Goede aanvallen/ Grappige verdedigen

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser73972

Guest
Nuja Repelsteeltje en Ethnocentric zijn inderdaad wel accounts die puur naar de accounts gezien meer hebben bereikt, dat is waar nu ik er nog eens bij nadenk. en @ Laurens, ergens een dagje vv'en, daar heb ik het niet over, ik heb het over weken of maanden een acc recht houden als vv'er, waaronder bijvoorbeeld gracchus (wat nu achteraf wel hel erg nutteloos bleek te zijn geweest, maar het heeft toch maar een maand onder vv gestaan met een maand lang een overmacht van 10 tegen 1 en een onmogelijk cluster, en toch overeind blijven :p)
 

DeletedUser66129

Guest
@netsky

Ik tel bij jou 150interns/BB + Veel dorpen van moraalbreker stammetjes Ongeveer 200 interns van jou totaal...
Bij triador tel ik er 300, die of dorpen ruil zijn of intern.

Niet echt veel verschil vind ik.

What da fuck? dus jij telt die 50 dorpen die ik van moraalbreker stammetjes heb ook mee als intern?

Ik tel in totaal 150 idd, waarvan nog veel bb's van Tommieboyy & Weet nie waren.

Bij Triador kom ik echt op zo'n 400 interns bij elkaar, dorpen van Rudiooo, Merelbeke, R.A.W, Keep it real, JHJ25 en Mental MB stam.

Vind ik uiteindelijk nogal een groot verschil..
 
Reactiescore
1.367
What da fuck? dus jij telt die 50 dorpen die ik van moraalbreker stammetjes heb ook mee als intern?

Ik tel in totaal 150 idd, waarvan nog veel bb's van Tommieboyy & Weet nie waren.

Bij Triador kom ik echt op zo'n 400 interns bij elkaar, dorpen van Rudiooo, Merelbeke, R.A.W, Keep it real, JHJ25 en Mental MB stam.

Vind ik uiteindelijk nogal een groot verschil..

Conclusie, beide internen, en jij bent niet zo eerlijk als laat denken.
Ook jij hebt veel interns ->200
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser66129

Guest
Danny, dan weet jij niet welke interns waren en welke géén interns waren, geloof me 100 interns totaal, reken daar de BB dorpen bij op (waarvan er veel BB's waren van gevallen Mental spelers)
 
Reactiescore
581

https://www.youtube.com/watch?v=OH1Y_hHiHxA

tegenwoordig heeft hij wel een co dacht ik gehoord te hebben?

Nee, ik speel nog steeds alleen.

Individueel gezien als 'accounts' heb ik meer bereikt dan Triador, als je geschiedenis bekijkt van Tria zie je ook dat hij ontzettend veel interns heeft gehad en ik relatief weinig.

En aan vv's zal hij ongetwijfeld veel gedaan hebben, ik weet echter niet precies wat, daar is gewoon moeilijk over te oordelen.

Ik zelf heb ook wel resultaten behaald via vv's, maar daarmee help ik gewoon mijn stamgenoten die het eventueel even zwaar hebben..

@netsky

Ik tel bij jou 150interns/BB + Veel dorpen van moraalbreker stammetjes Ongeveer 200 interns van jou totaal...
Bij triador tel ik er 300, die of dorpen ruil zijn of intern.

Niet echt veel verschil vind ik.

What da fuck? dus jij telt die 50 dorpen die ik van moraalbreker stammetjes heb ook mee als intern?

Ik tel in totaal 150 idd, waarvan nog veel bb's van Tommieboyy & Weet nie waren.

Bij Triador kom ik echt op zo'n 400 interns bij elkaar, dorpen van Rudiooo, Merelbeke, R.A.W, Keep it real, JHJ25 en Mental MB stam.

Vind ik uiteindelijk nogal een groot verschil..
Twee keer een zwik BB dorpen moeten edelen... van spelers die ik mededeelde binnenkort aan te gaan vallen, en dan waren ze al op delete voor de eerste aanvallen binnen kwamen.

Keep it real. Was geen intern, maar een speler die zijn account wilde weg geven aan de toenmalige vijand Swag. -dus ontslag en aanvallen- en daar heb ik moeten vechten voor de meeste dorpen (Cabbie had de VV een paar dagen).

R.A.W. was mijn dorpen uitbouwer, waarvan ik de dorpen overnam toen ze uitgebouwd waren.

