Goede aanvallen/ Grappige verdedigen

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser60969

Guest
Het is niet gek dat diverse Mental leden (en geleavede Story leden) zeggen dat Story vol (onterechte) ego's zitten.
In elk geval wel een hoop blabla
 

DeletedUser66129

Guest
Triador heeft anders ook een ego :D

Zelf ben ik meer aan het ouwehoeren dan dat ik het meen hoor :p
 
Reactiescore
581
Moeilijk om iets te vergeten van iets wat ik niet weet he Triador. enige wat ik nog weet is dat ik de speler uit jullie stam overnam en ineens zag dat jij 5 dorpjes had gepakt, welke later werden overgenomen door Lucifertje.

Maar vind dan nogal raar dat Lucifertje dan wel dorpjes pakt en jij niet, leg eens uit dan? scheet je hem in je broek voor mij? :p
Je maakt jezelf belachelijk. Ik nam die vijf dorpjes over, stuurde je nog een PM... dat het leuk zou worden, de beste spelers tegenover elkaar etc. En toen kwam weet nie langs en die liet weten dat ik zijn dorpen niet mocht hebben. Met vijf dorpen kan je niets, dus heb ik ze aan lucifertje gegeven.

En vooral volhouden, die stoere praat... dat peper ik je InGame nog wel in. Ik ben echt van een ander kaliber, dan wat je tot op heden bent tegen gekomen.

Triador heeft anders ook een ego :D

Zelf ben ik meer aan het ouwehoeren dan dat ik het meen hoor :p
Ik meen altijd wat ik zeg... ouwehoeren is niet mijn ding.
 

DeletedUser66129

Guest
Triador, schaam je, mij benoemen tot stoere praat, kijk wat jij allemaal al bereikt hebt hier, je hebt niet eens het recht om zo te praten..

en ik mezelf belachelijk maken voor iets wat ik niet weet, hahah wat een KUT logica weet van jou
 
Reactiescore
581
Ik heb meer dan het recht om zo te praten. Ik speel solo, ben vrijwel vanaf het begin voor de stam gegaan... anders had ik nu nog top 3 gestaan. In mijn eentje. En we gaan het snel genoeg weten. Het front is heel dichtbij.

Overigens niets leuker dan jullie uitdagen... zodat jullie op mij gaan (en ik op jullie) en ik mijn gelijk kan bewijzen.
 
Reactiescore
1.367
Triador, schaam je, mij benoemen tot stoere praat, kijk wat jij allemaal al bereikt hebt hier, je hebt niet eens het recht om zo te praten..

en ik mezelf belachelijk maken voor iets wat ik niet weet, hahah wat een KUT logica weet van jou

Story heeft geeneens recht om te praten, op een paar na zijn alle accounts op gebouwd en overgenomen door anderen.
Mental bestaat voor het grootste gedeelte uit originele mensen, story niet, maar deze hebben wel recht van spreken?
 

DeletedUser

Guest
Story heeft geeneens recht om te praten, op een paar na zijn alle accounts op gebouwd en overgenomen door anderen.
Mental bestaat voor het grootste gedeelte uit originele mensen, story niet, maar deze hebben wel recht van spreken?

Ik zie niet in hoe dat relevant is.
 

DeletedUser65242

Guest
Story heeft geeneens recht om te praten, op een paar na zijn alle accounts op gebouwd en overgenomen door anderen.
Mental bestaat voor het grootste gedeelte uit originele mensen, story niet, maar deze hebben wel recht van spreken?

Nja, wij spelen inmiddels toch wel lang genoeg op Repelsteeltje. om te zeggen dat het account wat er nu staat onze prestaties zijn en opgebouwd is door ons. De gebeurtenissen daarvoor zal ik ook nooit mee pronken. Overigens is het snap ik inderdaad niet wat dit uberhaupt toevoegd aan de discussie zoals Joepski al zei.
 
Reactiescore
1.367
Ik zie niet in hoe dat relevant is.

Waarom dat relevant is?
Omdat netsky beweert dat triador geen recht van spreken heeft?
LEZEN IS MOEILIJK HE?! Arrogant ventje
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Waarom dat relevant is?
Omdat netsky beweert dat triador geen recht van spreken heeft?
LEZEN IS MOEILIJK HE?! Arrogant ventje

Ik kan prima lezen, toch bedankt. Ventje (rofl).

Kijk knul, dat maakt het niet opeens relevant. Of iemand op een account speelt vanaf het begin ja of nee zegt heeel weinig. De grootste noobs kunnen nog veel punten halen als ze een beetje geluk hebben. Dus of je recht van spreken hebt hangt totaal, maar dan ook totaal, niet af van of je vanaf het begin op een account zit ja of nee.

Jij bent trouwens eerder arrogant hoe je hier reageert, het jammere is alleen dat het volkomen misplaatst is bij jou.
 
Reactiescore
1.367
Ik kan prima lezen, toch bedankt. Ventje (rofl).

Kijk knul, dat maakt het niet opeens relevant. Of iemand op een account speelt vanaf het begin ja of nee zegt heeel weinig. De grootste noobs kunnen nog veel punten halen als ze een beetje geluk hebben. Dus of je recht van spreken hebt hangt totaal, maar dan ook totaal, niet af van of je vanaf het begin op een account zit ja of nee.

Nee, peutertje pim?

Iemand die niets gepresteerd heeft op een wereld heeft dus volgens jou meer recht van spreken dan iemand die hier gewoon een account heeft opgebouwd alleen om het feit dat ze op een andere wereld iets gedaan hebben?

Aangezien je niet zegt waar het wel vanaf hangt doe ik het op jou manier en verzin ik iets;)
 

DeletedUser

Guest
Nee, peutertje pim?

Iemand die niets gepresteerd heeft op een wereld heeft dus volgens jou meer recht van spreken dan iemand die hier gewoon een account heeft opgebouwd alleen om het feit dat ze op een andere wereld iets gedaan hebben?

Aangezien je niet zegt waar het wel vanaf hangt doe ik het op jou manier en verzin ik iets;)

Kijk, vmbo'ertje van me, daar ga je al. Iemand DIE IETS GEPRESTEERD heeft. Dat is al heel iets anders hè? Het gaat er dus niet om hoelang je op een account zit maar om hoeveel je hebt gepresteerd nadat je op het account kwam.

Hopelijk dat je je eigen domheid nu inziet, anders is het wel heel triest met je gesteld.
 
Reactiescore
1.367
Kijk, vmbo'ertje van me, daar ga je al. Iemand DIE IETS GEPRESTEERD heeft. Dat is al heel iets anders hè? Het gaat er dus niet om hoelang je op een account zit maar om hoeveel je hebt gepresteerd nadat je op het account kwam.

Hopelijk dat je je eigen domheid nu inziet, anders is het wel heel triest met je gesteld.

Jammer voor jou dat ik in examen jaar havo zit ;)
Ja, deze mensen hebben NIETS gepresteerd op DEZE wereld en hebben daarom ook geen recht van spreken...

Debieletje van me, ik hoop dat jij nu je fout in ziet (doe je toch niet, je ego is nog groter dan dat je zegt dat je lul is)
 
Reactiescore
1.367
maar vmbors zijn volgens jou minder waard dan iemand met hogere scholing?
 
Bovenaan