.
Beste stam: Perfection (duh, ik zou een slechte leider zijn als het niet zo was)
De beste stam speler: Benny1984, wat ik ook vroeg, hij gaf het. Stuurde zijn eigen account meer dan eens leeg om stamgenoten te ondersteunen, zowel offensief als defensief. Zelfs toen hij zelf ook front had.
Het grootste ego: André - Interdictum, toelichting lijkt me niet nodig ^^
Beste leider: Remco - OracleOne. Zelfs toen P. volledig op z'n gat lag, heeft Remco het roer overgenomen en is hij doorgegaan. Wat men ook van hem zegt en hoeveel modder er ook gestrooid wordt, Remco speelt het spel zoals het hoort, zonder smerige streken.
Slechtste leider: Tom - TheCavalryIsHere. Hoewel hij SHIP uit het slijk heeft getrokken, heeft hij dat gedaan met oneervol spel, bots en stabs. Een waardig leider gebruikt die elementen niet om zijn doel te bereiken.
Meest overschatte stam: SHIP. Toen de botters eenmaal gepakt waren, waren hun prestaties een stuk minder groots.
Meest onderschatte stam: Zero-B. Zero werd misbruikt als defbunker en al wat men deed was slecht praten over hen. Toen een aantal leden eenmaal overkwamen naar P., bleek dat ze meer in hun mars hadden dan SHIP hen had toegestaan te laten zien.
Meest overschatte speler: Tom - Bloemkool4life. Zonder bots waren de prestaties een stuk minder interessant en gaf deze 'doorzetter' er zelfs de brui aan door de delete-knop in te drukken.
Meest onderschatte speler: Mark - Deficere Ad Damnatio. Als ie niet inactief is, weet hij prima hoe het spelletje werkt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hans, Niels, Randy, Steven, Benny, Rutger, Peter, Remco, Brecht, Jango, Daniël, Mark, Mark, Mark, Leon, Leon, Theo, Chris, Chris.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tom, Tom en al die anderen die hun handen vuil maken met vuil spel.
Mooiste speler naam: Magyar, al ver voordat ik er zelf op mocht spelen.
Mooiste stam naam: Perfection
Het tofste topic: Geen, ik ben geen actieve forumganger. Onderstaande is de reden daarvoor.
Het domste topic: Alle topics waar gepost wordt door mensen die niet meer spelen en alleen nog posten om modder te gooien.
Favoriete forum poster: Geen
Minst favoriete forum poster: Bas
Dikste wannabe op het forum: Daan
Dikste wannabe in het spel: Timo716
Mooiste profiel foto van spelers: The Incredible Tiger.
Mooiste profiel foto van stammen: SHIP
Mooiste actie van de wereld: Het samengaan van P en SHIP spelers.