Geschiedenis van jezelf...

DeletedUser

Guest
mijn geschiedenis is al lang geweest
w8 was eigenlijk mijn eerste wereld en direct had ik inmiddels 200k maar vanaf dan begint het zoveel tijd innemen
dat ik maar gestopt ben als ik 900 k had
maar mijn geschiedenis speelt zich af bij de stam aarts ofzoiets????ik weet het zelf niet meer goed het is zeker 2 jaar geleden maar ik denk dat het zo heette aarts en dat wouterpl daarbij was en sp4nil ofziets en dan had je nog de leider ook Mr.Aarts denk ik als jullie ze kennen zet het dan op het fora aub ik heb de oorlog meegemaakt tegen SPQR ofzo

sry hoor dat ik zoveel keer ''ofzo of ofzoiets'' gebruik maar ik herinner me het ook niet meer zo goed zè jah
maar ik denk dat jullie wel iemand hiervan kennen
 

DeletedUser

Guest
Hier komt ie dan; Mijn geschiedenis:

De allereerste keer toen ik op TW begon, was dat 2-3 jaar geleden in wereld 7. In die tijden speelde ik redelijk veel op runescape, maar nadat ik dit spel leerde kennen ben ik na een tijd gestopt met runescape. Ik wist toen nog niets van het spel maar ik leerde al snel de basis omdat ik alles gelezen had bij 'hulp' bovenaan in het hoofdmenu. Ik groeide denk ik tot zo'n 50k punten en ik zat in één of andere massa-stam. Na een tijd, bij het nog eens doorzoeken van de pagina's bij 'hulp', ben ik de instellingen van alle werelden tegengekomen. Ik zocht voor mij de beste instellingen en uiteindelijk koos ik voor wereld 8. Wereld 8 was toen de nieuwste wereld op dat moment, dat ook één van de redenen was om in dat wereld te beginnen, maar het was al een paar maanden eerder gestart. Ik ben in wereld 8 een eigen stam begonnen, genaamd 'Followers Of Zamorak' (F.O.Z.). Mijn stam had voor een lange tijd groot succes in C86. Na een tijd deed ik de leidersschap zowat een beetje tegen mijn zin. Want het werd te druk zo op mijn eentje een stam leiden. Uiteindelijk waren we op de tweede plaats gekomen in C86 en Omérta was toen op de eerste plaats. Omèrta had me voorgesteld om te fuseren wat ik niet zo'n goed idee vond omdat we al op zichzelf een goede stam waren, maar nadat ze me heel wat aandrongen heb ik dan maar beslist om de keuze te laten aan de stamleden. De stamleden hadden gestemd om te fuseren dus stapten we met z'n allen over naar Omérta. Zoals ik al dacht zou het een slecht idee zijn om gefuseerd te hebben met Omérta, want al snel (na ongeveer een maand) werden vele leden van Omérta overgenomen door [NLS] (No limit Soldiers). Mijn vroegere stamleden waren allemaal wat verder gelegen van de oorlog maar we hielpen zoveel mogelijk, wat niet de oplossing was, omdat de meeste Omèrta-leden het snel opgaven waardoor [NLS] groot succes boekte. Ik en mijn vroegere stamleden hebben dan met z'n allen de stam verlaten en hierdoor waren al onze leden ook versplitst. Een deel stapte over naar ~BOD~ en met het overgebleven deel gingen we weer onze eigen stam oprichten; F.O.Z. Nadat Omèrta verdween was L-A aan de top gekomen in C86. F.O.Z. was nu heel klein en we waren op dat moment zeer zwak t.o.v. andere stammen in de buurt. Ik en mijn leden verlieten de stam en wij voegden ons uiteindelijk ook toe in ~BOD~ met een paar uitzonderingen die overstapten naar [NLS]. [NLS] voelde zich toen ook meer bedreigd omdat ~BOD~ nu [NLS] helemaal omsingelde door onze rekrutering vanuit ~BOD~. Dus nodigden ze ons allemaal uit naar [NLS]. Maar ik beschouwde [NLS] toen als een vijand omdat ze me al eerder een paar keer verkent hadden en een paar kleine aanvallen gestuurd hadden. In die tijden had ik erg weinig tijd voor TW en daarom wou ik zo weinig mogelijk te maken hebben met oorlog. Ik was toen ook nog een 'noob' bij wijze van spreken. Dus ik dacht zo: "Als ik naar [NLS] ga als spion van ~BOD~, dan ben ik lekker veilig." Ik greep de kans, en ik en promised gingen samen als spion van ~BOD~ naar [NLS]. Ik gaf informatie door, maar de spionage was zeker niet de grootste reden van de val van [NLS]. Veel informatie was er niet te geven, omdat er niet veel op het forum gezegd werd. Promised die met mij veel pm'de had een fout begaan en had een vv aangevraagd aan één van de NLS-leden zonder de pm's te wissen en mij te verwittigen, waardoor men wist dat wij twee spionnen waren. Ik kreeg toen deze pm van Timobeest:


