Golden awards

Reactiescore
179
Bedankt voor de mooie post en veel respect dat je niet met je vinger naar P wijst, zonder bewijzen, zoals je stamgenoten wel doen.
Welke stamgenoten zijn dat dan? Ik ben van alleen nog over van het huidige Ship over, die soms even zijn zegje komt doen. Niet iedereen die hier zijn zegje komt doen, hoe hij/zij er over denkt hoeft in de naam van Ship te spreken hoor heb ik niet om gevraagd namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
60
Welke stamgenoten zijn dat dan? Ik ben van alleen nog over van het huidige Ship over, die soms even zijn zegje komt doen. Niet iedereen die hier zijn zegje komt doen, hoe hij/zij er over denkt hoeft in de naam van Ship te spreken hoor heb ik niet om gevraagd namelijk.
Zou je deze zinnen wat kunnen verduidelijken, ik snap hem niet :S
 
Reactiescore
179
Zou je deze zinnen wat kunnen verduidelijken, ik snap hem niet :S
Moet zeggen dat jij ook nog van Ship bent even niet bij nagedacht:(
Wat ik probeer duidelijk te maken dat hier veel leden 'namens Ship' willen posten alleen de meeste weten weinig af van de situatie en dan wordt er alles rondgeslingerd wat echter onjuist is.
 
Reactiescore
60
oh ja dat gebeurd zeker. Maar ik ben er inderdaad nog steeds bij, onkruid vergaat niet zo snel :p
 

DeletedUser71298

Guest
oh ja dat gebeurd zeker. Maar ik ben er inderdaad nog steeds bij, onkruid vergaat niet zo snel :p
Je bent er weer bedoel je :p
Kan me herinneren dat pack je wegspeelde terwijl jij 2 weken op vakantie was of iets in die richting?
Je bent wel 1 van de weinige waarvan ik zeg blij dat je terug bent :p
 
Reactiescore
60
Je bent er weer bedoel je :p
Kan me herinneren dat pack je wegspeelde terwijl jij 2 weken op vakantie was of iets in die richting?
Je bent wel 1 van de weinige waarvan ik zeg blij dat je terug bent :p
Strikt genomen ben ik gestopt nog voordat ik op vakantie ging, het scheelde maar een paar dagen, maar toch.
Aangevallen worden door iemand waar je dacht op te kunnen vertrouwen is niet bepaald motiverend...

En voor ieder ander: nee, diegene was Remco niet, die heeft zijn woord gehouden en mij niet aangevallen.
 

DeletedUser71298

Guest
Strikt genomen ben ik gestopt nog voordat ik op vakantie ging, het scheelde maar een paar dagen, maar toch.
Aangevallen worden door iemand waar je dacht op te kunnen vertrouwen is niet bepaald motiverend...

En voor ieder ander: nee, diegene was Remco niet, die heeft zijn woord gehouden en mij niet aangevallen.
Nou, eerlijk is eerlijk.
Ik heb 1 dorpje van je verovert in c88 maar volgens mij had ik daarvoor nog toestemming gevraagd ook
 

DeletedUser79601

Guest
Nu de wereld ten einde is, ook mijn lijstje:

Beste speler: Remco - OracleOne. Niemand is zo'n volhouder als Remco. Niets heeft hem ervan weerhouden om door te gaan, geen bans, geen inactieve stam, geen bots. En Casual had het allemaal.
Beste stam: Perfection (duh, ik zou een slechte leider zijn als het niet zo was)
De beste stam speler: Benny1984, wat ik ook vroeg, hij gaf het. Stuurde zijn eigen account meer dan eens leeg om stamgenoten te ondersteunen, zowel offensief als defensief. Zelfs toen hij zelf ook front had.
Het grootste ego: André - Interdictum, toelichting lijkt me niet nodig ^^
Beste leider: Remco - OracleOne. Zelfs toen P. volledig op z'n gat lag, heeft Remco het roer overgenomen en is hij doorgegaan. Wat men ook van hem zegt en hoeveel modder er ook gestrooid wordt, Remco speelt het spel zoals het hoort, zonder smerige streken.
Slechtste leider: Tom - TheCavalryIsHere. Hoewel hij SHIP uit het slijk heeft getrokken, heeft hij dat gedaan met oneervol spel, bots en stabs. Een waardig leider gebruikt die elementen niet om zijn doel te bereiken.
Meest overschatte stam: SHIP. Toen de botters eenmaal gepakt waren, waren hun prestaties een stuk minder groots.
Meest onderschatte stam: Zero-B. Zero werd misbruikt als defbunker en al wat men deed was slecht praten over hen. Toen een aantal leden eenmaal overkwamen naar P., bleek dat ze meer in hun mars hadden dan SHIP hen had toegestaan te laten zien.
Meest overschatte speler: Tom - Bloemkool4life. Zonder bots waren de prestaties een stuk minder interessant en gaf deze 'doorzetter' er zelfs de brui aan door de delete-knop in te drukken.
Meest onderschatte speler: Mark - Deficere Ad Damnatio. Als ie niet inactief is, weet hij prima hoe het spelletje werkt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hans, Niels, Randy, Steven, Benny, Rutger, Peter, Remco, Brecht, Jango, Daniël, Mark, Mark, Mark, Leon, Leon, Theo, Chris, Chris.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tom, Tom en al die anderen die hun handen vuil maken met vuil spel.
Mooiste speler naam: Magyar, al ver voordat ik er zelf op mocht spelen.
Mooiste stam naam: Perfection
Het tofste topic: Geen, ik ben geen actieve forumganger. Onderstaande is de reden daarvoor.
Het domste topic: Alle topics waar gepost wordt door mensen die niet meer spelen en alleen nog posten om modder te gooien.
Favoriete forum poster: Geen
Minst favoriete forum poster: Bas
Dikste wannabe op het forum: Daan
Dikste wannabe in het spel: Timo716
Mooiste profiel foto van spelers: The Incredible Tiger.
Mooiste profiel foto van stammen: SHIP
Mooiste actie van de wereld: Het samengaan van P en SHIP spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80252

