Golden awards

DeletedUser71298

Guest
Geweldig om die mooie oude vertrouwde reactie te lezen van SHIP leden.
Er word iets gepost wat ze niet aanstaat en weer gelijk met zijn alle erop xD
 
Reactiescore
179
Geweldig om die mooie oude vertrouwde reactie te lezen van SHIP leden.
Er word iets gepost wat ze niet aanstaat en weer gelijk met zijn alle erop xD

Jammer dat je zulke reacties teruggeeft, en niet terugvalt op Tim op zijn post. Ieder mag zo zijn mening geven, maar dat jij daar niet op zit te wachten is meer jou probleem. Al zou ik niet zeggen, dat iedere reactie erg waardevol is hoor:D

Ik vind het wel dat je hier onnodig Tim benoemd, maar dan in een negatief opzicht. Ik denk dat Tim één van de betere spelers was die Casual heeft gespeeld, ik heb hem als speler niet goed gekend. Ik ben wel overtuigd dat Tim zeker daar 1 van was die Casual gekend heeft. Ten eerste jullie gooien het af op zijn ego? Natuurlijk zou die zo wat egocentrische trekjes hebben, maar zou jij dat niet hebben? Ik denk dat iedere speler er wel last van heeft, maar de 1 laat het wat meer zien dan de ander.

Ook waar ik op wil gaan dat was slechtste leider daar benoem jij hem ook. Mag ik vragen waarop jij dat gebaseerd hebt? Is er in die 2 weken alles misgelopen? Je kunt 2 weken leider zijn geweest, maar kom op dat hoeft hem niet persé een slechte leider te maken. Tim heeft alleen de stand rechtgetrokken door stammen er bij te betrekken, en daar ben ik hem dankbaar voor. We hebben de stand rechtgetrokken, en dat hebben we als SHIP en Zero-B voor gezorgd. Ik zag P0stduif en Zeehond echt met een grote mond vooraan staan, dat ook dit SHIP niet zal redden we zullen zo weggewerkt worden, maar we zijn er nog steeds. P0stduif en Zeehond die zijn geen eens meer actief op deze wereld en de eerstgenoemde werd gewoon heel erg makkelijk gerekt. Het was hier nog hoog van de toren blazen en als ik jou moet geloven dan doet dit SHIP alleen, maar sorry W-Pack heeft in hun actieve tijd ook laten zien dat ze dit kunnen. Alleen stelt W-Pack geen drol meer voor, dus misschien was de iets te grote mond wel te voorbarig.

De laatste waar ik niet mee eens ben, dat je hem als minst favoriete forumposter noemt. Ben ik dan echt de enige die wel genoot van zijn post? En dan niet al die bullshit post, maar de serieuze post die hij dan maakte. Ik mis dit echt op dit fora, ik vind geen normale posters meer. Zou wel aan het huidige niveau van community zelf liggen, dat alles zo matig is. Wees een beetje fair, ga hem niet afkraken er lopen momenteel geen betere posters rond die aan het niveau komen.

Ik wil niet als een slijmbal overkomen maar vind dat je hier Tim tekort doet, dat jullie elkaar niet mogen is een ander verhaal. Ik mag ook vele spelers niet, maar zou ik dan maar gaan haat gooien. Je schiet er geen meter mee op, maar ja dat is natuurlijk mijn mening. Verder fantastisch dat je toch eens een lijstje hebt gemaakt:)
 

DeletedUser78236

Guest
Ik ben na 10 minuten deze shit lezen gestopt want het is gewoon vanuit het P. perspectief richting het Ship perspectief.

En de feiten zijn:
768c3bae2d.png
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Geweldig om die mooie oude vertrouwde reactie te lezen van SHIP leden.
Er word iets gepost wat ze niet aanstaat en weer gelijk met zijn alle erop xD

Jammer dat je zulke reacties teruggeeft, en niet terugvalt op Tim op zijn post.

Altijd hetzelfde liedje ja...


"Geweldig om die mooie oude vertrouwde reactie te lezen van P leden.
Er wordT iets gepost dat waarheid bevat en weer gelijk volledig negeren en een onzin reactie plaatsen"

Toch grappig hoe er (bijna) nooit iemand inhoudelijk kan reageren op mijn posts. Daarmee geef je weer direct toe dat ik juist zit. Als je je in een hoekje gedrongen voelt door de waarheid moet je zwijgen of toegeven dat ik gelijk heb. Dit is weer eens getuigen dat je een slechte verliezer bent, iets wat niet nodig is want de hele casual kent jou op dat vlak al.

