Golden awards

DeletedUser72496

Guest
We zijn nog maar 11 januari en Duckje heeft bijna 700 dorpen kwijt aan SHIP :D
 
Reactiescore
179
Zijde 1:
Stammen: P., W-pack
Zijde 2:
Stammen: SHIP, Zero-B

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 6,278
Kant 2: 10,585
Verschil: 4,307

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,967
Kant 2: 5,945
Verschil: 3,978

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 58,894,358
Kant 2: 100,992,059
Verschil: 42,097,701

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18,269,614
Kant 2: 56,247,641
Verschil: 37,978,027

chart


We kunnen toch spreken van een voorsprong....
 

DeletedUser

Guest
Ik ga nog 1x een lijst maken zal ook mijn laatste keer mijn blik op TW werpen ook al word ik nog veelvuldig teruggevraagd, maar mijn antwoordt zal nee blijven. Niemand zal mij missen, omdat ik toch met mijn grote bek overal mee bemoei.

Beste speler: De beste spelers vind ik zelf toch KingH5 ik weet dat daar Ship in zijn glorie tijden nog moeite meehad. Het account staat nu als een huis wat eerder niet zo stond. Die credits krijg je dan voor mij voor de rest heb ik echt geen idee wie dat niveau nog meer haalt. Ik denk dat Delfine & IJsbeer ook prima accounts zijn die goede spelers/speelsters bevatten.
Beste stam: Ik zeg het niet graag, maar zou het nu moeten roepen het is niet anders dan P. Ik gun het enkele van P. die er echt iets voor hebben gedaan die er ook in mindere tijden waren. Als je nu nog stoer wil doen dat je dorpen kan pakken van Ship dat is geen kunst hoor.
De beste stam speler: Ik kom echt maar op 2 spelers die echt mijn respect krijgen hoeveel werk zij verzet hebben binnen de stam. Peter|Zibi ik wist Peter dat je altijd al een goede speler was en voor geen enkele vv je hand omdraaide je deed het gewoon. Dat ik dan nu hoor dat je deze weken met 8 vv's hebt gezeten mijn respect heb je man. Zelfs met deze tegenslag ga jij door, ook al heb jij nu zelfs deels gezegd dat het hopeloos is. 6/7 accounts op ban en dan ook nog 5 accounts inactief, maar toch probeer je het beste er van te maken. Al zou stoppen eens niet verkeerd voor je zijn voor mij heb je de wereld gewonnen. Ria|IJsbeer hetzelfde geld voor jou jij staat al sinds begin van Ship aan het roer daar met eindeloze vv's draaien. Ik zou zeggen maak het beste ervan. Jullie verdienen enkel respect diegene die vluchten naar de vijand dat blijven lachertjes enkel opzoek naar succes.
Het grootste ego: Iedereen die nog speelt:eek:
Beste leider: Ik vind toch Tom de beste leider die deze Casual heeft gehad. Want met hem was Ship aan het doorstoten, maarja die noob moest weer zo nodig stabben:eek:. Verder is Remco ook prima denk ik
Slechtste leider: Geen flauw idee ik ken de rest van de leiders niet.
Meest overschatte stam: Zijn er niet.
Meest onderschatte stam: Zijn er gewoon niet
Meest overschatte speler: Geen flauw idee ik speel al een hele tijd niet meer.
Meest onderschatte speler: Geen flauw idee ik speel al een hele tijd niet meer.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eigenlijk is dat niet meer van toepassing, maar om ze maar op te noemen. Hans(The Incredible Tiger), Peter(Zibi), Tom(Gestopt), Rutger(Gestopt?), Steven(Gestopt), Tom(Gestopt) en Bjorn(Gestopt). Heel het noordteam dat toen aanwezig was. Verder waren Daan(Gigantadorp), Rens(Gestopt?) ook lieve stamspelertjes. En nu ga ik haat krijgen, maar dat boeit me echt geen fuck Jorrit(Gestopt) deze jongen is binnen de community echt niet geliefd, maar had het beste ervoor met de stam en deed vele vv's. Verder ben je een eikel om te gaan stabben.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ook dat heeft geen zin ik kom toch nooit meer hier verschijnen. Vooral alle spelers die ook maar overstapt zijn van Ship naar P. geeft je zwakheid wel aan.
Mooiste speler naam: The Incredible Tiger
Mooiste stam naam: Ship
Het tofste topic: Geen topic is leuk
Het domste topic: Alle topics zijn gewoon saai
Favoriete forum poster: Ultimate Angel & Assissan and War ze kunnen redelijk goed propagenderen.
Minst favoriete forum poster: André
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Dat ben ik natuurlijk ik zou echt geen idee hebben wie nog meer noob is dan Bas.
Mooiste profiel foto van spelers: The Incredible Tiger & Nachtmerrieveroorzaker
Mooiste profiel foto van stammen: Geen plaatje vind ik echt mooi, maar vooruit Ship dan zijn jullie nog ergens goed in:D:eek:
Mooiste actie van de wereld: Dat ik definitief verdwijn uit deze community.

