Goede aanvallen/ Grappige verdedigen

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Jammer voor jou dat ik in examen jaar havo zit ;)
Ja, deze mensen hebben NIETS gepresteerd op DEZE wereld en hebben daarom ook geen recht van spreken...

Debieletje van me, ik hoop dat jij nu je fout in ziet (doe je toch niet, je ego is nog groter dan dat je zegt dat je lul is)

Examen havo? Ongeveer hetzelfde toch?

Ah dus je reageert op Netsky over dat mensen geen recht van spreken hebben omdat ze niks hebben gepresteerd? Goede persoon om dat tegen te zeggen inderdaad:eek:

Ik heb geen fout gemaakt. Jij hebt het over mensen die later op een account zijn gekomen, wat totaal iets anders is dan hoeveel mensen hebben gepresteerd sinds ze op het account zijn gekomen.

How about... een stevige discussie zonder scheldwoorden??? Zomaar een ideetje hoor... :rolleyes:

Vind ik prima, als hij mij niet uitscheldt dan doe ik dat ook niet.

maar vmbors zijn volgens jou minder waard dan iemand met hogere scholing?

Ik zeg niet dat ze minder zijn, ze zijn over het algemeen minder snel van begrip. En zoals bij jou zie je de verschillen niet tussen bepaalde dingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Examen havo? Ongeveer hetzelfde toch?

Ah dus je reageert op Netsky over dat mensen geen recht van spreken hebben omdat ze niks hebben gepresteerd? Goede persoon om dat tegen te zeggen inderdaad:eek:

Ik heb geen fout gemaakt. Jij hebt het over mensen die later op een account zijn gekomen, wat totaal iets anders is dan hoeveel mensen hebben gepresteerd sinds ze op het account zijn gekomen.



Vind ik prima, als hij mij niet uitscheldt dan doe ik dat ook niet.



Ik zeg niet dat ze minder zijn, ze zijn over het algemeen minder snel van begrip. En zoals bij jou zie je de verschillen niet tussen bepaalde dingen.


Offff, misschien zit jij hier wel fout, of kan dat niet?
 
Reactiescore
1.367
Goede argumenten. Nee ik zit hier niet fout (facepalm).

Waarom zou iemand die net om de hoek komt kijken en nog niets gedaan heeft meer recht van spreken hebben dan iemand die hier een account heeft opgebouwd?

Vertel me dat is.
 
Reactiescore
1.367
Je zegt nu iets anders dan in eerste instantie.

Nee, dat is hetgeen wat ik hele tijd al zeg, alleen jou interpretatie was anders omdat het je in dit geval goed uitkomt.
 

DeletedUser

Guest
Nee, dat is hetgeen wat ik hele tijd al zeg, alleen jou interpretatie was anders omdat het je in dit geval goed uitkomt.

Story heeft geeneens recht om te praten, op een paar na zijn alle accounts op gebouwd en overgenomen door anderen.
Mental bestaat voor het grootste gedeelte uit originele mensen, story niet, maar deze hebben wel recht van spreken?

Kijk, jij zegt dat wij geen recht van spreken hebben omdat niet op alle accounts de originele spelers zitten. Ik zeg dat dat irrelevant is, jij komt gefrustreerd schelden, en vervolgens zeg je iets anders. Prima, fijn dat je je eigen fout hebt ingezien dat het totaal irrelevant is of je wel of niet op een acc ben gestart maar dat het gaat om de prestatie's die je hebt neergezet sinds je op een account zit.
 

DeletedUser73972

Guest
Iedereen heeft recht van spreken, maar als er nieuwe spelers op een acc komen met een post count in de 1000'en en zich dan opeens een pro voelen en hier komen lopen verkondigen hoe het moet, en wat er misloopt bij de tegenstander, klap ik 10 maal mijn handen als applausje dat ze heel de wereld 37 geschiedenis zo snel hebben leren kennen. Om die reden alleen al ben ik voor de spelers die sinds het begin op hun account zitten, want zij geven de wereld een persoonlijkheid.