Ik vind het zonde van je te kicken, omdat ik je een goede aanwinst vond voor NLS. Je hebt natuurlijk als nadeel dat promised zo dom was om jullie pm's niet te wissen:

Author heeft het volgende geschreven:
cassanova c op 05.02. om 17:28 uur
Nee, hij zit in BOD en ik ben een spion van BOD dus kan ik niet zomaar een BOD lid aanvallen. Als je een vijandschap wilt hebben met BOD kan je het doen, hij is niet veel actief, maar tjah...
NLS verliest steeds meer en meer dorpen aan BOD en andere stammen, dus na een paar maanden zal BOD denk ik de kloof tussen ons en hen dichten in k85. Dan stap ik over naar hen, maar ik moet tegen dan voor hen spionneren en proberen om in NLS te geraken.

We kunnen beter afwachten, misschien zal NLS wel overwinnen, maar dat denk ik voorlopig nog niet. NLS heeft te veel vijanden op dit moment.


Wel respect dat je het nog bleef volhouden, maar spionen kunnen we nu eenmaal missen.



Achter deze pm ligt een heel ingewikkelde scenario dat ik niet helemaal wil uitleggen, dus niet alles wat ik in die pm zei klopt. In die tijden speelde ik samen met een paar andere vrienden op politiek vlak 'heel slim'. Ik kon in alle stammen terecht die in de buurt waren. Nadat ze mij gekickt hadden, ben ik terug naar ~BOD~ gegaan. Toen verwachtte ik een massa-aanval op mij door [NLS] en had me serieus voorbereid. Ik checkte om de twee uur op mijn gsm om te zien of er al aanvallen gestuurd waren. Maar er kwam geen enkel aanval op mij. Ik viel zelf ook niet aan omdat ik liever eerst die andere kleine spelers binnen mijn cluster en rondom mij wou overnemen. Ondertussen waren alle oude F.O.Z.-leden van de kaart verdwenen. De meesten waren overgenomen en anderen waren gestopt. L-A werd toen ROANE met een aantal wijzigingen. ~BOD~ en ROANE besloten voor een bondgenootschap, [NLS] werd verslagen; een paar leden van [NLS] kwamen naar ~BOD~ en Great General bleef als laatste over. Uiteindelijk verdween hij ook van de kaart, werd RSKIS ons nieuw vijand (weet niet meer waarom) en groeide ~BOD~ enorm goed. De bondgenoten waren op dat moment TM75 en ROANE. TM75 was denk ik de oudste bondgenoot van ~BOD~. Ondertussen was ik als co op een account aan het spelen op wereld 9. Ik moest daar het account verdedigen tegen massa-aanvallen. Dat was het enige skill dat ik nog moest leren. Alles kon ik, behalve de 'truck' of tactiek (hoe jullie het ook mogen noemen) met het negeren van clears en het snipen van edelaanvallen. En dat heb ik dan ervaren op wereld 9 (ondertussen is het account aan iemand anders overgedragen). Op wereld 8 ging het succes van ~BOD~ door tot 49er en vervolgens Champy zich er bijvoegden. Champy en 49er werden aangevallen door CS-ZWC, EU-ZWC en TL-ZWC. Vooral Champy verloor abnormaal veel dorpen. Want Champy was gewoon inactief. Hij was alsof een intern. ~BOD~ moest Champy toen beter kicken en geen oorlog aangaan, maar door sommige redenen die ik niet weet, werd hij niet gekicked en werd er besloten om tegenaanvallen te sturen van ik weet nu hoe ver. Hij werd gekicked toen het te laat was. TM75 fuseerde met ~BOD~. Vervolgens verloren we 49er en begon voor ~BOD~ de periode van verzwakking ondanks de fusering. Onze meeste leden waren passief bezig, zeker degenen die ver van het front