Geschiedenis van jezelf...

DeletedUser

Guest
laat ik mijn zegje ook maar eens doen,
begonnen.. pff al weer een hele tijd geleden, denk wel 2 jaar nu,
mijn broertje speelde het en ach ik verveelde me toch dus dacht laat ik maar eens gaan kijken daar,
verder snapte ik er niks van en mijn broertje evenmin, clusteren was een begrip wat toch een erg lange tijd duurde voordat ik er achter kwam dat dat zinvol was, en heb dus tot op de dag van vandaag een rampzalig cluster, shit happens niks meer aan te doen.
ben ooit begonnen gewoon op alle werelden tegelijk, logde zo af en toe in maar boeide me verder allemaal niet zo heel veel,
echter kwam er in wereld 8 een punten limiet om in de stam (*N.S*) te blijven, een welgetelde 10.000 punten. Naja dat moest dan toch maar gehaald worden, zo haalde ik steeds nipt alle punten minima, en begon ik het spel steeds leuker te vinden, kreeg ook steeds meer contact met mijn stamleden en had het ontzettend naar mijn zin.
Echter hadden we een vijand die toch een aantal malen groter was dan wij zelf waren, namelijk 77as.
Na het overstappen van een aantal leden daarheen, met de rest van de wat kleinere achterblijvers over gestapt naar D.N.V
De toenmalige bondgenoot van 77as.
Ik bleef veel samenspelen met spelers waar ik tot op de dag van vandaag nog graag mee samen speel.
Daar heb ik ook de eerste 'skills' geleerd van tw. Ik kan me nog goed herinneren dat ik samen met machiel de speler kapie ging aanvallen, hij was zeer veel kleiner dan wij maar we hadden toch erg veel moeite om hem van de wereld te krijgen, van af dat moment was een samenwerking geboren die tot op de dag van vandaag voort vloeit, waar hij gaat ga ik en andersom.
De grote vijand van DNV was L-A, na mijn uiterste best te hebben gedaan daar eindelijk in de buurt te komen, kwamen de geruchten dat 77as en L-A gingen fuseren, ik zag toen aan aan komen dat de BG met dnv in dat geval niet lang stand ging houden, en na een fusie het vrij lastig ging worden om nog toe te treden. Dus vervolgens een sollicitatie gestuurd naar 77as waar ik samen met machiel heen ging. ASL was een feit, vervolgens is er nog een halve fusie met TCA aan vast geplakt en is het huidige ROANE ontstaan. Waar ik nu nog steeds vertoef. Mijn cluster is er nooit op vooruit gegaan en zal dat waarschijnlijk ook nooit gaan, maar ach des te meer uitbreidingsmogelijkheden.
 

DeletedUser

Guest
Zal ik ook mijn verhaaltje eens vertellen hier... :)


W8 was mijn zoveelste wereld, ik speel al sinds w1 (september 2007) en heb tussenin ook w2, 4, 5 en 7 gehad. Nuja, dat waren niet allemaal succesverhalen (w2 en w5 waren wel redelijk goed), maar wel genoeg ervaring opgedaan. Toen ik startte zat ik in het noord-oosten van C51. Ik heb toen snel de keuze gemaakt om meteen zelf een stam te beginnen, ervaren leden, beetje elite. Ging een maand goed, toen ging ik 2 weken op vakantie en werd ik gebackstabt door één van mijn leden. Mijn medeleider bleek niet goed genoeg om het op te lossen, dus toen ik 2 weken later terug kwam bleek er een verhaal over mij verspreid te zijn en een stam opgericht die 80% van mijn beste leden had overgenomen. De leider zou nooit lang overleven, de stam zou later fuseren en omgedoopt worden tot iets wat we nu allemaal kennen als |TSB|.