Guest
Beste speler: Randy - de donalds/ DUCKTATOR. Sinds ik in 2015 op casual ben gekomen is hij toch wel echt de beste die ik ben tegengekomen. Groot respect voor hem
Beste stam: Perfection - Uiteraard hehe
Het grootste ego: Redmar - NIETTEDOEN - wat zeg nou zelf reddie, jij bent echt niet te doen <3
Beste leider: Randy & Remco - Randy voor zijn tijd in P. waar hij heer en meester was in alle plannen en natuurlijk Remco die P. weer overeind heeft getrokken en deze prachtige overwinning heeft mogelijk gemaakt. Ieder sterk op zijn eigen manier.
Slechtste leider: Mark - Deficere Ad damnatio - Sorry gast, maar het ravijn waar wij toen in belandde heeft echt een slecht beeld van je achter gelaten
Meest overschatte stam: TEST - Atheneas & co
Meest onderschatte stam: Zero-B. - Ondanks alle kritieken vond ik zero-b gevaarlijker dan SHIP. Ik denk dat als zero-b leiding had over SHIP & Zero-b dat ze dan nog wat gevaarlijker konden zijn ipv dat ze het afdankertje waren van SHIP.
Meest overschatte speler: Atheneas - Grote reus maar heeft het nooit laten zien. Clears en edels smijten kan iedereen wel.
Meest onderschatte speler: Ria - Ijsbeer - Alle respect voor jou ria, ik vind je een toffe vrouw en echt wel een goeie speler. Ben blij dat ondanks alle kritieken je toch bij ons aan kon sluiten
wie zou zeker graag in een stam zitten: Geheel P. & Mark (fear of the walking dead) uit chess
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Duck Duckwalker - Die heeft mijn ogen wel echt geopend. Kon het altijd goed met hem vinden maar zijn laatste paar maanden waren wel echt hopeloos. Dat hoef ik niet nog eens mee te maken. Heb mij altijd wel voor hem en anderen ingezet, vaak tevergeefs
Mooiste speler naam: The Incredible Tiger. - Blij dat je terug kwam Hans, ook al was het om een vervelende reden
Mooiste stam naam: Perfection
Het tofste topic: Geen - vind het gooien met beschuldigingen en beledigingen zo zinloos.
Het domste topic: De rest
Favoriete forum poster: OracleOne
Minst favoriete forum poster: Geen idee
Dikste wannabe op het forum: Kenneth - voor de rest ben je wel 'aardig' hoor kenneth ;)
Dikste wannabe in het spel: Redmar - NIETTEDOEN - VRESELIJK maar toch briljant
Mooiste profiel foto van spelers: The Dirty Daltons
Mooiste profiel foto van stammen: Perfection.
Mooiste actie van de wereld: Het samengaan van P en SHIP spelers. - De gezelligheid & activiteit kreeg een dikke vette boost
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het zou makkelijker zijn als er op die lijstjes een tijdszone komt waarover geoordeeld, kwestie dat ik weet waar ik leugens kan ontmaskeren.

Want 2 jaar terug was Zero B een verzameling noobs, kon Lisa niets van TW en was het P en niet Ship die met iedereen bondgenoten vormde. Je kan prima gelijk hebben met de laatste 2 jaar maar ben niet geheel zeker waar jij het over hebt.
 

