Goede aanvallen/ Grappige verdedigen

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser73351

Guest
Ik had nog geen enkele andere trein gesplit waarom dacht je dan dat ik deze wel opeens zou splitten?

Waarom niet? het is niet alsof wij kunnen ruiken wat eraan komt :confused::confused:,

PS: Je doet echt vreselijk stoer.
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet? het is niet alsof wij kunnen ruiken wat eraan komt :confused::confused:,

PS: Je doet echt vreselijk stoer.

Okee jongen, ik weet dat dit je eerste wereld is, daarom dat ik het voorgaande ook heb uitgelegd (had je trouwens ook met gewoon logisch redeneren kunnen bedenken). Maar je ziet toch al wat ik de hele tijd doe? Je ging er nog over ''zeuren'' bij auke. Dus ja je had ong kunnen weten wat eraan kwam.

Dat valt heel erg mee.
 

DeletedUser73351

Guest
Okee jongen, ik weet dat dit je eerste wereld is, daarom dat ik het voorgaande ook heb uitgelegd (had je trouwens ook met gewoon logisch redeneren kunnen bedenken). Maar je ziet toch al wat ik de hele tijd doe? Je ging er nog over ''zeuren'' bij auke. Dus ja je had ong kunnen weten wat eraan kwam.

Dat valt heel erg mee.

U just blew my mind :confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
hoe kan ik weten dat het geen split is.

Zoals ik al zei, kijken naar wat ik daarvoor al deed. Verder zou splitten in de huidige situatie dom zijn geweest zoals ik net al tegen steff zei. Ik ga dat niet verder toelichten, jullie mogen zelf gaan bedenken waarom dat zo is.

Edit: Ik lees net dat stukje en mss heb ik wat auke zei verkeerd geïnterpreteerd ik zal het morgen even navragen aan hem.
 
Reactiescore
1.075
Ja toch wel. Heb het vorige al uitgelegd ga dit niet ook doen anders gaat er mss nog eens verstandig gedeffed worden daar:eek:

nee 't zou eerder logisch zijn dat er gesplit werd. als je even logica op een rijtje zet, niemand sniped de eerste edel, dus zou je ofwel weinig kunnen meesturen of splitten, daarvoor had ik de eerste edel gecovered staan, (was overigens niet de bedoeling fzo hoor dat het een volle deff was, maar was uit tijd tekort dat ik alldeff moest aanklikken. Als dit gebeurd is het de logica zelve dat je edelclear ergens in de 3 overige edels zit, zoals je zelf geregeld doet dus. aangezien m'n snipe niet genoeg was om ofwel een edelclear of split tegen te houden wou ik dus zeker de eerste edel covered hebben. no risicos
 
Reactiescore
1.367
nee 't zou eerder logisch zijn dat er gesplit werd. als je even logica op een rijtje zet, niemand sniped de eerste edel, dus zou je ofwel weinig kunnen meesturen of splitten, daarvoor had ik de eerste edel gecovered staan, (was overigens niet de bedoeling fzo hoor dat het een volle deff was, maar was uit tijd tekort dat ik alldeff moest aanklikken. Als dit gebeurd is het de logica zelve dat je edelclear ergens in de 3 overige edels zit, zoals je zelf geregeld doet dus. aangezien m'n snipe niet genoeg was om ofwel een edelclear of split tegen te houden wou ik dus zeker de eerste edel covered hebben. no risicos

Maar toch jij zit fout, aangezien er iets met korneel besproken is enzo + Jou logica is incorrect omdat het een counter op je counter is.
 

DeletedUser68973

Guest

Dan vullen we elkaar mooi aan :)

http://nl37.tribalwars.nl/public_report/d63d7898a64336d2f727f09ca3842fe9

Die aanval zat voor een edel op een dorpje dat je van alex had gepakt, dus lijkt het me niet zo vreemd tbh :p

Maar toch jij zit fout, aangezien er iets met korneel besproken is enzo + Jou logica is incorrect omdat het een counter op je counter is.

Wat ? :p
 
Reactiescore
582
Ik vind het toch heel apart. Vroeger zei je gewoon -als je trein verkeerd liep- dat je een foutje gemaakt had en zette je er clears bij om toch door te komen. Tegenwoordig stel je het voor... alsof het zo bedoeld is :confused:

Leer gewoon timen, zoals het hoort! Ethno N00bs :S
 
Reactiescore
582
Ik zal het even uitleggen dan. Had van jou wel verwacht dat je het zelf in zou zien.

Ik stuur treintjes, clear zit of bij 1e of bij een latere edel iedere keer.

Er liep al een langere tijd een clear op die dus sws ander getagged was dan edel neem ik aan. Dan krijg je het volgende rijtje:

Edel
clear
Edel
Edel
Edel

Bij iedere edel kan de clear zitten. De laatste 2 edels waren gesniped. Dus dan krijg je het volgende rijtje:

Edel
clear
Edel
Deff
Edel
Edel

Stel de clear zit bij de 3e edel, dan moet je de 1e blocken. Je weet dat de troepen waarmee je de 1e block doodgaan omdat er sws 2 clears op komen dan.

Dan heb je 2 senario's senario 1:

edel en clear
clear
edel
deff
edel
edel

of scenario 2:

edel
clear
edel met evt clear
deff
edel met evt clear
edel met evt clear

Bij scenario 1 heb je het dorpje gedekt door die snipe. Scenario 2 heb je kans dat de snipe wordt gesloopt. Dus wat doe je dan? Deff sturen voor 1e edel zoals ook gebeurde. Maar waarom in godsnaam een heel deffje? Je weet dat die troepen doodgaan. Als de clear er zit heb je hem gedekt met snipe en als hij er niet zit zitten er nauwelijks troepen bij de edel dus makkelijk te slopen. Dan doe je toch juist een klein beetje deff zodat de verliezen minimaal zijn? Maar nee hoor fichtme gooit gewoon heel mobiel deffje ervoor.

Gewoon totaal niet over nagedacht dus. Ik post niet voor niet juist dit raportje, de andere begrijp ik nog.

P.S. Stefaan speel jij nu op fichtme?:eek:
Dan zal ik hem even quoten...

Zijn clear zit steeds ergens anders in de trein en dan krijg je hier de uitleg... mag ik even lachen? Een heel lulverhaal om geen gezichtsverlies te lijden.
 

DeletedUser68973

Guest
Dan zal ik hem even quoten...

Zijn clear zit steeds ergens anders in de trein en dan krijg je hier de uitleg... mag ik even lachen? Een heel lulverhaal om geen gezichtsverlies te lijden.

Oh je bedoelt dat de clear ergens anders zit dan bij de eerste edel ?
Nee dat is gewoon voor de variatie, anders is het een beetje makkelijk spelen voor hen he
En fichtme helpt ons daarbij door te snipen met volle defjes, dus ik zie niet echt in waarom dat een fout zou zijn ?
 
Reactiescore
582
Ja, dat bedoelde ik. En natuurlijk nog een verdediger van deze 'tactiek'.... doe dat straks ook tegen mij a.u.b. Dacht dat wij inj Mental N00bs hadden (met mixdorpen), maar ze zitten dus ook in Story.
 
Reactiescore
1.075
ik ook :$

Pervy.gif
 
Bovenaan