Golden Awards

DeletedUser

Guest
Beste speler: Tamaleloco2

Op basis waarvan dan?


Meest overschatte speler: Complex

Ja, zeker waar.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Tamaleloco2, 132dutch, sir locksley, devonnoa13

Hier zit je allemaal mee in M M maar oké prima.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Herrezen draak, complex

Ik weet niet of je co's hebt. Maar het gevoel is geheel wederzijds.

Mooiste speler naam: Devonnoa13

13 inderdaad een tof getal.


Misschien is dit flauw. Maar ik mis enige vorm van onderbouwing.
 

DeletedUser

Guest
Op basis waarvan dan?




Ja, zeker waar.




Hier zit je allemaal mee in M M maar oké prima.



Ik weet niet of je co's hebt. Maar het gevoel is geheel wederzijds.



13 inderdaad een tof getal.


Misschien is dit flauw. Maar ik mis enige vorm van onderbouwing.

Jou mening, ga ik verder niet op in enkel mijn mening.
 

DeletedUser69092

Guest
Op basis waarvan dan?




Ja, zeker waar.




Hier zit je allemaal mee in M M maar oké prima.



Ik weet niet of je co's hebt. Maar het gevoel is geheel wederzijds.



13 inderdaad een tof getal.


Misschien is dit flauw. Maar ik mis enige vorm van onderbouwing.

Zo kan je elk lijstje wel gaan ontleden hier ;) worden vaker alleen maar stammies genoemd bij wie mensen in de stam zitten, of alleen stammies bij beste spelers en meest onderschat enzo:rolleyes: Het blijven uiteindelijk allemaal persoonlijke meningen, de 1 maakt het lijstje wat serieuzer als de ander
 

DeletedUser

Guest
Jou mening, ga ik verder niet op in enkel mijn mening.

Ga je alleen in op je eigen mening :p

Zo kan je elk lijstje wel gaan ontleden hier ;) worden vaker alleen maar stammies genoemd bij wie mensen in de stam zitten, of alleen stammies bij beste spelers en meest onderschat enzo:rolleyes: Het blijven uiteindelijk allemaal persoonlijke meningen, de 1 maakt het lijstje wat serieuzer als de ander

Haha, precies dat.
 

DeletedUser

Guest
Wauw, teveel mensen noemen alleen mensen uit hun eigen stam zonder onderbouwing of iets dergelijks. Dan heeft toch dit topic toch geen enkele zin?
 

DeletedUser69092

Guest
Maak of een lijstje zoals iedereen hier doet, of plaats niks... aan zulke nutteloze reacties heeft niemand iets :rolleyes:
 

DeletedUser71620

Guest
aan zo een nutteloze van jou hebben we ook niks

Beste speler: Crazybertje, ja lijkt me wel duidelijk. nummer 1 speler, goed team, zeer actief. ook hebben ze een mooi aantal barbs kunnen behouden in hun cluster.
Beste stam: FTW, de mensen met de meeste skills (in ieder geval op w31) zullen hier toch wel inzitten, ik ben wel zeer benieuwd naar hoe MM gaat presteren de komende tijd, dit is ook geen stam om te vergeten.
De beste stam speler:
Het grootste ego: de spelers van GIMP, ze moeten zich daar nog maar eens gaan bewijzen. en mea culpa, tja dat is gewoon tijdsverspilling om daar iets over te zeggen.
Beste leider: de nummer 1 speler van HD, blijft zelfs op de meest moeilijke situaties rustig, complimenten daarvoor!
Slechte leider:/
Meest overschatte stam: FTW, men verwacht heel veel en we gaan dit nog waar moeten maken.
Meest onderschatte stam: MM, Remain?
Meest overschatte speler: het team van Herrezen draak, ze kunnen daar echt weinig
Meest onderschatte speler: j. van POO. een geweldige speler, het is ook een hele prestatie om na zoveel massa's (op hem)toch nog door te willen blijven spelen. en ik hoop dat er nog veel actie vanuit dit account gaat plaatsvinden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: mijn huidige stam genoten
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gimp, ik mag de spelers hierop gewoon niet
Mooiste speler naam: Herrezen draak
Mooiste stam naam: FTW
Het tofste topic: /
Het domste topic:/
Favoriete forum poster: Johnny
Minst favoriete forum poster: ikzelf
Dikste wannabe op het forum: ikzelf
Dikste wannabe in het spel: ikzelf
Mooiste profiel foto van spelers: hier heb ik me nooit in verdiept, en boeit me ook vrij weinig
Mooiste profiel foto van stammen: ^
Mooiste actie van de wereld: het verslaan van wao.
 