waren. Ze stuurden geen of niet op tijd OS of vulden ze niet aan. Degenen die aan het front speelden, werden kwaad, er kwam ruzie binnen de stam, motivatie voor vele leden ging ten onder, enz. Uiteindelijk verzwakte de hoop van de frontspelers ook en verloren we alleen maar dorpen. In die tijden werd ik echt gek op sommige leden, maar ik zweeg gewoon. In die tijden heb ik sculp als co gehad en daarna Aslanturk die wel redelijk bekend is met zijn prestaties in andere werelden. Maar doordat mijn account niet aan het front was, kon ik en mijn co niet veel doen. En... we verloren en verloren en verloren alleen maar dorpen. Gevolg: de val van ~BOD~. Een groot deel van ~BOD~ is nu in TM-ZWC, 1 of 2 zijn nu in EU-ZWC/TL-ZWC denk ik en de grondleggers zijn in BLOOD. Ik persoonlijk vind dat ik één van de weinigen was die moeite deed terwijl ik niet aan het front was. En ik was teleurgesteld van mijn stam met een paar uitzonderlijke spelers. Voor de oorlog met ZWC dacht ik dat er een BOD-spirit was en dat niemand ons met deze spirit zou kunnen overwinnen. Maar dat was dus helaas niet waar. Mijn aanvallen op ZWC waren allemaal voor niets. Ik stuurde gewoon clears voor niets. Het zou geen verschil gemaakt hebben, want de frontspelers edelden gewoonweg niet. Door die aanvallen ben ik niet gegroeid, is ZWC niet tegengehouden en viel ~BOD~ ook nog eens uit elkaar. Ik herinner met nog dat ik meer dan 3000 aanvallen heb gestuurd op één dag, allemaal voor niets.. :mad: Natuurlijk had ik wel een script daarvoor dat toen nog legaal was. Er waren zelfs spelers die zelf niet veel soeps deden en die alleen maar kritiek konden geven op anderen... Met de oprichting TM-ZWC ben ik gestopt met spelen en schreef ik op het forum dat ik dit account gratis zou geven aan iemand. Waldrick kreeg het account en speelde alleen tot 30 december. Nu ben ik opnieuw begonnen op het account en speel ik samen met Waldrick verder. Ik zie dit nu als een nieuw begin, zoals een nieuw wereld waarin je zou beginnen met 68 of 116 punten. Dus ik persoonlijk bekijk niemand meer als een vijand (behalve een mug die mij wat af en toe stoort). Mogelijke vijanden zullen zich vanzelf wel laten merken. Ik ga me niet meer zo hard richten op de vijandelijke betrekkingen van stammen. Want anders zal ik mijn tijd verspillen zoals ik dat deed in ~BOD~. Zonder dat ik een reden heb om iemand als vijand te beschouwen, ga ik niet meer de wildeweg kiezen zoals ik toen destijds wel heb gedaan. Het is op dit moment een rare toestand. Maar tjah, IT'S A GAME.
We zullen zien wat de toekomst geeft.

mvg,
YY
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tjah, wie interesse heeft, leest het maar. Ik kan deze tekst minstens tienvoudigen denk ik. Ik heb 452 oude mededelingen in mijn archief. :D
Wat ik daar allemaal kan uithalen, is echt erg veel, met detail..
 
Reactiescore
14
Ik heb alle teksten tot nu toe gelezen, vind het alleen maar leuk om die dingen te lezen :)
 

DeletedUser34260

Guest
Tjah, wie interesse heeft, leest het maar. Ik kan deze tekst minstens tienvoudigen denk ik. Ik heb 452 oude mededelingen in mijn archief. :D
Wat ik daar allemaal kan uithalen, is echt erg veel, met detail..

Leuk om te lezen cassa en super dat je terug bent ;-)
 
Bovenaan