Geschiedenis van jezelf...

Reactiescore
14
Hallo luitjes.

Terwijl ik in bed lag zat ik eens te bedenken wat nou zo verschillend was tussen het wereld 8 forum en de rest. Het punt is dat iedereen vijandig tegen elkaar overstaat en datmaar al te graag willen tonen. Nu eens een topic zonder politieke gedachte.
Heel simpel: maak een verhaaltje over jezelf hoe je op de positie bent beland waar je nu zit.
- hoe ben je op W8 beland?
- zit je er vanaf het begin?
- hoe ben je in stam beland waar je nu zit?

Probeer het maar eend, ik zelf vind het zeer interessant om andermans geschiedenis te horen.
Ik begin wel.

Vroeger speelde ik op W8 onder de naam An gerfist. Ik was nu niet bepaald een goede speler en zocht zoals elke beginner wel doet naar contacten.
Ik vond juweellaan, een aardige speler die iet wat groter was dan ik zelf.
We hebben veel samengewerkt en hij heeft me uit meerdere problemen gehaald.
Hij ging naar een rimstam genaamd LND, het was in mijn gezicht een grote stam. Ik vroeg juweellaan of ik erbij mocht komen. Na een gesprek met de stamleider lionheart kon ik erbij.
Een tijd hebben we daar gespeeld en toen kwam er een idee om een fusie met 2andere stammen te doen. Die fusie was doorgezet en de stam NWA bestond. Ik werd daar na een tijdje adviseur en genoot van mijn tijd daar. Na een tijdje viel aan de westzijde een speler ons aan genaamd The undercat. Jaja, het account waar ik tot sinds kort op gespeeld heb. Stedeninfo kwam het meest onder vuur en ik bewonderde hem hoe het volhield. Hij kwam met een tegenplan aanzetten om mid-cluster te edelen. Dat plan werkte en al gouw kregen we contact en bewondering vanuit ViB.
Ik moet er wel bij zeggen dat TU onbemand was en op VV draaide.
Na wat gebabbel kreeg stedeninfo een aanbod om op TU te spelen. Hij overwoog dit maar wou irmand mee hebben. Ik bood me aan. Nadat wij allebij op het account waren hadden we met een ding geen rekening gehouden. Het verlaten account moet verwijderd worden. We kregen een aftrek van 30% stomme ik. Nadat we een beetje een dip hadden van de straf bood Benleonard ons aan alle BB te clearen voor ons. Na de straf ging alles op rolletjes om het zomaar te zeggen. Op een paar tegenslagen na omdat we moesten internen waren we happy. Na dit sl ging ik meer aan de babbel met Ton. Ik zei hem dat ik schrijven leuk vond en ik ging een artikel schrijven. Dit artikel had ik met een sollicitatie ingezonden naar het TWw. Toen ik werd aangenomen ging het snel kwa mensen leren kennen. En zo ben ik hier uit eindwlijk beland.

Als ik me niet had aangeboden als co voor TU had ik geen reporter geweest, niet op W7 gespeeld, niet vaak op het af gekomen en nooit zulke fantastische mensen ontmoet!

Dat was even schrijfwerk om op de ipod te doen!
Ik hoop dat jullie ook een leuk verhaal vertellen hier en dat we elkaar ook anders dan alleen vijandig leren kennen.

Groetjes, Rico
 

DeletedUser

Guest
Leuk om te lezen! Ik zal zien of ik vandaag of morgen ook mijn geschiedenis kan posten :)

x
Anna
 

DeletedUser17443

Guest
Hallo,

Lord Sharky is de naam.

