aan zo een nutteloze van jou hebben we ook niks
Beste speler: Crazybertje, ja lijkt me wel duidelijk. nummer 1 speler, goed team, zeer actief. ook hebben ze een mooi aantal barbs kunnen behouden in hun cluster.
Beste stam: FTW, de mensen met de meeste skills (in ieder geval op w31) zullen hier toch wel inzitten, ik ben wel zeer benieuwd naar hoe MM gaat presteren de komende tijd, dit is ook geen stam om te vergeten.
De beste stam speler:
Het grootste ego: de spelers van GIMP, ze moeten zich daar nog maar eens gaan bewijzen. en mea culpa, tja dat is gewoon tijdsverspilling om daar iets over te zeggen.
Beste leider: de nummer 1 speler van HD, blijft zelfs op de meest moeilijke situaties rustig, complimenten daarvoor!
Slechte leider:/
Meest overschatte stam: FTW, men verwacht heel veel en we gaan dit nog waar moeten maken.
Meest onderschatte stam: MM, Remain?
Meest overschatte speler: het team van Herrezen draak, ze kunnen daar echt weinig
Meest onderschatte speler: j. van POO. een geweldige speler, het is ook een hele prestatie om na zoveel massa's (op hem)toch nog door te willen blijven spelen. en ik hoop dat er nog veel actie vanuit dit account gaat plaatsvinden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: mijn huidige stam genoten
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gimp, ik mag de spelers hierop gewoon niet
Mooiste speler naam: Herrezen draak
Mooiste stam naam: FTW
Het tofste topic: /
Het domste topic:/
Favoriete forum poster: Johnny
Minst favoriete forum poster: ikzelf
Dikste wannabe op het forum: ikzelf
Dikste wannabe in het spel: ikzelf
Mooiste profiel foto van spelers: hier heb ik me nooit in verdiept, en boeit me ook vrij weinig
Mooiste profiel foto van stammen: ^
Mooiste actie van de wereld: het verslaan van wao.