Golden awards

DeletedUser78744

Guest
Beste speler: Er zijn er meerdere, maar ik vind persoonlijk ToInfinityForSerenity. Weet over alles iets te zeggen en doet het toch niet zo slecht in het spel.
Beste stam: Ship en P, beide aan elkaar gewaagd! Soms doet de ene eens wat en soms de andere eens! Schommelt een beetje..
De beste stam speler: Tom van TheCavalryIsHere, is er altijd en doet veel vv! Ria van Ijsbeer ook zeker, smijt zich voor de stam!
Het grootste ego: Ons Daantje aka gigantadorp
Beste leider: De leiding van ship! Leiden de stam wel vlotjes denk ik :)
Slechtste leider: Ben niet zo ervaren met leiders enz, dus op deze weet ik het niet :(
Meest overschatte stam: Perfection natuurlijk
Meest onderschatte stam: Ship en Zero-b, zullen zeker nog meer laten zien in het mooie 2018!
Meest overschatte speler: Ducktator, laat niet veel meer zien. Iets te overschat!
Meest onderschatte speler: Alle spelers in het noorden! Nieuw sterk team die zeker zal laten zien wie de baas is!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Spelers van zero-b <3
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers van P
Mooiste speler naam: Kaneki EyePatch, lekker orgineel! Nog nooit een naam gezien in die stijl :)
Mooiste stam naam: The last Ship
Het tofste topic:
/
Het domste topic: /
Favoriete forum poster:
Bas (spirit of ...)
Minst favoriete forum poster: OracleOne
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel:
HarrisFreak
Mooiste profiel foto van spelers: Die van mezelf, DontStealMyBacon! Heb er 3 en zal eens afwisselen :p
Mooiste profiel foto van stammen: The last ship
Mooiste actie van de wereld: Dat ik op casual 1 ben gekomen lol
 
Reactiescore
179
Leuk dat er mensen meerdere lijsten maken, alleen had wat meer onderbouwing in mogen zitten.

Al wil ik wel eens wat meerdere P. lijstjes zien. Ik zie er nu veelvuldig van SHIP voorbij komen. Dus @OracleOne en @cooeele beginnen jullie ook eens;)
 

DeletedUser76676

Guest
Beste speler: Ducktator, hij heeft een acc van 2-3mill punten op een maand tijd terug op 24mill gekregen, natuurlijk niet helemaal alleen, maar toch een verdomd goede prestatie
Beste stam: zonder twijfels P., de samenwerking zit super goed. natuurlijk kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar de andere stammen lijken allemaal een beetje last te hebben van inactiviteit.
De beste stam speler: OracleOne, hij neemt zonder problemen een aantal vv's op zich en zorgt er dan ook echt voor dat het acc onderhouden blijft.
Het grootste ego: ik zou zeggen Tim, maar die speelt niet meer en maaktte ook wel het meeste van wat hij zei waar.
Beste leider: Ductator opnieuw, hij zorgt dat alles in goede banen geleid word. Met vragen/problemen/opmerkingen kan je altijd bij hem terecht en luistert ook echt naar wat je te zeggen hebt.
Slechtste leider: geen idee eigenlijk
Meest overschatte stam: Ship heeft naar mijn gevoel nog niet zo super veel gedaan dit jaar, ze hebben natuurlijk wel Benny, japstar, raoul,... weggespeeld, maar deze hebben onderhand bijna allemaal een nieuw cluster of zijn er mee bezig, dus ik ben niet zeker of het wel een heel geslaagde actie was. Maar ik ben er wel zeker van dat ze nog niet het achterste van hun tanden hebben laten zien.
Meest onderschatte stam: Met zero moet zeker rekening gehouden worden.
Meest overschatte speler: hier zal ik nog eens goed over nadenken
Meest onderschatte speler: Rodeostier wordt bijna nooit vernoemd, maar heeft toch al wel redelijk wat grijze spelers op zijn naam staan.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: cavalry en viking, ondanks al mijn aanvallen blijft het een vrij vriendschappelijke sfeer wat ik zeker kan appericiëren. Het zijn momenteel ook beiden goede spelers.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: hier zal ik nog eens goed over nadenken
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:/
Het domste topic:/
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld: Op een aantal weken tijd zijn er in het noorden redelijk wat spelers op delete gegaan door tiger, donalds, japstar en benny.
 