Enkel gaat dit terug tot de post van netsky over triador, en voor mij is netsky een speler die hier al lang speelt en niet direct is komen verkondigen dat hij alles beter weet, maar volgens mij zit hij gewoon fout, en stel ik dan de vraag om eens concrete namen te noemen die als individu meer hebben bereikt dan triador (edwin) op deze wereld, puur IG gericht, volgens mij steekt triador namelijk met kop en schouders bovenuit in dat lijstje, misschien de laatste maanden wat minder, dat zal ik niet ontkennen. Van hele accounts recht houden op zijn eentje via vv tot 20% meer ODA hebben dan de rang 2 ODA in vroegere tijden, chapeau.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen heeft recht van spreken, maar als er nieuwe spelers op een acc komen met een post count in de 1000'en en zich dan opeens een pro voelen en hier komen lopen verkondigen hoe het moet, en wat er misloopt bij de tegenstander, klap ik 10 maal mijn handen als applausje dat ze heel de wereld 37 geschiedenis zo snel hebben leren kennen. Om die reden alleen al ben ik voor de spelers die sinds het begin op hun account zitten, want zij geven de wereld een persoonlijkheid.

Enkel gaat dit terug tot de post van netsky over triador, en voor mij is netsky een speler die hier al lang speelt en niet direct is komen verkondigen dat hij alles beter weet, maar volgens mij zit hij gewoon fout, en stel ik dan de vraag om eens concrete namen te noemen die als individu meer hebben bereikt dan triador (edwin) op deze wereld, puur IG gericht, volgens mij steekt triador namelijk met kop en schouders bovenuit in dat lijstje, misschien de laatste maanden wat minder, dat zal ik niet ontkennen. Van hele accounts recht houden op zijn eentje via vv tot 20% meer ODA hebben dan de rang 2 ODA in vroegere tijden, chapeau.

Ik weet niet of je in het eerste stuk op mij doelt, maar ik speel sinds 800k op ethno;)

Nja tria heeft op zijn eigen account nog niet bijster veel laten zien, maar via vv etc. juist des te meer. Triador is dan ook één van de beter spelers, dus gaat nog spannend worden bij mijn noordelijke frontje:)
 
Reactiescore
579
Nja tria heeft op zijn eigen account nog niet bijster veel laten zien, maar via vv etc. juist des te meer. Triador is dan ook één van de beter spelers, dus gaat nog spannend worden bij mijn noordelijke frontje:)
Kijkt streng: 'Inleveren die dorpen, gewoon inleveren!'.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen heeft recht van spreken, maar als er nieuwe spelers op een acc komen met een post count in de 1000'en en zich dan opeens een pro voelen en hier komen lopen verkondigen hoe het moet, en wat er misloopt bij de tegenstander, klap ik 10 maal mijn handen als applausje dat ze heel de wereld 37 geschiedenis zo snel hebben leren kennen. Om die reden alleen al ben ik voor de spelers die sinds het begin op hun account zitten, want zij geven de wereld een persoonlijkheid.

Enkel gaat dit terug tot de post van netsky over triador, en voor mij is netsky een speler die hier al lang speelt en niet direct is komen verkondigen dat hij alles beter weet, maar volgens mij zit hij gewoon fout, en stel ik dan de vraag om eens concrete namen te noemen die als individu meer hebben bereikt dan triador (edwin) op deze wereld, puur IG gericht, volgens mij steekt triador namelijk met kop en schouders bovenuit in dat lijstje, misschien de laatste maanden wat minder, dat zal ik niet ontkennen. Van hele accounts recht houden op zijn eentje via vv tot 20% meer ODA hebben dan de rang 2 ODA in vroegere tijden, chapeau.

Wat is dit nu weer voor een onzin van jou Matthias? Ethno heeft meer bereikt dan triador...
 

Deleted User - 487936070

Guest
Wat is dit nu weer voor een onzin van jou Matthias? Ethno heeft meer bereikt dan triador...

Ligt er net aan wat je als maatstaf gebruikt natuurlijk. Ik vind dat ollies het meeste heeft bereikt op deze wereld:D
 

DeletedUser73972

Guest
Wat is dit nu weer voor een onzin van jou Matthias? Ethno heeft meer bereikt dan triador...

of je prestaties op vv kunt meerekenen laat ik er ook even buiten,
mijn punt dat ik probeerde te maken is dat triador sinds de start al alles alleen heeft gedaan, en nog heel goed ook (tegenwoordig heeft hij wel een co dacht ik gehoord te hebben?. Alles door 1 man, terwijl ethno wel een goed team heeft dat meer gepresteerd heeft dan het acc triador op zich, maar gewoon gekeken naar het feit dat edwin dit helemaal solo heeft bereikt, en wat jullie met 4 (of iets meer/minder?) hebben bereikt...