Ik bleef dus als eenzaat over en bevond me al snel ingeklemd tussen |TSB| en een uit het noordoosten snel dichterbij komende stam, iets wat later na de nodige fusies en naamsveranderingen zou leiden tot de oorlog |TSB| vs. Vib
Ik zag de bui hangen en ben begonnen aan een jump richting C50, het continent ten westen van C51, dat nog maar net in ontwikkeling was. Als tussenstap gebruikte ik enkele kleinere spelers en ook in C50 kon ik snel een klein clustertje veroveren. Moraal was niet geweldig, maar clears had ik genoeg en individuele spelers kon ik rustig in 1 keer clearen. Je kon ze 3 dagen op voorhand zien aankomen, maar een onervaren speler was gedoemd en met enkele clears en edels in de buurt was het snel gebeurd. In het nieuwe continent had ik enkel aanvalsdorpen, ondersteund door dorpen uit C51.

|TSB| zag ook dat gevaar Vib naderen en wou, ondanks mijn redelijk goede contacten met mijn buren een goed front opstellen, waardoor ik in de weg lag. Ik had toen ongeveer 1.5 miljoen punten bijeengesprokkeld. 3 dagen voor de massa-aanval (jawel, ze hadden een hele massa-aanval voor mij opgesteld ^^) heb ik besloten om mij aan te melden als MB van okiedokie, buurman en speler van |TSB|, vermits mijn kansen als sollitaire speler behoorlijk klein waren. Ik bouwde mijn account om, mijn 1.5 miljoen in C51 ging volledig ten dienste van okiedokie en wat ik in C50 deed was voor mezelf. Na welbepaalde tijd zou ik me dan bij okiedokie uitkopen en zo geschiedde het. De 1.5 miljoen, ondertussen al wat minder, omdat MB's niet zo groot hoorden te zijn, ging naar Okiedokie en ik zou mijn cluster, van ondertussen al bijna een miljoen, in C50 behouden. Okiedokie is dan gestopt en heeft zichzelf barbaar laten worden... desondanks heb ik me wel aan de afspraak gehouden en mijn 1.5 miljoen afgegeven aan |TSB|, al ging dit heel wat trager omdat er ook 5 miljoen barbs lagen van okiedokie en dat aan het front met Vib.

Mijn eigen interesse zat ondertussen al lang in C50, waar ik al van de beginfase goed contact kreeg met de nummer 2 op het continent (Ja, ik was nr. 1 voor de duidelijkheid); aigle68, een speler die kwam opzetten van het noorden uit C40. Eveneens een ervaren speler, na wat gepraat bleek zelfs dat we elkaar nog op w2 zouden zijn tegengekomen. :D Vermits ik in het noordoosten van C50 lag werden we al snel buren en aanvalspartners.

Op dat moment ontstond de beruchte hippo. Door mijn solitaire bestaan, maar toch explosieve groei begon ik al snel in het oog van enkele stammen te vallen. Ik stond samen met aigle ook al snel ruim een miljoen voor in punten op de nummer 3 en volgende in het continent. Vib begon mij interessant te vinden omdat ik zo lang kon overleven in het cluster van |TSB|, bij |TSB| kreeg ik dan weer meer contacten omdat ik mijn dorpen in C51 steeds van plan was af te geven waardoor de nodige gesprekken en contacten volgden. In C50 was er een speler die enkele dorpjes probeerde te nemen in de hoop een nieuwe cluster te starten, wat ik natuurlijk probeerde te verhinderen. Die kerel had de naam Travius, beter bekend als leider van TAB in die tijd. In C60 regeerde M.E.R.C.S. (Ik gebruik deze naam maar er zijn in die tijd wel een aantal stammen ontstaan en verdwenen in hetzelfde gebied), waar ik ook al enig contact mee kreeg omdat mijn toenmalige MB de eeuwig gewaardeerde ex-leider van die stam geweest was. Tevens begonnen we ook enkele kleinere gezamelijke vijanden te krijgen... stammen die later zouden uitgroeien tot BoB en Fnd.Of.
Verder waren er nog enkele toevalstreffers, kleine spelers die ik wou overnemen bleken op verlof te zijn en onder vv van topspelers zoals Dye Devil en 86Pokerface, spelers die toen in de top10 stonden.
Uiteraard was ik ook niet bevreesd om zelf al eens andere mensen aan te schrijven, zoals Careless toen ik iets wou uitpluizen :p
Al snel begon ik heel veel mensen tot op een bepaald niveau redelijk goed te kennen en leuke gesprekken te voeren.