DeletedUser79601

Guest
Het zou makkelijker zijn als er op die lijstjes een tijdszone komt waarover geoordeeld, kwestie dat ik weet waar ik leugens kan ontmaskeren.

Want 2 jaar terug was Zero B een verzameling noobs, kon Lisa niets van TW en was het P en niet Ship die met iedereen bondgenoten vormde. Je kan prima gelijk hebben met de laatste 2 jaar maar ben niet geheel zeker waar jij het over hebt.
Ik? Ik speel pas sinds begin 2018 en dat is dan ook de tijd waarover ik oordeel. Daarvoor weet ik niets van & wil ik ook niets van weten. Het afgelopen jaar was genoeg gtst voor 10 jaar
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Was vooral voor die andere, die in zijn post beweerd tegen beschuldigingen te zijn maar dan verwijten over SHIP schrijft waar ik van weet dat P. er zich ook schuldig aan gemaakt heeft. Een perfect voorbeeld eigenlijk van de AF-kwaliteiten van de meeste casualspelers. constant zichzelf tegenspreken en niet beseffen hoe dom het overkomt :p

Maargoed gezien zijn AF account van 2019 is gok ik dat hij niet eens de geschiedenis van zijn stam kent dus wil ik het wel door de vingers zien
 

DeletedUser79601

Guest
Was vooral voor die andere, die in zijn post beweerd tegen beschuldigingen te zijn maar dan verwijten over SHIP schrijft waar ik van weet dat P. er zich ook schuldig aan gemaakt heeft. Een perfect voorbeeld eigenlijk van de AF-kwaliteiten van de meeste casualspelers. constant zichzelf tegenspreken en niet beseffen hoe dom het overkomt :p

Maargoed gezien zijn AF account van 2019 is gok ik dat hij niet eens de geschiedenis van zijn stam kent dus wil ik het wel door de vingers zien
Ik denk dat Casual vooral een wereld is waar iedereen een eigen kijk op ontwikkeld heeft en dat zullen we terug zien in de golden awards die uitgedeeld gaan worden. Het is een wereld met veel geschiedenis waarvan ik ook meer dan de helft niet ken, zoals veel spelers van nu. Ik ken jou bv ook niet van casual.
 

DeletedUser79601

Guest
Leg me dit eens uit, want ik snap je niet?


Neem aan dat jij mij bedoelt? Dan is het een eervolle benoeming;)
Wat hij bedoelt is dat ship uiteindelijk zero begon leeg te rekruteren. Zelfs armzalige gevalletjes als 2jaager, maar jeremy dan weer niet (zonde)

Ja, ik bedoel jou idd, maar je bent lang niet de enige aan wie ik me doodgeërgerd heb hier op het AF
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik denk dat Casual vooral een wereld is waar iedereen een eigen kijk op ontwikkeld heeft en dat zullen we terug zien in de golden awards die uitgedeeld gaan worden. Het is een wereld met veel geschiedenis waarvan ik ook meer dan de helft niet ken, zoals veel spelers van nu. Ik ken jou bv ook niet van casual.

Uiteraard heeft iedereen een andere blik op de wereld, en zijn er genoeg redenen om voor iedere speler te zeggen dat hij het verdiend heeft enz. Wat ik wil vermijden is dat spelers in hun lijstjes hypocriete zaken beginnen vermelden omdat ze de eerste 4 jaar van de casual niet hebben meegespeeld. Er is een verschil met in je lijstje meningen opnemen of feiten opnemen.

Bijvoorbeeld: " SHIP nam iedereen die ook maar interesse had in een stam... hopeloos.", dit is een feit gevolgd door een mening. De mening is het doel van de lijstjes, het genoemde feit is hier helaas een pot-verwijt-de-ketel verhaal (over de volledige duur casual dan bekeken) waardoor de mening zijn waarde verliest. Meer nog, zijn mening is dat iedereen die zich aan dat feit heeft "schuldig gemaakt" hopeloos is. Waarmee hij dus zonder het te weten zijn eigen stam heeft negatief vermeld in zijn eigen lijstje.

Indien er bij een lijstje staat in welke periode (in jaren) hij/zij actief was, wordt het voor de lezer een pak aangenamer om te weten of de speler arrogant liegt of onwetend is. Voor een wereld waar veel spelers over de jaren hebben gespeeld is dit sws makkelijker volgen. Just my humble opinion.
 

DeletedUser79601

Guest
Ik snap je punt idd, het ligt denk ik ook vooral aan de formulering
 
Bovenaan