Reactiescore
179
Beste stam: zonder twijfels P., de samenwerking zit super goed. natuurlijk kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar de andere stammen lijken allemaal een beetje last te hebben van inactiviteit.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: cavalry en viking, ondanks al mijn aanvallen blijft het een vrij vriendschappelijke sfeer wat ik zeker kan appericiëren. Het zijn momenteel ook beiden goede spelers.

Leuk lijstje, maar wij hebben alles behalve last van activiteit ik weet niet hoe je daarbij komt. Ik denk toch dat SHIP nu zeker in een actieve periode zit. Ik weet het niet met die andere stammen, maar bij ons moet ik jou terecht wijzen.

En bedankt voor de benoeming:)
 
Reactiescore
1.019
waarom noemt niemand ooit mij? ik ben toch wel de beste speler ooit die op een casual heeft mogen spelen
 

DeletedUser49571

Guest
Ik zou je benoemen in het Top/Flop topic benoemen als een flop ok?
 

DeletedUser

Guest
Wat worden er toch machtig slechte lijstjes gemaakt er mag wel eens wat meer inhoud inzitten.
 

DeletedUser71298

Guest
Leuk dat er mensen meerdere lijsten maken, alleen had wat meer onderbouwing in mogen zitten.

Al wil ik wel eens wat meerdere P. lijstjes zien. Ik zie er nu veelvuldig van SHIP voorbij komen. Dus @OracleOne en @cooeele beginnen jullie ook eens;)
Ik heb me nooit genoodzaakt gevoeld om een lijstje te maken.
Vind het veel leuker om de lijstjes te lezen en te bekijken met wat ik het wel of niet eens ben.