Anyway, samengevat begon ik al snel heel veel informatie binnen te krijgen die ik nooit doorgaf maar wel heel handig gebruikte, ik had bij wijze van spreke bijna 24/24; 7/7 toegang tot de fora van Vib, |TSB|, TAB, M.E.R.C.S., EU-ZWC,...
Ik heb voor de duidelijkheid die info nooit doorgespeeld ofzo, wel heb ik hem zelf gebruikt. Ik werd plots zeer populair als diplomaat, ik heb lang achter de schermen bemiddeld tussen bijvoorbeeld |TSB| en Vib. Verder heb ik invloed gehad in het oprichten of doen verdwijnen van een 10-tal middelgrote of grote stammen. Ook de nodige bemiddelingen deed ik nog steeds, waardoor ik in het beste geval 2-3 weken op voorhand op de hoogte was als er een oorlog zou uitbreken.

|TSB| had mij ondertussen ook naar waarde geschat en de uitnodiging volgde. Toen was |TSB| ongeveer op zijn hoogtepunt. Al snel bleek dat de leiders ermee zouden stoppen, de fronten in het oosten enzo gingen ook niet lekker. Het front in het noorden wonderbaarelijk wel, daar lag TAB, waar ik heel goede contacten had en steeds ervoor gezorgd heb dat de oorlog uitbleef, TAB was niet direct vragende partij in die tijd, maar erg hadden ze het ook niet gevonden, het was steeds een dubbeltje op z'n kant. :p
Anyway, ik hield mij toen bezig in C50, tegen spelers van BoB ondermeer. Op een bepaald moment besloot |TSB| dat de druk in het oosten te groot was, dus hebben ze alle grote spelers in het westen opgenomen en, bij gebrek aan leiders, meteen tot leider gepromoveerd. De stam waarvan ik vond dat het een noobstam was en die ik samen met aigle68 rustig speler voor speler aan het oprapen was. Dat is volgens mij het begin van het einde van |TSB| geweest. Ik werd zelfs gekicked ^^
Met een tussenstap van een eigen stammetje zijn we dan uiteindelijk bij TAB belandt. Ik hoef er niet bij te zeggen dat, vermits ik de diplomaat tussen TAB en |TSB| was geweest, het welgeteld 3 dagen geduurd heeft tot TAB zijn oorlogsverklaring bij |TSB| afleverde.

In tussentijd had ik al besloten met aigle68 om aan een fusie te beginnen, dat was ongeveer een jaar geleden. In het begin deed ik nog even verder als MB voor aigle om wat op te ruimen, maar al snel bleek dat ik sneller edelde dan hij. Het laatste half jaar heb ik dus alles stilgelegd en sinds 2 weken ben ik nu terug, maar dan te vinden op het hoofdaccount. Back for more ;)

Daarna heb ik ook nog w9, 11, 12 en 17 even geprobeerd, waarvan w9 wel goed ging en w12, waar ik nu ook nog steeds speel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nogal:p
Zitte op aigle nu?

jeps, hippo is zelfs barbaar geworden... of toch die 600k die er nog van overbleef. Ik zit nu 2 weekjes bij de grote jongens... eventjes inwerken :p
nuja, ik ben altijd op w12 blijven spelen, dus het is niet dat ik het verleerd ben. Heb daar ook meestal zo'n 10 miljoen in vv staan dus. :D
 

DeletedUser

Guest
jeps, hippo is zelfs barbaar geworden... of toch die 600k die er nog van overbleef. Ik zit nu 2 weekjes bij de grote jongens... eventjes inwerken :p
nuja, ik ben altijd op w12 blijven spelen, dus het is niet dat ik het verleerd ben. Heb daar ook meestal zo'n 10 miljoen in vv staan dus. :D

NenexD
Nu online?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hah! Zal dan ook maar mijn geschiedenis neer plakken, speel dan wel niet meer maar de meeste oude spelers kennen mij nog wel op een goeie en minder goeie manier :p

Starte een paar jaar geleden op W8 om eens te kijken hoever ik het zou schoppen, Werd toen uitgenodigd tot [NLS] jah de grote wanhoopszaaier in k85 toendertijd, Was een leuke tijd, maakte hier en daar wat PBG's, zaaide een hoop verwarring tussen HT en TM75 toendertijd :p maarjah toen ging onze legendarsiche Great General raar doen, Zijn toen met een hoop mensen overgestapt naar ~BOD~ en hebben hem toen zogezegd van kant gemaakt :)