Hoop dat hier deftig gepropagendeerd mag worden daar heb je mij niet voor nodig.
Ship ik hoop dat jullie er ooit nog bovenop komen, ook al zou het knokken worden voor jullie als stam.
P. speel deze wereld uit zoals het zou moeten even de tandjes op elkaar en dan komt het vast goed.

Adios,

Bas | Niets toevoegende noob
 

DeletedUser79767

Guest
Beste speler: Delfine, heb niet vaak iemand met zo'n belachelijk front, zulk goed werk zien leveren. Al helemaal gezien ze meerdere botters tegen haar had liggen. Denk dat zij in een 1 vs 1 elke speler op deze wereld nog van de kaart zou vegen
Beste stam: The black plague :cool:
De beste stam speler:
in P. zitten veel spelers die echt veel over hebben voor hun stam, uit ship of zero zou ik het echt niet weten. kan hier niet echt een keuze maken
Het grootste ego: waarschijnlijk ik zelf, al heb remco ook wel een veel te groot ego :D
Beste leider: delfine en oracleone, ondanks dat ze beide niet van tegenspraak houden doen ze ongelooflijk veel voor P. zonder die 2 was P allang kapot geweest.
Slechtste leider: tom, beetje je stam opfocken door te stabben en bots te gebruiken, kijk hoe ship er nu voor staat. Stuk slechter dan toen hij erin kwam
Meest overschatte stam: zijn ze allemaal.
Meest onderschatte stam: denk dat we allemaal ondertussen wel weten hoe noob elke stam is
Meest overschatte speler: zo'n beetje deze hele wereld geld hier wel
Meest onderschatte speler: oralceone, word nog altijd door zoveel mensen als noob gezien, terwijl hij zeker 1 van de beste op deze wereld is
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: The incredible tiger, Kingh5, delfine, to infinity for serinity (rugter is een zeer sterke en nette speler), lisa1808 heb ik nu korte tijd op cas5 mee gemaakt als stamgenoot, en vind haar ook een zeer fijne speelster.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: teveel om op te noemen.
Mooiste speler naam: the dirty daltons en wiebelding :p
Mooiste stam naam: wolfpack op moment
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster:
assasin vind ik goede posts maken
Minst favoriete forum poster: botter tom en botter bloemkool, beetje zielig komen doen nadat ze zeer terecht geband zijn
Dikste wannabe op het forum: zo'n beetje iedereen op dit forum
Dikste wannabe in het spel: ik of gigantadorp, wij zijn in ieder geval de dikste noobs, en hebben allebij een grote bek :p
Mooiste profiel foto van spelers: die van nemar is heel vet!
Mooiste profiel foto van stammen: ik vind die van zero-b nog altijd de mooiste
Mooiste actie van de wereld: weinig mooie acties op deze wereld de laatste tijd
 

DeletedUser28445

Guest
Leuk initiatief! Allereerst bedankt voor de mentions. Bij deze heb ik ook even een lijstje gemaakt:

