DeletedUser
Guest
Als je front wil dan edel je toch innovation ipv barbs? 
PS: en nee niet the deadone
PS: en nee niet the deadone
Laatst bewerkt door een moderator:
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Mooiste speler naam: WeOnlyLikePrettyChicks. Epic. en die eerste plaats gedeeld met InactiveAsAlways
Nice haha hebben we samen verzonnen![]()
Als er over hem wordt gefluisterd is het altijd luid...Ik zou hier graag een golden award aan toe willen voegen voor de slechtste verliezer
zal geen namen noemen maar we weten allemaal wie hem verdient
Loud. beste speler...
Een goede speler stuurt geen def-aanvallen bij massa's!!
Ik had wel zoiets verwacht maar ben daar niet mee akkoord.Ja, ik heb Loud als beste speler neergezet. Ik wist dat het reacties ging opleveren.
De mentaliteit, motivatie en het spel wat loud neerzet zijn wat mij betreft bewonderenswaardig.
Hoe hij toch altijd maar weer blijft deffen en niet opgeeft verdient groot respect. Loudje geeft niet op en gaat stug door.
Iedereen kraakt hem af, iedereen heeft kritiek op Loud (ja, dat zal soms ook terecht zijn) maar tot nu toe heeft hij zich gewon staande gehouden tegen jullie. Echt chapeau!
Natuurlijk had ik ook CrazyBertje kunnen noteren of jullie. Maar Loud verdient echt respect over zijn vertoning tegen jullie (zeker het verdedigende vlak) en dat telt voor mij.
Beste speler/account is wss mrandmssbundy. 90% off fzo en nooit verslagen. Dat is knap en iets anders dan psuedo vedette Loud.
Wie had Bundy moeten verslaan?
Die liggen daar in de RIM en niemand kan ze wat doen omdat die spelers te klein waren/zijn.
Ze hebben hun tegenstanders gehad hoorWie had Bundy moeten verslaan?
Die liggen daar in de RIM en niemand kan ze wat doen omdat die spelers te klein waren/zijn.
Ze hebben hun tegenstanders gehad hoor
Bovendien is het net hun kracht dat ze veel potentiële gevaren hebben vermorzeld he.
Maar als je geen Bundy wilt nemen omdat je vindt dat het te easy was voor hun. Neem dan Poo. een account dat 3/4 van een jaar de ene massa na de andere heeft gehad zonder al te veel stamdef en toch overleeft heeft.
Kortom het rijtje is lang van spelers die meer de plek beste speler verdienen dan Loud.
Nouja dan zou Poo. misschien een goede keuze zijn geweest.
Maar full package vind ik, hoe raar dat ook kan klinken voor jullie, Loud 1 van de beste spelers van W31.
Als stamspeler top, als mens geweldig, als speler super en als doorzetter ongekend.
Als stamgenoot/mens ga ik niet oordelen.Nouja dan zou Poo. misschien een goede keuze zijn geweest.
Maar full package vind ik, hoe raar dat ook kan klinken voor jullie, Loud 1 van de beste spelers van W31.
Als stamspeler top, als mens geweldig, als speler super en als doorzetter ongekend.