Ik speel al zins het begin op dit account. Wat nu toch al een tijdje is.
Begin Locatie: C32
Momenteel: C32 /C42/C41
Geschiedenis: CODE groen
In den beginne had ik mijn eigen stam *TBM* in C32 . Met een aantal (5) lokale spelers.
Uiteindelijk werd de lokroep van The Undercat en Goofy1 hun stam te groot en voegde ik me bij hun.
Dit liep redelijk goed. Tot Goofy1 naar VIP ging en TU en de andere toppers volgden. Op dat moment lag ik tussen 2 bondgenoten: in het noorden The Undercat en goofy1 die in VIP zaten en het stam Coa. in het zuiden. Waarmee ik ook een goede band had. Door het wegvallen van Goofy en anderen uit het stam besloot ik me bij Coa te voegen.
Na lang beraad en het vele inpraten van The Undercat besloot ik bij VIP te solliciteren en mee te doen aan de ingangsexamens. ;-)
Zo kwam ik dus bij VIP terecht. Die uiteindelijk VIB werd. ( Dit verhaaltje hebben jullie al genoeg gehoord.)
In mijn geschiedenis heb ik nog nooit veel tegenstand gehad zoals je kan zien op mijn ODV.
Dus ik kijk uit naar de komende conflicten met Taow en TAB.

Dag van vandaag: Code ROOD
- B2B is ontstaan uit VIB en ik voldoe niet aan hun criteria.
- Mijn zuidelijke stamgenoten( Careless, Stafke en stufdoos) veranderden 1 voor 1 in Barbaren Dorpjes, waardoor ik afgelegen kom te liggen van het VIB cluster.
- Maar ik zal me tot het uiterste verdedigen tegen zuidelijke en Westelijke invasies.

Mvg Lord Sharky
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hallo, ik ben Lavaine op w8.

Ik begon met tw spelen toen wij op school de Duitse versie gingen doen, het leek mij wel leuk en begon op een wereld die al wat langer bezig was (weet zelf ook niet waarom), ik speel dus niet vanaf het begin van w8. Ik speelde toen op het acc 12luuk, maar die werd binnen een paar weken geedeld. Iemand uit mijn stam bood mij aan om op het account van zijn zoon te spelen die zou stoppen, dat was 1 4k dorp, dat was voor mij aardig wat! Toen kreeg ik vrienden in c (1)9 en ben daar doorgegroeid en sta nu in c9 met 30k 1e:)

Ik zit atm in mesa verde een enorm gezellige en goede stam ;) Ik begon in een stam in een stam waar ik de naam neit meer van weet, daarna nog zon stam. toen ik op het nieuwe account kwam zat ik in RISING niet echt een super stam maar was voor mij al heel wat. En toen een vriend van mij naar de opleidingsstam van doa ging vroeg ik of ik daar ook in mocht, na een week wachten hadden ze het besloten ik mocht er in! Ik zat toen dus in de opleidingsstam van een top 10 stam, maar toen begon doa uit elkaar te vallen en waren de meeste niet meer zo actief (vooral op het forum) dus toen ben ik naar One gegaan (nu de opleidingsstam van sys) daar ben ik niet heel lang gebleven want mijn vrienden en wat grote in de buurt zaten in de nieuwe stam van stefke4 , Mesa Verde. Dit is mijn verhaal tot nu toe hopelijk gaat er nog veel gebeuren:)

