- Reactiescore
- 742
Als stamgenoot/mens ga ik niet oordelen.
Maar als dat jouw criteria zijn van een topspeler (zeker dat laatste doorzetter) dan zet ik Joris met stip op 1.
Zeker op deze wereld.
Ik ken mensen die kraken na 1 massa, ik ken mensen die kraken na een 2e(3e-4e-5e-6e-7e-8e-9e-10e-etc.), ik ken mensen die kraken wanneer ze zien dat hun hele cluster verneukt is door clusterfucks, ik ken mensen die kraken als de stam geen of amper vrije def heeft, ik ken mensen die kraken als ze dit alles solo moeten bolwerken.
Maar ik ken geen enkele die het doorzettingsvermogen heeft gehad om ondanks dit te blijven doorzetten en dit alles tot een goed einde te brengen. Bovendien deed hij nog steeds zijn duit in het zakje voor vv's
Loud heeft het nu misschien moeilijk met aanvallen(alhoewel? hij doet niets hoor gewoon wat op het AF lullen over hoe goed hij wel niet is op w1), maar valt echt in het niets met wat Poo. allemaal heeft meegemaakt.
Bovendien is Joris een echte kanjer en doet naast veel voor Pirate ook veel voor Inno, ze zouden hem beter in geld uitbetalen en een echt loon geven ipv wat PP.

Sinds begin van de server tot eigenlijk 2 maanden terug lag Poo. constant onder aanval. Er zijn er echt weinig die dat volhouden, en vooral op een minimum aan stamdef. Ben ik echt wel trots op dat het me gelukt is.
En ja, ik heb echt tientallen keren gedacht om er gewoon mee te stoppen, het was gewoonweg niet doenbaar. je hebt 3 maanden aan 1 stuk 1k aanvallen op de teller. Dan loopt het even naar beneden naar zo'n 150, maar de week erna weer 1k. Dan begin je gewoon te flippen. Zo is dat bijna een jaar doorgegaan. Wanneer ik wilde stoppen waren het echter steeds mijn co's (laila

Dus ook vooral een plusje op hun conto
Zeg jij overigens even tegen inno dat ik mijn IBAN gerust wil geven? :x
Laatst bewerkt: