Golden Awards

DeletedUser

Guest
Als je front wil dan edel je toch innovation ipv barbs? :rolleyes:
PS: en nee niet the deadone:mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
746
Beste speler: Deze keer gaan we gaan voor Nextdestination. Ten tijde van bibs al een beest, nog steeds een beest. :D
Beste stam: FTW natuurlijk. Beste Niet-FTW stam zou voor mij ST zijn. Na al wat ze hebben meegemaakt toch nog in de top 3 staan..chapeau!
De beste stam speler: Richie92. Altijd bereid tot wat OS geven of clears te doneren in stambelang. Stille kerel, maar niet te onderschatten.
Het grootste ego: Ikkeeuuuhhh. Iedereen weet dat de ego's binnen FTW hoger zijn dan iedereen in een andere stam. Een grootste ego, niet mezelf zou cgrain (MarioGalaxy) of crazybertje zijn
Beste leider: Geen idee. Wij hebben geen leiders (of wel? I dunno) En anders maar een nominatie voor Killered (als die nog steeds speelt) als (voormalig?) leider van Remain.
Slechte leider: tss. Xena Rules en co. Hebben hun stam verwaarloosd.
Meest overschatte stam: I dunno, who cares? We'll see in battle.
Meest onderschatte stam: Je vijand onderschatten is een zwakte. Doe ik dus niet aan mee.
Meest overschatte speler: Arnoniempje. Internen, internen, internen. Dikke portemonnee.
Meest onderschatte speler: Richie92
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heel FTW en Stargate en Killered erbij.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gossie. iedereen anders? :D Zeker niet met Jorgie van karak. babbelt laatste tijd teveel zonder onderbouwing. Reden dat ik hier al een tijdje het boeltje negeer.
Mooiste speler naam: WeOnlyLikePrettyChicks. Epic. en die eerste plaats gedeeld met InactiveAsAlways
Mooiste stam naam: Weilen Swiss. Vond ik een mooie naam, straalde uit waar het voor stond. Tja..goeie oude tijden.
Het tofste topic: Eentje die gesloten is.
Het domste topic: Golden Awards (ja Deze), Waarom? Meeste mensen doen maar wat vriendjespolitiek of kraken iemand af zonder enige vorm van onderbouwing.
Favoriete forum poster: Die heb ik niet. Ik lees alles graag.
Minst favoriete forum poster: Jorg.. zie hierboven voor de reden waarom. (staat er ergens)
Dikste wannabe op het forum: Hmm. Ik denk Gerard van Gimp. De andere spelers op Gimp gedragen zich en zijn wel toffen mensen.
Dikste wannabe in het spel: Heer Mick in MMB. Heeft in zijn profiel staan 'Fake Pirate Poo.' Ik kan niet stoppen daarmee te lachen. Ik ben anders wel degene die in Pirate zit, waar hij enkel van kan dromen. De grapjas.
Mooiste profiel foto van spelers: Mcburgers en Rolex. Rolex voor de simpliciteit ervan. Is een plaatje waar alles instaat wat je moet weten.
Mooiste profiel foto van stammen: geen idee. Nooit naar gekeken tbh
Mooiste actie van de wereld: Meh. Degenen die nog komen.
 

DeletedUser43986

Guest
Beste speler: Killered
Beste stam: ST, hierbij verwijs ik naar hun naam.
De beste stam speler: Dave1229, Killered.
Het grootste ego: /
Beste leiding: ST
Slechte leiding: Weinig ervaring met andere stammen.
Meest overschatte stam: Elke stam wordt op een punt overschat + bovenstaande.
Meest onderschatte stam: Hangt af van de periode.
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler: Killered
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Killered, Vlemis
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Loud
Mooiste speler naam: PurrPurrfect is perfecto
Mooiste stam naam: Remain
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: PurrPurrfect
Mooiste profiel foto van stammen: Pirate 1.0 - Back to the deep ocean
Mooiste actie van de wereld: Aanval op zeveraar, (her)opbouwen slnc
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nice haha hebben we samen verzonnen:cool:
 
Reactiescore
19
Ik zou hier graag een golden award aan toe willen voegen voor de slechtste verliezer

zal geen namen noemen maar we weten allemaal wie hem verdient
 
Reactiescore
533
Ik zou hier graag een golden award aan toe willen voegen voor de slechtste verliezer

zal geen namen noemen maar we weten allemaal wie hem verdient
Als er over hem wordt gefluisterd is het altijd luid...
 