mvg luuk
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal, ik was Paatje op W8.
Ik ben TW gaan spelen door mijn stiefvader die toendertijd mij liet zien hoe dit allemaal werkte. Ik vond het allemaal wel interessant, en het leek mij ook wel een uitdaging. Zodoende ben ik dus in oktober 2008 begonnen met spelen, en mijn eerste wereld was Wereld 8. Ik het begin ging het mij best moeilijk af. Ik edelde een aantal dorpen, ik propte deze vol met troepen en ging mijn eigen weg. Toen deed ik een sollicitatie bij de stam Nom E waar mijn stiefvader ook in zat. Ik was gevestigd in C21 dus ik lag dicht bij de leden van hen. Na wikken en wegen ben ik toegelaten in de stam, en werd ik automatisch vijand van toenmalig AVA. Toen ik een aantal dorpen meer had geëdeld, kreeg ik mijn eerste aanvallen van RobertU uit AVA. De eerste aanvallen kon ik afweren, totdat de aanvallen meer en meer werden. Ik zag het somber in met mijn account en wou de moed al snel opgeven. Tot ik OS kreeg van mijn stamgenoten die mij in die tijd heel veel hadden geholpen. Het lukte AVA niet meer om dorpen van mij te edelen en al snel waren de aanvallen afgelopen. Ik kon mijn eigen weg weer gaan en deed een poging om mijn dorpen weer terug te edelen. Nadat dit mislukt was ging ik op zoek naar andere slachtoffers.
Er ging een tijdje over heen, en ik speelde al een poosje op W8 en zat ook een lekkere tijd in Nom E. Ik kreeg de kans om in de stamleiding te komen, en deze heb ik ook aangepakt. Samen met de andere leiders deden wij het best goed en hielden wij de spanning in de stam. De sfeer was goed te proeven, en de leden werden sterker en sterker. Wij hadden het gevoel dat wij gingen uitgroeien tot een topstam. Enkel bleef dit maar in het kontinent, en niet op de wereldrang.
Op een gegeven moment, na ongeveer 3kwart jaar spelen, besloten enkele leden om te gaan stoppen waaronder mijn stiefvader. In Nom E ging het nog steeds goed, alleen de sfeer werd op een gegeven moment ver gezocht. Totdat wij een BG kregen met de stam TBA..
De samenwerking was ten top uit goed, en we hadden een gedeeld forum gemaakt. Hier planden wij alle aanvallen, en overlegden wij alles wat ook maar met de samenwerking te maken had. En aangezien wij toen als 1 stam opereerden kwam het plan naar voren; wij zouden gaan fuseren. Na lang wikken en wegen hoe dit zal gaan gebeuren is het tijd geworden voor de fusie. De leden van TBA zouden naar Nom E komen, en de leden onder een bepaald aantal punten zouden naar TBA2 gaan. Zo gezegd zo gedaan. Toen kwam de stamnaam aan bod, welke moest het worden.. Na vele stemmingen is het T Nom geworden. Terebinthia Nomads.
De leiding van beide stammen werden 1 leiding en het ging allemaal perfect. Enkele leiding van T Nom ging naar T Nom2(voormalig TBA2) om daar de leiding in handen te nemen en om ook zo de communicatie vers te houden. Ik bleef gewoon, als inmiddels oprichtster, in T Nom en nam de leiding tesamen met de andere leidinggevenden.
Tot het bepaalde moment dat er miscommunicatie optrad tussen T Nom en T Nom2. Er kwamen conflicten tussen de leiding, en de leden zagen het niet lang meer zitten in deze stam. De 1 verliet de stam, en de ander deed er alles aan om de stam nog te redden. Er ging een tijdje overheen toen ook ik besloot om de stam maar te verlaten omdat ik niet op deze manier leiding wou geven.
Er werd een nieuwe stam geboren; ANGEL. Hierbij nam ik de oprichtersfunctie op mij samen met mijn toenmalig "speelmaatje". De toelatingseisen waren zeer streng, en bijna niemand kon toetreden in de stam als zij niet over bepaalde kwaliteiten beschikten.
Zo ging het een tijdje door en groeiden wij uit tot top van het kontinent.
Op een gegeven moment had ik niet veel tijd meer om te spelen, en ook mijn "speelmaatje" niet meer. Toen kwam het besluit om met zijn 2 te gaan fuseren naar mijn account. Ik nam al zijn dorpen over, en dit kostte behoorlijk wat tijd.
Ook dit begon mij te vervelen, en ik had plots geen zin meer om uberhaupt aan TW te beginnen. Dit was mede dankzij de conflicten die ontstaan waren in T Nom.
Na een tijdje nadenken, had ik besloten om te stoppen. En dus speel ik nu niet meer op W8. Het kriebelde mij nog wel, dus ben ik voor de fun begonnen op W18. Enkel ging mij dit niet snel genoeg, en kreeg ik een account aangeboden op W6 waar ik als CO kon spelen op een 8.3 mill account. Deze heb ik aangenomen, dus speel ik enkel nog op W6 en op W18.

Groeten,
Paatje
 

DeletedUser

Guest
Begonnen te spelen omdat 2 vrienden dat vroegen,
eerst op VinnieThePoo,
nu op E-Talker
 

DeletedUser

Guest
Op een gegeven moment, na ongeveer 3kwart jaar spelen, besloten enkele leden om te gaan stoppen waaronder mijn stiefvader. In Nom E ging het nog steeds goed, alleen de sfeer werd op een gegeven moment ver gezocht. Totdat wij een BG kregen met de stam TBA..
De samenwerking was ten top uit goed, en we hadden een gedeeld forum gemaakt. Hier planden wij alle aanvallen, en overlegden wij alles wat ook maar met de samenwerking te maken had. En aangezien wij toen als 1 stam opereerden kwam het plan naar voren; wij zouden gaan fuseren. Na lang wikken en wegen hoe dit zal gaan gebeuren is het tijd geworden voor de fusie.




Groeten,
Paatje

klopt niet helemaal. Toen Lord stopte waren we al een tijdje gefuseerd. Hij heeft zelfs nog onder VV in ANGEL gezeten.

Ik zal vanavond mijn post editten met mijn geschiedenis:)

hier komt dan de edit:

Hoe ik precies aan TW ben begonnen weet ik niet, wat ik wel weet zal ik graag vertellen.
Ook ik begon in 2008, maar dan in November. Ik groeide een poosje tot ik in aanraking kwam met titentor89. Na overleggen heeft hij me overgenomen, ik kwam op mijn nieuwe plaats in C20. Hij hielp met opgroeien, na een poosje kwam ik ook in Nom E. Een tijdje gegroeit door mensen als fabioso paatje, lord dynamo rockbeast en titentor. Zoals gezegt door paatje fuseerden we en werden we T Nom. mijn vriend lord of elmstreet stopte en ik had ook meteen wat minder zin. Toen naar TF gegaan waar ik werd gebackstabt. Ondertussen ben ik nog naar W1 gegaan door mijn vriend lord dynamo, ik heb daar naar mijn mening veel geleerd. Toen op W8 gefuseerd met titentor. Op W1 kwam ik een speler tegen die op w6 speelde waar ik ook gespeeld had. Inmiddels heb ik daar een eigen acc. Ondertussen speel ik op W1, W6 en W8.

Dat was zo ongeveer mijn geschiedenis...

Gr Chris
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
klopt niet helemaal. Toen Lord stopte waren we al een tijdje gefuseerd. Hij heeft zelfs nog onder VV in ANGEL gezeten.

Ik zal vanavond mijn post editten met mijn geschiedenis:)

Dat klopt wel helemaal, want ik was in bezit van het account van Lord. Hij was al gestopt in Nom E, en ik speelde via zijn account zijn dorpen weg. Hij heeft dus een hele poos onder VV gestaan tot dat niet meer mogelijk was. En daarna ben ik via internet delen op zijn account gaan spelen zodat zijn dorpen overgenomen konden worden.
 

DeletedUser32842

Guest
Hallo, Hier Haantje de Sterke (Je mag HDS zeggen ;)

Ik ben met TW in aanraking gekomen door een Poolse collega. Deze speelde TW op de .net versie op W20. Dat was dan ook mijn eerste wereld. Ik heb toen redelijk wat geleerd van hem en ik had toen wel 20 dorpen, totdat we gebanned werden. Dit kwam omdat steeds meer collega's het spel gingen spelen en dat via 1 Ip-adres... dat ging uiteindelijk dus fout. Iedereen stopte toen met TW behalve ik. Ik vond het spel nog steeds super en wist dat ik meer kon gaan bereiken dan dat ik tot nu toe had gedaan. Vervolgens dus een account aangemaakt op W8, en kwam terecht in C72. Mijn 1ste stam was: The Moon Fighters, (wie kent hem niet).... Na een tijdje werd die stam veranderd in: The Fighting Legend, waarom weet ik niet meer. Na een paar maanden kwam ik in aanraken met de betere spelers van het spel. Vooral aan MSSMVJ heb ik veel te danken gehad doordat ik eerst in haar opleidingsstam kwam, van COA (dacht ik). Ik deed goed mijn best en leerde steeds meer van het spel van de goede spelers om me heen, zoals o.a. Armatak. Later mocht naar COA om daar me verder te ontwikkelen. COA werd de nr. 1 van C72 en het ging steeds beter, totdat Armatak ineens naar VICA ging, waarmee we een conflict hadden. VICA en COA kwamen steeds meer in aanraking met elkaar, maar juist positief. We hadden namelijk ook dezelfde vijanden. Na een tijdje was de fusie dus ook een feit, en TAoW was geboren. Onder leiding van Armatak en Maligant (prima) werd TAoW strak en goed gevormd. Ik deed ook steeds mijn best, zoals veel leden. Ik mocht als adviseur meedenken over verschillende onderwerpen wat ik ook steeds leuker begon te vinden. Ik begon ook steeds meer spelers van deze wereld te kennen wat ook zeer leuk aan dit spel is. : pm'en met verschillende vijanden is ook gezellig, het blijft een spel voor mij, al is een beetje politiek ook leuk :D. Op dit moment sta ik rond de 40ste plek op de ranglijst, ben ik leider van de nr. 1 stam en heb een hele club vrienden erbij waarmee heel goed valt samen te werken.

Ik hoop dat ik het nog allemaal goed heb onthouden (A)...

gr HDS.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben begonnen met tribalwars door 2 vrienden van mij. Zij praten met elkaar over tribalwars en ik vroeg waar zij het over hadden.
Na school ging ik maar een account starten, en een paar maanden later startte ik op wereld 8.
Ik begon onder de naam: "Prima" in de stam: -conq-
Dit bleek niet zo'n geweldige stam te zijn, en doordat ik snel groeide werd ik gecontacteerd door Farmer From Eastwood.
Hij bood mij een plaatsje aan in zijn stam. Nouja stam.. met mij erbij waren er 3 spelers in deze stam, en hadden we geen forum.
Enige tijd later werden wij door tim19573 gecontacteerd, de leider van VICA
Wij stapten over naar VICA. Ik leerde de mensen kennen, en we vormden een hecht team.
Één van deze spelers was bloemberg. Met hem ging ik al vrij snel fuseren.
Een andere speler was Maligant. Farmer From Eastwood en ik pleegde een aanval op een -conq- lid, en Maligant was de enige die bereid was om deze speler bij te staan.
Ik heb met hem gepraat en hij voegde zich hierna bij VICA. In VICA hield ik nog veel contact met hem, maar na een tijdje besloot hij ermee te stoppen.
Doordat ik een speciale band had met dit account, ben ik op dit account gaan spelen, en de oude bloemberg, bleef op bloemberg.
Op dit account heb ik veel gestreden. Allereerst was 'kranige samojeed' mijn vijand. Nadat hij verslagen werd, kreeg ik een nieuwe vijand genaamd Koski.
Door een incident in de stam, heeft hij VICA/TAoW verlaten. De speler Kiara en/of zijn broer kwam op dit account te spelen.
Ik plande een massa-aanval, waar opvallend genoeg veel leden aan meededen. Hierdoor was het gemakkelijk om hem te edelen.
Na een vrij korte slag kwam er een nieuwe vijand in beeld: Carboneke. Zo nu en dan pakte wij wat dorpjes van elkaar, maar hier is geen echte oorlog tussen ons uitgebroken.
Door verschillende accountswissels ben ik op Wazzywaz terecht gekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Na eerst mijn vriendin uit te hebben gelachen met het spelen van dit spel toch ook zelf maar ermee begonnen. Ik nam een start op w8 zonder een idee te hebben wat te doen en te verw8ten ,ik kwam in de rim terecht c38 vanwegen mijn late start op de wereld . maar al vlug begon ik het plezant te vinden en koos vanaf mijn eerste dorpje direct voor de aanval , van bb dorpen of internen moest ik niks weten . Ook doordat ik in de juiste stam zat voor mijn ligging kon ik makkelijk blijven groeien .

Bij het groter worden wou ik een grotere stam opzoeken en had men oog laten vallen op b.r.d , na 2 of 3 sollicitaties mocht ik er dan toch in ( ik had hiervan natuurlijk hoge verw8tingen omdat dit ook voor mij nieuw was en als kleinere speler dacht ik er ervaringen enzo op te doen .
Viel dit even tegen :) stam had maar 1 doel en dat was het grote lux afhouden .
Aangezien ik na het joinen van b.r.d niet tevreden was over de stam had ik als doel in lux te geraken . Ok, ik wist natuurlijk dat dit niet zomaar ging lukken aangezien ik niet eens grensde qua cluster .
Na korte tijd in b.r.d werd er plots een fusie met bm-8 opgestart, zo goed als alle leden werden uitgenodigd maar ik zat er niet bij .
Dus de nieuwe, kleine stam Senate werd mijn nieuwe thuis .