Maar zoals gevraagd:
Beste speler: Er zijn maar weinig spelers waarvan ik zeg: Die is echt goed of die heb ik liever niet naast me liggen.
Als ik dan toch een keuze moet maken dan kies ik voor Ria van Ijsbeer, ijzersterke deff(st)er en niet bang om aan te vallen.
Beste stam: De beste stam blijft gewoon P..
Constant staan ze op nummer 1 waardoor andere stammen moeten fuseren om ze in te halen en dan alsnog weer die 1ste plek terug halen.
De beste stam speler: Voor mij is dit DUCKTATOR. Staat altijd klaar om medespelers te helpen op wat voor manier dan ook.
Het grootste ego: Overduidelijk Tim010. Vind zichzelf zo goed dat hij bijna in zijn eigen poepert zit.
Beste leider: DUCKTATOR.
Zolang een stam runnen en op nr1 houden is toch wel genoeg om deze award te krijgen.
Dan nog niet te spreken over alle overige stamzaken die hij regelt.
Slechtste leider: Tim010, 2 weken volgehouden. Klasse
Meest overschatte stam: SHIP, veel praatjes maar te druk met speculeren wat de vijand doet om echt wat te laten zien.
Meest onderschatte stam: Zero-B, meeste spelers daar zijn echt flinke noobs maar toch zit er nog verborgen talent in die stam.
Hopelijk zullen die verborgen juwelen zich snel laten zien.
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Het maakt mij niet zoveel uit met wie ik in een stam zit zolang iedereen maar zijn best doet.
Aangezien ik een keuze moet maken ga ik voor de leden van P. en W-pack.
Ook zijn er een paar spelers bij de vijand waar ik gerust samen mee zou willen spelen zoals bijvoorbeeld de nieuwe spelers van Dragonfriend en Mutombo
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Zoals ik hierboven al zei maakt het me vrijweinig uit maar gasten als Dries, Ewout en Tim (allemaal SHIP) staan toch wel bovenaan het weigerlijstje.
Mooiste speler naam: Ik vind niet echt dat er mooie namen zijn maar er zijn wel een paar namen die ik zeer grappig vind zoals JeHoeftNietTeGaanKrat en DontStealMyBacon..
Ik denk dat die 2 toch wel de leukste namechange tot nu toe hebben.
Mooiste stam naam: De meeste namen op casual 1 zijn me te standaard maar ik vind het idee achter w-pack wel mooi.
Het tofste topic: Tegeltje van de dag vond ik altijd wel grappig. Zelfspot en andere mensen spotten blijft leuk. Helaas is dat forum al erg lang dood.
Het domste topic: Wat ik niet relevant vind lees ik niet dus kan ik niet over oordelen
Favoriete forum poster: Hier heb ik helaas geen favoriet in.
Minst favoriete forum poster: Tim010, tegen keiharde feiten en statestieken in gaan. Dan ben je toch wel een geval apart.
Dikste wannabe op het forum: Zelfde als bovenstaande vraag
Dikste wannabe in het spel: Zelfde als bovenstaande vraag
Mooiste profiel foto van spelers: Hier let ik niet op
Mooiste profiel foto van stammen: Hier let ik niet op
Mooiste actie van de wereld: Zero-B die dorpen aan de lopende band verliest aan mij en zodra ik in hun BG kom stappen ze over naar de andere kant.
Natuurlijk verwijt ik ze niks maar vind het wel zeer komisch aangezien ik op die manier mooi door kon/kan gaan met het edelen van hun dorpen.
Een andere mooie actie is hoe Tim010 zo wanhopig werd dat hij toevlucht zocht bij Zero-B en Aztec, in de vorm van fusies, terwijl hij hier, en achter hun rug om, overal heeft staan schreeuwen wat voor noobs het zijn en ze beter functioneren als edel/kanonvoer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het grootste ego: ik zou zeggen Tim, maar die speelt niet meer en maaktte ook wel het meeste van wat hij zei waar.

Het grootste ego: Overduidelijk Tim010. Vind zichzelf zo goed dat hij bijna in zijn eigen poepert zit.

Het verschil tussen objectief en subjectief posten :D Niets mis met opscheppen zolang je de zaken waarover je spreekt maar uitvoert. Tussen ons getweeën is er één iemand die tijdens de massa op zich de hele stam belastte door belachelijk veel ondersteuning te vragen en dan durft te ontkennen dat dat de reden is dat hij nog bestaat. (En ja dat ben ik dus niet). Ik kan in eer en geweten zeggen dat ik ook gewoon goed ben, sorry als je daar gefrustreerd van loopt maar das jouw probleem niet het mijne ;)

Slechtste leider: Tim010, 2 weken volgehouden. Klasse

Iedereen wat dat ik me op casual zowat nooit wat heb aangetrokken buiten mijn eigen account, ik heb even wat ingesprongen en heb direct enkele dingen aangepast en doorgevoerd. To be honest denk ik dat je voor deze vernoeming moet kijken naar wat er wordt gedaan in de tijd dat men leider is, niet naar hoe lang. Met alle respect naar Hunab Pakal maar ik denk niet dat je hem een goede leider gaat noemen puur omdat hij 4 jaar lang zijn leidingspositie niet wou afstaan ondanks dat hij vond dat de beste stam degene was met het meeste punten, los van al de rest. Verder heb ik nooit de titel leider nodig, op 1 of andere manier zat ik altijd als een soort adviseur bij te sturen.

Minst favoriete forum poster: Tim010, tegen keiharde feiten en statestieken in gaan. Dan ben je toch wel een geval apart.

Das een straffe vernoeming, maargoed je kan net zogoed zeggen dat ik de enige was die echt aan propaganda voeren deed. Maar op dit forum is er nog steeds amper iemand bewust van hoe dat allemaal werkt. Of ik soms onwaarheden heb gezegd, natuurlijk, maar ik heb ook meer waarheden gezegd dan wie dan ook de toenmalige vijand. Want verder dan haatreacties op de persoon Tim010 is het nooit gekomen.