DeletedUser68027

Guest
Beste speler: Loud.
Beste stam: FTW. Gefeliciteerd guys!
Beste leider: Op dit moment zijn er geen stamleiders meer.
Slechte leider: Geen.
Meest overschatte stam: FTW
Meest onderschatte stam: FTW
Meest overschatte speler: WOLPC en Mario Galaxy (Slim Shady .. nu), NextDestination, Rudinio, ViezeAap, Rolex; gekeken naar welke spelers niks gedaan hebben voor de klassering waar ze staan. Nu denk ik even snel, kan zijn dat ik er finaal naast zit.
Meest onderschatte speler: Loud,
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Herrezen Draak, Complex, Poo., Loud, de Buurman en de Remain lui (Dave, Atjar, Purr, Killered, Mvs255, vergeet ik accounts?)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Cgrain
Mooiste speler naam: WeOnlyLikePrettyChicks ( zelfgeil ) en Herrezen Draak & de Buurman.
Mooiste stam naam: FTW
Het tofste topic: /
Het domste topic:/
Favoriete forum poster: Loud
Minst favoriete forum poster: Cgrain
Dikste wannabe op het forum: Cgrain
Dikste wannabe in het spel: Ex-Mafkees
Mooiste profiel foto van spelers: Herrezen Draak
Mooiste profiel foto van stammen: FTW (enige stam met nog een stamafbeelding? :p)
Mooiste actie van de wereld: Poo. die ~WAO~ de baas blijft ondanks wekenlange massa's.
 
Reactiescore
533
Loud. beste speler...

Een goede speler stuurt geen def-aanvallen bij massa's!!

Maar voor de rest niets op aan te merken :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68027

Guest
Loud. beste speler...

Een goede speler stuurt geen def-aanvallen bij massa's!!

Ja, ik heb Loud als beste speler neergezet. Ik wist dat het reacties ging opleveren.

De mentaliteit, motivatie en het spel wat loud neerzet zijn wat mij betreft bewonderenswaardig.
Hoe hij toch altijd maar weer blijft deffen en niet opgeeft verdient groot respect. Loudje geeft niet op en gaat stug door.

Iedereen kraakt hem af, iedereen heeft kritiek op Loud (ja, dat zal soms ook terecht zijn) maar tot nu toe heeft hij zich gewon staande gehouden tegen jullie. Echt chapeau!

Natuurlijk had ik ook CrazyBertje kunnen noteren of jullie. Maar Loud verdient echt respect over zijn vertoning tegen jullie (zeker het verdedigende vlak) en dat telt voor mij.
 
Reactiescore
533
Ja, ik heb Loud als beste speler neergezet. Ik wist dat het reacties ging opleveren.

De mentaliteit, motivatie en het spel wat loud neerzet zijn wat mij betreft bewonderenswaardig.
Hoe hij toch altijd maar weer blijft deffen en niet opgeeft verdient groot respect. Loudje geeft niet op en gaat stug door.

Iedereen kraakt hem af, iedereen heeft kritiek op Loud (ja, dat zal soms ook terecht zijn) maar tot nu toe heeft hij zich gewon staande gehouden tegen jullie. Echt chapeau!

Natuurlijk had ik ook CrazyBertje kunnen noteren of jullie. Maar Loud verdient echt respect over zijn vertoning tegen jullie (zeker het verdedigende vlak) en dat telt voor mij.
Ik had wel zoiets verwacht maar ben daar niet mee akkoord.

Hij houdt eigenlijk helemaal niet stand. We zijn met hem aan het spelen zoals een kat met een hulpeloze muis.

Enige wat Loud (nog) niet doet is op delete gaan. In mijn ogen eerder een teken van zwakte dan van slim zijn.

Beste speler/account is wss mrandmssbundy. 90% off fzo en nooit verslagen. Dat is knap en iets anders dan psuedo vedette Loud.
 

DeletedUser68027

Guest
Beste speler/account is wss mrandmssbundy. 90% off fzo en nooit verslagen. Dat is knap en iets anders dan psuedo vedette Loud.

Wie had Bundy moeten verslaan?
Die liggen daar in de RIM en niemand kan ze wat doen omdat die spelers te klein waren/zijn.
 

DeletedUser

Guest
Wie had Bundy moeten verslaan?
Die liggen daar in de RIM en niemand kan ze wat doen omdat die spelers te klein waren/zijn.