Verder hoef ik al die bijval niet @Oracle, je weet zelf goed genoeg dat ik in mijn eentje graag de discussie aanga, zeker omdat jij en je vriendjes niet sterk genoeg zijn in argumenteren (en natuurlijk geen feiten kunnen verzinnen om er beter uit te komen). Maar het feit dat er zoveel bijval is, is waarschijnlijk gewoon omdat ik gelijk heb. Maar die gedachtengang komt weer niet bij jou op hé?
 

DeletedUser77892

Guest
Remco een slechte verliezer? laatste keer dat ik keek zat hij toch echt in de nummer 1 stam. Leuk die stats, maar de wereld wordt gewonnen door de stam die als eerste 60% dominantie heeft. Zoals het nu staat zal P. dat wezen.
Dat zijn de feiten...
Maar blijven jullie maar lekker genieten van verdraaide stats :D
 
Reactiescore
2.193
Remco een slechte verliezer? laatste keer dat ik keek zat hij toch echt in de nummer 1 stam. Leuk die stats, maar de wereld wordt gewonnen door de stam die als eerste 60% dominantie heeft. Zoals het nu staat zal P. dat wezen.
Dat zijn de feiten...
Maar blijven jullie maar lekker genieten van verdraaide stats :D

Verdraaide stats? Dus je denkt omdat jullie 4 procent voor staan dat het meteen garantie is dat P. gaat winnen? Beetje naief, maar het is je recht natuurlijk om zo te denken.
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: P., W-pack
Zijde 2:
Stammen: SHIP, Zero-B

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 137,977
Kant 2: 138,798
Verschil: 821

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27,537
Kant 2: 31,048
Verschil: 3,511

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,316,479,061
Kant 2: 1,310,413,294
Verschil: 6,065,767

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 258,790,549
Kant 2: 290,160,953
Verschil: 31,370,404

chart


Verdraaide stats dit zijn de huidige stats. Kom aub nu niet zo debiel over.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Remco een slechte verliezer? laatste keer dat ik keek zat hij toch echt in de nummer 1 stam. Leuk die stats, maar de wereld wordt gewonnen door de stam die als eerste 60% dominantie heeft. Zoals het nu staat zal P. dat wezen.
Dat zijn de feiten...
Maar blijven jullie maar lekker genieten van verdraaide stats :D

Bedankt voor de poging om inhoudelijk te reageren, ik had het op zijn gedrag op het AF vooral. Hij begint met iemand (vaak mij) negatief af te schieten. Die persoon (meestal ik) geeft een gevat, geargumenteerd antwoord dat heel veel waarheden bevat. Waarop Remco dan lekker alles gaat negeren en gewoon statements maakt als "typisch SHIP" , "je verteld onzin", etc zonder 1 poging te doen zaken te ontkrachten.

Ook discussies op skype waar hij zijn gelijk niet kreeg zie ik als een soort van slechte verliezer. Als je je gelijk niet krijgt beginnen janken, dat is niet tegen je verlies kunnen. Dat is deels zijn reden voor overstap geweest (althans dat deed hij ons geloven, ik ben van mening dat het al langer gepland was (Ja dit is nu eens een eigen gedacht een geen feit, voor ik weer leugens vertel).

Dat Remco nu in de rang 1 stam zit is prima voor hem, al liggen de punten van de tegenstanders volgens mij nog vrij dichtbij en is er dus nog geen 100% zekerheid dat P het aan het langste eind zal trekken. Het is wel zeer grappig dat je bij het ontkrachten van slechte verliezer als argument zijn stam aanhaalt en niet de speler op zich. We weten natuurlijk beiden dat dat komt omdat er over de speler niet heel veel goeds te zeggen is. Maar Remco zijn gedrag wordt in een echte oorlog als collaboreren gezien (de vijand helpen en overstappen) dus technisch gezien was zelfs ingame de term slechte verliezer alsnog geldig.Ik had mijn reactie nu ook niet ingame gericht bedoeld omdat ik niets meer weet van wat er daar de laatste 5 maand heeft afgespeeld. En voor er nu een selectieve reactie komt op het feit dat ik hier dan niet moet reageren als ik niet meer speel, ik reageer hier omdat Remco het nodig vond mijn acties toen ik wel nog speelde als slecht neer te zetten in zijn lijstje, iets wat ik voor hem heb ontkracht. Dus laten we daar eens op reageren aub?