Een andere mooie actie is hoe Tim010 zo wanhopig werd dat hij toevlucht zocht bij Zero-B en Aztec, in de vorm van fusies, terwijl hij hier, en achter hun rug om, overal heeft staan schreeuwen wat voor noobs het zijn en ze beter functioneren als edel/kanonvoer.

Nu stel je me wel echt teleur hoor, zoals jij beweerd dat je nog weet wat je allemaal hier gepost hebt zou je ook een beetje mogen herinneren wat anderen hier hebben gepost. Ik verwijs dan natuurlijk naar de periode dat Donalds 4 stammen bijeen trommelde op SHIP weg te vegen (P, E, Wpack & zero als ik me niet vergis). Ik kan me nog zeer goed herinneren hoe iedereen Donalds toen prees als beste tactische speler op de casual. Onze (en mijn) reacties dat het gewoon een lage zet was die we nooit hadden verwacht, werden toen mooi weggewuifd. En als ik dan in de korte periode dat ik de leiding naar me toe trok de balans weer heeft in het midden getrokken mag het geen tactiek meer genoemd worden? Je noemt me wanhopig als een soort belediging maar ik zie niet in hoe dat een belediging zou moeten zijn. Het was gewoon een feit (kijk ik ken ze wel) dat dat een ongelijke strijd was met een zekere uitkomst. Dus de reden waarom ik Aztec en Zero-B toen heb benaderd was een tactische reden, er valt mij daar niets van laf, vals of minderwaardig gedrag etc kwaad te nemen.

Dat ik achter hun rug om dingen heb gezegd ja wat erg, daar is toch niets mis mee? Mijn missie was om SHIP een eerlijke kans te geven en dat heb ik tegen de SHIP spelers ook gezegd voor ik eraan begon. Aztec diende vooral als afleiding, P. zou daar hun pijlen oprichten voor leuke stats en de SHIP account kregen minder vuur. Wederom puur tactisch, dat jullie dan lachten dat sommige spelers direct neergingen, dat kon mij niets schelen. Jullie haat op Tim010 was zo nodig dat je maar bleef doorduwen op het feit dat we dat kanonnenvoer verloren terwijl ik dat altijd zo bedoeld had. Wel even bijzeggen dat ik enorm mijn best gedaan heb om zoveel mogelijk spelers te leren hoe je nu net een groot account onderhoudt en opbouwd. Er zijn genoeg spelers die door te luisteren van kannonenvoer zijn veranderd naar waardige SHIP-leden en daar worden volgens mij nu nog de vruchten van geplukt.

Op het einde van de rit kunnen we maar één ding besluiten en dat is dat ik in tegenstelling tot jou wel mijn stempel op deze wereld heb kunnen drukken, misschien was ik maar 2 weken leiding maar ik heb meer veranderingen verwezenlijkt voor meer mensen dan jij. Ik ga er ook van uit dat er genoeg mensen mij dankbaar zijn voor die fusie en de eerlijkere strijd die nu bezig is. Dus misschien moet jij eerst eens wat gaan betekenen en dan pas met je verzuurde reacties komen.

Mij een beetje wanhopig noemen nadat je zelf van de "verliezende zijde" naar de "winnende kant" overloopt als een bange rat. Je was waarschijnlijk heel erg boos dat daarna de cijfers weer gelijk werden getrokken, weg makkelijke oplossing. Graag gedaan
 

DeletedUser

Guest
Jemig OracleOne, wil je nu applaus dat je lijstje hebt gemaakt. Wat een bar slechte GA-lijst en alleen credits aan P. geven ze doen het namelijk erg slecht. Wat mis ik hier toch de posters die wel iets degelijks kunnen posten. Met uitzondering op UA en Tim die redelijk goed posten hier.
 
Bovenaan