Bij ongeveer 3milj kreeg ik dan toch na 2de solicitatie bij lux een uitnodiging om te joinen .
Maar ook in deze stam had ik geen goed gevoel, want hier draaide alles om Vib in het verre westen en ikzelf zat op 120 uur van hun. Na deze 2de teleurstelling was mijn goesting zoek en heb na het vinden van mijn huidige co dan toch nog de moed gevonden om door te zetten .
Toen lux viel kwam ik in mijn huidige stam terecht Legion , de logische oplossing qua ligging en vrienden .
Het bevalt me wel
en aangezien honor me deze week 45milj odd heeft bezorgt zal ik ze nog wel eens komen opzoeken :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34260

Guest
Ik ben Timothy en beman het account Timobeest op W8 samen met mijn broer Davy.

Ik ben begonnen op dit account ergens eind Juli 2008. De reden hiervoor was mijn goede vriend Suffio die me overhaalde om met Tw te beginnen en dit dan weer samen met mijn broer dat toen het account Davydenko bemande.

Suffio, als lid zijnde van [NLS] een welbekende stam bij ons allen heeft mij veel van dit spel geleerd.

In het begin was het nogal zoeken voor mij, wat leidde tot het toetreden van vele rimstammetjes. Mijn eerste "grote" stam waar ik in terecht kwam was Con_. Een stam opgericht door spelers bekend van W2.

Hierna werd ik uitgenodigd in U.N, een uitnodiging dat ik niet kon laten liggen. Deze stam werd geleid door Champy. Helaas werd er door grote inactiviteit, de nieuwe stam IMPACT opgericht. Toen ook deze stam leek te vallen heb ik contact gezocht met Great General om naar [NLS] te gaan. Een stap die ik al veel eerder had willen zetten gezien mijn "leermeester" Suffio er lid van was.

[NLS] Was spijtig genoeg op zijn dieptepunt, er waren juist een deel leden uit de stam overgestapt naar ~BOD~ en enkele grote spelers hadden hun einde van TW aangekondigd. De komst van de nieuwe IMPACT leden kon spijtig genoeg [NLS] (waar ik ondertussen medeleider van was) niet meer redden.

[NLS] viel dus en ik contacteerde de stamleiding van ~BOD~. Gezien mijn aanvallende acties tegen een ~BOD~lid was er toch enige twijfels aanwezig. Na overleg kreeg ik dan toch een uitnodiging, waarna ik al snel samen met andere leden de overstap kon maken. 17.06.
09:08 Timobeest is tot de stam toegetreden.
. Ik zit nu dus al bijna een jaar in ~BOD~.

Als je de stats bekijkt kan je zien dat ik wel een aantal interns achter de rug heb. Enkele van stamleden, maar het grootste deel van mbs. De reden hiervoor is dat deze dorpen clustergezien perfect lagen voor mij. Desondanks ik ervan overtuigd ben dat dit spel meer inhoud dan internen ben ik toch tevreden met het resultaat. :p
 