Beste speler: Persoonlijk vind ik dat Delfine momenteel deze titel ruimschoots verdiend op basis van alle inzet. Heeft net als ik een account in slechte toestand weer weten te repareren. Heeft meerdere massa's afgeslagen en is ook aanvallend zeer sterk.
Beste stam: Momenteel is dat P. op basis van de huidige activiteit, statistieken, collectief en skillsgewijs.
De beste stam speler: Hier wil ik Kenneth en Nik neerzetten. Zij hebben zichzelf bewezen door nooit moeilijk te doen over het doen van vv's. Zijn altijd actief en paraat te helpen. Dit soort spelers kan iedere stam wel gebruiken. Ook een aparte shoutout naar Lars en vooral naar m'n co Daan, Hans, Niels, Stef en Mark. Maken momenteel ook het verschil, vooral met de fijne samenwerking is het niet te stoppen.
Het grootste ego: Remco heeft een behoorlijk ego, maar doet anderzijds ook een hoop voor P. Het past bij zijn karakter als leider en durft mensen aan te spreken op zijn/haar tekortkomingen.
Beste leider: Ik kan als buitenstaander niet oordelen over andere stamleiders dus zal hier Remco en Delfine plaatsen.
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Zero-B, dragen momenteel weinig bij op de Casual wereld. Ik ben benieuwd of daar nog verandering in gaat komen.
Meest onderschatte stam: Ship, ondanks dat het momenteel niet lekker loopt bij Ship heb ik wel het gevoel dat ze zich nog gaan herpakken en dat men niet te snel moet denken dat het spel al gespeeld is.
Meest overschatte speler: Jorrit. Heeft weinig tot zeer weinig bereikt op deze wereld, vooral in vergelijking met de grote mond die hij opzet. Alleen maar negatieve eigenschappen die in verband staan met hem.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Peter en Pieter Jan van Zibi, Tom van ex-bloemkool, Ria van IJsbeer en heb goede verhalen gehoord over Lisa en Rutger.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Jorrit
Mooiste speler naam: Touka Kirishima.
Mooiste stam naam: Perfection!
Het tofste topic: Dat zal dan wel 'Zal SHIP & Zero-B zijn vijand P. weer onder 1 miljard krijgen?' zijn gezien de andere topics niet veel gepost wordt.
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Ship: Ultimate Angel, theonl2
P.: TimeforplanB, OracleOne. Een opkomende poster is ook wel Korjakskaja Sopka.
Gestopte spelers: bloemkool4life, tim010, Spirit Of Adventure, the king 123
Minst favoriete forum poster: Jorrit met z'n honderd AF accounts.
Dikste wannabe op het forum: Zal Jorrit wel zijn. Overigens ook de grootste clown.
Dikste wannabe in het spel: Zal Jorrit wel zijn. Overigens ook de grootste clown.
Mooiste profiel foto van spelers: Delfine en nemar hebben mooie. Zibi en dragonfriend overigens ook.
Mooiste profiel foto van stammen: The Last Ship
Mooiste actie van de wereld: Die zal nog moeten komen, gok ik. Mijn persoonlijke mooiste actie was wel om terug te komen en om een account in glorie te herstellen. Stamgerelateerd is er recentelijk nog niet veel noemenswaardig gebeurd, behalve de bans.
 
Reactiescore
2.178
Beste speler: Delfine heeft het meeste gepresteerd in korte tijd.
Beste stam: Momenteel P, maar op deze wereld verandert dat regelmatig.
De beste stam speler: mij Ik ga hier makkelijk over zijn, want dit is Peter. Krijgt alle vvs in handen gedrukt terwijl de rest van SHIP runt, inactief of egoïstisch is. #DreamTeam is ook benoemingswaardig.
Het grootste ego: Te grote lijst met mensen die casual spelen en toch heel pro doen op AF en ingame. Ik hoor ook in dit lijstje maar ssst.
Beste leider: Alle leiders zijn kut
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: afwisselend, nu zou ik SHIP zeggen maar dit kan makkelijk veranderen
Meest onderschatte stam: P en SHIP. Omstebeurt gebeurt er aan een kant wel iets waarbij alles weer omdraait.
Meest overschatte speler: HDe botters, ga niet net doen alsof je goed bent wanneer je gebruik maakt van zulke middelen. Daarnaast ook Jorrit met zijn achterlijke stabs en Ria voor de hypocriete uitspraken en het handje boven het hoofd houden bij de stab. Owja en Lennert ook voor het helpen van Tom en Jorrit.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Peter en Pieter Jan van Zibi, Lisa, Daniel van King, Céline van Delfine, Nick met de C, Bas voor de morele support.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Jorrit
Mooiste speler naam: jehoeftniettegaankrat
Mooiste stam naam: wpack is de enige met wat originaliteit
Het tofste topic: 'Zal SHIP & Zero-B zijn vijand P. weer onder 1 miljard krijgen?"
Het domste topic: "Het bedank topic voor gestopte spelers" allemaal schijnheilig doen en aandacht geilen.
Favoriete forum poster: Voor propaganda Assasin of war en Ultimate Angel
Ik kan ook wel genieten van het stoken van Bas.
Minst favoriete forum poster: Jorrit met z'n honderd AF accounts.
Dikste wannabe op het forum: Zal Jorrit wel zijn. Overigens ook de grootste clown.
Dikste wannabe in het spel: Zal Jorrit wel zijn. Overigens ook de grootste clown.
Koen krijgt ook een plaatsje hier. Altijd met iedereen binnen SHIP ruzie zoeken maar wanneer t een beetje tegen zit rent ie meteen.
Mooiste profiel foto van spelers: meat
Mooiste profiel foto van stammen: The Last Ship
Mooiste actie van de wereld: Dat elke stam die op winnen staat, het toch weer voor elkaar krijgt om iets te doen waardoor alles omdraait.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72803