Dan nog met vv's erbij gerekend heeft hij al meer gepresteerd dan heel Ethnocentric imo (tenzij ethnocentric natuurlijk massa's defte op vv's waar ik gewoon niks van weet, dat kan altijd). Van op zijn eentje heel SWAG op de knieën krijgen tot het lange tijd leiden van een stam, en deze van rang 3 of 4 naar rang 1 brengen (hierin mag zijn verdienste zeker niet vergeten worden, hij heeft foute beslissingen genomen maar volgens mij ook zeer goede), tot het nachtjes braken op vv accounts en de verloren dorpen op 0 houden is toch wel een heel mooie prestatie, dan vraag ik aan jou: wat heeft ethnocentric méér bereikt dan dat? Zie het als een open vraag en niet als een vraag om Auke en Pim een blok toe te zetten.
 
Reactiescore
1.367
dat het totaal irrelevant is of je wel of niet op een acc ben gestart maar dat het gaat om de prestatie's die je hebt neergezet sinds je op een account zit.

Dan zijn we het hier over eens.
 

DeletedUser66129

Guest
Individueel gezien als 'accounts' heb ik meer bereikt dan Triador, als je geschiedenis bekijkt van Tria zie je ook dat hij ontzettend veel interns heeft gehad en ik relatief weinig. daarnaast heb ik nog velen resultaten behaald op Mental uit solo acties.

En aan vv's zal hij ongetwijfeld veel gedaan hebben, ik weet echter niet precies wat, daar is gewoon moeilijk over te oordelen.
Ik zelf heb ook wel resultaten behaald via vv's, maar daarmee help ik gewoon mijn stamgenoten die het eventueel even zwaar hebben..
 

DeletedUser

Guest
of je prestaties op vv kunt meerekenen laat ik er ook even buiten,
mijn punt dat ik probeerde te maken is dat triador sinds de start al alles alleen heeft gedaan, en nog heel goed ook (tegenwoordig heeft hij wel een co dacht ik gehoord te hebben?. Alles door 1 man, terwijl ethno wel een goed team heeft dat meer gepresteerd heeft dan het acc triador op zich, maar gewoon gekeken naar het feit dat edwin dit helemaal solo heeft bereikt, en wat jullie met 4 (of iets meer/minder?) hebben bereikt...

Dan nog met vv's erbij gerekend heeft hij al meer gepresteerd dan heel Ethnocentric imo (tenzij ethnocentric natuurlijk massa's defte op vv's waar ik gewoon niks van weet, dat kan altijd). Van op zijn eentje heel SWAG op de knieën krijgen tot het lange tijd leiden van een stam, en deze van rang 3 of 4 naar rang 1 brengen (hierin mag zijn verdienste zeker niet vergeten worden, hij heeft foute beslissingen genomen maar volgens mij ook zeer goede), tot het nachtjes braken op vv accounts en de verloren dorpen op 0 houden is toch wel een heel mooie prestatie, dan vraag ik aan jou: wat heeft ethnocentric méér bereikt dan dat? Zie het als een open vraag en niet als een vraag om Auke en Pim een blok toe te zetten.

Qua persoon heeft Edwin miss meer bereikt dmv. vv's of whatever, ben ik wel met je eens. Puur naar account kijkend heeft Ethno gewoonweg meer gepresteerd, voornamelijk in de beginfase toen we zonder interns rang 1 punten en ODA stonden en ook bijna dagelijks rover haalden.

Ik zei toch ook ethno heeft meer gepresteerd dan triador, niet Auke of Pim meer dan Edwin :p Daarbij had je het in je 1e stukje over Triador als account he.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Sws kan je iemand zijn prestaties niet enkel afrekenen op vv's, moest dat zo zijn zou ik hier ook al gepresteerd hebben terwijl dit niet zo is:eek:
 
Reactiescore
1.367
@netsky

Ik tel bij jou 150interns/BB + Veel dorpen van moraalbreker stammetjes Ongeveer 200 interns van jou totaal...
Bij triador tel ik er 300, die of dorpen ruil zijn of intern.

Niet echt veel verschil vind ik.
 

DeletedUser61042

Guest
@netsky

Ik tel bij jou 150interns/BB + Veel dorpen van moraalbreker stammetjes Ongeveer 200 interns van jou totaal...
Bij triador tel ik er 300, die of dorpen ruil zijn of intern.

Niet echt veel verschil vind ik.

Tommetje vergeten?:eek:
 
Bovenaan