En nu vraag ik me af of dit weer teveel waarheden zijn om inhoudelijk te reageren (en dan bedoel ik op meer dan 3 uit context getrokken woorden). Prove me wrong?
 

DeletedUser77892

Guest
Dit zijn nog altijd verdraaide stats die je hier neer zet. Ik weet het. Tis voor ship en zero-b heel moeilijk om alle spelers mee te tellen aangezien die van hot naar her springen elke keer. Ik ben liever debiel dan dat ik zoveel bs verkoop als jullie :)
 

DeletedUser77892

Guest
Bedankt voor de poging om inhoudelijk te reageren, ik had het op zijn gedrag op het AF vooral. Hij begint met iemand (vaak mij) negatief af te schieten. Die persoon (meestal ik) geeft een gevat, geargumenteerd antwoord dat heel veel waarheden bevat. Waarop Remco dan lekker alles gaat negeren en gewoon statements maakt als "typisch SHIP" , "je verteld onzin", etc zonder 1 poging te doen zaken te ontkrachten.

Ook discussies op skype waar hij zijn gelijk niet kreeg zie ik als een soort van slechte verliezer. Als je je gelijk niet krijgt beginnen janken, dat is niet tegen je verlies kunnen. Dat is deels zijn reden voor overstap geweest (althans dat deed hij ons geloven, ik ben van mening dat het al langer gepland was (Ja dit is nu eens een eigen gedacht een geen feit, voor ik weer leugens vertel).

Dat Remco nu in de rang 1 stam zit is prima voor hem, al liggen de punten van de tegenstanders volgens mij nog vrij dichtbij en is er dus nog geen 100% zekerheid dat P het aan het langste eind zal trekken. Het is wel zeer grappig dat je bij het ontkrachten van slechte verliezer als argument zijn stam aanhaalt en niet de speler op zich. We weten natuurlijk beiden dat dat komt omdat er over de speler niet heel veel goeds te zeggen is. Maar Remco zijn gedrag wordt in een echte oorlog als collaboreren gezien (de vijand helpen en overstappen) dus technisch gezien was zelfs ingame de term slechte verliezer alsnog geldig.Ik had mijn reactie nu ook niet ingame gericht bedoeld omdat ik niets meer weet van wat er daar de laatste 5 maand heeft afgespeeld. En voor er nu een selectieve reactie komt op het feit dat ik hier dan niet moet reageren als ik niet meer speel, ik reageer hier omdat Remco het nodig vond mijn acties toen ik wel nog speelde als slecht neer te zetten in zijn lijstje, iets wat ik voor hem heb ontkracht. Dus laten we daar eens op reageren aub?


En nu vraag ik me af of dit weer teveel waarheden zijn om inhoudelijk te reageren (en dan bedoel ik op meer dan 3 uit context getrokken woorden). Prove me wrong?
ik heb de eerste zin gelezen, ik was niet van plan inhoudelijk te reageren, wil ik ook niet proberen. Ik heb wel betere dingen te doen dan al die fictieve boeken te lezen die jij hier neer pent ;)
 
Reactiescore
2.193
Dit zijn nog altijd verdraaide stats die je hier neer zet. Ik weet het. Tis voor ship en zero-b heel moeilijk om alle spelers mee te tellen aangezien die van hot naar her springen elke keer. Ik ben liever debiel dan dat ik zoveel bs verkoop als jullie :)

Zo hypocriet maar oké, de stats zijn beetje verdraaid door bijv Jasper die ging rennen en uiteindelijk hadden we ook geen vv meer. Niet vergeten dat we hem niet gekicked hebben maar het acc ging op gegeven moment wel delete. Is woewoe gekicked? Zit nog steeds in Zero.

Als je dit propaganda noemt dan snap je heel de betekenis niet. Het feit dat je niet eens leest, zegt al genoeg en hierbij vraag ik je ook vriendelijk of je inhoudelijk wil zijn of gewoon niet te reageren.
 