DeletedUser69092

Guest
aan zo een nutteloze van jou hebben we ook niks

Beste speler: Crazybertje, ja lijkt me wel duidelijk. nummer 1 speler, goed team, zeer actief. ook hebben ze een mooi aantal barbs kunnen behouden in hun cluster.
Beste stam: FTW, de mensen met de meeste skills (in ieder geval op w31) zullen hier toch wel inzitten, ik ben wel zeer benieuwd naar hoe MM gaat presteren de komende tijd, dit is ook geen stam om te vergeten.
De beste stam speler:
Het grootste ego: de spelers van GIMP, ze moeten zich daar nog maar eens gaan bewijzen. en mea culpa, tja dat is gewoon tijdsverspilling om daar iets over te zeggen.
Beste leider: de nummer 1 speler van HD, blijft zelfs op de meest moeilijke situaties rustig, complimenten daarvoor!
Slechte leider:/
Meest overschatte stam: FTW, men verwacht heel veel en we gaan dit nog waar moeten maken.
Meest onderschatte stam: MM, Remain?
Meest overschatte speler: het team van Herrezen draak, ze kunnen daar echt weinig
Meest onderschatte speler: j. van POO. een geweldige speler, het is ook een hele prestatie om na zoveel massa's (op hem)toch nog door te willen blijven spelen. en ik hoop dat er nog veel actie vanuit dit account gaat plaatsvinden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: mijn huidige stam genoten
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gimp, ik mag de spelers hierop gewoon niet
Mooiste speler naam: Herrezen draak
Mooiste stam naam: FTW
Het tofste topic: /
Het domste topic:/
Favoriete forum poster: Johnny
Minst favoriete forum poster: ikzelf
Dikste wannabe op het forum: ikzelf
Dikste wannabe in het spel: ikzelf
Mooiste profiel foto van spelers: hier heb ik me nooit in verdiept, en boeit me ook vrij weinig
Mooiste profiel foto van stammen: ^
Mooiste actie van de wereld: het verslaan van wao.

Goede Lijst, valt me op dat veel mensen het verslaan van WAO de mooiste actie van de wereld tot nu toe vinden. Heb hier weinig van mee gekregen, behalve dat WAO hun eigen graf had gegraven door Sick erbij te nemen, waardoor ze zelfs aan de andere kant van de wereld leden hadden. Als er echt gekeken wordt naar mooiste actie van de wereld, is dit dan nog steeds het verslaan van WAO? Ik denk dat er in de beginfase wel meerdere mooiere acties zijn gemaakt, echter zijn de meeste hiervan alweer vergeten.

Beschouw jij je eigen reacties als nuttig dan? :eek:
Nuttiger als jou reactie waar ik op reageerde. Neem een voorbeeld aan je Co's die wel gewoon een deftig lijstje kunnen plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Wat vond jij dan de mooiste actie van de wereld Jorg?

WAO tegen Swiss en FTW was toch een mooie oorlog. Een oorlog waarbij de kwaliteit heeft gewonnen van de kwantiteit.
 

DeletedUser69092

Guest
Wat vond jij dan de mooiste actie van de wereld Jorg?

WAO tegen Swiss en FTW was toch een mooie oorlog. Een oorlog waarbij de kwaliteit heeft gewonnen van de kwantiteit.

Eigenlijk geen idee, maar WAO vs swiss heeft eigenlijk nooit echt mijn interesse gewekt. Swiss heeft WAO gewoon overclassed. (neemt niks weg van de prestatie hoor)
Ik vond de val van Bibs wel een mooie gebeurtenis, ook een stukje Swiss/Remain/MM vs ST voor zolang dat goed ging.
 

DeletedUser71620

Guest
Goede Lijst, valt me op dat veel mensen het verslaan van WAO de mooiste actie van de wereld tot nu toe vinden. Heb hier weinig van mee gekregen, behalve dat WAO hun eigen graf had gegraven door Sick erbij te nemen, waardoor ze zelfs aan de andere kant van de wereld leden hadden. Als er echt gekeken wordt naar mooiste actie van de wereld, is dit dan nog steeds het verslaan van WAO? Ik denk dat er in de beginfase wel meerdere mooiere acties zijn gemaakt, echter zijn de meeste hiervan alweer vergeten.


Nuttiger als jou reactie waar ik op reageerde. Neem een voorbeeld aan je Co's die wel gewoon een deftig lijstje kunnen plaatsen.



ja kijk wao is iets recenter, ik vind van ons account nog steeds het mooiste dat we ST zover terug hebben gedrongen en onze cluster konden verbinden met die van Crazybertje. wao verslagen is misschien ook wat makkelijk gezegd aangezien een groot aantal van de spelers er gewoon nog zit, of nog in WAO of in MM.
 

DeletedUser

Guest
haha HD mag me echt niet,
en bewijzen moeten we idd hier nog,
maar dit gaat wel goed komen,

(al mag ik nog steeds met trots zeggen dat we (oude) SLNC goed hebben weggebeukt.
Hij kons niks tegen ons doen ook geen enkel dorp kunnen pakken (op paar backtimes na)

maar het bewijzen zal nog wel komen,!

HD acc vind ik zelf wel een goed account,
maar hoop toch echt dat je andere edelweg kiest,

zoek de uitdaging eens bij -ST- zo komen we uiteindelijk elkaar tegen en kunnen we een nette strijd voeren,
want ik kan niet bij je komen zo:'(
 

DeletedUser71620

Guest
ik denk dat we elkaar vanzelf wel gaan tegen komen ;)

en ik kijk al uit naar die strijd :D
 
Bovenaan