JHJ25 stopte en ik had geen keuze in deze, idem voor Merelbeke. Ik moest wel (o.a. van Jordy, vraag maar na... )

Ik heb al een 50 dorpen van willemwever overgenomen -om front te krijgen- en heb deze met dorpen van mijzelf en van de intern RUDIOO geruild. Dat een dorpenruil wordt meegenomen als intern, is bijzonder.

En daarnaast -vanaf vorige jaar april, tot in januari van dit jaar had ik tenminste 4/5 VV's, waarvan er meestal 2 tegelijk onder vuur lagen. Tot voor een week of drie geleden had ik nog 1-3 VV's. En als er accounts onder vuur liggen en ik heb de VV, dan valt er niets te halen. Dat hebben verschillende spelers van Story, ex-Swag etc wel ondervonden, want meestal maak ik mij bekend. Lagoon en Legend hebben ook geen dorp veroverd tijdens mijn aanwezigheid. Neem dat maar van mij aan.

Dan heb ik ook vanaf vorig jaar maart tot januari van dit jaar de leiderstaken gedaan. Als drijvende kracht naast Jordy... en ga zo maar door.

Ik deed alles voor de stam. En dat kostte mij mijn de plek in de top 3. Nu heb ik mijn handen echter vrij en kan de weg omhoog weer ingezet worden.
 

DeletedUser73904

Guest
https://www.youtube.com/watch?v=OH1Y_hHiHxA



Nee, ik speel nog steeds alleen.






Twee keer een zwik BB dorpen moeten edelen... van spelers die ik mededeelde binnenkort aan te gaan vallen, en dan waren ze al op delete voor de eerste aanvallen binnen kwamen.

Keep it real. Was geen intern, maar een speler die zijn account wilde weg geven aan de toenmalige vijand Swag. -dus ontslag en aanvallen- en daar heb ik moeten vechten voor de meeste dorpen (Cabbie had de VV een paar dagen).

R.A.W. was mijn dorpen uitbouwer, waarvan ik de dorpen overnam toen ze uitgebouwd waren.

JHJ25 stopte en ik had geen keuze in deze, idem voor Merelbeke. Ik moest wel (o.a. van Jordy, vraag maar na... )

Ik heb al een 50 dorpen van willemwever overgenomen -om front te krijgen- en heb deze met dorpen van mijzelf en van de intern RUDIOO geruild. Dat een dorpenruil wordt meegenomen als intern, is bijzonder.

En daarnaast -vanaf vorige jaar april, tot in januari van dit jaar had ik tenminste 4/5 VV's, waarvan er meestal 2 tegelijk onder vuur lagen. Tot voor een week of drie geleden had ik nog 1-3 VV's. En als er accounts onder vuur liggen en ik heb de VV, dan valt er niets te halen. Dat hebben verschillende spelers van Story, ex-Swag etc wel ondervonden, want meestal maak ik mij bekend. Lagoon en Legend hebben ook geen dorp veroverd tijdens mijn aanwezigheid. Neem dat maar van mij aan.

Dan heb ik ook vanaf vorig jaar maart tot januari van dit jaar de leiderstaken gedaan. Als drijvende kracht naast Jordy... en ga zo maar door.

Ik deed alles voor de stam. En dat kostte mij mijn de plek in de top 3. Nu heb ik mijn handen echter vrij en kan de weg omhoog weer ingezet worden.


Je vergeet steeds die 2 dorpen die ik pakte omdat ik een trein op 1 veld had staan...... ;)

Maar wat die vv's betreft kan ik enkel bevestigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73351

Guest
Wie is fichme :O?

en wat is mijn motto dan :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
581
Je vergeet steeds die 2 dorpen die ik pakte omdat ik een trein op 1 veld had staan...... ;)

Maar wat die vv's betreft kan ik enkel bevestigen.
Had het in het verkeerde topic geplaatst:

Die vergeet ik niet, maar als je op een account komt Henri, die al kapot is en waarvan de troepen grotendeels gecleard zijn, dat je dan een paar uur nodig hebt om alles zo te zetten, dat er niets meer verloren gaat. Op een account die heel is, voor aankomst van de troepen, verlies ik geen dorpen.
 

DeletedUser81928

Guest
Intern if possible, and do it with a smile

vind ik een mooi motto pas het nu ook toe op bbtjess
 

DeletedUser81928

Guest
Sesam open poo! jemig moet ik dan hier gaan discussiëren over dat cabbie een stabber is en de stats weer eens niet kloppen :( of moet ik apparte toppics gaan maken. Dat wil je toch ook niet :(
 
Bovenaan