Door slimme diplomatie en pure aanvallende overmacht hebben ze de (meeste) gevaren kunnen uitschakelen. Vergeet niet dat er ooit spelers lagen die even groot als zij waren he, dus hun spel verdient zeker respect.
 

DeletedUser63648

Guest
Ik zou denken aan een Sir Rocco, een stam Sick die haar volledig insloot, en alle spelers die ze voor die tijd al heeft weten te vernietigen. Mario galaxy heeft zeker wat gedaan voor zijn notering, het is alleen alweer een hele tijd geleden.

Bedankt voor de 3 vermeldingen. Ik heb het ervoor gedaan.
 
Reactiescore
533
Wie had Bundy moeten verslaan?
Die liggen daar in de RIM en niemand kan ze wat doen omdat die spelers te klein waren/zijn.
Ze hebben hun tegenstanders gehad hoor ;)

Bovendien is het net hun kracht dat ze veel potentiële gevaren hebben vermorzeld he.

Maar als je geen Bundy wilt nemen omdat je vindt dat het te easy was voor hun. Neem dan Poo. een account dat 3/4 van een jaar de ene massa na de andere heeft gehad zonder al te veel stamdef en toch overleeft heeft.

Kortom het rijtje is lang van spelers die meer de plek beste speler verdienen dan Loud.
 

DeletedUser68027

Guest
Ze hebben hun tegenstanders gehad hoor ;)

Bovendien is het net hun kracht dat ze veel potentiële gevaren hebben vermorzeld he.

Maar als je geen Bundy wilt nemen omdat je vindt dat het te easy was voor hun. Neem dan Poo. een account dat 3/4 van een jaar de ene massa na de andere heeft gehad zonder al te veel stamdef en toch overleeft heeft.

Kortom het rijtje is lang van spelers die meer de plek beste speler verdienen dan Loud.

Nouja dan zou Poo. misschien een goede keuze zijn geweest.
Maar full package vind ik, hoe raar dat ook kan klinken voor jullie, Loud 1 van de beste spelers van W31.
Als stamspeler top, als mens geweldig, als speler super en als doorzetter ongekend.
 

DeletedUser

Guest
Nouja dan zou Poo. misschien een goede keuze zijn geweest.
Maar full package vind ik, hoe raar dat ook kan klinken voor jullie, Loud 1 van de beste spelers van W31.
Als stamspeler top, als mens geweldig, als speler super en als doorzetter ongekend.

Loud heeft rond de 10 -ST- spelers verovert.
Een goede stamspeler edelt zijn eigen stamgenoten niet weg...

Als mens ga ik niet eens over oordelen.. zijn posts zeggen al genoeg.

Loud geeft meteen op zodra er edels komen, dan ben je toch geen doorzetter?
 
Reactiescore
533
Nouja dan zou Poo. misschien een goede keuze zijn geweest.
Maar full package vind ik, hoe raar dat ook kan klinken voor jullie, Loud 1 van de beste spelers van W31.
Als stamspeler top, als mens geweldig, als speler super en als doorzetter ongekend.
Als stamgenoot/mens ga ik niet oordelen.
Maar als dat jouw criteria zijn van een topspeler (zeker dat laatste doorzetter) dan zet ik Joris met stip op 1.
Zeker op deze wereld.

Ik ken mensen die kraken na 1 massa, ik ken mensen die kraken na een 2e(3e-4e-5e-6e-7e-8e-9e-10e-etc.), ik ken mensen die kraken wanneer ze zien dat hun hele cluster verneukt is door clusterfucks, ik ken mensen die kraken als de stam geen of amper vrije def heeft, ik ken mensen die kraken als ze dit alles solo moeten bolwerken.
Maar ik ken geen enkele die het doorzettingsvermogen heeft gehad om ondanks dit te blijven doorzetten en dit alles tot een goed einde te brengen. Bovendien deed hij nog steeds zijn duit in het zakje voor vv's

Loud heeft het nu misschien moeilijk met aanvallen(alhoewel? hij doet niets hoor gewoon wat op het AF lullen over hoe goed hij wel niet is op w1), maar valt echt in het niets met wat Poo. allemaal heeft meegemaakt.

Bovendien is Joris een echte kanjer en doet naast veel voor Pirate ook veel voor Inno, ze zouden hem beter in geld uitbetalen en een echt loon geven ipv wat PP.
 
Bovenaan