~BOD~ was een veel leukere tijd, heb veel lol gehad met mensen daar, en hield daar ook van verwarring zaaien :) Maarjah goeie dingen komen tot een einde, ben toen gestopt, En dat is het :p

P.S. Ik zuig hard in verhaaltjes schrijven :p Hippo kan dat dus zo veel beter he :p
 

DeletedUser

Guest
Pfffft het is al een hele tijd geleden dat ik hier gespeeld heb!

Begon in K33 met account: Teh Child, ik begon de stam Quiet! (halvemaan dinges), maar dat werd 1 grote flop.

Later kwam ik in contact met dimi aka phoenix en besloten we de stam Vip op te richten met z'n 2tjes (hij was niet van plan die stam door te zetten maar wilde naar de gummibeertjes toe..), tot hij in zag dat ook Vip een leuke stam kon worden.

Heb op Teh Child gespeeld tot zo'n 800k puntjes en toen mijn dorpjes gegeven aan Jesse, Ben en Aart

(sir jesse, ben leonard en anygivensunday).

Wacht nu al een maand of 2 op het uitkomen van w19 om nog eens een poging te wagen :D
 

DeletedUser34260

Guest
Hah! Zal dan ook maar mijn geschiedenis neer plakken, speel dan wel niet meer maar de meeste oude spelers kennen mij nog wel op een goeie en minder goeie manier :p

Starte een paar jaar geleden op W8 om eens te kijken hoever ik het zou schoppen, Werd toen uitgenodigd tot [NLS] jah de grote wanhoopszaaier in k85 toendertijd, Was een leuke tijd, maakte hier en daar wat PBG's, zaaide een hoop verwarring tussen HT en TM75 toendertijd :p maarjah toen ging onze legendarsiche Great General raar doen, Zijn toen met een hoop mensen overgestapt naar ~BOD~ en hebben hem toen zogezegd van kant gemaakt :)

~BOD~ was een veel leukere tijd, heb veel lol gehad met mensen daar, en hield daar ook van verwarring zaaien :) Maarjah goeie dingen komen tot een einde, ben toen gestopt, En dat is het :p

P.S. Ik zuig hard in verhaaltjes schrijven :p Hippo kan dat dus zo veel beter he :p

Hey Crackbeertje, lang geleden man.

Pm me hier eens ;-)
 

DeletedUser

Guest
P.S. Ik zuig hard in verhaaltjes schrijven :p Hippo kan dat dus zo veel beter he :p

Ik denk dat er wel een aantal mensen als ze de lengte van mijn verhaal zien het gewoon overslagen ook :p
erover schrijven kan ik al... nu nog leren spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er wel een aantal mensen als ze de lengte van mijn verhaal zien het gewoon overslagen ook :p
erover schrijven kan ik al... nu nog leren spelen ;)

zo moeilijk is het niet :p duurt alleen eventjes :)
 

Deleted User - 517963

Guest
Mijn geschiedenis in het kort:

Op 3 Juni 2008 om 22:54 ~BOD~ opgericht en ik zit er nog steeds.

PS: hoi blasti, hoe gaat het verders met tw of speel je niet meer?
 

DeletedUser16256

Guest
Mijn geschiedenis voor zover ik ze nog weet..

Begonnen op Beurre en eerst in de stam =TML= gezeten.. was hiervan leider en er zaten de beste leden van het continent in en een paar top 20-ers.. na een soort backstab van een andere leider verder gegaan met Ragna, maar nadat ook die stam door inactiviteit (vakantie) geteisterd werd, fuseerde Ragna met .. naam ontglipt mee even en dat werd dan CHIQ.. Na een (vanuit mijn standpunt) ondankbare, onrespectvolle actie van Galadriel1, heeft mijn tweelingsbroer Bappos me naar ViB geloodst, en toen stopte ik en heeft hij het verder gedaan en nu ben ik er weer samen met Roy op Beurre in Gummi :D
 
Bovenaan