DeletedUser20911

Guest
Ik ben begonnen ergens midden oktober 2008. Ik kreeg 1 dorpje, zoals iedereen natuurlijk en startte als leek. Ik speelde daarvoor altijd ogame en was er best succesvol in. Zoals zo vaak in die spellen ( en dus ook dit spel) bepaalde de hoeveelheid tijd je sterkte, je rang ed. Ik dacht met dit spel een minder tijdrovend gegeven gevonden te hebben. Wist ik veel...
Onmiddellijk met een eigen stam begonnen en onmiddellijk persoonlijk en met de stam K95 aangevoerd. Deze positie heb ik ( tot nu toe) nog nooit verloren. Alles verliep op rolletjes en ik kreeg een aanbod van [NLS] om hun te joinen. Erg aantrekkelijk natuurlijk omdat ik het spel nog niet voldoende onder de knie had en zodoende bij "de groten" in de leerschool kon. Flaterend ook dat je als klein spelertje in een topstam werd uitgenodigd. Anderzijds het punt dat ik veruit alleen lag en geen stamgenoot in de buurt had.
Na een tijdje [NLS] te vergezellen, viel me op dat ze wel behulpzaam waren, maar me eigenlijk weinig konden bijbrengen. Dat met allerlei geroep op het forum over hoe goed we wel waren en wat onze nabije plannen wel waren ( die nooit uitgevoerd werden) besloot ik uit de stam te gaan. Een weekje stamloos geweest en in die week gesprekken gevoerd met nabijgelegen stammen, meerbepaald 2to12 ( ten westen van mij) en RSKIS ( ten oosten van mij) . Beiden hadden erg graag dat ik hun vervoegden. Ikzelf voelde veel voor RSKIS omdat strategisch gezien dit beter uitkwam. Enkele spelers binnen 2to12 waren sterk groeiend in mijn continent en dat kon ik niet toelaten. Echter, toen bijna de keuze finaal was gemaakt, werd er een opmerking gemaakt die bij mij slecht viel. 2to12 was de nieuwe stam ( ik kon niet meer tegen mijn naaste concurrenten vechten). Erg belangrijk punt aangezien de andere beslssing had betekend dat ik nu bij de vijand ( ZWC) zat. Dhmike was de leider en een prima kerel. Ook hier viel voor mij niet veel te leren en al snel zorgde dhmike voor mij een plaatsje binnen IMPACT. Eindelijk, dacht ik, een plek waar ze me uiteindelijk het spel kunnen leren. Al snel werd me echter duidelijk dat de stam problemen had met de aktiviteit en ik Champy een egoistisch ingestelde leider vond die enkel zijn leden kon internen. Ik kon nog niets bijleren...
Ook hier mijn ontslag ingediend en weer zelf een stam opgericht. Dat kwam snel van de grond, echter enkele strategisch gelegen spelers kwamen uiteindelijk niet over de brug, stopte of gingen weer uit de stam ( bang voor andere stammen). Doordat de kracht van de stam niet voldoende was, deze moeten opgeven en een sollicitatie gedaan bij BOD. Op het randje aanvaard, ze hadden eigenlijk al meer dan genoeg leden. In tussen was het punt gekomen dat ik het spel voldoende lang speelde om eigenlijk nog weinig geleerd te worden. In het begin mijn best gedaan om enkele vertrouwelingen binnen BOD te krijgen.
Status praesens is dat ik er nog steeds ben :)
 

DeletedUser35177

Guest
kom ik met m'n verhaal(mag worden overgeslagen)

eerst de inleiding(mag zeker worden overgeslagen)
ik hoorde van een gast van school dat hij tw speelde(ja ik weet het gebeurd zo vaak)hij zei dat hij het een leuk spel vond dus ik ging het ook spelen aangezien ik wat open was over mijn meningen had ik alle jongens van mijn klas (op 1 na)overgehaald het spel te spelen. maarja ik begon dus op w1 toen weinig bereikt.enzovoort enzovoort

een jaar later kwam w8 uit en ik dacht ik ga het maken hier in die tijd keek ik erg op van spelers met meer dan 100.000p. nou ja ik begon dus ik belandde in k63 ik groeide erg langzaam maar het ging steeds sneller eerst was ik een maand stamloos toen vond ik een paar noobstammen toen kwam ik in een stam geleid door bram de moedige en cece bram was in die week gestopt en cece leidde de stam verder omdat ikj weinig online kon komen had ik mijn vv 2maanden aan hem/haar gegeven toen was ik snel gegroeid en ging ik verder