Guest
Ik speel hier nog niet zo lang dus het zal een vrij eenzijdig lijstje zijn. Heb m'n best gedaan om er toch wat leuks van te maken.

Beste speler: Net zoals de vorige lijstjes kies ik ook voor Delfine als beste speler. Heb een goede indruk van haar gekregen en haar activiteit en vaardigheden zorgen voor een erg sterk account. Daarnaast verdienen Kenneth, Daniel, Peter (zibi), en Pieterjan ook een vermelding.

Beste stam: Momenteel is dat P. Gebaseerd op de recente overwinningen die ze op Ship weten te boeken. P is goed onderweg en zal veel inzet moeten tonen om de wereld definitief te kunnen beslissen.

De beste stam speler: Peter en Pieterjan. Erg knap hoeveel inzet beiden in Ship steken in deze moeilijke fase. Daar wordt voor mij duidelijk wie de echte stamspelers zijn. Veel mensen zijn gemotiveerd wanneer het goed gaat maar bij een aantal tegenslagen blijven de echt belangrijke spelers over.

Het grootste ego: Tot nu toe ben ik nog geen extreme ego’s tegenkomen op deze wereld.

Beste leider: Remco doet het momenteel erg sterk. Gedraagt zich als een sterke leider en dit past ook bij zijn sterke karakter. Hij doet veel voor de stam en ik denk dat hij de juiste persoon is om momenteel P te leiden.

Slechtste leider: Oude leiding van Ship die voor de bans hebben gezorgd (Jorrit & Tom geloof ik?). Hebben Ship enorm benadeeld en hebben een slecht voorbeeld gegeven aan hun stamgenoten.

Meest overschatte stam: Tot nu toe ben ik totaal niet onder de indruk van Zero-B. Wie weet dat ze mijn ongelijk kunnen bewijzen.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat het nu makkelijk is om Ship te onderschatten maar zie ze nog wel een comeback maken als ze de activiteit weten op te krikken.

Meest overschatte speler: Geen idee.

Meest onderschatte speler: Ik hoop van Athenaes wel wat te zien. Account ligt natuurlijk vrij safe maar ik zou het leuk vinden als ze wat meer van zich zouden laten zien aan het front.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Peter & Pieterjan.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Kenneth maar zit er toch bij :(

Mooiste speler naam: JeHoeftNietTeGaanKrat

Mooiste stam naam: Ik vind MaRhaM wel een vette afkorting. Verder niet echt bijzondere stamnamen.

Het tofste topic: -

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: Assasin of War. Inhoudelijk en taaltechnish altijd erg sterk en duidelijk. Daar hou ik van.

Minst favoriete forum poster: Heb ik hier niet echt, ben allang blij dat hier nog wat activiteit is en er soms inhoudelijk dingen besproken worden.

Dikste wannabe op het forum: Ikke, speel hier pas net 2 weken en maak nu al een GA lijstje (onder druk van Daniel).

Dikste wannabe in het spel: Botters, leuk geprobeerd maar jullie zijn toch geen pro’s.

Mooiste profiel foto van spelers: dragonfriend723, ben al jaren fan van zijn pf.

Mooiste profiel foto van stammen: P.

Mooiste actie van de wereld: Vind de bans van botters altijd meer dan terecht en voor mij dus de mooiste actie. Aan de andere kant wel zonde dat het zo’n groot effect op Ship heeft.
 
Bovenaan