DeletedUser71298

Guest
Zo hypocriet maar oké, de stats zijn beetje verdraaid door bijv Jasper die ging rennen en uiteindelijk hadden we ook geen vv meer. Niet vergeten dat we hem niet gekicked hebben maar het acc ging op gegeven moment wel delete. Is woewoe gekicked? Zit nog steeds in Zero.

Als je dit propaganda noemt dan snap je heel de betekenis niet. Het feit dat je niet eens leest, zegt al genoeg en hierbij vraag ik je ook vriendelijk of je inhoudelijk wil zijn of gewoon niet te reageren.
Aangezien jij als laatste hier wat over post pak ik jou even om te quoten.
Met verdraaide stats word voornamelijk bedoeld dat jullie (SHIP&Zero) spelers kicken uit de stam, de spelers zelf vertrekken of de spelers op delete gaan zodra er aanvallen komen.
Een tijd geleden heb ik al een lijst gepost in het P&P forum met spelers van die kant die vrolijk op bb gingen zodra ze aangevallen werden.
Deze niet meetellen is stats verdraaien.

@tim010 , zoals jij post is het reageren niet 1,2,3 gedaan. Bij jou neem ik graag de tijd om elk woordje te kunnen ontkrachten. Hiervoor dus graag nog even geduld tot ik meer tijd beschikbaar heb :)
Je 1ste reactie heb ik trouwens nog niet op gereageerd omdat je voornamelijk bevestigd wat ik zelf al zei, alleen zul je het zelf niet in de gaten hebben hoe dubbel je praat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.193
Aangezien jij als laatste hier wat over post pak ik jou even om te quoten.
Met verdraaide stats word voornamelijk bedoeld dat jullie (SHIP&Zero) spelers kicken uit de stam, de spelers zelf vertrekken of de spelers op delete gaan zodra er aanvallen komen.
Een tijd geleden heb ik al een lijst gepost in het P&P forum met spelers van die kant die vrolijk op bb gingen zodra ze aangevallen werden.
Deze niet meetellen is stats verdraaien.

@tim010 , zoals jij post is het reageren niet 1,2,3 gedaan. Bij jou neem ik graag de tijd om elk woordje te kunnen ontkrachten. Hiervoor dus graag nog even geduld tot ik meer tijd beschikbaar heb :)
Je 1ste reactie heb ik trouwens nog niet op gereageerd omdat je voornamelijk bevestigd wat ik zelf al zei, alleen zul je het zelf niet in de gaten hebben hoe dubbel je praat

Maar dit had ik ook al gemeld. We hebben niemand behalve harris en voatie toen gekicked, de rest is gerunt of wilde heel het acc vol zeg hebben en zijn toen boos geleaved. Is niet iets waar we wat aan kunnen doen. We kicken niet voor stats, anders was Woewoe allang gekicked. In dat principe staat P. voor maar niet zo hard als dat bijvoorbeeld Mark wil laten blijken.
 

DeletedUser65921

Guest
Hihi Remco is nog steeds butthurt omdat mensen een jaar geleden opmerkingen over zijn gedrag gaven.

Remco een slechte verliezer? laatste keer dat ik keek zat hij toch echt in de nummer 1 stam. Leuk die stats, maar de wereld wordt gewonnen door de stam die als eerste 60% dominantie heeft. Zoals het nu staat zal P. dat wezen.
Dat zijn de feiten...
Maar blijven jullie maar lekker genieten van verdraaide stats :D

Iets met het vel van de beer en schieten.

Overigens had ik toch echt gehoopt dat jullie na al die jaren dit spelletje spelen toch wel al zouden door hebben dat punten maar heel weinig zeggen.
Ik had meer van jullie verwacht schatjes.
 

DeletedUser78236

Guest
Remco een slechte verliezer? laatste keer dat ik keek zat hij toch echt in de nummer 1 stam. Leuk die stats, maar de wereld wordt gewonnen door de stam die als eerste 60% dominantie heeft. Zoals het nu staat zal P. dat wezen.
Dat zijn de feiten...
Maar blijven jullie maar lekker genieten van verdraaide stats :D

Zeg ik weet niet wat voor flapdrol jij bent maar de beste 40 van Zero-B en Ship gemengd staan echt ietsje hoger dan P. Of zijn dat ook verdraaide stats :rolleyes:
 
Bovenaan