toen was cece het leiden zat en hadden we een fusie met MERCS (goede ouwe tijd)
toen was ik altijd stil op het forum (rommeltje) maar later had ik protest op een leider(ja weer en grote mond) toen had ik het gevoel dat ik niet verder moet gaan want ik kreeg protest van de stam dus ik begon het spammen op het fora om mijn hagje te redden(genaaid he?) toen kreeg ik (denk ik)meer vrienden en ging ik het steeds leuker vinden ik was steeds vaker op fora (foramod werd er gek van)
toen had ik wazzywaz ontmoet en werd moraalbreker van hem ik had in die tijd enkel def en toen echt alles omgezet in attack later werd het steeds rustiger in k63 en ik ging verhuizen naar k74 dat ik geruild had met wazzywaz wat (denk ik zo) belanfrijk was voor zijn cluster en de mijne
maarja toen kreeg ik een lastpak om me heen en was ik ingesloten toen was het 3maanden stil ofzo
toen kwam ik dankzij aanmoediging van jonathan007(je wist niet dat je zo belangrijk voor mij was geweest he?)om te hoppen naar een beter gebied dat ging erg stroef en toen ik er eindelijk was (k70) was het al helemaal vol!
toen ging ik naar k80 en daar was het nog steeds leeg door een aanbod van stolwijk kon ik daar echt groeien het ging steeds sneller (gelukkig had ik in de tijd van mijn rust in k74 150edelmannen opgebouwd) rintjes was mijn eerste target daar het ging redelijk soepel en had hem al snel weggehaald toen kreeg ik een ruil voorgesteld en zei ja toen kreeg ik hooligan' dorpen en groeide nog sneller toen dacht ik '', zuid k80 word van mij'' en ging iedereen aanvallen dat ging bijna altijd goed
wat later (nu vorige week)kwam er een massa aanval maar die flopte dus ik dacht ik ga nog iemand aanvallen wat ik beter niet had moeten doen...

word vervolgd???
 

DeletedUser

Guest
Ik ben begonnen met tribalwars door 2 vrienden van mij. Zij praten met elkaar over tribalwars en ik vroeg waar zij het over hadden.
Na school ging ik maar een account starten, en een paar maanden later startte ik op wereld 8.
Ik begon onder de naam: "Prima" in de stam: -conq-
Dit bleek niet zo'n geweldige stam te zijn, en doordat ik snel groeide werd ik gecontacteerd door Farmer From Eastwood.
Hij bood mij een plaatsje aan in zijn stam. Nouja stam.. met mij erbij waren er 3 spelers in deze stam, en hadden we geen forum.
Enige tijd later werden wij door tim19573 gecontacteerd, de leider van VICA
Wij stapten over naar VICA. Ik leerde de mensen kennen, en we vormden een hecht team.
Één van deze spelers was bloemberg. Met hem ging ik al vrij snel fuseren.
Een andere speler was Maligant. Farmer From Eastwood en ik pleegde een aanval op een -conq- lid, en Maligant was de enige die bereid was om deze speler bij te staan.
Ik heb met hem gepraat en hij voegde zich hierna bij VICA. In VICA hield ik nog veel contact met hem, maar na een tijdje besloot hij ermee te stoppen.
Doordat ik een speciale band had met dit account, ben ik op dit account gaan spelen, en de oude bloemberg, bleef op bloemberg.
Op dit account heb ik veel gestreden. Allereerst was 'kranige samojeed' mijn vijand. Nadat hij verslagen werd, kreeg ik een nieuwe vijand genaamd Koski.
Door een incident in de stam, heeft hij VICA/TAoW verlaten. De speler Kiara en/of zijn broer kwam op dit account te spelen.
Ik plande een massa-aanval, waar opvallend genoeg veel leden aan meededen. Hierdoor was het gemakkelijk om hem te edelen.
Na een vrij korte slag kwam er een nieuwe vijand in beeld: Carboneke. Zo nu en dan pakte wij wat dorpjes van elkaar, maar hier is geen echte oorlog tussen ons uitgebroken.
Door verschillende accountswissels ben ik op Wazzywaz terecht gekomen.


haha , leuk je hebt me verslagen ... ik was al gestopt met spelen toen je mij aanviel. Een of andere co speler had het over genomen . En toen die na een lange tijd geen groei vertoonde heb ik mijn acc gewist .
 

DeletedUser

Guest
ja en het was nen dikke steen ze , ik heb er bijna 2 jaar voor nodig gehad :D
 

DeletedUser16256

Guest
Mag ik ook van onder menne steen komen gekropen?
blushing.gif
 
Bovenaan