Golden awards

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
ik vind het wel vrij raar hoe Oracle zijn prestatie (het wegspelen van een aantal Zero spelers) wordt afgedaan alsof het niets was omdat het noobs waren. maar het wegspelen van een acc waar niemand meer op aanwezig was is dan weer een hele prestatie?


Totaal niet op de hoogte van de feiten maar ik verbaas mij daar nu niet echt om dat zijn prestatie wordt afgedaan. De keer ervoor nam hij namelijk credits voor shit die hij niet deed (volgestackt). Nu is alles weer mooi in evenwicht :)
 

DeletedUser77892

Guest
Totaal niet op de hoogte van de feiten maar ik verbaas mij daar nu niet echt om dat zijn prestatie wordt afgedaan. De keer ervoor nam hij namelijk credits voor shit die hij niet deed (volgestackt). Nu is alles weer mooi in evenwicht :)
Alles in evenwicht behalve de stats waar nog altijd mee gesjoemelt wordt zolang cavens zn eigen stammetje heeft ;)
 

DeletedUser71298

Guest
Totaal niet op de hoogte van de feiten maar ik verbaas mij daar nu niet echt om dat zijn prestatie wordt afgedaan. De keer ervoor nam hij namelijk credits voor shit die hij niet deed (volgestackt). Nu is alles weer mooi in evenwicht :)
De feiten of jou zelf gebakken feiten?
Kun je ook even aantonen waar ik betreffende credits claim?
 

DeletedUser

Guest
Kalm e gij :)
DontStealMyBacon is sterker dan ooit tevoren :p

Je dacht dat ik actief op Casual zou worden? Dat is wel een hele gekke gedachte. Als ik meer actief was waren zeker Lenaco en GradesCastle van de kaart:eek: Dus ja hij kan zeker sterker zijn dan tevoren.
 
Reactiescore
323
Je dacht dat ik actief op Casual zou worden? Dat is wel een hele gekke gedachte. Als ik meer actief was waren zeker Lenaco en GradesCastle van de kaart:eek: Dus ja hij kan zeker sterker zijn dan tevoren.
En stel dat P nou echt goede spelers waren. Dan bestond SHIP nieteens, maar waren ze allang weggebashed voordat ze de halve wereld moesten rekruiten.
 
Reactiescore
2.177
Waarom hebben mensen die niet meer spelen altijd de grootste mond..


En stel dat P nou echt goede spelers waren. Dan bestond SHIP nieteens, maar waren ze allang weggebashed voordat ze de halve wereld moesten rekruiten.

Niet vergeten dat het 3 vs 1 was.
 
Reactiescore
2.177
Ga je Aztec meerekenen:D

Maar je hebt idd gelijk dat het niet klopt het was 3 vs 2. Zero was toen ook vijand. Nog steeds overmacht en dat heb je toendertijd ook gemerkt.
 

DeletedUser77892

Guest
Ja Aztec mee rekenen is voor jullie altijd een probleem geweest he. Zou toch niet zo goed staan voor Ship :rolleyes:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
That awkward moment wanneer Tim's post de meest logische van de hele discussie is.

Och dat was wel vaker zo, natuurlijk niet zo moeilijk hier.

De feiten of jou zelf gebakken feiten?
Kun je ook even aantonen waar ik betreffende credits claim?

Last van alzheimer misschien? In jouw geval misschien wel handig dat je niet meer herinnert wat je al allemaal gepost hebt. De schaamte zou nogal groot zijn :rolleyes:
 

DeletedUser71298

Guest
Och dat was wel vaker zo, natuurlijk niet zo moeilijk hier.



Last van alzheimer misschien? In jouw geval misschien wel handig dat je niet meer herinnert wat je al allemaal gepost hebt. De schaamte zou nogal groot zijn :rolleyes:
Dus met andere woorden praat je weer om wat te kunnen zeggen
 
Bovenaan